abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101569517

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Takaiki | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101569546
oO<
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101569551
Is dit niet vet lief? O+
pi_101569570
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Will do

[..]

Komt nog wel, want ik wil het wel graag :Y

Fillumpjuh dus .... :W
Succes dan, want hij is deze keer erg vastberaden helaas...
And so the lion fell in love with the lamb
pi_101569597
Awww..lieve foto Oognip O+
And so the lion fell in love with the lamb
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 september 2011 @ 21:29:47 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_101569662
Wat schattig zo samen, Oognip O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_101569675
Jouw poezen zijn zo leuk met de pleegkittens Oognip. O+ Dat lukt me hier niet helaas. Gelukkig hebben ze lieve moeders die voor de aandacht zorgen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101569699
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:28 schreef Oognip het volgende:
Is dit niet vet lief? O+
[ afbeelding ]
Ja zeker *;
Had je weer last van je spijsvertering Oognip en ben je nog steeds de melkproducten aan het mijden?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101569731
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:28 schreef Oognip het volgende:
Is dit niet vet lief? O+
[ afbeelding ]
Ahhh O+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101569825
ah wat lief oognip
pi_101569870
Lief :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 21:32:54 #12
163650 Greys
pi_101569871
Hele cute foto :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101569887
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Jouw poezen zijn zo leuk met de pleegkittens Oognip. O+ Dat lukt me hier niet helaas. Gelukkig hebben ze lieve moeders die voor de aandacht zorgen.
Ik ben er ook zo blij mee he O+ maar ik moet wel eerlijk zeggen dat Pingoo het leukst is met ze en van Muis en Luna krijgen de kittens nog wel eens tikken. Die vinden kittens niet veel aan :N
De kittens lopen hier wel de hele dag met mijn eigen katten rond dus ze kunnen veel sneller wennen aan elkaar dan bij jou. Misschien was het bij jou ook wel anders geweest als ze de hele dag met elkaar samen zouden zijn.
pi_101570059
MISSCHIEN als ik verhuisd ben en ze gaan goed buiten dan neem ik er nog wel es eentje bij :Y
pi_101570069
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:30 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja zeker *;
Had je weer last van je spijsvertering Oognip en ben je nog steeds de melkproducten aan het mijden?
Nee ik ben het niet meer aan het mijden want ik kwam er achter dat het echt niet te doen was. De bedoeling was om alle producten waar lactose in zit te mijden, maar lactose zit in bijna alles. Zelfs in medicijnen en de anticonceptiepil. Half oktober ga ik een lactose-intolerantietest doen, mocht er dan uitkomen dat ik lactose-intolerant ben, dan ga ik wel lactoseproducten vermijden, maar zolang het niet zeker is dat ik dat heb vind ik het te veel werk eerlijk gezegd :@
Aanstaande woensdag hoor ik iig of ik glutenallergie heb of niet (zo ja dan ben ik waarschijnlijk ook lactose-intolerant)
*edit Oh en ja ik heb er elke dag last van, maar deze week wel heel erg. Ook heel erg moe enzo.
pi_101570077
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik ben er ook zo blij mee he O+ maar ik moet wel eerlijk zeggen dat Pingoo het leukst is met ze en van Muis en Luna krijgen de kittens nog wel eens tikken. Die vinden kittens niet veel aan :N
De kittens lopen hier wel de hele dag met mijn eigen katten rond dus ze kunnen veel sneller wennen aan elkaar dan bij jou. Misschien was het bij jou ook wel anders geweest als ze de hele dag met elkaar samen zouden zijn.
De aanwezigheid en geur van de moederpoes hier zal er vast ook mee te maken hebben. Maar dan nog zie ik Satsu never nooit sociaal doen met zulke kleine indringers. _O-
pi_101570218
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De aanwezigheid en geur van de moederpoes hier zal er vast ook mee te maken hebben. Maar dan nog zie ik Satsu never nooit sociaal doen met zulke kleine indringers. _O-
Die geur zal inderdaad ook meespelen :Y Het is fijn dat jij een apart kamertje hebt voor de moederpoes en de kittens. Ik zou ook best een moederpoes en kittens op willen vangen, maar niet zolang ik zo klein woon. Een moederpoes laten wennen aan mijn eigen katten zie ik niet zitten, dat levert veel meer stress op van alle kanten.
pi_101570246
Ik ben benieuwd hoe het hier gaat met de kleintjes, ik heb voor de zekerheid maar een feliwaystekker besteld .
Ik heb zo'n kattekruidplant buiten ,daar zijn die van mij gek op dus dan is de feliway ook wel goed denk ik. :)
pi_101570269
Hier hebben ze een paar huizen verderop een kitten die vrij buiten mag rond lopen. Onze katten gaan echt door het lint als ze hem zien. Terwijl Zorro normaal wel erg lief is voor kittens

En ik heb op een knopje gedrukt op mijn laptop en nu heb ik toch een raar lettertype en lay-out. En ik heb geen idee welk knopje
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 21:43:16 #20
163650 Greys
pi_101570513
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier hebben ze een paar huizen verderop een kitten die vrij buiten mag rond lopen. Onze katten gaan echt door het lint als ze hem zien. Terwijl Zorro normaal wel erg lief is voor kittens

En ik heb op een knopje gedrukt op mijn laptop en nu heb ik toch een raar lettertype en lay-out. En ik heb geen idee welk knopje
Oh dat laatste is altijd kut ja :D
Is je FOK layout anders er door? Of heb je bv je werkbalken niet meer? Wat is er anders?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 september 2011 @ 21:43:25 #21
13151 crew  Rewimo
pi_101570524
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Probeer eens control ingedrukt houden en dan aan je muiswieltje draaien?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 21:43:33 #22
163650 Greys
pi_101570533
Doe eens F11?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101570556
Brutaaltje
pi_101570757
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:D En dan te bedenken dat ie er ooit zelf eentje was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_101570819
8-)

Ik ben thuis *O*
met de deur op de knip :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_101570835
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Probeer eens control ingedrukt houden en dan aan je muiswieltje draaien?
Ik heb geen muiswieltje zit op de laptop
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Doe eens F11?
Dat had ik al bedacht maar dat is het niet
pi_101570850
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:38 schreef Oognip het volgende:

[..]

Die geur zal inderdaad ook meespelen :Y Het is fijn dat jij een apart kamertje hebt voor de moederpoes en de kittens. Ik zou ook best een moederpoes en kittens op willen vangen, maar niet zolang ik zo klein woon. Een moederpoes laten wennen aan mijn eigen katten zie ik niet zitten, dat levert veel meer stress op van alle kanten.
Tegen de tijd dat ze aan elkaar gewend zijn moet moederpoes weg en kost dat weer moeite. Nah... beter van niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101570888
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
8-)

Ik ben thuis *O*
met de deur op de knip :')
Wat ben je toch gaan doen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101570892
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

:D En dan te bedenken dat ie er ooit zelf eentje was
Erg he? Yoko doet net zo lellik. En die zou helemaal beter moeten weten. :{
pi_101571183
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:50 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat ben je toch gaan doen?
Ik ging als wedstrijdleiding bij de tennis zitten, en net vandaag moest een man spelen die ooit handtastelijk werd bij me :') Dus ik was er even chagrijnig om, en ik kon hem ook niet echt ontwijken }:|
pi_101571205
Een paar huizen verderop heeft iemand katten die op het kleine zeembalkon aan de voorkant mogen. Ze hadden dat afgezet met een net, maar de katten hebben dat gemold. Nu rennen ze regelmatig de hele richel langs het hele blok af. Dat is een redelijk brede rand van ca. 15 cm op de smalste delen. De katten hier flippen totaal als die twee kleine donderstenen voorbij komen. En eentje ervan is echt zo brutaal dat ze keihard door de ruit heen gaat zitten schelden op mijn katten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101571221
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ging als wedstrijdleiding bij de tennis zitten, en net vandaag moest een man spelen die ooit handtastelijk werd bij me :') Dus ik was er even chagrijnig om, en ik kon hem ook niet echt ontwijken }:|
owww ja, die ene van je werk.

Die gaf alleen al uit je verhalen al een naar gevoel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101571310
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

owww ja, die ene van je werk.

Die gaf alleen al uit je verhalen al een naar gevoel
Nee, die kleffe bedoel je? Die niet, ik werk daar ook niet meer ;)

Een ander nog _O-
pi_101571320
Dat is idd niet leuk tombo
Nou Zorro sprong hier toen dus mooi door de voorruit dat kan nu niet meer. Maar hij blaast wel naar de ander via het raam maar reageert zijn frustratie ook af op die andere 2 van ons. En dat vind ik wat minder
pi_101571362
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, die kleffe bedoel je? Die niet, ik werk daar ook niet meer ;)

Een ander nog _O-
ow dear, ben je een foute mannen magneet? :P
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101571405
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ka-Tsieng! :D
pi_101571475
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik denk het ineens ja ;(
pi_101571480
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is idd niet leuk tombo
Nou Zorro sprong hier toen dus mooi door de voorruit dat kan nu niet meer. Maar hij blaast wel naar de ander via het raam maar reageert zijn frustratie ook af op die andere 2 van ons. En dat vind ik wat minder
Ik vrees dat dat hier ook het geval is want ik kon mooi weer een voorraadje ecodor gaan bestellen opeens. En dat gepis is sinds die twee hier voorbij rennen. Was een tijdje over en toen waren ze er ook eventjes niet. Dus dat kan wel kloppen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 september 2011 @ 21:59:45 #39
13151 crew  Rewimo
pi_101571554
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg op. Heb deze hele week plus volgende week maandag cursus van 9 tot 17 uur :{ Gelukkig hoef ik morgen maar tot 13 uur want daarna moet ik naar het ziekenhuis :P

Welterusten :W
pi_101571583
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik denk het ineens ja ;(
Ach meid, ik voel met je mee. Ben het zelf jaaaaaren geweest :D
Hoop dat je er snel vanaf komt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101571624
Drukke week Rewimo. Welterusten :W
pi_101571665
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat hier ook het geval is want ik kon mooi weer een voorraadje ecodor gaan bestellen opeens. En dat gepis is sinds die twee hier voorbij rennen. Was een tijdje over en toen waren ze er ook eventjes niet. Dus dat kan wel kloppen.
Leuk he dat territorium drift? Hier zat rossi vanmorgen weer in de wasmand te plassen
pi_101571691
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg op. Heb deze hele week plus volgende week maandag cursus van 9 tot 17 uur :{ Gelukkig hoef ik morgen maar tot 13 uur want daarna moet ik naar het ziekenhuis :P

succes
Mijn circus begint woensdag weer
pi_101571728
quote:

Welterusten Rewimo en succes in het ziekenhuis :*
pi_101571747
Ik ben zo blij met mijn binnenschoolse stage, lekker maandag en dinsdag vrij en de rest van de week 8 uurtjes naar school O+
pi_101571761
quote:

Slaap lekker. En hey... cursus is leren en da's best okay *O*

Ik ben op maandag wel vrij, maar morgen is het JGZ-uitje (wat een onzin, maar ik ga toch mee), dus mag ik nog eerder in den haag zijn dan anders.
Vorig jaar ben ik niet mee gegaan, want ik dacht dat ik er maar 3 maanden zou werken, maar ik zit er nu nog en ben een beetje deel van het interieur geworden. Dus uit collegialiteit ga ik wel mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_101571851
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:02 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo blij met mijn binnenschoolse stage, lekker maandag en dinsdag vrij en de rest van de week 8 uurtjes naar school O+
O dat is wel fijn nu je nog een voorraadje kittens in huis hebt O+
pi_101571895
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ach meid, ik voel met je mee. Ben het zelf jaaaaaren geweest :D
Hoop dat je er snel vanaf komt.
Ik hoop het ook _O-
pi_101571924
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Slaap lekker. En hey... cursus is leren en da's best okay *O*

Ik ben op maandag wel vrij, maar morgen is het JGZ-uitje (wat een onzin, maar ik ga toch mee), dus mag ik nog eerder in den haag zijn dan anders.
Vorig jaar ben ik niet mee gegaan, want ik dacht dat ik er maar 3 maanden zou werken, maar ik zit er nu nog en ben een beetje deel van het interieur geworden. Dus uit collegialiteit ga ik wel mee.
Mag je nu blijven Nokwanda of is het nog steeds tijdelijk werk?
pi_101571950
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef indaha het volgende:

[..]

O dat is wel fijn nu je nog een voorraadje kittens in huis hebt O+
Zeker :Y
pi_101572019
Ik val om, naar bed :W
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 22:07:41 #52
163650 Greys
pi_101572128
Trust Oognip!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101572210
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:06 schreef Oognip het volgende:
Ik val om, naar bed :W
Ja ik ga ook maar eens, morgen vroeg op welterusten :W
pi_101572433
Ik ga ook afsluiten. Trust! :W
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 22:12:08 #55
163650 Greys
pi_101572487
De grote leegloop :o
Slaap lekker allen! ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101572520
Slaap lekker allen :W

Ik ben nog bezig met werk :')
pi_101572558
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef indaha het volgende:

[..]

Mag je nu blijven Nokwanda of is het nog steeds tijdelijk werk?
Voorlopig blijft het tijdelijk. En op de plek waar ik nu zit zit ik ook liever niet voor vast. Het is okay voor nu, maar liever niet vast. Hoewel ik het wel zou aannemen als ze me een vast contract zouden bieden, want dan kan ik reageren op alle interne banen die vaak heel leuk zijn, maar waar ik nu niet op mag reageren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 22:13:39 #58
163650 Greys
pi_101572596
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker allen :W

Ik ben nog bezig met werk :')
Met werk? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101572641
Ik ben er weer! *O* *O* *O*
pi_101572698
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:14 schreef Goodbye het volgende:
pi_101572738
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Voorlopig blijft het tijdelijk. En op de plek waar ik nu zit zit ik ook liever niet voor vast. Het is okay voor nu, maar liever niet vast. Hoewel ik het wel zou aannemen als ze me een vast contract zouden bieden, want dan kan ik reageren op alle interne banen die vaak heel leuk zijn, maar waar ik nu niet op mag reageren
Mag je daar niet op reageren? Dat is jammer! -O-
  zondag 4 september 2011 @ 22:15:50 #62
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_101572751
Ik ook! *O* *O* *O*

Wat heb ik gemist deze week? Veuls te druk gehad -O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_101573038
Ik ben niet zo goed in samenvattingen, sorry :P
pi_101573160
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Met werk? :o
jah -O-
pi_101573296
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mag je daar niet op reageren? Dat is jammer! -O-
Heb het wel gedaan hoor. Maar ik maak geen kans. Twee keer op gesprek geweest en dan piepte er net een interne voor. En ik heb al zoveel afgewezen sollicitaties nu dat ik denk: alleen voor functies die ik echt heeel erg leuk vind doe ik het nog echt vol enthousiasme en riskeer ik de tegenvaller maar wel.
Intussen ben ik toch mooi aan het werk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 22:25:06 #66
163650 Greys
pi_101573435
quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101573507
Mijn post was echt een pareltje, merk ik al! :7
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 22:28:11 #68
163650 Greys
pi_101573638
Nou! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101573726
:W
pi_101573742
quote:
Ik ga weer! *O* *O* *O*
pi_101573783
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 22:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gemenerik }:|
  zondag 4 september 2011 @ 22:31:49 #72
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_101573869
Zo, mn broertje en zn vrienden zijn weer weg, nu die wietlucht nog _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_101573917
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Zo, mn broertje en zn vrienden zijn weer weg, nu die wietlucht nog _O-
Jij bent dat :o
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 22:36:05 #74
163650 Greys
pi_101574126
Ik heb trouwens nog nooit zulke ranzig uitziende hielen gehad :X :')
Wat gaat dat er uit zien zeg, als je ze open hebt gehaald aan je schoenen. Ik dacht dat het een schaafdingetje/blaarachtig iets zou zijn voorlopig, maar jezus fuck, wat ziet het er uit _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101574135
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 22:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Doei! :W
pi_101574170
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zulke ranzig uitziende hielen gehad :X :')
Wat gaat dat er uit zien zeg, als je ze open hebt gehaald aan je schoenen. Ik dacht dat het een schaafdingetje/blaarachtig iets zou zijn voorlopig, maar jezus fuck, wat ziet het er uit _O-
Zeker geen sokken aangehad?
  zondag 4 september 2011 @ 22:40:23 #77
176471 oh-oh
pi_101574351
quote:
11s.gif Op zondag 4 september 2011 22:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Jij bent dat :o
Nou, ik was het niet hoor _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 4 september 2011 @ 22:40:35 #78
247887 Takaiki
pi_101574366
:'( :'( :'( Niemand wil mij updates geven? :'( :'( :'(

Ik heb ¤ 1.517.535,27 opgehaald voor het KWF *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the bug
pi_101574468
Greys, komen al 155 sos honden, 224 totaal :o
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 22:45:50 #80
163650 Greys
pi_101574616
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Zeker geen sokken aangehad?
Nee idd :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101574706
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

En soms gaat het dan prima, maar soms zit je dan onder de blaren. Heb ik ook wel eens ja.
  zondag 4 september 2011 @ 22:52:22 #82
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101574955
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

:N
Waarom nou niet?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 22:52:23 #83
163650 Greys
pi_101574956
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

En soms gaat het dan prima, maar soms zit je dan onder de blaren. Heb ik ook wel eens ja.
Het was een bloederig geheel geworden en nu ziet het er echt heel ranzig uit _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101575284
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Het was een bloederig geheel geworden en nu ziet het er echt heel ranzig uit _O-
Douchen :)
pi_101575311
Roger, moet jij niet over 6 uur al weer opstaan? O-)
  zondag 4 september 2011 @ 22:59:00 #86
345170 Roger_Epiales
pi_101575315
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat ken ik, en dan doe je sokken aan, loopt een dagje rond, wil ze 's avonds uitdoen en dan blijken die wondjes te zijn dichtgegroeid.
Zitten je sokken er in vastgegroeid, kun je ze weer los gaan trekken. :X
Feel free to insult me.
  zondag 4 september 2011 @ 22:59:13 #87
247887 Takaiki
pi_101575328
:N Ik ben weg, ik word toch genegeerd ;(
Sometimes you're the bug
  zondag 4 september 2011 @ 23:00:03 #88
345170 Roger_Epiales
pi_101575374
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 22:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Roger, moet jij niet over 6 uur al weer opstaan? O-)
Ja idd, thanks for reminding me }:|

Maar ik ben nog nie moe, dus heb lekker nog een drankje gepakt en ben hier maar weer naartoe gekomen. :+
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 september 2011 @ 23:01:41 #89
163650 Greys
pi_101575461
quote:
13s.gif Op zondag 4 september 2011 22:59 schreef Takaiki het volgende:
:N Ik ben weg, ik word toch genegeerd ;(
Ik heb kennelijk over je eerdere post heen gelezen Takkie :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101575499
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja idd, thanks for reminding me }:|

Maar ik ben nog nie moe, dus heb lekker nog een drankje gepakt en ben hier maar weer naartoe gekomen. :+
Ik ben 's avonds/'s nachts pas rond 1/2 uur moe, maar als ik er om 7 uur uitga ben ik dan nog veel moeier :Y

Wanneer word je trouwens weer teruggeplaatst naar je oude afdeling? :P
  zondag 4 september 2011 @ 23:04:36 #91
345170 Roger_Epiales
pi_101575635
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 23:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ik ben 's avonds/'s nachts pas rond 1/2 uur moe, maar als ik er om 7 uur uitga ben ik dan nog veel moeier :Y
Och ja, ik denk dat ik straks nog wat lees (nieuw boek :D ) en dan tegen een uur of 24 slaap, 5 uur op en dan loop ik morgen als een zombie op mijn werk, maar kan ik morgenavond tenminste wel op tijd inslapen. :')
Feel free to insult me.
  zondag 4 september 2011 @ 23:04:51 #92
247887 Takaiki
pi_101575652
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb kennelijk over je eerdere posts heen gelezen Takkie :@
Sometimes you're the bug
  zondag 4 september 2011 @ 23:05:34 #93
345170 Roger_Epiales
pi_101575694
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 23:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wanneer word je trouwens weer teruggeplaatst naar je oude afdeling? :P
? :@
Feel free to insult me.
  zondag 4 september 2011 @ 23:06:06 #94
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101575726
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:40 schreef Takaiki het volgende:
:'( :'( :'( Niemand wil mij updates geven? :'( :'( :'(

Ik heb ¤ 1.517.535,27 opgehaald voor het KWF *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij ookl niet hoor; het is een complot ;(

Ik wil ook 1,5mln ophalen... voor mezelf :o
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_101575766
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

? :@
Je was nu toch op de inpakafdeling waar je dingen inpakte voor de keuken waar je oorspronkelijk werkte oid? :P
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:07:09 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101575783
Hey all!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_101575829
Hey Senesta :W
  zondag 4 september 2011 @ 23:08:02 #98
176471 oh-oh
pi_101575830
Hey Senes, hoe gaat ie daar?
:*
( Groucho Marx )
  zondag 4 september 2011 @ 23:09:32 #99
345170 Roger_Epiales
pi_101575926
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Je was nu toch op de inpakafdeling waar je dingen inpakte voor de keuken waar je oorspronkelijk werkte oid? :P
Oh, zo bedoel je. :')
Ja, maar daar ben ik helemaal weg. Was een heel ander bedrijf en die wilde mijn contract niet verlengen vanwege een "fusie-reorganisatie"/bezuiniging. :(

Dus daar kom ik niet meer terug, jammer genoeg
Feel free to insult me.
pi_101575994
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh, zo bedoel je. :')
Ja, maar daar ben ik helemaal weg. Was een heel ander bedrijf en die wilde mijn contract niet verlengen vanwege een "fusie-reorganisatie"/bezuiniging. :(

Dus daar kom ik niet meer terug, jammer genoeg
Zijn er geen andere banen om als kok te werken? :P

SPOILER
  zondag 4 september 2011 @ 23:14:20 #101
345170 Roger_Epiales
pi_101576160
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 23:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Zijn er geen andere banen om als kok te werken? :P

SPOILER
Niet in zorginstellingen hier in de buurt, en horeca kok heb ik een tijd gedaan, maar is niet mijn ding.
}:| en ik zal doen of ik je spoiler niet gelezen heb. :+
Feel free to insult me.
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:15:50 #102
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101576240
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hey Senesta :W
Hoi :)

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Hey Senes, hoe gaat ie daar?
:*
Belabberd nog eigenlijk, zal wel even duren maar gaat wel weer over denk ik :*
Twijfel en schuldgevoel slaan af en toe toe en ik zou hem zo graag weer terug hebben :@
Ik neem echt nooit geen hond meer :@

Vandaag bij mijn opa geweest dus dat was ook heftig.
Morgen is Samara jarig en moet ik ook mijn moeder weer naar mijn opa brengen, raaaare dagen zo.
pi_101576264
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Niet in zorginstellingen hier in de buurt, en horeca kok heb ik een tijd gedaan, maar is niet mijn ding.
}:| en ik zal doen of ik je spoiler niet gelezen heb. :+
Inpakken en om 5.00 opstaan wel dan? :P
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:16:42 #104
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101576298
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mij ookl niet hoor; het is een complot ;(

Ik wil ook 1,5mln ophalen... voor mezelf :o
Ik ook, 1 mln zou ook prima zijn trouwens, of een half :P
pi_101576322
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik ook, 1 mln zou ook prima zijn trouwens, of een half :P
Kan je weer jaren van leven :P
  zondag 4 september 2011 @ 23:17:53 #106
176471 oh-oh
pi_101576356
Jee Senes, tis ook wel erg veel tegelijk allemaal....
Ben je nu echt van hondenmens helemaal kattenmens geworden?
Ik zou echt no way ooit zonder hond willen.
Minder wel, geen echt nooit!
( Groucho Marx )
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:19:27 #107
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101576421
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Jee Senes, tis ook wel erg veel tegelijk allemaal....
Ben je nu echt van hondenmens helemaal kattenmens geworden?
Ik zou echt no way ooit zonder hond willen.
Minder wel, geen echt nooit!
Nee hoor, ik hou van honden en ik zou met alle liefde weer een hond willen maar dan moet ik wel vooraf zwart op wit hebben dat hij gewoon uit zichzelf dood gaat als de tijd daar is, dit vind ik echt zo erg, die beslissing.
  zondag 4 september 2011 @ 23:21:18 #108
345170 Roger_Epiales
pi_101576507
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Inpakken en om 5.00 opstaan wel dan? :P
Voorlopig nog wel ja. Ach, ik heb een aantal hele leuke collega's en dat makt het werk ook best te doen. *)
maar ik kijk wel om me heen voor iets beters natuurlijk. ;)
Feel free to insult me.
  zondag 4 september 2011 @ 23:22:23 #109
176471 oh-oh
pi_101576553
Oh nou, nu zit je er nog middenin en is het haske heftig, maar als ik terugkijk, hoe kut die beslissing ook was toen voor Frits, het weegt echt niet op tegen al het plezier wat zo een dier je jarenlang geeft hoor. Ik weet dat het erbij hoort en dat je voor die beslissing kan komen te staan, maar ik heb het er voor over.
( Groucho Marx )
  zondag 4 september 2011 @ 23:23:34 #110
33954 ElisaB
pi_101576618
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef senesta het volgende:
Belabberd nog eigenlijk, zal wel even duren maar gaat wel weer over denk ik :*
Twijfel en schuldgevoel slaan af en toe toe en ik zou hem zo graag weer terug hebben :@
Ik neem echt nooit geen hond meer :@

Vandaag bij mijn opa geweest dus dat was ook heftig.
Morgen is Samara jarig en moet ik ook mijn moeder weer naar mijn opa brengen, raaaare dagen zo.
Twijfel en schuldgevoel. Het hoort er blijkbaar bij, want het is zó herkenbaar ;(

Het slijt wel, maar als je me nu vraagt na te denken over de keren dat ik de beslissing heb moeten nemen, dan snijdt het weer net zo hard. Gewoon helemaal driewerf kut!
  zondag 4 september 2011 @ 23:25:22 #111
345170 Roger_Epiales
pi_101576724
Zo, ik ga toch maar eens slapen, wekker gaat over 5 1/2 uur. ;(

Welterusten iedereen. :W
Feel free to insult me.
pi_101576841
Wat ga je nu door een heftige periode, Senes ;( Ik wens je alle sterkte van de wereld toe :*
pi_101576862
Trusten Roger :W
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:30:49 #114
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101576973
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, ik ga toch maar eens slapen, wekker gaat over 5 1/2 uur. ;(

Welterusten iedereen. :W
Slaap lekker :)

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Twijfel en schuldgevoel. Het hoort er blijkbaar bij, want het is zó herkenbaar ;(

Het slijt wel, maar als je me nu vraagt na te denken over de keren dat ik de beslissing heb moeten nemen, dan snijdt het weer net zo hard. Gewoon helemaal driewerf kut!
Ik heb er steeds als ik eraan denk pijn in mijn buik van, echt waar.
En iedereen zegt dat het de juiste beslissing was maar toch he...
pi_101577016
AAAAAARGH liep hier net een mega spin door de kamer, echt grooooooooooooooot
Diaz zag hem..ik kijken.. pffff.. :'(
Heb hem vermoord :X
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:33:15 #116
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101577056
Zal ik ook nog eens een spinnetje in de groep gooien dan? :P

pi_101577081
;( :'( :'( :'( :'(
pi_101577105
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dit ja :Y
Sterkte Senes :*
pi_101577139
Ik herken het gevoel ook van twijfel en schuldgevoel van het inslapen van mijn vorige twee katten. Iedereen zegt dat je het juiste gedaan hebt en dat weet jij ook, maar toch he... wat als... ;(
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:35:28 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101577140
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
;( :'( :'( :'( :'(
Niet jouw kleur?

Deze dan?

pi_101577160
Ik kijk hier niet meer :{w
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:37:06 #122
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101577219
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik kijk hier niet meer :{w
Zwart?

zondag 4 september 2011 @ 23:37:14 #123
176471 oh-oh
pi_101577226
Die blauwen zijn zo mooi O+
Ik zou er best een willen :P
Ik zit Zomerlicht te kijken op 3, Texel O+ O+
( Groucho Marx )
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:40:04 #124
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101577335
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Oognip het volgende:
Ik herken het gevoel ook van twijfel en schuldgevoel van het inslapen van mijn vorige twee katten. Iedereen zegt dat je het juiste gedaan hebt en dat weet jij ook, maar toch he... wat als... ;(
Het slijt vast, daar hoop ik op in ieder geval. Het zal gewoon wat tijd nodig hebben en het is alles bij elkaar inderdaad wat veel op het moment. Komt wel weer goed.

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Die blauwen zijn zo mooi O+
Ik zou er best een willen :P
Ik zit Zomerlicht te kijken op 3, Texel O+ O+
Een spin? :o
Ze willen hier graag een slang :')
  zondag 4 september 2011 @ 23:43:23 #125
176471 oh-oh
pi_101577459
Ja ze zijn keileuk om te hebben , leven heel lang, en je hoeft ze maar heel soms te voeren en verder hebben ze ook weinig nodig. Maar ik wil geen beestjes in bakjes of hokken :P
( Groucho Marx )
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:46:56 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101577612
Brr, ik moet er echt niet aan denken.
pi_101577638
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze zijn keileuk om te hebben , leven heel lang, en je hoeft ze maar heel soms te voeren en verder hebben ze ook weinig nodig. Maar ik wil geen beestjes in bakjes of hokken :P
Dan moet je de spin maar los in huis laten lopen :P
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:47:41 #128
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101577643
Mijn oom heeft er wel één gehad trouwens, jaren terug maar die spin heb ik gelukkig nooit ontmoet :P
  zondag 4 september 2011 @ 23:47:58 #129
176471 oh-oh
pi_101577654
Dat heb ik nou met katten _O-
Oh die Cees Geel, hij speelt een heel klein rolletje, maar hij is toch altijd geniaal die man he :D
( Groucho Marx )
  zondag 4 september 2011 @ 23:48:19 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101577674
:* senes
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  † In Memoriam † zondag 4 september 2011 @ 23:50:58 #131
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_101577779
Spinnetjes O+

oh-oh, deze bedoel je denk ik:

Dan neem ik deze, laten we ze tegen elkaar racen :P

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dan vreet Sjon 'm op, of andersom ;)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:51:02 #132
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101577783
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat heb ik nou met katten _O-
Oh die Cees Geel, hij speelt een heel klein rolletje, maar hij is toch altijd geniaal die man he :D
Speelt hij in Zomerlicht? :o
Dat wist ik helemaal niet :')
  zondag 4 september 2011 @ 23:51:18 #133
176471 oh-oh
pi_101577797
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik ben er dus echt totaal niet bang voor :D
Kim heeft er ook een, al heeeeeeeeel lang, ik krijg m maar niet van dr }:|
( Groucho Marx )
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:51:45 #134
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101577817
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:48 schreef Qwea het volgende:
:* senes
Thnx babe :*
  zondag 4 september 2011 @ 23:52:58 #135
176471 oh-oh
pi_101577872
Ja doen we Baaf, hoe was je race nog gegaan gisteren?
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 4 september 2011 @ 23:54:36 #136
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_101577961
Niet best, ergens in de middenmoot geeindigd ;( . Vandaag ging beter :P
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  zondag 4 september 2011 @ 23:55:33 #137
176471 oh-oh
pi_101577999
Jamaar vandaag was niet zo belangrijk foppert :D
Ik let heus wel op hoor!
( Groucho Marx )
  zondag 4 september 2011 @ 23:58:13 #138
176471 oh-oh
pi_101578109
Ik wist ook helemaal niet dat Sophie Hilbrand acteert trouwens :D
Oh, afgelopennnnnnnnnnnn!
Tijd om te gaan wandelen, en Sjonnepon moet nog onder de douche, ik hoop maar dat ie wat minder hard gilt dan normaal,vanwege het tijdstip _O-
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 4 september 2011 @ 23:58:38 #139
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_101578125
't Is allemaal niet belangrijk, 't is maar een spelletje :P . Maar vandaag m'n beste resultaat in die competitie tot nu toe gehaald en daar ben ik wel blij mee *) . Gisteren ben ik ook geen plaatsen kwijtgeraakt dus daar is ook nog van alles mogelijk.
  zondag 4 september 2011 @ 23:59:05 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101578140
Bed :W
pi_101578152
Trusten Qwea :W
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 23:59:59 #142
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101578185
Welterusten Qwea.
  maandag 5 september 2011 @ 00:00:04 #143
176471 oh-oh
pi_101578190
Gisteren had ik trouwens echt bijnaaaaaaaaaa een babygriekselandschildpad gekocht bij de dierenwinkel hier beneden....
Maar ik heb het maar bij de fietsmand en wat pakken duck gehouden :')
( Groucho Marx )
  maandag 5 september 2011 @ 00:00:49 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101578225
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef senesta het volgende:
Welterusten Qwea.
Trusten babe :* en doe rustig aan.
  maandag 5 september 2011 @ 00:01:16 #145
176471 oh-oh
pi_101578249
Truste zuipschuitje!
( Groucho Marx )
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:01:37 #146
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101578260
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Trusten babe :* en doe rustig aan.
Komt wel goed :*, het komt zoals het komt nietwaar :*
  maandag 5 september 2011 @ 00:02:33 #147
33954 ElisaB
pi_101578292
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef Barbaaf het volgende:

Dan neem ik deze, laten we ze tegen elkaar racen :P

Jij spoort niet _O-
  † In Memoriam † maandag 5 september 2011 @ 00:02:36 #148
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_101578294
Truste Q. :W
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 00:03:09 #149
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101578327
Deze vond ik leuk in de oliemeulen, weet alleen niet meer wat het was :@

maandag 5 september 2011 @ 00:05:09 #150
33954 ElisaB
pi_101578431
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:03 schreef senesta het volgende:
Deze vond ik leuk in de oliemeulen, weet alleen niet meer wat het was :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die is grappig :D
  † In Memoriam † maandag 5 september 2011 @ 00:05:13 #151
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_101578434
Dat lijkt me een gecko.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')