Haha, zware dag gehad zeker?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
CorrectEigenlijk had ik verwacht dat deze te plaatsen waren op paintings in 1.8
[..]
Altijd maar weer terugkrabbelen met die irritante knaapjesvraag die je in elk topic stelt als ik weer eens reageer. Oppleuren snotneus.
[..]
Oudere mensen sterven er vaker aan. Hoewel het een westers probleem is, is het ook een 'luxe' probleem maar een ouderdomsziekte. Derhalve zal ik sneller hier aan overlijden dan jullie.
):quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef RickoKun het volgende:
Derhalve zal ik sneller hier aan overlijden dan jullie.
BAAS, ik ken je nog van KLB met je bazen topics!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
CorrectEigenlijk had ik verwacht dat deze te plaatsen waren op paintings in 1.8
Heej baas, binnekort weer een filmpje?quote:
Mannetjes zoals jou blijven maar reageren en zorgen ervoor dat het offtopic wordt. Loop niet zo de internetheld uit te hangen jong.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha, zware dag gehad zeker?
Maar wat doe je hier? Alleen maar afreageren op ons?
Ik jou niet, maar dat komt omdat ik dan dood ben, anders wel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik inspiratie heb, denk dat als 1.8 er is ik wel iets maak. Heb 't nu alleen te druk met school.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef MineraalWater het volgende:
Heej baas, binnekort weer een filmpje?
Zeg, wie begint hier nou altijd te zeuren dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mannetjes zoals jou blijven maar reageren en zorgen ervoor dat het offtopic wordt. Loop niet zo de internetheld uit te hangen jong.
[..]
Ik jou niet, maar dat komt omdat ik dan dood ben, anders wel hoor(en ja ik weet dat velen mij dat wel toewensen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Dat zei ik dus een tijdje geleden over de tweet van jeb over 8 september good guess.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Die had ik gelezen ja, maar 'a good guess' betekend volgensmij niet dat ie dan komt. Het zal me verbazen als ie er dan al is. Ik denk nog een weekje uitstel die volgende week woensdag word gemeld.
Nou ja, Jeb heeft daarna gezegd dat ze nog veel moesten testen, en dat ze sowieso op vrijdagen geen updates releasen in verband met bugs & glitches. Dus ik gok zo dat we het volgende week pas krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat zei ik dus een tijdje geleden over de tweet van jeb over 8 september good guess.
ik heb net toevallig RB opgezetquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over Rebecca Black.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
ja dat is toch precies wat ik daar zegquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nou ja, Jeb heeft daarna gezegd dat ze nog veel moesten testen, en dat ze sowieso op vrijdagen geen updates releasen in verband met bugs & glitches. Dus ik gok zo dat we het volgende week pas krijgen.
Helaas, maar ik kan wachten.
Oh.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ja dat is toch precies wat ik daar zeg
Of ik lees onze posts heel slecht, of ik zei dat ongeveer een week geleden alquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb net toevallig RB opgezet
Ik heb die nieuwe van haar nog niet geluisterd, ga ik nu doen en daarna Human Giant kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke server is dat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:58 schreef Jump het volgende:
Godver, juist goed verschotenIk kwam de goodies onder mijn mobtower halen toen vlak voor mijn neus een creeper naar beneden viel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:11 schreef MineraalWater het volgende:
Ik wou wat proberen, helaas kwam er wat anders uit dan verwacht....
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet dit voorstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |