alsof je dat niet wistquote:
En terecht !!!quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
Tja 10 jaar geleden. Dat is nogal "big" daar aan de overkant.
Hmmm, ja en nee.... Het leeft hier niet zo als in de USA, dus ik kan begrijpen dat mensen wel een beetje 9/11 moe worden. Voor mij is het ietsjes dichterbij omdat ik nog maar net terug was uit de USA en een roommate van een collega van me nét op tijd uit de toren is gekomen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef superkokje het volgende:
al die ophef erover ben ik flink zat eigenlijk. Of zeg ik nu iets geks
En er zijn tegenwoordig nog wel rode lettertjesquote:Op zondag 4 september 2011 21:17 schreef superkokje het volgende:
dat heb ik weer
was ik niet op voorbereid![]()
ik vond die documentaire van die twee Fransmannen destijds wel mooi. Zij maakten toevallig een docu over de brandweer in NY, toen de vliegtuigen binnenvlogenquote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
Heheheheeh Kokkie.
Voor mij hoeft het niet, maar ik begrijp het wel. Heb alleen een hekel aan die Amerikaanse bril van sommige docu's/films.
Dat komt misschien omdat de meeste docu/films Amerikaans zijnquote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
Heheheheeh Kokkie.
Voor mij hoeft het niet, maar ik begrijp het wel. Heb alleen een hekel aan die Amerikaanse bril van sommige docu's/films.
ik had het wel lachen gevonden als hij heel eigenwijs een eigen TT had gemaaktquote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En er zijn tegenwoordig nog wel rode lettertjes![]()
Ach je hoefde tenminste niet lang na te denken over een TT
Dat is inderdaad een hele mooie docu....quote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vond die documentaire van die twee Fransmannen destijds wel mooi. Zij maakten toevallig een docu over de brandweer in NY, toen de vliegtuigen binnenvlogen
Jep, dat is één van de betere. Goede en eerlijke kijk van de gebeurtenis.quote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vond die documentaire van die twee Fransmannen destijds wel mooi. Zij maakten toevallig een docu over de brandweer in NY, toen de vliegtuigen binnenvlogen
Ja, dat is ook het hele probleemquote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat de meeste docu/films Amerikaans zijn
Was ook een mogelijkheid geweest jaquote:Op zondag 4 september 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik had het wel lachen gevonden als hij heel eigenwijs een eigen TT had gemaakt
dat sowieso, maar er is zoveel aandacht voor terwijl voor andere zaken die meer slachtoffers veroorzaakt niet gesproken wordt. daarnaast was het een excuus voor die mafkees bush om die oorlog in irak te beginnen. Hoezo heeft het de wereld veranderd? Het heeft er alleen maar voor gezorgd dat die amerikanen (vooral de republikeinen)nog meer denken dat ze de waarheid in pacht hebben. Daardoor is de wereld veel meer veranderd lijkt me.quote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
Heheheheeh Kokkie.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele mooie docu....
Daarom, één grote blunder die tientallen jaren zal blijven doorgaan. Dat is het erge.quote:Op zondag 4 september 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat sowieso, maar er is zoveel aandacht voor terwijl voor andere zaken die meer slachtoffers veroorzaakt niet gesproken wordt. daarnaast was het een excuus voor die mafkees bush om die oorlog in irak te beginnen. Hoezo heeft het de wereld veranderd? Het heeft er alleen maar voor gezorgd dat die amerikanen (vooral de republikeinen)nog meer denken dat ze de waarheid in pacht hebben. Daardoor is de wereld veel meer veranderd lijkt me.
ik zeg niet dat het niet erg is voor de slachtoffers en nabestaanden, maar wat hoor je over congo waar al 10 jaar iedere dag minimaal 100 mensen worden gedoodquote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En terecht !!!
[..]
Hmmm, ja en nee.... Het leeft hier niet zo als in de USA, dus ik kan begrijpen dat mensen wel een beetje 9/11 moe worden. Voor mij is het ietsjes dichterbij omdat ik nog maar net terug was uit de USA en een roommate van een collega van me nét op tijd uit de toren is gekomen.
Klopt, broersquote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ook door de spanning of ze allebei ongeschonden terug zouden komen. Gingen ieder een ander gebouw in toch??? Waren bovendien twee broers? of heb ik dat nou mis?
mij ook. Ik denk, dat als IK de TT had moeten maken, dat ik even getwijfeld zou hebben zoiets te doenquote:Op zondag 4 september 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook een mogelijkheid geweest ja![]()
Dan had je mij hier denk ik kunnen opvegen
Ik 100% zeker.quote:Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mij ook. Ik denk, dat als IK de TT had moeten maken, dat ik even getwijfeld zou hebben zoiets te doen. Gewoon voor de lol
![]()
Wat hoor je over Tibet wat al meer dan 50 jaar bezet is door de chinezen?quote:Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het niet erg is voor de slachtoffers en nabestaanden, maar wat hoor je over congo waar al 10 jaar iedere dag minimaal 100 mensen worden gedood
Omdat het (heel toevallig) live was. Ze wisten niet helemaal wat ze daar konden verwachten. Het was net gebeurdquote:Op zondag 4 september 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, dat is één van de betere. Goede en eerlijke kijk van de gebeurtenis.
ik was er niet bij, dus de makkelijke weg gekozenquote:Op zondag 4 september 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook een mogelijkheid geweest ja![]()
Dan had je mij hier denk ik kunnen opvegen
Ja, helaas was het wel iets ernstiger dan een blunder. Jammer dat het net gebeurde terwijl hij zich zo nodig moest laten gelden als 'wereld' presidentquote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom, één grote blunder die tientallen jaren zal blijven doorgaan. Dat is het erge.
Dat zijn daarom ( naar mijn meningquote:Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Omdat het (heel toevallig) live was. Ze wisten niet helemaal wat ze daar konden verwachten. Het was net gebeurd
dat dusquote:Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat hoor je over Tibet wat al meer dan 50 jaar bezet is door de chinezen?
Het is inderdaad voornamelijk een keurige feitelijke registratie van de gebeurtenissen die dag.quote:Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Omdat het (heel toevallig) live was. Ze wisten niet helemaal wat ze daar konden verwachten. Het was net gebeurd
das toch die docu van die Franse broers. die is idd wel indrukwekkendquote:Op zondag 4 september 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zijn daarom ( naar mijn mening) ook de betere docu's.
Deze http://www.imdb.com/title/tt0312318/ jaquote:Op zondag 4 september 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
das toch die docu van die Franse broers. die is idd wel indrukwekkend
Jep die. Vooral met die "jumpers" is echt een kippenvel moment.quote:Op zondag 4 september 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zeker, die zijn echt met emotie gemaakt, niets nagebootstquote:Op zondag 4 september 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zijn daarom ( naar mijn mening) ook de betere docu's.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijdag vroeg naar bed gaquote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zie dat 9/11 vrijdag op SBS6 wordt uitgezonden.
Huh, je kan gewoon kreunende vrouwen op Eurosport gaan kijken hoorquote:Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijdag vroeg naar bed ga
Zijn die er dan?quote:Op zondag 4 september 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, je kan gewoon kreunende vrouwen op Eurosport gaan kijken hoor
US Open, vrouwen halve finale in NYquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
US Open, vrouwen halve finale in NY
quote:
oh wat erg, en die idioot heeft me nog vrij geroosterd ookquote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zie dat 9/11 vrijdag op SBS6 wordt uitgezonden.
Laten we hopen dat die wedstrijd niet pas om 23.00 begint.quote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dacht wel dat je vrijdag niet vroeg naar bed zou gaan
Voelt zich wel wat beter, maar ligt al ruim een uur in bed. Ze wil morgen gewoon gaan werkenquote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
Mouse, nog iets van Ceetje gehoord of ze al wat opgeknapt is?
die ligt ziek op bedquote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
Mouse, nog iets van Ceetje gehoord of ze al wat opgeknapt is?
Rustig.......... niet in paniek raken, je hoeft niet vroeg naar bed hoor en de idioot ook niet te slaan.quote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh wat erg, en die idioot heeft me nog vrij geroosterd ook
ik neem aan dat ze zelf voelt of ze er toe in staat is. Misschien dat ze morgenochtend nog van gedachte veranderdquote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voelt zich wel wat beter, maar ligt al ruim een uur in bed. Ze wil morgen gewoon gaan werken
Oh dat valt nog mee.quote:Op zondag 4 september 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig.......... niet in paniek raken, je hoeft niet vroeg naar bed hoor en de idioot ook niet te slaan.
20:00 - 00:00 Eurosport US Open vrouwen halve finale
Ja, maar ze is net zo eigenwijs als sommige anderen hier. Ze zei tot morgenavond, maar ik denk dat ze gaat werken, en morgenavond weer in haar bed ligtquote:Op zondag 4 september 2011 21:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze zelf voelt of ze er toe in staat is. Misschien dat ze morgenochtend nog van gedachte veranderd
MaryMouse is niet alleen de TomTom van Drass, maar ook de persoonlijke tv-gids van de heren hierquote:Op zondag 4 september 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig.......... niet in paniek raken, je hoeft niet vroeg naar bed hoor en de idioot ook niet te slaan.
20:00 - 00:00 Eurosport US Open vrouwen halve finale
quote:Op zondag 4 september 2011 21:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
MaryMouse is niet alleen de TomTom van Drass, maar ook de persoonlijke tv-gids van de heren hier![]()
ik geloof niet dat hier nog meer eigenwijze mensen rondhangenquote:Op zondag 4 september 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar ze is net zo eigenwijs als sommige anderen hier. Ze zei tot morgenavond, maar ik denk dat ze gaat werken, en morgenavond weer in haar bed ligt
quote:
Tja ik ook niet. Daarom maar hopen dat Kirilenko het ver schoptquote:Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wil niet naar dat molenpeerd kijken
daar wil ik ook wel naar kijkenquote:Op zondag 4 september 2011 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik ook niet. Daarom maar hopen dat Kirilenko het ver schoptDaar blijf ik zelfs voor wakker als het pas om 04.00 begint.
Niet alleen naar kijken..quote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar wil ik ook wel naar kijken
ik zie hem staanquote:
quote:
kopje thee drinkenquote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zie hem staan
[..]
wat nog meer dan
![]()
Samen mee tennissenquote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zie hem staan
[..]
wat nog meer dan
![]()
Kookles geven toch ..... aardbeien in chocoladequote:
quote:
och, een s meer of minderquote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb alleen Drassss zijn naam maar netjes aangepast
ik ga voor 30 x lovequote:Op zondag 4 september 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kookles geven toch ..... aardbeien in chocolade
[..]
15 - love
quote:
Het waren er 2 minderquote:
quote:
quote:
oei!!quote:
30 dagen dan?? (of wekenquote:
DrassSS gaat het ervan nemenquote:
he he..... heb zijn naam ook maar tot een linkje gemaaktquote:
Ik word nog beroemdquote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
he he..... heb zijn naam ook maar tot een linkje gemaakt
O my...... SST2quote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
vanaf 1 okt een nieuwe zender/
24 kitchen
Eh dat is dus ook 10 dagen niet werken voor je, je lunched en dineert toch altijd op je werkquote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
10 dagen
tis net eten, ontbijt, lunch en diner
neem ik graag vakantie voor opquote:Op zondag 4 september 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh dat is dus ook 10 dagen niet werken voor je, je lunched en dineert toch altijd op je werk
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
10 dagen
tis net eten, ontbijt, lunch en diner
quote:
quote:
is dat een rls ?? ik dacht gewoon een zender waar 24 per dag keukenprogramma's op kwamen?quote:
keuken programmasquote:Op zondag 4 september 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dat een rls ?? ik dacht gewoon een zender waar 24 per dag keukenprogramma's op kwamen?
quote:Op zondag 4 september 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dat een rls ?? ik dacht gewoon een zender waar 24 per dag keukenprogramma's op kwamen?
daarom. Denk dat je je kruit in één dag verschietquote:Op zondag 4 september 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
eg wel,sta al meer dan 10 jaar droog
jij zou weer gewoon elke avond netjes koken...[sof je kookt op zondagavond maaltijden voor de hele weekquote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar als ze goede programma's uit zenden (wat nog te bezien valt) dan zit ik weer te vaak voor de tv
In plaats van zelf te koken
denk dat er best goede programma's bijzitten. Rudolph van veen en mijn vriendinquote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar als ze goede programma's uit zenden (wat nog te bezien valt) dan zit ik weer te vaak voor de tv
In plaats van zelf te koken
voor schut hé, zo op tvquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
oh lekker, kotsende dronken danseres
Ga ik ook doen hoor, heb mijn vlees voor morgenavond al in de marinade gezet, hoef ik morgen alleen maar de rijst te koken, en vlees met groenten wokkenquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij zou weer gewoon elke avond netjes koken...[sof je kookt op zondagavond maaltijden voor de hele week][/s]
Rudolph is tochquote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat er best goede programma's bijzitten. Rudolph van veen en mijn vriendinAngelique Schmeinck
werken er aan mee
oh ,dat is zo klaar...quote:Op zondag 4 september 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik ook doen hoor, heb mijn vlees voor morgenavond al in de marinade gezet, hoef ik morgen alleen maar de rijst te koken, en vlees met groenten wokken
quote:
Koken in een ballon jaquote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas heeft ze wel goede ideeen
neem een zak kant en klare wokgroentenquote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
groentetjes snijden hè, zodat ze allemaal tegelijkertijd gaar zijn (ben aan het oefenen op mijn snijtechnieken)
Zou kunnen, maar die vind ik er vaak al zo verlept uitzienquote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
neem een zak kant en klare wokgroenten
Ochhhhhh gewoon lekker hakken en klaar is Muis.quote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
groentetjes snijden hè, zodat ze allemaal tegelijkertijd gaar zijn (ben aan het oefenen op mijn snijtechnieken)
zie je na het wokken niets meer vanquote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar die vind ik er vaak al zo verlept uitzien
Sluit ze goed aan bij Rudolph dus.quote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
die dus niet.
kan wel veel met chocola
quote:Op zondag 4 september 2011 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochhhhhh gewoon lekker hakken en klaar is Muis.
quote:
quote:
Hehequote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga je mond even snel spoelen
![]()
dat woord mag ik al zeker 20 jaar niet meer in mijn mond nemen toen ik ooit bij een scheepskokkie voorstelde om de soep met dat woord wat ik niet meer mag noemen op smaak te brengen. Is de enige keer geweest dat ik scheepskokkie echt boos heb zien worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
Ik ben daarom ook overgestapt op KNORR
quote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Zal je zien dat kokkie nu gaat vertellen dat hij zijn soep altijd op smaak maakt metwat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Zal je zien dat kokkie nu gaat vertellen dat hij zijn soep altijd op smaak maakt metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
Terecht lees hier maar over maggiquote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
Ik ben daarom ook overgestapt op KNORR
Pffffff........ gelukkig, koks denken nog steeds hetzelfde over dat spul als 20 jaar geledenquote:
quote:
creusliquote:
brintaquote:
verkeerde emoticon, moestquote:
die vreet ik toch nooit leeg.... (behalve die kleine kinder uitdeelzakjes)quote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep en daardoor vreet ik geen zak chips leeg
doe ook drie dagen over een zak. en een dag of 10 over pringelsquote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die vreet ik toch nooit leeg.... (behalve die kleine kinder uitdeelzakjes)
Rustig aan doen, en vooral bewegen, veel fruit en groentenquote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
ik mag nog een week mijn oude dieet volgen, dan is het gedaan. Wil 10 kilo afvallen door gewoon gezonder te gaan eten en proberen meer te gaan bewegen![]()
Als ik honger heb is zo'n zak/trommel zo leeg...Gelukkig koop ik die "rotzooi" bijna nooitquote:Op zondag 4 september 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe ook drie dagen over een zak. en een dag of 10 over pringels
Ik heb gister een halve zak bugles weggegooid omdat die helemaal taai geworden waren. Had ik vorig weekend opengemaakt.quote:Op zondag 4 september 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe ook drie dagen over een zak. en een dag of 10 over pringels
heb het in huis, maar kan zo 2 weken in de kast liggenquote:Op zondag 4 september 2011 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik honger heb is zo'n zak/trommel zo leeg...Gelukkig koop ik die "rotzooi" bijna nooit
quote:Op zondag 4 september 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb gister een halve zak bugles weggegooid omdat die helemaal taai geworden waren. Had ik vorig weekend opengemaakt.
Ben meer een worst en kaas typje
Vaak is bier een gevaarlijkere vijand. Gelukkig zuip ik bijna nooit meer, behalve op de zaterdag af en toequote:Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het in huis, maar kan zo 2 weken in de kast liggen
gebruik helemaal geen alcohol meerquote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vaak is bier een gevaarlijkere vijand. Gelukkig zuip ik bijna nooit meer, behalve op de zaterdag af en toe
ga ik ook doen....ben altijd gewoon mooi op gewicht geweest, wil dat graag terug, al zeggen er veel dat dit me wel goed staat. Ik vind zelf dat mijn buik en heupen wat TE zijnquote:Op zondag 4 september 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig aan doen, en vooral bewegen, veel fruit en groenten
Gebruiken klinkt wel engquote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
gebruik helemaal geen alcohol meer
moet toch kunnen, in het weekend een glaasje drinken, als je ervan houdt tenminste. Ikzelf drink maar zelden alcoholquote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vaak is bier een gevaarlijkere vijand. Gelukkig zuip ik bijna nooit meer, behalve op de zaterdag af en toe
misbruiken is eng. gebruiken niet hoorquote:
Ook niet in jus/sausen?quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Glaasje wel ja. Helaas zijn het meerderequote:Op zondag 4 september 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
moet toch kunnen, in het weekend een glaasje drinken, als je ervan houdt tenminste. Ikzelf drink maar zelden alcohol
Hoe kan je drank misbruiken?quote:Op zondag 4 september 2011 22:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
misbruiken is eng. gebruiken niet hoor
geloof ik ook niet. Bovendien op jouw leeftijd op zaterdagavond gezellig stappen en wat drinken. heel normaal, lijkt mijquote:Op zondag 4 september 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Glaasje wel ja. Helaas zijn het meerdereAch het is allemaal niet zo extreem.
Ja ik zie nog genoeg 52 jarige zich helemaal volgieten elke zaterdagavond.quote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
geloof ik ook niet. Bovendien op jouw leeftijd op zaterdagavond gezellig stappen en wat drinken. heel normaal, lijkt mij
Oh, dus als ik het goed begrijp gebruik je wel alcohol voor jus/sausen etc. op je werk. Drink je geen alcohol (maar dat wist ik al) en gebruik je het thuis nooit omdat je daar gewoon liever een boterhammetje met pinda- oude geitenkaas eetquote:Op zondag 4 september 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
zie vorige post, maar thuis eigenlijk niet. maar daar kook ik ook niet
door er elke dag teveel van te drinkenquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus als ik het goed begrijp gebruik je wel alcohol voor jus/sausen etc. op je werk. Drink je geen alcohol (maar dat wist ik al) en gebruik je het thuis nooit omdat je daar gewoon liever een boterhammetje met pinda- oude geitenkaas eet
daar zit ik niet bij hoorquote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik zie nog genoeg 52 jarige zich helemaal volgieten elke zaterdagavond.
Dan klopt je eerste post nietquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Volgens Drassss zijn telling ben je slechts 25 hoorquote:Op zondag 4 september 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar zit ik niet bij hoor, ben ook 52
Ik sta ook meestal als ik drinkquote:Op zondag 4 september 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar zit ik niet bij hoor, ben ook 52
2e klopt welquote:Op zondag 4 september 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan klopt je eerste post niet![]()
[..]
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt, gebruiken wel, drinken niet
Sorry, ik ben goed uitgeslapenquote:
Pas maar op met scherpe messen..... Of wil je dat Priscilla je komt verbindenquote:Op zondag 4 september 2011 22:37 schreef Drassss het volgende:
Sport kijken relaxt me en ik ben zo scherp als een mes
Heh jakkesquote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pas maar op met scherpe messen..... Of wil je dat Priscilla je komt verbinden
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
ik was vroeg op en ben moe, daar zal het wel aan liggen...maar ga lekker door, ik mag dat wel![]()
dan zal het wel bij jullie zijn, onze hond ligt heerlijk relaxt naast me te slapenquote:Op zondag 4 september 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje, is er storm op komst of zo.... Ik heb hier toch een ADHD kat, niet normaal
ik hoor ook geen poesquote:Op zondag 4 september 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan zal het wel bij jullie zijn, onze hond ligt heerlijk relaxt naast me te slapen
voor mij is 7.00 uur op dit moment vroeg. Tenminste om dan meteen actief te zijn. Het laatste jaar start ik errug slowquote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe vroeg is vroeg?
Ik was er om 7:30 uit en dat op mijn vrije zondag
Die heb jij ook nietquote:
7:00 uur isquote:Op zondag 4 september 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
voor mij is 7.00 uur op dit moment vroeg. Tenminste om dan meteen actief te zijn. Het laatste jaar start ik errug slow
quote:
niet nog een kwartier uitstelquote:Op zondag 4 september 2011 22:44 schreef Drassss het volgende:
Over 2 minuten beginnen 2 poezen op de US-Open te spelen.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef Drassss het volgende:
Tomme! 10 minuten weer vertraging. Je zult het net zien he!
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga mijn bedje opzoeken lekker [ afbeelding ] tot morgen
Truste Kaatquote:Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
Houdoe he!quote:Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
Opera?quote:Op zondag 4 september 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
stomme opera heeft mijn laptop echt gef@#$ked
quote:Op zondag 4 september 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
stomme opera heeft mijn laptop echt gef@#$ked
Browserquote:
Ik zei je toch dat het een waardeloze browser was...... Heeft (zonder dat ik daarom gevraagd heb) alle applicatielinkjes naar zich toe getrokken. Opera van laptop af gemietert en nu werkt gayzo niet meer, open linkje vanuit Tweetdeck niet meer etc etc etcquote:
Klinkt vrij dramatisch.quote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zei je toch dat het een waardeloze browser was...... Heeft (zonder dat ik daarom gevraagd heb) alle applicatielinkjes naar zich toe getrokken. Opera van laptop af gemietert en nu werkt gayzo niet meer, open linkje vanuit Tweetdeck niet meer etc etc etc
Dat is vrij dramatischquote:
mijn neef zweert erbijquote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zei je toch dat het een waardeloze browser was...... Heeft (zonder dat ik daarom gevraagd heb) alle applicatielinkjes naar zich toe getrokken. Opera van laptop af gemietert en nu werkt gayzo niet meer, open linkje vanuit Tweetdeck niet meer etc etc etc
Met dat soort dingen ben ik vaak erg oldschool. Als het oude werkt, waarom het nieuwe proberenquote:Op zondag 4 september 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is vrij dramatisch![]()
Ik (als ICT-er) heb en hekel aan programma's die dingen bij installatie doen zonder dat je daar om vraagt
Die heeft je waarschijnlijk ook de Neuk geadviseerdquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heeft je waarschijnlijk ook de Neuk geadviseerd
Werk he...... we hebben een zelfbedieningsportal die via web werkt. Officieel ondersteunen we alleen IE en FF. Maar steeds meer mensen willen andere browsers, dus moet ik uitzoeken of die werken met onze portalquote:Op zondag 4 september 2011 22:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met dat soort dingen ben ik vaak erg oldschool. Als het oude werkt, waarom het nieuwe proberen
Ga me nu niet vertellen dat hij de enige was die je android aanraadde ?quote:
Leuk he sport kijkenquote:
Dankje, gaat lukken!quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nog even een half uurtje zombies afschieten en dan![]()
Heren veel plezier met de kreunende dames
niemand heeft geadviseerd, heb alleen gevraagd aan mensen met dezelfde foon,hadden allemaal goede ervaringen. twee ervan hebben inmiddels wel eenn andere gekochtquote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga me nu niet vertellen dat hij de enige was die je android aanraadde ?
Ach, even de 10e afwachten wie weetquote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
niemand heeft geadviseerd, heb alleen gevraagd aan mensen met dezelfde foon,hadden allemaal goede ervaringen. twee ervan hebben inmiddels wel eenn andere gekocht
ga maar bejeweld spelenquote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nog even een half uurtje zombies afschieten en dan![]()
Heren veel plezier met de kreunende dames
quote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, even de 10e afwachten wie weet
dat probeer ik ook, maar het lukt niet altijdquote:Op maandag 5 september 2011 15:17 schreef Disana het volgende:
Motto: je moet altijd het beste van het leven maken
Ja helemaal. Nu een lekkere bak koffiequote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef Ceetje.. het volgende:
hey Drasss, al klaar met siepelsjemmen?
doe met je meequote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja helemaal. Nu een lekkere bak koffie
dat moet haast wel toch?quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef Drassss het volgende:
Zou Muis graag gesiepelsjemt worden denk je?
Klopt, ze komt er elk moment aan vermoed ik!quote:Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef Ceetje.. het volgende:
ze ging toch geen tobsjef meer kijken ivm haasten/eten koken enzo?
als ik in Overijssel kom, hoef ik geen siepelsjem en zeker geen kruutmoesquote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
haa die kaatje![]()
ook al klaar met siepelsjemmen?
siepelsjem is wel lekker. Ik heb zoiets ook eens bij een kerstdiner gemaakt. Leek me erg vies toen ik het recept las (rode ui, sjalotten, stroop en nog meer), maar het smaakt echt heel lekker, vooral bij biefstuk en wildquote:Op maandag 5 september 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ik in Overijssel kom, hoef ik geen siepelsjem en zeker geen kruutmoes
quote:Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef kaatje50 het volgende:
goffer de goffer. Had in geen 10 jaar gtst gekeken, behalve de laatste paar weken voor de vakantie....nu wil ik natuurlijk weer weten hoe het verder gaat
klinkt inderdaad goed, nou vooruit, zal ik dat dan een keer proberen, maar nooit die kruutmoes..quote:Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
siepelsjem is wel lekker. Ik heb zoiets ook eens bij een kerstdiner gemaakt. Leek me erg vies toen ik het recept las (rode ui, sjalotten, stroop en nog meer), maar het smaakt echt heel lekker, vooral bij biefstuk en wild
Wat een kutsmoesquote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klinkt inderdaad goed, nou vooruit, zal ik dat dan een keer proberen, maar nooit die kruutmoes..
Muisjuhhhhhh, eindelijk is ze klaar met siepelsjammen!quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een drukte al zo op de vroege avond
uitgesiepelsjemt?quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Muisjuhhhhhh, eindelijk is ze klaar met siepelsjammen!
toch wel met overijsselse couscous hèquote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb lekker couscous gegeten
![]()
Veul lekkerder dan siepelsjammen en een of andere variant op karnemelkse gortenpap
waren er inderdaad al vroeg bijquote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Neu ech nie..... marokkaanse cousous, hollandse doperwtjes, geen idee waar de koriander vandaan kwam en het varkensvlees was gemarineerd in marokkaanse marinade. "t is dat het varkensvlees was, maar anders was het behoorlijk marokkaansquote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toch wel met overijsselse couscous hè
quote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu ech nie..... marokkaanse cousous, hollandse doperwtjes, geen idee waar de koriander vandaan kwam en het varkensvlees was gemarineerd in marokkaanse marinade. "t is dat het varkensvlees was, maar anders was het behoorlijk marokkaans
quote:Op maandag 5 september 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
eeeeeh Muis, nou heb ik toch helemaal zelf de HNTM en PJ draadjes gevonden![]()
staat bij mij ook op het programma.quote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
uitgesiepelsjemt?
goeienaaf![]()
![]()
![]()
![]()
Oooooh, leuk, nog kwartiertje, dan nieuwe afleveringen HNTM en PJ![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
waren er inderdaad al vroeg bij![]()
jij lekker gezond gekookt vanavond
ach, beetje meegluren kun je toch wel doen. Nu zitten alleen Copycat en ik er nog, beetje eenzaam voel ik me nuquote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem FB op en ga wel HNTM en PC kijken, maar niet in de draadjes zitten
quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, beetje meegluren kun je toch wel doen. Nu zitten alleen Copycat en ik er nog, beetje eenzaam voel ik me nu
ik ook niet hoor, merk dat ik teveel mis van de programma's met al die draadjesquote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem FB op en ga wel HNTM en PC kijken, maar niet in de draadjes zitten
die dikke papzak is heel erg afgevallen, Bastiaan bedoel je denk ik.quote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Doet weer die Amerikaanse neger mee en die dikke pepzak met een baardje uit Nederland?
Ja beidequote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die dikke papzak is heel erg afgevallen, Bastiaan bedoel je denk ik.
En die amerikaanse neger, bedoel je daar MissJay mee ofzoiets?
zal ik dan toch maar bij je in het draadje komen zittenquote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
heel druk topic, HNTM![]()
d'r is alleen Ceetje..
![]()
d'r is al volk gearriveerd hoorquote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal ik dan toch maar bij je in het draadje komen zitten
Ja jij bent een vrouw he. Dat is voor jou een makkie!quote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook hoor, ik doe gewoon alles, maar het eerst TV kijken
Kan jij dat niet dan? Multi-taskenquote:Op maandag 5 september 2011 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja jij bent een vrouw he. Dat is voor jou een makkie!
Nope, ben je man voor he.quote:Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan jij dat niet dan? Multi-tasken
reklameeeee, effe het vaatwassertje doenquote:Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan jij dat niet dan? Multi-tasken
quote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Drassss het volgende:
Iemand TomTom kopen? Voor 3 euro af te halen op de beurs
quote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Drassss het volgende:
Iemand TomTom kopen? Voor 3 euro af te halen op de beurs
Ooit ooit..quote:Op maandag 5 september 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
met lifetime updeet erbij en een heul groot scherm![]()
gekocht voor de vakantie portugal dit jaar, werkt echt perfect dat ding, geeft zelfs onmiddellijk alternatieve routes door als op de reeds geplande route file staatquote:
Wil ooit zo'n ding op mijn fiets, maar alleen als ik echt in het buitenland ga fietsen. Duurt dus nog wel ffquote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gekocht voor de vakantie portugal dit jaar, werkt echt perfect dat ding, geeft zelfs onmiddellijk alternatieve routes door als op de reeds geplande route file staat
lopend en fietsend werkt ie ook goed ja, klopt. Komt wel goed hoor, over een paar jaar koop je die ook voor drie euroquote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wil ooit zo'n ding op mijn fiets, maar alleen als ik echt in het buitenland ga fietsen. Duurt dus nog wel ff
da is altijd vrij snel daar, ze breken al na de eerste dagquote:
quote:
ja, de grootste geleerde uit SST verbasterde Back Stabbing tot bekstekken, bekstekker etc.quote:
Ah! daar kan ik wel iets van maken.quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
komt uit Secret Story, back stabbing
nee, ben d'r nog niet helemaal uit eerlijk gezegdquote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
hebben jullie al een favoriet in HNTM ??
Ik vind ze allemaal nietsquote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
hebben jullie al een favoriet in HNTM ??
Kan ik het ergens online beoordelen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
ik moet zeggen dat er eigenlijk geen een tussen zit die er echt bijzonder mooi uit ziet
ik vind die Elise wel een mooi gezicht hebben, denk alleen dat het een bitch isquote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
ik moet zeggen dat er eigenlijk geen een tussen zit die er echt bijzonder mooi uit ziet
schakel gewoon even heel snel naar rtl5quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan ik het ergens online beoordelen?
Zou ik ontzettend graag willen, maar geen tv bij de handquote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
schakel gewoon even heel snel naar rtl5
quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan ik het ergens online beoordelen?
Deze is nog niet zo spannend, de volgende welquote:
kom straks wel terugquote:
1300 hoef ik nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze is nog niet zo spannend, de volgende wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |