Dan moet je vaker in KLB komen!quote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zelden zo'n treurig topic gelezen
Dat zal zijn omdat ze net zo triest zijn als dit topic.quote:Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ja, ze worden alleen te snel gesloten altijd.
Waarom reageer jij als een autist? Omdat hij in andere dingen interesseert dan jij?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom reageer jij als een autist? Omdat hij in andere dingen interesseert dan jij?
Geldt ook voor jou.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef Ritmo het volgende:
Get a life. Verslaafd zijn aan een computerspelletje![]()
Verstandelijk beperkte relnicht.quote:
Lul niet zo dom. Als ie hier neer had gezet dat ie verslaafd aan drank was geweest en s'ochtends standaard z'n eerste Heineken opentrek had ik hem ook voor loser uitgemaakt.quote:
Heb je er last van dan?quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Als ie hier neer had gezet dat ie verslaafd aan drank was geweest en s'ochtends standaard z'n eerste Heineken opentrek had ik hem ook voor loser uitgemaakt.
En wat wil je er mee bereiken?quote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Moet je direct van iemand last hebben om het een loser te vinden?
quote:Op zondag 4 september 2011 23:11 schreef tonystark het volgende:
lees het net, gaystationsowieso ruzie maken over consoles computerspelletjes
Misschien omdat jij ook een loser/autist bent en het wil afreageren op mensen die anders zijn dan jij?quote:Op zondag 4 september 2011 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat wil jij bereiken met ingaan op die posts van ons?
Wat is dit voor kanker-antwoord?quote:Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Misschien omdat jij ook een loser/autist bent en het wil afreageren op mensen die anders zijn dan jij?
En ook nog "kanker" gaan gebruiken als scheldwoord. Heel triestquote:
Boe fucking hoequote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef HSG het volgende:
[..]
En ook nog "kanker" gaan gebruiken als scheldwoord. Heel triest
"klopt op zijn rug" kom kom het komt allemaal goed.quote:
Heb al een lekker Nederlands biertjequote:Op zondag 4 september 2011 23:23 schreef HSG het volgende:
[..]
"klopt op zijn rug" kom kom het komt allemaal goed.
Pak een lekker Duits biertje en we praten daarover.
Hertog Jan?quote:Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb al een lekker Nederlands biertje
Dan heb ik nog maar een paar maandenquote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef Ritmo het volgende:
Uberhaupt zwaar fanatiek gamen als je boven de 16 bent.
BOEHEOEHOEHOEOEOEOEOEquote:Op zondag 4 september 2011 23:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat staat ook in de koelkast, maar ik hou het lekker bij een good old Heineken vanavond.
Dat heb ikquote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef fratsman het volgende:
Heb je het ook gekoppeld aan je facebook-account? Da's helemaal geweldig voor je E-Penis!![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef Ritmo het volgende:
Ja, daarom niet gespeeld.quote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef Rechterbal het volgende:
Vind je dan ook een game als Metal Gear Solid 4 voor de PS3 minder, omdat deze geen ondersteuning van trophies had?
Denk je nou echt dat je tegenwoordig nog wordt gepest als gamer? Juist zonder console hoor je er niet bij. Al die populaire kleine kinderen hebben nu niet één, maar alle consoles en handhelds.quote:
Gamen om een stoer profiel te hebben.quote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
De verslaving is niet zo irritant: het irritante komt pas wanneer je een spel speelt en het blijkt een rotspel te zijn dus je wil het niet meer spelen. Maar omdat de meeste spellen je al een achievement geven na één missie, je tien punten bij het spel hebt staan maar voor de rest niks. En dat kan je niet verwijderen. Staat zo lelijk.
Tot op een bepaalde hoogte natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je tegenwoordig nog wordt gepest als gamer? Juist zonder console hoor je er niet bij. Al die populaire kleine kinderen hebben nu niet één, maar alle consoles en handhelds.
Gamen is allang niet meer voor alleen de 'nerds' weggelegd, het is mainstream geworden.
Als ik jou was zou ik proberen om zo snel mogelijk van deze afwijking af te komen, ik heb het ook gehad en ik ben blij dat ik nu geen fuck meer geef om mijn trophy lijst.quote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
De verslaving is niet zo irritant: het irritante komt pas wanneer je een spel speelt en het blijkt een rotspel te zijn dus je wil het niet meer spelen. Maar omdat de meeste spellen je al een achievement geven na één missie, je tien punten bij het spel hebt staan maar voor de rest niks. En dat kan je niet verwijderen. Staat zo lelijk.
Iddquote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gamen om een stoer profiel te hebben.
Dat is net zoiets als reizen om de foto's op Facebook te kunnen zetten.
Ik erger mij er ook niet super aan, maar dat is mijn grootste ergernis.quote:Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik proberen om zo snel mogelijk van deze afwijking af te komen, ik heb het ook gehad en ik ben blij dat ik nu geen fuck meer geef om mijn trophy lijst.
Ik bedoelde het niet als een 'zie mij een stoer profiel hebben', want dat maakt mij niet uit. Ik game sowieso amper online en als ik dat doe is het alleen met Fifa. Veel anderen zien mijn huidige profiel dus niet.quote:Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idduiteraard is het leuk om de foto's erop te zetten, maar dat is slechts een van de vele kleine bijkomstigheden. Als je reist puur om de foto's op je profiel te zetten ben je wel erg kansloos.
Dan is het goedquote:Op maandag 5 september 2011 00:09 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als een 'zie mij een stoer profiel hebben', want dat maakt mij niet uit. Ik game sowieso amper online en als ik dat doe is het alleen met Fifa. Veel anderen zien mijn huidige profiel dus niet.
Je e-penis laten zien.quote:
Geen geld hebben om een console aan te shaffenquote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef Ritmo het volgende:
Verslaafd zijn aan een computerspelletje![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zelden zo'n treurig topic gelezen
Ik krijg altijd een beetje Emimich-flashbacks bij Ritmo.quote:Op maandag 5 september 2011 12:39 schreef Nikmans het volgende:
Volgens mij werd Ritmo vroeger heel erg gepest en is hij nu 'wraak' aan het nemen dmv enorme overcompensatie
Spellen spelen is niet alleen voor kinderen en pubers. Gamen is leuk, films kijken niet, dat vind ik dan weer.quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Als ie hier neer had gezet dat ie verslaafd aan drank was geweest en s'ochtends standaard z'n eerste Heineken opentrek had ik hem ook voor loser uitgemaakt.
En sowieso, word eens volwassen en ga niet 8 uur per dag aan iets voor kinderen en pubers besteden.
Je kwetst me, Ritmo.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef Ritmo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |