Gebruik toomanyitems.quote:Op maandag 5 september 2011 15:58 schreef MissionPhailed het volgende:
Ha ja. Gelukkig loopt de mobtrap als een trein dus binnen een halfuur weer genoeg Sulphur voor een stuk of 8 TNT.
Als je het koopt accepteer je toch de voorwaarden waarin staat dat je nu betaald, en gratis updates krijgtquote:Op maandag 5 september 2011 15:44 schreef -Datdus- het volgende:
Ik hoorde in een interview met notch dat hij na de release nog gaat updaten en dat je dan bijvoorbeeld de 'forest expantion update' krijgt etc. Ben benieuwd of we daar geld voor moeten betalen. ik verwacht het niet iig.
Achievements vind ik zo'n nietszeggend iets wat tegenwoordig in ieder spel moet zitten, anders speelt een groot deel van de mensen het nietquote:Op maandag 5 september 2011 18:03 schreef bobbernaut het volgende:
ik verwijder heletijd perongeluk mijn achievements, dus ook hoelang ik speel
Dus niet echt gezegd dat de latere updates erin zitten, maar ik verwacht het welquote:What You Get For Purchasing
When you purchase Minecraft you do so as is, be it in the early stages of development or already fully released. Subsequent updates are only an added bonus and not a guarantee, as icing on a cake. Purchases during the development of the game are discounted and include the full game upon release.
As we at Mojang strive towards releasing updates for our projects we cannot guarantee that any project will ever be completed and/or provided support for. There's always the risk of a project being discontinued at any time.
Mijn laptop raakt vaak overhit en valt dan ineens uit waardoor ie niks opslaat, dus weg achievements elke keerquote:Op maandag 5 september 2011 18:03 schreef bobbernaut het volgende:
ik verwijder heletijd perongeluk mijn achievements, dus ook hoelang ik speel
ehm wss moet je dan ff ventilator upgraden, of zo ventilator voor onder je laptop kopenquote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Mijn laptop raakt vaak overhit en valt dan ineens uit waardoor ie niks opslaat, dus weg achievements elke keer
Moet je hem wel onder een ander soort zetten. Anders is het zo raar, ineens een heel anders soort filmpje.quote:Op maandag 5 september 2011 18:18 schreef Flodder450 het volgende:
Wacht
is het misschien een idee om mijn WTC in een C&Z-channel video te gebruiken?
map reviews entzo misschien?
yup lolquote:Op maandag 5 september 2011 18:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Moet je hem wel onder een ander soort zetten. Anders is het zo raar, ineens een heel anders soort filmpje.
Moet em een keer openschroeven, m'n moeder dr laptop had hetzelfde (al speelt zij geen minecraft) kwam door allemaal stof erin. Ik heb nu een afstandsbediening onder m'n laptop zodat er meer lucht onderdoor kan en een aparte ventilator aanstaan als ik MC speel. Tijdens lekker FOK!ken word ie niet zo warmquote:Op maandag 5 september 2011 18:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ehm wss moet je dan ff ventilator upgraden, of zo ventilator voor onder je laptop kopen
Soms zijn het echt rot dingen die laptops, Ik heb toch liever een desktop !quote:Op maandag 5 september 2011 18:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Moet em een keer openschroeven, m'n moeder dr laptop had hetzelfde (al speelt zij geen minecraft) kwam door allemaal stof erin. Ik heb nu een afstandsbediening onder m'n laptop zodat er meer lucht onderdoor kan en een aparte ventilator aanstaan als ik MC speel. Tijdens lekker FOK!ken word ie niet zo warm
Je kan ook met een compressor (niet tering hard ofc) ff in fanhole blazen, zo doe ik het op werk iig.quote:Op maandag 5 september 2011 18:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Moet em een keer openschroeven, m'n moeder dr laptop had hetzelfde (al speelt zij geen minecraft) kwam door allemaal stof erin. Ik heb nu een afstandsbediening onder m'n laptop zodat er meer lucht onderdoor kan en een aparte ventilator aanstaan als ik MC speel. Tijdens lekker FOK!ken word ie niet zo warm
Ik heb ook een desktop, werkt veel fijner maar die is al een jaar of 5 oud en MC moet ik dan spelen op fog distance die net iets verder is als tiny, dus de 2e als je vanaf de meeste fog rekent.quote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Soms zijn het echt rot dingen die laptops, Ik heb toch liever een desktop !
heb ongeveer dezelfde laptop als m'n moeder en dat ging redelijk makkelijk dacht ik. Anders ff de duikfles van m'n vader pakken en blazenquote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je kan ook met een compressor (niet tering hard ofc) ff in fanhole blazen, zo doe ik het op werk iig.
Of openschroeven als je er makkelijk bij kunt, sommige laptops moeten dan helemaal uit elkaar.
wel de ventilator vast houden dan hequote:Op maandag 5 september 2011 18:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
heb ongeveer dezelfde laptop als m'n moeder en dat ging redelijk makkelijk dacht ik. Anders ff de duikfles van m'n vader pakken en blazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |