Succes dan, want hij is deze keer erg vastberaden helaas...quote:Op zondag 4 september 2011 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Will do
[..]
Komt nog wel, want ik wil het wel graag
Fillumpjuh dus ....
Ja zekerquote:
Ahhhquote:
Ik ben er ook zo blij mee hequote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Jouw poezen zijn zo leuk met de pleegkittens Oognip.Dat lukt me hier niet helaas. Gelukkig hebben ze lieve moeders die voor de aandacht zorgen.
Nee ik ben het niet meer aan het mijden want ik kwam er achter dat het echt niet te doen was. De bedoeling was om alle producten waar lactose in zit te mijden, maar lactose zit in bijna alles. Zelfs in medicijnen en de anticonceptiepil. Half oktober ga ik een lactose-intolerantietest doen, mocht er dan uitkomen dat ik lactose-intolerant ben, dan ga ik wel lactoseproducten vermijden, maar zolang het niet zeker is dat ik dat heb vind ik het te veel werk eerlijk gezegdquote:Op zondag 4 september 2011 21:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zeker![]()
Had je weer last van je spijsvertering Oognip en ben je nog steeds de melkproducten aan het mijden?
De aanwezigheid en geur van de moederpoes hier zal er vast ook mee te maken hebben. Maar dan nog zie ik Satsu never nooit sociaal doen met zulke kleine indringers.quote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo blij mee hemaar ik moet wel eerlijk zeggen dat Pingoo het leukst is met ze en van Muis en Luna krijgen de kittens nog wel eens tikken. Die vinden kittens niet veel aan
De kittens lopen hier wel de hele dag met mijn eigen katten rond dus ze kunnen veel sneller wennen aan elkaar dan bij jou. Misschien was het bij jou ook wel anders geweest als ze de hele dag met elkaar samen zouden zijn.
Die geur zal inderdaad ook meespelenquote:Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De aanwezigheid en geur van de moederpoes hier zal er vast ook mee te maken hebben. Maar dan nog zie ik Satsu never nooit sociaal doen met zulke kleine indringers.
Oh dat laatste is altijd kut jaquote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier hebben ze een paar huizen verderop een kitten die vrij buiten mag rond lopen. Onze katten gaan echt door het lint als ze hem zien. Terwijl Zorro normaal wel erg lief is voor kittens
En ik heb op een knopje gedrukt op mijn laptop en nu heb ik toch een raar lettertype en lay-out. En ik heb geen idee welk knopje
Probeer eens control ingedrukt houden en dan aan je muiswieltje draaien?quote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik heb op een knopje gedrukt op mijn laptop en nu heb ik toch een raar lettertype en lay-out. En ik heb geen idee welk knopje
quote:Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De aanwezigheid en geur van de moederpoes hier zal er vast ook mee te maken hebben. Maar dan nog zie ik Satsu never nooit sociaal doen met zulke kleine indringers.
Ik heb geen muiswieltje zit op de laptopquote:Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Probeer eens control ingedrukt houden en dan aan je muiswieltje draaien?
Dat had ik al bedacht maar dat is het nietquote:
Tegen de tijd dat ze aan elkaar gewend zijn moet moederpoes weg en kost dat weer moeite. Nah... beter van niet.quote:Op zondag 4 september 2011 21:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die geur zal inderdaad ook meespelenHet is fijn dat jij een apart kamertje hebt voor de moederpoes en de kittens. Ik zou ook best een moederpoes en kittens op willen vangen, maar niet zolang ik zo klein woon. Een moederpoes laten wennen aan mijn eigen katten zie ik niet zitten, dat levert veel meer stress op van alle kanten.
Wat ben je toch gaan doen?quote:Op zondag 4 september 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben thuis![]()
met de deur op de knip
Erg he? Yoko doet net zo lellik. En die zou helemaal beter moeten weten.quote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]En dan te bedenken dat ie er ooit zelf eentje was
Ik ging als wedstrijdleiding bij de tennis zitten, en net vandaag moest een man spelen die ooit handtastelijk werd bij mequote:
owww ja, die ene van je werk.quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging als wedstrijdleiding bij de tennis zitten, en net vandaag moest een man spelen die ooit handtastelijk werd bij meDus ik was er even chagrijnig om, en ik kon hem ook niet echt ontwijken
Nee, die kleffe bedoel je? Die niet, ik werk daar ook niet meerquote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owww ja, die ene van je werk.
Die gaf alleen al uit je verhalen al een naar gevoel
ow dear, ben je een foute mannen magneet?quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die kleffe bedoel je? Die niet, ik werk daar ook niet meer
Een ander nog
Ka-Tsieng!quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow dear, ben je een foute mannen magneet?
Ik denk het ineens jaquote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow dear, ben je een foute mannen magneet?
Ik vrees dat dat hier ook het geval is want ik kon mooi weer een voorraadje ecodor gaan bestellen opeens. En dat gepis is sinds die twee hier voorbij rennen. Was een tijdje over en toen waren ze er ook eventjes niet. Dus dat kan wel kloppen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is idd niet leuk tombo
Nou Zorro sprong hier toen dus mooi door de voorruit dat kan nu niet meer. Maar hij blaast wel naar de ander via het raam maar reageert zijn frustratie ook af op die andere 2 van ons. En dat vind ik wat minder
Ach meid, ik voel met je mee. Ben het zelf jaaaaaren geweestquote:
Leuk he dat territorium drift? Hier zat rossi vanmorgen weer in de wasmand te plassenquote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat hier ook het geval is want ik kon mooi weer een voorraadje ecodor gaan bestellen opeens. En dat gepis is sinds die twee hier voorbij rennen. Was een tijdje over en toen waren ze er ook eventjes niet. Dus dat kan wel kloppen.
succesquote:Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg op. Heb deze hele week plus volgende week maandag cursus van 9 tot 17 uurGelukkig hoef ik morgen maar tot 13 uur want daarna moet ik naar het ziekenhuis
Welterusten
Welterusten Rewimo en succes in het ziekenhuisquote:Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg op. Heb deze hele week plus volgende week maandag cursus van 9 tot 17 uurGelukkig hoef ik morgen maar tot 13 uur want daarna moet ik naar het ziekenhuis
Welterusten
Slaap lekker. En hey... cursus is leren en da's best okayquote:Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Welterusten
O dat is wel fijn nu je nog een voorraadje kittens in huis hebtquote:Op zondag 4 september 2011 22:02 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo blij met mijn binnenschoolse stage, lekker maandag en dinsdag vrij en de rest van de week 8 uurtjes naar school
Ik hoop het ookquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach meid, ik voel met je mee. Ben het zelf jaaaaaren geweest
Hoop dat je er snel vanaf komt.
Mag je nu blijven Nokwanda of is het nog steeds tijdelijk werk?quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Slaap lekker. En hey... cursus is leren en da's best okay
Ik ben op maandag wel vrij, maar morgen is het JGZ-uitje (wat een onzin, maar ik ga toch mee), dus mag ik nog eerder in den haag zijn dan anders.
Vorig jaar ben ik niet mee gegaan, want ik dacht dat ik er maar 3 maanden zou werken, maar ik zit er nu nog en ben een beetje deel van het interieur geworden. Dus uit collegialiteit ga ik wel mee.
Zekerquote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat is wel fijn nu je nog een voorraadje kittens in huis hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |