Dan moet je vaker in KLB komen!quote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zelden zo'n treurig topic gelezen
Dat zal zijn omdat ze net zo triest zijn als dit topic.quote:Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ja, ze worden alleen te snel gesloten altijd.
Waarom reageer jij als een autist? Omdat hij in andere dingen interesseert dan jij?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom reageer jij als een autist? Omdat hij in andere dingen interesseert dan jij?
Geldt ook voor jou.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef Ritmo het volgende:
Get a life. Verslaafd zijn aan een computerspelletje![]()
Verstandelijk beperkte relnicht.quote:
Lul niet zo dom. Als ie hier neer had gezet dat ie verslaafd aan drank was geweest en s'ochtends standaard z'n eerste Heineken opentrek had ik hem ook voor loser uitgemaakt.quote:
Heb je er last van dan?quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Als ie hier neer had gezet dat ie verslaafd aan drank was geweest en s'ochtends standaard z'n eerste Heineken opentrek had ik hem ook voor loser uitgemaakt.
En wat wil je er mee bereiken?quote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Moet je direct van iemand last hebben om het een loser te vinden?
quote:Op zondag 4 september 2011 23:11 schreef tonystark het volgende:
lees het net, gaystationsowieso ruzie maken over consoles computerspelletjes
Misschien omdat jij ook een loser/autist bent en het wil afreageren op mensen die anders zijn dan jij?quote:Op zondag 4 september 2011 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat wil jij bereiken met ingaan op die posts van ons?
Wat is dit voor kanker-antwoord?quote:Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Misschien omdat jij ook een loser/autist bent en het wil afreageren op mensen die anders zijn dan jij?
En ook nog "kanker" gaan gebruiken als scheldwoord. Heel triestquote:
Boe fucking hoequote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef HSG het volgende:
[..]
En ook nog "kanker" gaan gebruiken als scheldwoord. Heel triest
"klopt op zijn rug" kom kom het komt allemaal goed.quote:
Heb al een lekker Nederlands biertjequote:Op zondag 4 september 2011 23:23 schreef HSG het volgende:
[..]
"klopt op zijn rug" kom kom het komt allemaal goed.
Pak een lekker Duits biertje en we praten daarover.
Hertog Jan?quote:Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb al een lekker Nederlands biertje
Dan heb ik nog maar een paar maandenquote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef Ritmo het volgende:
Get a life. Verslaafd zijn aan een computerspelletje![]()
Uberhaupt zwaar fanatiek gamen als je boven de 16 bent.
BOEHEOEHOEHOEOEOEOEOEquote:Op zondag 4 september 2011 23:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat staat ook in de koelkast, maar ik hou het lekker bij een good old Heineken vanavond.
Dat heb ikquote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef fratsman het volgende:
Heb je het ook gekoppeld aan je facebook-account? Da's helemaal geweldig voor je E-Penis!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |