quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:11 schreef MineraalWater het volgende:
Ik wou wat proberen, helaas kwam er wat anders uit dan verwacht....
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dude wtf![]()
![]()
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
WEET IK NIET, IK WAS MET BONES AAN HET SPELEN EN OPEENS WAS HET ZO!quote:
nee man laat maar staan, kan er wel om lach0nquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Sorry, moet ik hem verwijderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:11 schreef MineraalWater het volgende:
Ik wou wat proberen, helaas kwam er wat anders uit dan verwacht....
NSFWIk wil niet meer leven in deze wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik wil niet meer leven in deze wereld.
Ik ook niet, doe mij maar gewoon een wereld in de volledige MC versiequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik wil niet meer leven in deze wereld.
Welke wereld om precies te zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:29 schreef AwesomeSauce het volgende:
Drumpie, kan je mischien een keer je wereld PM'en ?
Wil hem graag laten zien maar de school heeft minecraft geblockt, kan dus niet online.
java updaten?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik wil ook wel weer eens Minecraft op mijn laptop (Toshiba C660) spelen maar als ik MC opstart sluit hij automatisch en meteen af nadat ik heb ingelogt en krijg ik een .log file in mijn Minecraft.exe map. Met de naam: hs_err_pid<nummer>. Iemand die dit probleem ook heeft/had en dit opgelost heeft?
Ik heb al veel op internet gezocht maar ik heb niet veel kunnen vinden
Nee.quote:
ik had dit toen ik voor het eerst minecraft speelde. alle drivers van m'n computer up to date gebracht en toen was het opgelost. Als je een handig programmaatje zoekt om dat te doen moet je maar eens driver genius gaan kuiken.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik wil ook wel weer eens Minecraft op mijn laptop (Toshiba C660) spelen maar als ik MC opstart sluit hij automatisch en meteen af nadat ik heb ingelogt en krijg ik een .log file in mijn Minecraft.exe map. Met de naam: hs_err_pid<nummer>. Iemand die dit probleem ook heeft/had en dit opgelost heeft?
Ik heb al veel op internet gezocht maar ik heb niet veel kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |