Het lijkt er sterk op dat jij een betaalde debunker bent, want niemand schijnt voor jou met goeie en gedegen argumenten te komen, want alles wat een ander beweert is per definitie voor jou niet waar.quote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef AVerstraten het volgende:
Hoagland is een halve gare die de moeite van het debunken niet eens waard is.
Ik snap dat je mij graag ziet als een betaalde debunker, want dan kun je jezelf tenminste wijsmaken dat het niet aan de zwakte van je beweringen en argumenten ligt dat ik ze elke keer weer doorprik.quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat jij een betaalde debunker bent, want niemand schijnt voor jou met goeie en gedegen argumenten te komen, want alles wat een ander beweert is per definitie voor jou niet waar.
Je nam zelf het woord debunken in de mond, dus heb je het zelf impliciet toegegeven.quote:Op maandag 5 september 2011 19:35 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Ik snap dat je mij graag ziet als een betaalde debunker, want dan kun je jezelf tenminste wijsmaken dat het niet aan de zwakte van je beweringen ligt dat ik ze elke keer weer doorprik.
Of de echte Hoaxland is 20 jaar geleden al vervangen door een reptillian shapeshifter, om "zichzelf" en het onderwerp belachelijk te maken zodat (bijna) niemand het meer geloofd en ze ongestoord hun gang kunnen gaan. Je weet 't maar nooit hequote:
Dat klinkt nogal zweverigquote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Of de echte Hoaxland is 20 jaar geleden al vervangen door een reptillian shapeshifter, om "zichzelf" en het onderwerp belachelijk te maken zodat niemand het meer geloofd en ze ongestoord hun gang kunnen gaan. Je weet 't maar nooit he
Wat is er mis met "debunken" ???quote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Truthfinder7 het volgende:
Je nam zelf het woord debunken in de mond, dus heb je het zelf impliciet toegegeven.
Jij hebt helemaal niets doorprikt want je hebt antwoorden van mij of verdraaid of in een andere context geplaatst.
Denk je nou echt dat ik hier nog zin in heb?
wat prik je door dan? behalve een paar loze opmerkingen die je plaatst?quote:Op maandag 5 september 2011 19:35 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Ik snap dat je mij graag ziet als een betaalde debunker, want dan kun je jezelf tenminste wijsmaken dat het niet aan de zwakte van je beweringen en argumenten ligt dat ik ze elke keer weer doorprik.
Het probleem is dat AVerstraten alles probeert te debunken, dat is er mis mee.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wat is er mis met "debunken" ???
Origineel betekend het gewoon 'To expose falseness, sham, or exaggerated claims'.
Alles?quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef Truthfinder7 het volgende:
Het probleem is dat AVerstraten alles probeert te debunken, dat is er mis mee.
Of is dat niet duidelijk?
Hitler ook.quote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef Maron het volgende:
Richard C.Hoagland heeft het als 'halve gare' in ieder geval een stuk verder geschopt dan beroepsdebunker AV..
Dat dusquote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Alles?
Ik zie hem anders alleen over Elenin e.d. praten & het klinkt alsof hij er erg veel van weet. Niet gek dat je dan binnen je kennisgebied probeert mensen iets uit te leggen en aan te tonen dat dingen niet kloppen of toch anders zijn etc.
Bovendien, als je een goed punt hebt, moet dat iedere debunk poging kunnen doorstaan.
Hmm, beetje vreemde vergelijking, maar allez..Hitler is dood..en heeft alles wat hij heeft "bereikt" weer verloren..quote:
Mss een slecht voorbeeld, ik wil maar zeggen dat veel bereiken hier niet relevant is.quote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef Maron het volgende:
Hmm, beetje vreemde vergelijking, maar allez..Hitler is dood..en heeft alles wat hij heeft "bereikt" weer verloren..
AVerstraten weet niks.quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Het probleem is dat AVerstraten alles probeert te debunken, dat is er mis mee.
Of is dat niet duidelijk?
Weet je het nog niet, maar dit topic gaat over Eleninquote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Alles?
Ik zie hem anders alleen over Elenin e.d. praten & het klinkt alsof hij er erg veel van weet. Niet gek dat je dan binnen je kennisgebied probeert mensen iets uit te leggen en aan te tonen dat dingen niet kloppen of toch anders zijn etc.
Bovendien, als je een goed punt hebt, moet dat iedere debunk poging kunnen doorstaan.
Nog zo`n Verstraten billen kusser, misschien ook lid worden van zijn geloof`s genootschap?quote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef Frogg het volgende:
Truthfinder.... het probleem met jou is dat je puur en alleen maar op sensatie uit bent. Je doet je naam niet echt eer aan.
Dikke pluim voor Verstraten die wel echt op zoek is naar de waarheid en de zaken tenminste serieus onderzoekt.
Oja bijna vergeten dit topic gaat over AVerstraten en niet meer over Eleninquote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef Frogg het volgende:
Verstraten heeft geen geloof.... enkel harde, keiharde feiten. Jij hebt een geloof dat nergens op gestaafd is. O ja... eigenlijk ook wel... bijna vergeten. Jij gelooft in sensatie! haha..
Dat heb jij ervan gemaakt. Kom eens met feiten die al die onzinverhalen van je ondersteunen. En nee, ik bedoel met feiten niet verhaaltjes van die fabeltjessites.quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Oja bijna vergeten dit topic gaat over AVerstraten en niet meer over Elenin![]()
Hou maar op met zijn billen te kussen want die zijn bijna kaal..muahaha
Nee, wij weten beter he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |