abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101569517

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Takaiki | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101569546
oO<
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101569551
Is dit niet vet lief? O+
pi_101569570
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Will do

[..]

Komt nog wel, want ik wil het wel graag :Y

Fillumpjuh dus .... :W
Succes dan, want hij is deze keer erg vastberaden helaas...
And so the lion fell in love with the lamb
pi_101569597
Awww..lieve foto Oognip O+
And so the lion fell in love with the lamb
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 september 2011 @ 21:29:47 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_101569662
Wat schattig zo samen, Oognip O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_101569675
Jouw poezen zijn zo leuk met de pleegkittens Oognip. O+ Dat lukt me hier niet helaas. Gelukkig hebben ze lieve moeders die voor de aandacht zorgen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101569699
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:28 schreef Oognip het volgende:
Is dit niet vet lief? O+
[ afbeelding ]
Ja zeker *;
Had je weer last van je spijsvertering Oognip en ben je nog steeds de melkproducten aan het mijden?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101569731
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:28 schreef Oognip het volgende:
Is dit niet vet lief? O+
[ afbeelding ]
Ahhh O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101569825
ah wat lief oognip
pi_101569870
Lief :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 21:32:54 #12
163650 Greys
pi_101569871
Hele cute foto :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101569887
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Jouw poezen zijn zo leuk met de pleegkittens Oognip. O+ Dat lukt me hier niet helaas. Gelukkig hebben ze lieve moeders die voor de aandacht zorgen.
Ik ben er ook zo blij mee he O+ maar ik moet wel eerlijk zeggen dat Pingoo het leukst is met ze en van Muis en Luna krijgen de kittens nog wel eens tikken. Die vinden kittens niet veel aan :N
De kittens lopen hier wel de hele dag met mijn eigen katten rond dus ze kunnen veel sneller wennen aan elkaar dan bij jou. Misschien was het bij jou ook wel anders geweest als ze de hele dag met elkaar samen zouden zijn.
pi_101570059
MISSCHIEN als ik verhuisd ben en ze gaan goed buiten dan neem ik er nog wel es eentje bij :Y
pi_101570069
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:30 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja zeker *;
Had je weer last van je spijsvertering Oognip en ben je nog steeds de melkproducten aan het mijden?
Nee ik ben het niet meer aan het mijden want ik kwam er achter dat het echt niet te doen was. De bedoeling was om alle producten waar lactose in zit te mijden, maar lactose zit in bijna alles. Zelfs in medicijnen en de anticonceptiepil. Half oktober ga ik een lactose-intolerantietest doen, mocht er dan uitkomen dat ik lactose-intolerant ben, dan ga ik wel lactoseproducten vermijden, maar zolang het niet zeker is dat ik dat heb vind ik het te veel werk eerlijk gezegd :@
Aanstaande woensdag hoor ik iig of ik glutenallergie heb of niet (zo ja dan ben ik waarschijnlijk ook lactose-intolerant)
*edit Oh en ja ik heb er elke dag last van, maar deze week wel heel erg. Ook heel erg moe enzo.
pi_101570077
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik ben er ook zo blij mee he O+ maar ik moet wel eerlijk zeggen dat Pingoo het leukst is met ze en van Muis en Luna krijgen de kittens nog wel eens tikken. Die vinden kittens niet veel aan :N
De kittens lopen hier wel de hele dag met mijn eigen katten rond dus ze kunnen veel sneller wennen aan elkaar dan bij jou. Misschien was het bij jou ook wel anders geweest als ze de hele dag met elkaar samen zouden zijn.
De aanwezigheid en geur van de moederpoes hier zal er vast ook mee te maken hebben. Maar dan nog zie ik Satsu never nooit sociaal doen met zulke kleine indringers. _O-
pi_101570218
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De aanwezigheid en geur van de moederpoes hier zal er vast ook mee te maken hebben. Maar dan nog zie ik Satsu never nooit sociaal doen met zulke kleine indringers. _O-
Die geur zal inderdaad ook meespelen :Y Het is fijn dat jij een apart kamertje hebt voor de moederpoes en de kittens. Ik zou ook best een moederpoes en kittens op willen vangen, maar niet zolang ik zo klein woon. Een moederpoes laten wennen aan mijn eigen katten zie ik niet zitten, dat levert veel meer stress op van alle kanten.
pi_101570246
Ik ben benieuwd hoe het hier gaat met de kleintjes, ik heb voor de zekerheid maar een feliwaystekker besteld .
Ik heb zo'n kattekruidplant buiten ,daar zijn die van mij gek op dus dan is de feliway ook wel goed denk ik. :)
pi_101570269
Hier hebben ze een paar huizen verderop een kitten die vrij buiten mag rond lopen. Onze katten gaan echt door het lint als ze hem zien. Terwijl Zorro normaal wel erg lief is voor kittens

En ik heb op een knopje gedrukt op mijn laptop en nu heb ik toch een raar lettertype en lay-out. En ik heb geen idee welk knopje
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 21:43:16 #20
163650 Greys
pi_101570513
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier hebben ze een paar huizen verderop een kitten die vrij buiten mag rond lopen. Onze katten gaan echt door het lint als ze hem zien. Terwijl Zorro normaal wel erg lief is voor kittens

En ik heb op een knopje gedrukt op mijn laptop en nu heb ik toch een raar lettertype en lay-out. En ik heb geen idee welk knopje
Oh dat laatste is altijd kut ja :D
Is je FOK layout anders er door? Of heb je bv je werkbalken niet meer? Wat is er anders?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 september 2011 @ 21:43:25 #21
13151 crew  Rewimo
pi_101570524
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Probeer eens control ingedrukt houden en dan aan je muiswieltje draaien?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 21:43:33 #22
163650 Greys
pi_101570533
Doe eens F11?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101570556
Brutaaltje
pi_101570757
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:D En dan te bedenken dat ie er ooit zelf eentje was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_101570819
8-)

Ik ben thuis *O*
met de deur op de knip :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_101570835
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Probeer eens control ingedrukt houden en dan aan je muiswieltje draaien?
Ik heb geen muiswieltje zit op de laptop
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Doe eens F11?
Dat had ik al bedacht maar dat is het niet
pi_101570850
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:38 schreef Oognip het volgende:

[..]

Die geur zal inderdaad ook meespelen :Y Het is fijn dat jij een apart kamertje hebt voor de moederpoes en de kittens. Ik zou ook best een moederpoes en kittens op willen vangen, maar niet zolang ik zo klein woon. Een moederpoes laten wennen aan mijn eigen katten zie ik niet zitten, dat levert veel meer stress op van alle kanten.
Tegen de tijd dat ze aan elkaar gewend zijn moet moederpoes weg en kost dat weer moeite. Nah... beter van niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101570888
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
8-)

Ik ben thuis *O*
met de deur op de knip :')
Wat ben je toch gaan doen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101570892
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

:D En dan te bedenken dat ie er ooit zelf eentje was
Erg he? Yoko doet net zo lellik. En die zou helemaal beter moeten weten. :{
pi_101571183
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:50 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat ben je toch gaan doen?
Ik ging als wedstrijdleiding bij de tennis zitten, en net vandaag moest een man spelen die ooit handtastelijk werd bij me :') Dus ik was er even chagrijnig om, en ik kon hem ook niet echt ontwijken }:|
pi_101571205
Een paar huizen verderop heeft iemand katten die op het kleine zeembalkon aan de voorkant mogen. Ze hadden dat afgezet met een net, maar de katten hebben dat gemold. Nu rennen ze regelmatig de hele richel langs het hele blok af. Dat is een redelijk brede rand van ca. 15 cm op de smalste delen. De katten hier flippen totaal als die twee kleine donderstenen voorbij komen. En eentje ervan is echt zo brutaal dat ze keihard door de ruit heen gaat zitten schelden op mijn katten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101571221
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ging als wedstrijdleiding bij de tennis zitten, en net vandaag moest een man spelen die ooit handtastelijk werd bij me :') Dus ik was er even chagrijnig om, en ik kon hem ook niet echt ontwijken }:|
owww ja, die ene van je werk.

Die gaf alleen al uit je verhalen al een naar gevoel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101571310
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

owww ja, die ene van je werk.

Die gaf alleen al uit je verhalen al een naar gevoel
Nee, die kleffe bedoel je? Die niet, ik werk daar ook niet meer ;)

Een ander nog _O-
pi_101571320
Dat is idd niet leuk tombo
Nou Zorro sprong hier toen dus mooi door de voorruit dat kan nu niet meer. Maar hij blaast wel naar de ander via het raam maar reageert zijn frustratie ook af op die andere 2 van ons. En dat vind ik wat minder
pi_101571362
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, die kleffe bedoel je? Die niet, ik werk daar ook niet meer ;)

Een ander nog _O-
ow dear, ben je een foute mannen magneet? :P
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101571405
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ka-Tsieng! :D
pi_101571475
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik denk het ineens ja ;(
pi_101571480
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is idd niet leuk tombo
Nou Zorro sprong hier toen dus mooi door de voorruit dat kan nu niet meer. Maar hij blaast wel naar de ander via het raam maar reageert zijn frustratie ook af op die andere 2 van ons. En dat vind ik wat minder
Ik vrees dat dat hier ook het geval is want ik kon mooi weer een voorraadje ecodor gaan bestellen opeens. En dat gepis is sinds die twee hier voorbij rennen. Was een tijdje over en toen waren ze er ook eventjes niet. Dus dat kan wel kloppen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 september 2011 @ 21:59:45 #39
13151 crew  Rewimo
pi_101571554
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg op. Heb deze hele week plus volgende week maandag cursus van 9 tot 17 uur :{ Gelukkig hoef ik morgen maar tot 13 uur want daarna moet ik naar het ziekenhuis :P

Welterusten :W
pi_101571583
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik denk het ineens ja ;(
Ach meid, ik voel met je mee. Ben het zelf jaaaaaren geweest :D
Hoop dat je er snel vanaf komt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101571624
Drukke week Rewimo. Welterusten :W
pi_101571665
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat hier ook het geval is want ik kon mooi weer een voorraadje ecodor gaan bestellen opeens. En dat gepis is sinds die twee hier voorbij rennen. Was een tijdje over en toen waren ze er ook eventjes niet. Dus dat kan wel kloppen.
Leuk he dat territorium drift? Hier zat rossi vanmorgen weer in de wasmand te plassen
pi_101571691
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg op. Heb deze hele week plus volgende week maandag cursus van 9 tot 17 uur :{ Gelukkig hoef ik morgen maar tot 13 uur want daarna moet ik naar het ziekenhuis :P

succes
Mijn circus begint woensdag weer
pi_101571728
quote:

Welterusten Rewimo en succes in het ziekenhuis :*
pi_101571747
Ik ben zo blij met mijn binnenschoolse stage, lekker maandag en dinsdag vrij en de rest van de week 8 uurtjes naar school O+
pi_101571761
quote:

Slaap lekker. En hey... cursus is leren en da's best okay *O*

Ik ben op maandag wel vrij, maar morgen is het JGZ-uitje (wat een onzin, maar ik ga toch mee), dus mag ik nog eerder in den haag zijn dan anders.
Vorig jaar ben ik niet mee gegaan, want ik dacht dat ik er maar 3 maanden zou werken, maar ik zit er nu nog en ben een beetje deel van het interieur geworden. Dus uit collegialiteit ga ik wel mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101571851
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:02 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo blij met mijn binnenschoolse stage, lekker maandag en dinsdag vrij en de rest van de week 8 uurtjes naar school O+
O dat is wel fijn nu je nog een voorraadje kittens in huis hebt O+
pi_101571895
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ach meid, ik voel met je mee. Ben het zelf jaaaaaren geweest :D
Hoop dat je er snel vanaf komt.
Ik hoop het ook _O-
pi_101571924
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Slaap lekker. En hey... cursus is leren en da's best okay *O*

Ik ben op maandag wel vrij, maar morgen is het JGZ-uitje (wat een onzin, maar ik ga toch mee), dus mag ik nog eerder in den haag zijn dan anders.
Vorig jaar ben ik niet mee gegaan, want ik dacht dat ik er maar 3 maanden zou werken, maar ik zit er nu nog en ben een beetje deel van het interieur geworden. Dus uit collegialiteit ga ik wel mee.
Mag je nu blijven Nokwanda of is het nog steeds tijdelijk werk?
pi_101571950
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef indaha het volgende:

[..]

O dat is wel fijn nu je nog een voorraadje kittens in huis hebt O+
Zeker :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')