Ja precies! Verder wil ik jou weleens zien lopen met 3.5kg in je buik. Denk dat je na 1 uur al huilend bij je moeder zitquote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef RobertoCarlos het volgende: [..] In Thailand moet de vrouw haar plaats weten..... zouden ze in NL veel meer moeten doen
![]()
Vind ik ook, we moeten jullie toch een reden geven om je beter te voelen dan de rest, anders is het ook zo zielig.quote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
In Thailand moet de vrouw haar plaats weten..... zouden ze in NL veel meer moeten doen
dat vermoed ik ook. Hij is minimaal 10 jaar ouder dan zij denk ik.quote:Op zondag 4 september 2011 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar zal hij waarschijnlijk ook over gelogen hebben..
dat was de op van het vorige topic, hahahquote:Op zondag 4 september 2011 20:44 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het geen zeikwijf, maar lief spontaan vlot meisje.
Ik loop mijn hele leven al met 4 kilo aan buik. Nou jij weer!quote:Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja precies! Verder wil ik jou weleens zien lopen met 3.5kg in je buik. Denk dat je na 1 uur al huilend bij je moeder zit
vraag ik me ook afquote:
Pas maar op we zijn hier in de minderheidquote:Op zondag 4 september 2011 20:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
In Thailand moet de vrouw haar plaats weten..... zouden ze in NL veel meer moeten doen
Nou ja, op hakken dan?quote:Op zondag 4 september 2011 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik loop mijn hele leven al met 4 kilo aan buik. Nou jij weer!
En dat interesseert Thai nou net weer niet...quote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef Cee het volgende:
Heeft ze expres de kruis van haar ketting naar achteren gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |