Succes dan, want hij is deze keer erg vastberaden helaas...quote:Op zondag 4 september 2011 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Will do
[..]
Komt nog wel, want ik wil het wel graag
Fillumpjuh dus ....
Ja zekerquote:
Ahhhquote:
Ik ben er ook zo blij mee hequote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Jouw poezen zijn zo leuk met de pleegkittens Oognip.Dat lukt me hier niet helaas. Gelukkig hebben ze lieve moeders die voor de aandacht zorgen.
Nee ik ben het niet meer aan het mijden want ik kwam er achter dat het echt niet te doen was. De bedoeling was om alle producten waar lactose in zit te mijden, maar lactose zit in bijna alles. Zelfs in medicijnen en de anticonceptiepil. Half oktober ga ik een lactose-intolerantietest doen, mocht er dan uitkomen dat ik lactose-intolerant ben, dan ga ik wel lactoseproducten vermijden, maar zolang het niet zeker is dat ik dat heb vind ik het te veel werk eerlijk gezegdquote:Op zondag 4 september 2011 21:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zeker![]()
Had je weer last van je spijsvertering Oognip en ben je nog steeds de melkproducten aan het mijden?
De aanwezigheid en geur van de moederpoes hier zal er vast ook mee te maken hebben. Maar dan nog zie ik Satsu never nooit sociaal doen met zulke kleine indringers.quote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo blij mee hemaar ik moet wel eerlijk zeggen dat Pingoo het leukst is met ze en van Muis en Luna krijgen de kittens nog wel eens tikken. Die vinden kittens niet veel aan
De kittens lopen hier wel de hele dag met mijn eigen katten rond dus ze kunnen veel sneller wennen aan elkaar dan bij jou. Misschien was het bij jou ook wel anders geweest als ze de hele dag met elkaar samen zouden zijn.
Die geur zal inderdaad ook meespelenquote:Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De aanwezigheid en geur van de moederpoes hier zal er vast ook mee te maken hebben. Maar dan nog zie ik Satsu never nooit sociaal doen met zulke kleine indringers.
Oh dat laatste is altijd kut jaquote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier hebben ze een paar huizen verderop een kitten die vrij buiten mag rond lopen. Onze katten gaan echt door het lint als ze hem zien. Terwijl Zorro normaal wel erg lief is voor kittens
En ik heb op een knopje gedrukt op mijn laptop en nu heb ik toch een raar lettertype en lay-out. En ik heb geen idee welk knopje
Probeer eens control ingedrukt houden en dan aan je muiswieltje draaien?quote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik heb op een knopje gedrukt op mijn laptop en nu heb ik toch een raar lettertype en lay-out. En ik heb geen idee welk knopje
quote:Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De aanwezigheid en geur van de moederpoes hier zal er vast ook mee te maken hebben. Maar dan nog zie ik Satsu never nooit sociaal doen met zulke kleine indringers.
Ik heb geen muiswieltje zit op de laptopquote:Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Probeer eens control ingedrukt houden en dan aan je muiswieltje draaien?
Dat had ik al bedacht maar dat is het nietquote:
Tegen de tijd dat ze aan elkaar gewend zijn moet moederpoes weg en kost dat weer moeite. Nah... beter van niet.quote:Op zondag 4 september 2011 21:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die geur zal inderdaad ook meespelenHet is fijn dat jij een apart kamertje hebt voor de moederpoes en de kittens. Ik zou ook best een moederpoes en kittens op willen vangen, maar niet zolang ik zo klein woon. Een moederpoes laten wennen aan mijn eigen katten zie ik niet zitten, dat levert veel meer stress op van alle kanten.
Wat ben je toch gaan doen?quote:Op zondag 4 september 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben thuis![]()
met de deur op de knip
Erg he? Yoko doet net zo lellik. En die zou helemaal beter moeten weten.quote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]En dan te bedenken dat ie er ooit zelf eentje was
Ik ging als wedstrijdleiding bij de tennis zitten, en net vandaag moest een man spelen die ooit handtastelijk werd bij mequote:
owww ja, die ene van je werk.quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging als wedstrijdleiding bij de tennis zitten, en net vandaag moest een man spelen die ooit handtastelijk werd bij meDus ik was er even chagrijnig om, en ik kon hem ook niet echt ontwijken
Nee, die kleffe bedoel je? Die niet, ik werk daar ook niet meerquote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owww ja, die ene van je werk.
Die gaf alleen al uit je verhalen al een naar gevoel
ow dear, ben je een foute mannen magneet?quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die kleffe bedoel je? Die niet, ik werk daar ook niet meer
Een ander nog
Ka-Tsieng!quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow dear, ben je een foute mannen magneet?
Ik denk het ineens jaquote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow dear, ben je een foute mannen magneet?
Ik vrees dat dat hier ook het geval is want ik kon mooi weer een voorraadje ecodor gaan bestellen opeens. En dat gepis is sinds die twee hier voorbij rennen. Was een tijdje over en toen waren ze er ook eventjes niet. Dus dat kan wel kloppen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is idd niet leuk tombo
Nou Zorro sprong hier toen dus mooi door de voorruit dat kan nu niet meer. Maar hij blaast wel naar de ander via het raam maar reageert zijn frustratie ook af op die andere 2 van ons. En dat vind ik wat minder
Ach meid, ik voel met je mee. Ben het zelf jaaaaaren geweestquote:
Leuk he dat territorium drift? Hier zat rossi vanmorgen weer in de wasmand te plassenquote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat hier ook het geval is want ik kon mooi weer een voorraadje ecodor gaan bestellen opeens. En dat gepis is sinds die twee hier voorbij rennen. Was een tijdje over en toen waren ze er ook eventjes niet. Dus dat kan wel kloppen.
succesquote:Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg op. Heb deze hele week plus volgende week maandag cursus van 9 tot 17 uurGelukkig hoef ik morgen maar tot 13 uur want daarna moet ik naar het ziekenhuis
Welterusten
Welterusten Rewimo en succes in het ziekenhuisquote:Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg op. Heb deze hele week plus volgende week maandag cursus van 9 tot 17 uurGelukkig hoef ik morgen maar tot 13 uur want daarna moet ik naar het ziekenhuis
Welterusten
Slaap lekker. En hey... cursus is leren en da's best okayquote:Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Welterusten
O dat is wel fijn nu je nog een voorraadje kittens in huis hebtquote:Op zondag 4 september 2011 22:02 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo blij met mijn binnenschoolse stage, lekker maandag en dinsdag vrij en de rest van de week 8 uurtjes naar school
Ik hoop het ookquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach meid, ik voel met je mee. Ben het zelf jaaaaaren geweest
Hoop dat je er snel vanaf komt.
Mag je nu blijven Nokwanda of is het nog steeds tijdelijk werk?quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Slaap lekker. En hey... cursus is leren en da's best okay
Ik ben op maandag wel vrij, maar morgen is het JGZ-uitje (wat een onzin, maar ik ga toch mee), dus mag ik nog eerder in den haag zijn dan anders.
Vorig jaar ben ik niet mee gegaan, want ik dacht dat ik er maar 3 maanden zou werken, maar ik zit er nu nog en ben een beetje deel van het interieur geworden. Dus uit collegialiteit ga ik wel mee.
Zekerquote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat is wel fijn nu je nog een voorraadje kittens in huis hebt
Ja ik ga ook maar eens, morgen vroeg op welterustenquote:
Voorlopig blijft het tijdelijk. En op de plek waar ik nu zit zit ik ook liever niet voor vast. Het is okay voor nu, maar liever niet vast. Hoewel ik het wel zou aannemen als ze me een vast contract zouden bieden, want dan kan ik reageren op alle interne banen die vaak heel leuk zijn, maar waar ik nu niet op mag reagerenquote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Mag je nu blijven Nokwanda of is het nog steeds tijdelijk werk?
Met werk?quote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker allen
Ik ben nog bezig met werk
Mag je daar niet op reageren? Dat is jammer!quote:Op zondag 4 september 2011 22:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voorlopig blijft het tijdelijk. En op de plek waar ik nu zit zit ik ook liever niet voor vast. Het is okay voor nu, maar liever niet vast. Hoewel ik het wel zou aannemen als ze me een vast contract zouden bieden, want dan kan ik reageren op alle interne banen die vaak heel leuk zijn, maar waar ik nu niet op mag reageren
Heb het wel gedaan hoor. Maar ik maak geen kans. Twee keer op gesprek geweest en dan piepte er net een interne voor. En ik heb al zoveel afgewezen sollicitaties nu dat ik denk: alleen voor functies die ik echt heeel erg leuk vind doe ik het nog echt vol enthousiasme en riskeer ik de tegenvaller maar wel.quote:Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mag je daar niet op reageren? Dat is jammer!
Jij bent datquote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Zo, mn broertje en zn vrienden zijn weer weg, nu die wietlucht nog
Zeker geen sokken aangehad?quote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zulke ranzig uitziende hielen gehad![]()
Wat gaat dat er uit zien zeg, als je ze open hebt gehaald aan je schoenen. Ik dacht dat het een schaafdingetje/blaarachtig iets zou zijn voorlopig, maar jezus fuck, wat ziet het er uit
Nou, ik was het niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Nee iddquote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zeker geen sokken aangehad?
Het was een bloederig geheel geworden en nu ziet het er echt heel ranzig uitquote:Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En soms gaat het dan prima, maar soms zit je dan onder de blaren. Heb ik ook wel eens ja.
Douchenquote:Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een bloederig geheel geworden en nu ziet het er echt heel ranzig uit
Oh dat ken ik, en dan doe je sokken aan, loopt een dagje rond, wil ze 's avonds uitdoen en dan blijken die wondjes te zijn dichtgegroeid.quote:Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een bloederig geheel geworden en nu ziet het er echt heel ranzig uit
Ja idd, thanks for reminding mequote:Op zondag 4 september 2011 22:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Roger, moet jij niet over 6 uur al weer opstaan?
Ik ben 's avonds/'s nachts pas rond 1/2 uur moe, maar als ik er om 7 uur uitga ben ik dan nog veel moeierquote:Op zondag 4 september 2011 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja idd, thanks for reminding me![]()
Maar ik ben nog nie moe, dus heb lekker nog een drankje gepakt en ben hier maar weer naartoe gekomen.
Och ja, ik denk dat ik straks nog wat lees (nieuw boekquote:Op zondag 4 september 2011 23:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ben 's avonds/'s nachts pas rond 1/2 uur moe, maar als ik er om 7 uur uitga ben ik dan nog veel moeier
quote:Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk over je eerdere posts heen gelezen Takkie
?quote:Op zondag 4 september 2011 23:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wanneer word je trouwens weer teruggeplaatst naar je oude afdeling?
quote:Op zondag 4 september 2011 22:40 schreef Takaiki het volgende:
![]()
![]()
Niemand wil mij updates geven?
![]()
![]()
![]()
Ik heb ¤ 1.517.535,27 opgehaald voor het KWF
Mij ookl niet hoor; het is een complotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook 1,5mln ophalen... voor mezelf
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Je was nu toch op de inpakafdeling waar je dingen inpakte voor de keuken waar je oorspronkelijk werkte oid?quote:
Oh, zo bedoel je.quote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je was nu toch op de inpakafdeling waar je dingen inpakte voor de keuken waar je oorspronkelijk werkte oid?
Zijn er geen andere banen om als kok te werken?quote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je.![]()
Ja, maar daar ben ik helemaal weg. Was een heel ander bedrijf en die wilde mijn contract niet verlengen vanwege een "fusie-reorganisatie"/bezuiniging.![]()
Dus daar kom ik niet meer terug, jammer genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zijn er geen andere banen om als kok te werken?Niet in zorginstellingen hier in de buurt, en horeca kok heb ik een tijd gedaan, maar is niet mijn ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik zal doen of ik je spoiler niet gelezen heb.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hoiquote:
Belabberd nog eigenlijk, zal wel even duren maar gaat wel weer over denk ikquote:
Inpakken en om 5.00 opstaan wel dan?quote:Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet in zorginstellingen hier in de buurt, en horeca kok heb ik een tijd gedaan, maar is niet mijn ding.
en ik zal doen of ik je spoiler niet gelezen heb.
![]()
Ik ook, 1 mln zou ook prima zijn trouwens, of een halfquote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mij ookl niet hoor; het is een complot
Ik wil ook 1,5mln ophalen... voor mezelf
Kan je weer jaren van levenquote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook, 1 mln zou ook prima zijn trouwens, of een half
Nee hoor, ik hou van honden en ik zou met alle liefde weer een hond willen maar dan moet ik wel vooraf zwart op wit hebben dat hij gewoon uit zichzelf dood gaat als de tijd daar is, dit vind ik echt zo erg, die beslissing.quote:Op zondag 4 september 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Jee Senes, tis ook wel erg veel tegelijk allemaal....
Ben je nu echt van hondenmens helemaal kattenmens geworden?
Ik zou echt no way ooit zonder hond willen.
Minder wel, geen echt nooit!
Voorlopig nog wel ja. Ach, ik heb een aantal hele leuke collega's en dat makt het werk ook best te doen.quote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Inpakken en om 5.00 opstaan wel dan?
Twijfel en schuldgevoel. Het hoort er blijkbaar bij, want het is zó herkenbaarquote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef senesta het volgende:
Belabberd nog eigenlijk, zal wel even duren maar gaat wel weer over denk ik
Twijfel en schuldgevoel slaan af en toe toe en ik zou hem zo graag weer terug hebben![]()
Ik neem echt nooit geen hond meer![]()
Vandaag bij mijn opa geweest dus dat was ook heftig.
Morgen is Samara jarig en moet ik ook mijn moeder weer naar mijn opa brengen, raaaare dagen zo.
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 september 2011 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, ik ga toch maar eens slapen, wekker gaat over 5 1/2 uur.![]()
Welterusten iedereen.
Ik heb er steeds als ik eraan denk pijn in mijn buik van, echt waar.quote:Op zondag 4 september 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twijfel en schuldgevoel. Het hoort er blijkbaar bij, want het is zó herkenbaar![]()
Het slijt wel, maar als je me nu vraagt na te denken over de keren dat ik de beslissing heb moeten nemen, dan snijdt het weer net zo hard. Gewoon helemaal driewerf kut!
Dit jaquote:Op zondag 4 september 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twijfel en schuldgevoel. Het hoort er blijkbaar bij, want het is zó herkenbaar![]()
Het slijt wel, maar als je me nu vraagt na te denken over de keren dat ik de beslissing heb moeten nemen, dan snijdt het weer net zo hard. Gewoon helemaal driewerf kut!
Het slijt vast, daar hoop ik op in ieder geval. Het zal gewoon wat tijd nodig hebben en het is alles bij elkaar inderdaad wat veel op het moment. Komt wel weer goed.quote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Oognip het volgende:
Ik herken het gevoel ook van twijfel en schuldgevoel van het inslapen van mijn vorige twee katten. Iedereen zegt dat je het juiste gedaan hebt en dat weet jij ook, maar toch he... wat als...
Een spin?quote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Die blauwen zijn zo mooi
Ik zou er best een willen
Ik zit Zomerlicht te kijken op 3, Texel![]()
Dan moet je de spin maar los in huis laten lopenquote:Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze zijn keileuk om te hebben , leven heel lang, en je hoeft ze maar heel soms te voeren en verder hebben ze ook weinig nodig. Maar ik wil geen beestjes in bakjes of hokken
Dan vreet Sjon 'm op, of andersomquote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan moet je de spin maar los in huis laten lopen
Speelt hij in Zomerlicht?quote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat heb ik nou met katten![]()
Oh die Cees Geel, hij speelt een heel klein rolletje, maar hij is toch altijd geniaal die man he
Ik ben er dus echt totaal niet bang voorquote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan moet je de spin maar los in huis laten lopen
Trusten babequote:
Komt wel goedquote:
Jij spoort nietquote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef Barbaaf het volgende:
Dan neem ik deze, laten we ze tegen elkaar racen
Die is grappigquote:Op maandag 5 september 2011 00:03 schreef senesta het volgende:
Deze vond ik leuk in de oliemeulen, weet alleen niet meer wat het was![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja he?quote:
Maken die herrie? Echt?quote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Die maken herrie Senes, ik zou het niet doen
Ooooh nou vind ik hem nog leukerquote:Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef oh-oh het volgende:
De hele nacht door, echt enig als ze op je hotelkamer zitten om muggen op te eten maar ze motten wel hun muil houden
Nou maar ik ga die gecko niet mee naar de slaapkamer nemen of zoquote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh god nee, maar die vogels houden wel 's nachts hun bakkes toch?
quote:Op maandag 5 september 2011 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Wat een gedoe weer he
Aw, wat gaat het worden?quote:Op maandag 5 september 2011 01:07 schreef senesta het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen![]()
Morgenochtend Samara naar school brengen, ze mag meteen tracteren morgen
Verborgen Verleden?quote:Op maandag 5 september 2011 01:08 schreef senesta het volgende:
Hoe heet dat programma waarin ze in het verleden van voorouders duiken van bekende nederlanders? Weet iemand hier dat?
Ze wilde chipjes uitdelen. Vorig jaar wilde ze kaas met komkommer en tomaatjes maar gezonde tractaties maken niet populair geloof ik dus ze wilde nu chipsquote:
Ja! Even zoeken wanneer dat weer gaat beginnenquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 01:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze wilde chipjes uitdelen. Vorig jaar wilde ze kaas met komkommer en tomaatjes maar gezonde tractaties maken niet populair geloof ik dus ze wilde nu chips![]()
Ze is nog steeds wakker trouwens
Het viel me echt mee. Serieus.quote:Op maandag 5 september 2011 09:40 schreef Qwea het volgende:
Greys? Doe eens vertellen over je wortelkanaal? Ik ben bang dat ik ook moetIk durf niet
echt niet.
whahahaquote:
Ooh, dat klinkt wel mee te vallenquote:Op maandag 5 september 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het viel me echt mee. Serieus.
Het ging in twee delen dus. Ben drie keer geweest de laatste tijd, de eerste keer was het kutst, en dat was NIET met wortelkanaal, dat was het behandelen van datgene waar ik al weken pijn aan had. Daarna twee keer voor wortelkanaal waarvan je eigenlijk alleen de verdoving voelt
Het idee is vele malen enger dan de behandeling, als je maar ZEGT dat je er bang voor bent. Dan vertellen ze gewoon wat ze steeds doen. Want af en toe kwam hij bv met een enorme spuit bij mijn mond en dan kon ik wel janken, maar dan bleek dat het alleen om te spoelen in die kies was, dan was het heul geen prik
Ooh, gelukkig.quote:Op maandag 5 september 2011 11:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond de wortelkanaal ook mee vallen hoor Q. Ik was zo blij dat ik van de pijn af was dat ik bijna huppelend naar buiten liep. En 's avonds stond ik gewoon op de kerstmarkt op school zonder napijn zelfs
Ik moest zo! hard lachenquote:Op maandag 5 september 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, echt, ik hou van je, zo ongelooflijk veel, dat wil je niet weten
We zijn echt goed hequote:Op maandag 5 september 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest zo! hard lachenDamn, dat was epic
![]()
![]()
Bij mij is de zenuw in deel 1 van de behandeling ook deaud gemaakt (en er uit gehaald geloof ik?quote:Op maandag 5 september 2011 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, gelukkig.
Ik heb namelijk nog steeds pijn aan links... en voordat ik ging boren kon ik slecht tegen koud spul... fris uit de ijskast enzo... maar het ging wel. Nu gaat die pijn echt door mijn hele linkerkant heenEn dat is echt niet tof
En ook eten kan ik er niet aan.
Dus ik ben bang dat ze de zenuw moeten doodmaken
Klinkt wel engquote:Op maandag 5 september 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij is de zenuw in deel 1 van de behandeling ook deaud gemaakt (en er uit gehaald geloof ik?). Da's juist fijn, dan voel je NOG minder tijdens deel 2 van de behandeling
koud eten is bij mij nog steeds gevoelig. Ik poets daarom met sensodyne.quote:Op maandag 5 september 2011 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, gelukkig.
Ik heb namelijk nog steeds pijn aan links... en voordat ik ging boren kon ik slecht tegen koud spul... fris uit de ijskast enzo... maar het ging wel. Nu gaat die pijn echt door mijn hele linkerkant heenEn dat is echt niet tof
En ook eten kan ik er niet aan.
Dus ik ben bang dat ze de zenuw moeten doodmaken
Het klinkt belachelijk eng. Maar je voelt er geen fuck van. En gewoon goed laten verdoven en zodra je ook maar iets ongemakkelijks ná het verdoven voelt, gewoon je hand opsteken en zeggen dat je er nog wat verdoving bij wilt. Hoefde bij mij bij deel 1 niet, bij deel 2 wel.quote:
Nou, oke. Dan zal ik v/d week maar eens met de tandarts bellenquote:Op maandag 5 september 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt belachelijk eng. Maar je voelt er geen fuck van. En gewoon goed laten verdoven en zodra je ook maar iets ongemakkelijks ná het verdoven voelt, gewoon je hand opsteken en zeggen dat je er nog wat verdoving bij wilt. Hoefde bij mij bij deel 1 niet, bij deel 2 wel.
En toen voelde ik van de rest helemaal niets meer!
Doe maar spannendquote:Op maandag 5 september 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Pauze, ik ga lekker zonder jas, daredevil dat ik dr ben
Hoooiiii, ik dm je even!quote:Op maandag 5 september 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Muissssssss![]()
Zo nou, ik was maar wat blij dat ik mn jas niet aan had zeg, waaaaaaarm is het hier
Wat een mongolenquote:Op maandag 5 september 2011 13:44 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/09_september/05/binnenland/honden-bevrijd-uit-snikhete-auto_s.xml
Hoerige gore kutbaasjes.
De mensen van de golden retrievers hadden op hun site gezet dat de honden vergiftigd waren..jaja. Je kan natuurlijk niet zeggen dat je ze zelf vermoord hebt.quote:Op maandag 5 september 2011 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een mongolen![]()
Op een hondenshow. En dan massaal die honden lekker in de zon laten smoren in de auto.
Gaat ze ook ECHT om de honden dan he?![]()
Sure! Toevallig ook, dat al die 'vergiftigde' honden dan opgesloten zaten in de auto's in de zon.quote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
De mensen van de golden retrievers hadden op hun site gezet dat de honden vergiftigd waren..jaja. Je kan natuurlijk niet zeggen dat je ze zelf vermoord hebt.
Smeerlappen ook he, gewoon de show de schuld gevenquote:Op maandag 5 september 2011 14:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Iets naar onderen scrollen
http://www.retrieversofgoldenduck.com/proba.html
Er was ook iemand bij met teckels die ze ook in de auto hadden gelaten en bijna dood waren. Die is zelfs 3de BIS geworden.
En terecht. Had het ook gedaan.quote:Op maandag 5 september 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb es iemand van t chinezenforum bij de organisatie van de show aangegeven omdat ze kwaad was dat dr honden niks gewonnen hadden en zo de hele roedel in de auto gepleurd had onder dezelfde omstandigheden.
Die mocht mooi nooit meer showen niet
Lekker genietenquote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een lekker italiaans ijsje gehadcookie caramel en straciatella
quote:Op maandag 5 september 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoorde laatst weer via via dat iemand anders die ik nooit vertrouwd heb haar honden als ze alleen thuis zijn met plakband de bekjes dichtplakt![]()
Maar ja, IK heb daar geen bewijs van, dus ik vind het moeilijk om iets te doen.
Das ook een fokster die zichzelf geweldig vindt
Man is niet hier en om te fietsen is het me te ver nu, maar ik zal vanavond eens hinten dat we eens die kant kunnen uitrijdenquote:
Dat moet je ook aan profs overlatenquote:Op maandag 5 september 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Mn buurman de fotograaf heeft zaterdagavond met de instellingen van mn camera zitten te kloten, ik kan niet zeggen dat t een vooruitgang was
3 Goldens dood volgens haar, 3 volgens het bericht.. geruchten gingen ook al rond hoorde ik dat ze die honden gewoon in de auto had.quote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef Greys het volgende:
Maar die retrievers, is dat zeker dan dat die bij die honden zaten die door de hitte in de auto omkwamen?Straks zaten die gewoon binnen.
Als ik serieus een hond in de auto zou zien zitten met dat weer van Zaterdag.. dan nam ik niet eens de moeite om de politie te bellen. Ik zou die auto compleet slopen, dieren ambu bellen en wachten op het baasje om die zijn gezicht ook eens een paar tikken te gevenquote:Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En terecht. Had het ook gedaan.
(Dat aangeven, niet het in de auto pleuren)
Ja echt hoorquote:
Smakelijk!quote:Op maandag 5 september 2011 14:40 schreef Qwea het volgende:
En 3x raden wie er met MM naar de winkel is en voor mij een varkensneus gaat halen
Ik gebruik altijd anta flu (groene) met keelpijn. Werkt ook primaquote:Op maandag 5 september 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
zie, MM heeft zoute drop meegenomen, das helemaal niet zout
Nou ja, dan maar salmiak lolly's en vicks blue
Bráááááándquote:Op maandag 5 september 2011 14:52 schreef Muis006 het volgende:
I'm ridin' in your car, you turn on the radio
You're pullin' me close, I just say no
The Pointer Sisters! Ik vind die van Broes ook niks.quote:Op maandag 5 september 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh, die Heather Nova cover daarvan, die is zo mooooooooi.
Bruce daar heb ik echt niks mee
Saliethee en kippensoep. Echt waar...quote:Op maandag 5 september 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
zie, MM heeft zoute drop meegenomen, das helemaal niet zout
Nou ja, dan maar salmiak lolly's en vicks blue
Ja, das dan echt ff jammer. Mijn keel doet pijn, niet te zuunigquote:
En dan een bosje salie overhouden, het in de fik steken en er mee rondhuppelen.quote:Op maandag 5 september 2011 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Saliethee en kippensoep. Echt waar...
Late at night, you're takin' me homequote:Op maandag 5 september 2011 14:52 schreef Muis006 het volgende:
I'm ridin' in your car, you turn on the radio
You're pullin' me close, I just say no
Kippensoep, been there,done that, Werkt niet. Wel lekker trouwens. Zal zo die thee van oh-oh eens proberen met honing.quote:Op maandag 5 september 2011 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Saliethee en kippensoep. Echt waar...
Like, whut?quote:Op maandag 5 september 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan een bosje salie overhouden, het in de fik steken en er mee rondhuppelen.
Dan ben je meteen van je spoken af!
quote:Op maandag 5 september 2011 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Met het branden van salie kom je af van negatieve entiteiten.
Hey little girl is your daddy home Did he go away and leave you all alone I got a bad desirequote:
Wel naakt rondhuppelen toch?quote:Op maandag 5 september 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan een bosje salie overhouden, het in de fik steken en er mee rondhuppelen.
Dan ben je meteen van je spoken af!
Romeo and Julietquote:Op maandag 5 september 2011 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Late at night, you're takin' me home
You say you wanna stay, I say I wanna be alone
I say I don't love you, but you know I'm a liar
quote:Op maandag 5 september 2011 15:09 schreef Greys het volgende:
Kan er ook even iemand met een bosje brandende salie om mij heen lopen meteen dan?
Bij normaal gebruik niet joh, kutje.quote:Op maandag 5 september 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
Salie is ook bekend om zijn geneeskrachtige werking. Het werkt sterk ontsmettend en is zodoende een probaat middel bij ontstekingen, m.n. die van de slijmvliezen. Om die reden wordt het wel in tandpasta's verwerkt. Sterke Saliethee wordt gebruikt om te gorgelen en spoelen. Zeker niet om te drinken, want Salie is (net als de meeste andere middelen) in hoge concentratie giftig.
DOODVERWENSING ELISA!BAN!
![]()
![]()
Veeg me!quote:Op 6 november vorig jaar schreef ik hier een logje over de entiteiten die in ons huis de dingen laten omvallen, op trappen lopen en die de deuren in hun scharnieren laten kraken, en dat ik ze op 5 november de deur gewezen en uitgezwaaid
Hey, ik zou zo 30 van die kopjes drinken hoor. Jullie willen gewoon van me afquote:Op maandag 5 september 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij normaal gebruik niet joh, kutje.
Maar goed, dat hadden we er in jouw geval misschien idd even bij moeten zeggen
Greysquote:Op maandag 5 september 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij normaal gebruik niet joh, in je kutje.
Maar goed, dat hadden we er in jouw geval misschien idd even bij moeten zeggen
Als je ziet welke hoeveelheden pijnstillers ed. op jou nog geen invloed hebben zal het met die salie wel loslopenquote:Op maandag 5 september 2011 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik zou zo 30 van die kopjes drinken hoor. Jullie willen gewoon van me af
Shit, ze heeft me doorquote:Op maandag 5 september 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
Salie is ook bekend om zijn geneeskrachtige werking. Het werkt sterk ontsmettend en is zodoende een probaat middel bij ontstekingen, m.n. die van de slijmvliezen. Om die reden wordt het wel in tandpasta's verwerkt. Sterke Saliethee wordt gebruikt om te gorgelen en spoelen. Zeker niet om te drinken, want Salie is (net als de meeste andere middelen) in hoge concentratie giftig.
DOODVERWENSING ELISA!BAN!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |