Dit vind ik inderdaad ook heul niet leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Serieus? Wat een kutzooi, als ik de sims wil spelen dan doe ik dat.
Ik moest voor het eerst om je lachen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef bobbernaut het volgende:
ik zat net op een server, zeg ik: portal doet t niet, zegt hij: jou hoofd doet t niet, zeg ik: je vaders condoom deed t niet, BAN
komt in mn userbar!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik moest voor het eerst om je lachen!
ditquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad:quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
erg magertjes voor een 'adventure update' lijkt wel alsof ze 90% van de tijd gewoon op FOK! zitten en maar 10% van de tijd aan programmeren besteden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef Ceees2 het volgende:
Ziet er wel vet uit. Ook veel nieuwe items!
Tja maximaal 2 uur achter elkaar op de PC he, dan moet je persee een kwartiertje of half uurtje stoppenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
erg magertjes voor een 'adventure update' lijkt wel alsof ze 90% van de tijd gewoon op FOK! zitten en maar 10% van de tijd aan programmeren besteden.
kutreactiequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar pedofielen / necrofielen en zoöfielen,
In dat filmpje van 1.8 trailer wordt me nu niet echt duidelijk wat er nou allemaal te gebeuren valt
Het enige dat nieuw was was een eng oplosbaar skelet ofzo
1.8quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:52 schreef Drebbelman het volgende:
Is er nog een fok-server actief of zit iedereen op 1.8 te wachten?
RickoKun.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
In dat filmpje van 1.8 trailer wordt me nu niet echt duidelijk wat er nou allemaal te gebeuren valt
Donderdag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Dalando het volgende:
Hier is vast en zeker al antwoord op gegeven, maar wanneer is 1.8 uit?
Ricko, nerd. Kijk goed, hij springt over 4 blokjes, XP drops van mobs, ravijnen, boog/inhouden beter schieten, hij valt steeds aan in sprint etc.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
^Dit, Er was ook genoeg te zien op PAX, daarom zijn er ook verschillende filmpjes opgedoken, dus zoek dat maar even op youtube, dan kom je er wel achter wat er allemaal inkomt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ricko, nerd. Kijk goed, hij springt over 4 blokjes, XP drops van mobs, ravijnen, boog/inhouden beter schieten, hij valt steeds aan in sprint etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |