alsof je dat niet wistquote:
En terecht !!!quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
Tja 10 jaar geleden. Dat is nogal "big" daar aan de overkant.
Hmmm, ja en nee.... Het leeft hier niet zo als in de USA, dus ik kan begrijpen dat mensen wel een beetje 9/11 moe worden. Voor mij is het ietsjes dichterbij omdat ik nog maar net terug was uit de USA en een roommate van een collega van me nét op tijd uit de toren is gekomen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef superkokje het volgende:
al die ophef erover ben ik flink zat eigenlijk. Of zeg ik nu iets geks
En er zijn tegenwoordig nog wel rode lettertjesquote:Op zondag 4 september 2011 21:17 schreef superkokje het volgende:
dat heb ik weer
was ik niet op voorbereid![]()
ik vond die documentaire van die twee Fransmannen destijds wel mooi. Zij maakten toevallig een docu over de brandweer in NY, toen de vliegtuigen binnenvlogenquote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
Heheheheeh Kokkie.
Voor mij hoeft het niet, maar ik begrijp het wel. Heb alleen een hekel aan die Amerikaanse bril van sommige docu's/films.
Dat komt misschien omdat de meeste docu/films Amerikaans zijnquote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
Heheheheeh Kokkie.
Voor mij hoeft het niet, maar ik begrijp het wel. Heb alleen een hekel aan die Amerikaanse bril van sommige docu's/films.
ik had het wel lachen gevonden als hij heel eigenwijs een eigen TT had gemaaktquote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En er zijn tegenwoordig nog wel rode lettertjes![]()
Ach je hoefde tenminste niet lang na te denken over een TT
Dat is inderdaad een hele mooie docu....quote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vond die documentaire van die twee Fransmannen destijds wel mooi. Zij maakten toevallig een docu over de brandweer in NY, toen de vliegtuigen binnenvlogen
Jep, dat is één van de betere. Goede en eerlijke kijk van de gebeurtenis.quote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vond die documentaire van die twee Fransmannen destijds wel mooi. Zij maakten toevallig een docu over de brandweer in NY, toen de vliegtuigen binnenvlogen
Ja, dat is ook het hele probleemquote:Op zondag 4 september 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat de meeste docu/films Amerikaans zijn
Was ook een mogelijkheid geweest jaquote:Op zondag 4 september 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik had het wel lachen gevonden als hij heel eigenwijs een eigen TT had gemaakt
dat sowieso, maar er is zoveel aandacht voor terwijl voor andere zaken die meer slachtoffers veroorzaakt niet gesproken wordt. daarnaast was het een excuus voor die mafkees bush om die oorlog in irak te beginnen. Hoezo heeft het de wereld veranderd? Het heeft er alleen maar voor gezorgd dat die amerikanen (vooral de republikeinen)nog meer denken dat ze de waarheid in pacht hebben. Daardoor is de wereld veel meer veranderd lijkt me.quote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
Heheheheeh Kokkie.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele mooie docu....
Daarom, één grote blunder die tientallen jaren zal blijven doorgaan. Dat is het erge.quote:Op zondag 4 september 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat sowieso, maar er is zoveel aandacht voor terwijl voor andere zaken die meer slachtoffers veroorzaakt niet gesproken wordt. daarnaast was het een excuus voor die mafkees bush om die oorlog in irak te beginnen. Hoezo heeft het de wereld veranderd? Het heeft er alleen maar voor gezorgd dat die amerikanen (vooral de republikeinen)nog meer denken dat ze de waarheid in pacht hebben. Daardoor is de wereld veel meer veranderd lijkt me.
ik zeg niet dat het niet erg is voor de slachtoffers en nabestaanden, maar wat hoor je over congo waar al 10 jaar iedere dag minimaal 100 mensen worden gedoodquote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En terecht !!!
[..]
Hmmm, ja en nee.... Het leeft hier niet zo als in de USA, dus ik kan begrijpen dat mensen wel een beetje 9/11 moe worden. Voor mij is het ietsjes dichterbij omdat ik nog maar net terug was uit de USA en een roommate van een collega van me nét op tijd uit de toren is gekomen.
Klopt, broersquote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ook door de spanning of ze allebei ongeschonden terug zouden komen. Gingen ieder een ander gebouw in toch??? Waren bovendien twee broers? of heb ik dat nou mis?
mij ook. Ik denk, dat als IK de TT had moeten maken, dat ik even getwijfeld zou hebben zoiets te doenquote:Op zondag 4 september 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook een mogelijkheid geweest ja![]()
Dan had je mij hier denk ik kunnen opvegen
Ik 100% zeker.quote:Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mij ook. Ik denk, dat als IK de TT had moeten maken, dat ik even getwijfeld zou hebben zoiets te doen. Gewoon voor de lol
![]()
Wat hoor je over Tibet wat al meer dan 50 jaar bezet is door de chinezen?quote:Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het niet erg is voor de slachtoffers en nabestaanden, maar wat hoor je over congo waar al 10 jaar iedere dag minimaal 100 mensen worden gedood
Omdat het (heel toevallig) live was. Ze wisten niet helemaal wat ze daar konden verwachten. Het was net gebeurdquote:Op zondag 4 september 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, dat is één van de betere. Goede en eerlijke kijk van de gebeurtenis.
ik was er niet bij, dus de makkelijke weg gekozenquote:Op zondag 4 september 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook een mogelijkheid geweest ja![]()
Dan had je mij hier denk ik kunnen opvegen
Ja, helaas was het wel iets ernstiger dan een blunder. Jammer dat het net gebeurde terwijl hij zich zo nodig moest laten gelden als 'wereld' presidentquote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom, één grote blunder die tientallen jaren zal blijven doorgaan. Dat is het erge.
Dat zijn daarom ( naar mijn meningquote:Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Omdat het (heel toevallig) live was. Ze wisten niet helemaal wat ze daar konden verwachten. Het was net gebeurd
dat dusquote:Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat hoor je over Tibet wat al meer dan 50 jaar bezet is door de chinezen?
Het is inderdaad voornamelijk een keurige feitelijke registratie van de gebeurtenissen die dag.quote:Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Omdat het (heel toevallig) live was. Ze wisten niet helemaal wat ze daar konden verwachten. Het was net gebeurd
das toch die docu van die Franse broers. die is idd wel indrukwekkendquote:Op zondag 4 september 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zijn daarom ( naar mijn mening) ook de betere docu's.
Deze http://www.imdb.com/title/tt0312318/ jaquote:Op zondag 4 september 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
das toch die docu van die Franse broers. die is idd wel indrukwekkend
Jep die. Vooral met die "jumpers" is echt een kippenvel moment.quote:Op zondag 4 september 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zeker, die zijn echt met emotie gemaakt, niets nagebootstquote:Op zondag 4 september 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zijn daarom ( naar mijn mening) ook de betere docu's.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijdag vroeg naar bed gaquote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zie dat 9/11 vrijdag op SBS6 wordt uitgezonden.
Huh, je kan gewoon kreunende vrouwen op Eurosport gaan kijken hoorquote:Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijdag vroeg naar bed ga
Zijn die er dan?quote:Op zondag 4 september 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, je kan gewoon kreunende vrouwen op Eurosport gaan kijken hoor
US Open, vrouwen halve finale in NYquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
US Open, vrouwen halve finale in NY
quote:
oh wat erg, en die idioot heeft me nog vrij geroosterd ookquote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zie dat 9/11 vrijdag op SBS6 wordt uitgezonden.
Laten we hopen dat die wedstrijd niet pas om 23.00 begint.quote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dacht wel dat je vrijdag niet vroeg naar bed zou gaan
Voelt zich wel wat beter, maar ligt al ruim een uur in bed. Ze wil morgen gewoon gaan werkenquote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
Mouse, nog iets van Ceetje gehoord of ze al wat opgeknapt is?
die ligt ziek op bedquote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
Mouse, nog iets van Ceetje gehoord of ze al wat opgeknapt is?
Rustig.......... niet in paniek raken, je hoeft niet vroeg naar bed hoor en de idioot ook niet te slaan.quote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh wat erg, en die idioot heeft me nog vrij geroosterd ook
ik neem aan dat ze zelf voelt of ze er toe in staat is. Misschien dat ze morgenochtend nog van gedachte veranderdquote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voelt zich wel wat beter, maar ligt al ruim een uur in bed. Ze wil morgen gewoon gaan werken
Oh dat valt nog mee.quote:Op zondag 4 september 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig.......... niet in paniek raken, je hoeft niet vroeg naar bed hoor en de idioot ook niet te slaan.
20:00 - 00:00 Eurosport US Open vrouwen halve finale
Ja, maar ze is net zo eigenwijs als sommige anderen hier. Ze zei tot morgenavond, maar ik denk dat ze gaat werken, en morgenavond weer in haar bed ligtquote:Op zondag 4 september 2011 21:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze zelf voelt of ze er toe in staat is. Misschien dat ze morgenochtend nog van gedachte veranderd
MaryMouse is niet alleen de TomTom van Drass, maar ook de persoonlijke tv-gids van de heren hierquote:Op zondag 4 september 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig.......... niet in paniek raken, je hoeft niet vroeg naar bed hoor en de idioot ook niet te slaan.
20:00 - 00:00 Eurosport US Open vrouwen halve finale
quote:Op zondag 4 september 2011 21:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
MaryMouse is niet alleen de TomTom van Drass, maar ook de persoonlijke tv-gids van de heren hier![]()
ik geloof niet dat hier nog meer eigenwijze mensen rondhangenquote:Op zondag 4 september 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar ze is net zo eigenwijs als sommige anderen hier. Ze zei tot morgenavond, maar ik denk dat ze gaat werken, en morgenavond weer in haar bed ligt
quote:
Tja ik ook niet. Daarom maar hopen dat Kirilenko het ver schoptquote:Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wil niet naar dat molenpeerd kijken
daar wil ik ook wel naar kijkenquote:Op zondag 4 september 2011 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik ook niet. Daarom maar hopen dat Kirilenko het ver schoptDaar blijf ik zelfs voor wakker als het pas om 04.00 begint.
Niet alleen naar kijken..quote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar wil ik ook wel naar kijken
ik zie hem staanquote:
quote:
kopje thee drinkenquote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zie hem staan
[..]
wat nog meer dan
![]()
Samen mee tennissenquote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zie hem staan
[..]
wat nog meer dan
![]()
Kookles geven toch ..... aardbeien in chocoladequote:
quote:
och, een s meer of minderquote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb alleen Drassss zijn naam maar netjes aangepast
ik ga voor 30 x lovequote:Op zondag 4 september 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kookles geven toch ..... aardbeien in chocolade
[..]
15 - love
quote:
Het waren er 2 minderquote:
quote:
quote:
oei!!quote:
30 dagen dan?? (of wekenquote:
DrassSS gaat het ervan nemenquote:
he he..... heb zijn naam ook maar tot een linkje gemaaktquote:
Ik word nog beroemdquote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
he he..... heb zijn naam ook maar tot een linkje gemaakt
O my...... SST2quote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
vanaf 1 okt een nieuwe zender/
24 kitchen
Eh dat is dus ook 10 dagen niet werken voor je, je lunched en dineert toch altijd op je werkquote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
10 dagen
tis net eten, ontbijt, lunch en diner
neem ik graag vakantie voor opquote:Op zondag 4 september 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh dat is dus ook 10 dagen niet werken voor je, je lunched en dineert toch altijd op je werk
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
10 dagen
tis net eten, ontbijt, lunch en diner
quote:
quote:
is dat een rls ?? ik dacht gewoon een zender waar 24 per dag keukenprogramma's op kwamen?quote:
keuken programmasquote:Op zondag 4 september 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dat een rls ?? ik dacht gewoon een zender waar 24 per dag keukenprogramma's op kwamen?
quote:Op zondag 4 september 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dat een rls ?? ik dacht gewoon een zender waar 24 per dag keukenprogramma's op kwamen?
daarom. Denk dat je je kruit in één dag verschietquote:Op zondag 4 september 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
eg wel,sta al meer dan 10 jaar droog
jij zou weer gewoon elke avond netjes koken...[sof je kookt op zondagavond maaltijden voor de hele weekquote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar als ze goede programma's uit zenden (wat nog te bezien valt) dan zit ik weer te vaak voor de tv
In plaats van zelf te koken
denk dat er best goede programma's bijzitten. Rudolph van veen en mijn vriendinquote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar als ze goede programma's uit zenden (wat nog te bezien valt) dan zit ik weer te vaak voor de tv
In plaats van zelf te koken
voor schut hé, zo op tvquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
oh lekker, kotsende dronken danseres
Ga ik ook doen hoor, heb mijn vlees voor morgenavond al in de marinade gezet, hoef ik morgen alleen maar de rijst te koken, en vlees met groenten wokkenquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij zou weer gewoon elke avond netjes koken...[sof je kookt op zondagavond maaltijden voor de hele week][/s]
Rudolph is tochquote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat er best goede programma's bijzitten. Rudolph van veen en mijn vriendinAngelique Schmeinck
werken er aan mee
oh ,dat is zo klaar...quote:Op zondag 4 september 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik ook doen hoor, heb mijn vlees voor morgenavond al in de marinade gezet, hoef ik morgen alleen maar de rijst te koken, en vlees met groenten wokken
quote:
Koken in een ballon jaquote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas heeft ze wel goede ideeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |