abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101947270
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Wie liep er over je toetsenbord? :D
Niemand. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101947579
Dat valt dan weer niet tegen... :+
pi_101947633
Er zijn veel leukere dingen op de laptop te vinden dan internet. O+

En toen moest Ecco/Micky er natuurlijk ook bij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo ziet dat van boven uit.

Het leven van een Redcat pleegmoeder is zo slecht nog niet. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101947911
Het is dat ik Puma al mee naar huis mag nemen, maar je zou haar toch ter plekke op komen halen? O+ Een heel gelukkig Puma hoofd! Echt helemaal superlief gewoon! O+
pi_101948043
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is dat ik Puma al mee naar huis mag nemen, maar je zou haar toch ter plekke op komen halen? O+ Een heel gelukkig Puma hoofd! Echt helemaal superlief gewoon! O+
Heb je de filmpjes ook bekeken? :o
Je rukt de Puma weg van de meeste van haar kinderen. :o

:P
pi_101949661
Ik had de filmpjes nog niet gezien, dat gewurm van Ecco... _O-

Nog maar een paar dagen en dan moet het merendeel het toch zonder Pumama doen...

-edit-.. .dat klonk een stuk l*lliger dan dat ik het bedoelde nu ik het zo nalees... (sorry!)... ik bedoelde ik heb nu schuldgevoelens dat ik Puma kom halen of zelfs maar wil komen halen :+ Oftewel.. ik probeerde het te vergoeilijken..

[ Bericht 40% gewijzigd door PaarsBeestje op 14-09-2011 20:25:30 ]
pi_101950740
slapen die nu of zie ik verkeerd?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_101951049
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef PaarsBeestje het volgende:

Nog maar een paar dagen en dan moet het merendeel het toch zonder Pumama doen...

-edit-.. .dat klonk een stuk l*lliger dan dat ik het bedoelde nu ik het zo nalees... (sorry!)... ik bedoelde ik heb nu schuldgevoelens dat ik Puma kom halen of zelfs maar wil komen halen :+ Oftewel.. ik probeerde het te vergoeilijken..
De kinders zullen de Puma een dagje missen, maar krijgen hopen aandacht om dat te compenseren. En de Puma heeft haar pootjes vol aan Pol en zal de rust wel kunnen waarderen denk ik. ;)

quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef sararaats het volgende:
slapen die nu of zie ik verkeerd?
In de filmpjes? Die zijn aan het drinken bij de mamma.
pi_101952954
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef PaarsBeestje het volgende:

Ja maar Ecco , Ollie en Tommie worden ook dinsdag gehaald dus die kan Puma toch niet meer verzorgen en als Manolo tegen die tijd nog geen huisje heeft krijgt hij wel alle aandacht van Cat en het team dus dat compenseert het wel een beetje en ze zijn toch al langer gebleven want normaal waren ze met 8 weken al weggeweest dus voel je niet schuldig :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101953092
Wat een foto's en filmpkes weer *; en Ecco maar proberen ertussen te komen _O-
pi_101953159
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
In de filmpjes? Die zijn aan het drinken bij de mamma.
slurp slurp ;)

ik zag het dus helemaal verkeerd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_101990174
Ecco gaat maandag al verhuizen ipv dinsdag. Baasje belde net: hij heeft een dag extra vrij gekregen en dan is het alleen maar fijn als die kleine grote knul wat langer aan zijn nieuwe woonst kan wennen. Aangezien ik die avond tot laat weg ben komt hij 's morgens vroeg al. Kunnen ze de hele dag samen spelen. O+

Nu gaat het opeens wel snel zeg! :o *slik*
pi_101990436
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
Ecco gaat maandag al verhuizen ipv dinsdag. Baasje belde net: hij heeft een dag extra vrij gekregen en dan is het alleen maar fijn als die kleine grote knul wat langer aan zijn nieuwe woonst kan wennen. Aangezien ik die avond tot laat weg ben komt hij 's morgens vroeg al. Kunnen ze de hele dag samen spelen. O+

O'jee, dat is weer even wennen dat hij een dagje eerder gaat.
Het klinkt wel als een lief baasje O+
pi_101990662
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:

Maar het asiel is maandag toch niet open, of heeft hij alles daar al geregeld?
pi_101991165
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef indaha het volgende:

[..]

Ik geloof dat je maandag nog 2 kittens lichter bent cat :D
pi_101991540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef indaha het volgende:

[..]

Ik stuur hem de gegevens morgen en dan gaat hij van het weekend alles regelen. Als je in Eindhoven woont gaat dat een stukkie makkelijker vooraf. ;)
pi_101991981
O op die manier, ik vroeg het eigenlijk omdat ik aan het twijfelen ben wat ik dinsdag met de kleintjes doe wanneer we thuiskomen,
Mijn man moet om half 5 vrijwilligen in de Pool (jeugdhuis) tot 10 uur en ik zou dan de kleintjes moeten introduceren bij mijn katten, maar ik vind dat vervelend omdat ik dan alleen ben en niet iedereen tegelijk in de gaten kan houden.
Dus ik denk dat ik ze maar mee naar hun slaapkamertje neem en daar bij ze blijf zodat ze eerst aan mij en omgeving kunnen wennen en dan pas woensdagmorgen samen met mijn man de introductie ga doen.
Dan kunnen onze katten in de tussentijd gewoon beneden blijven en naar buitengaan.
pi_101992218
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:04 schreef indaha het volgende:
O op die manier, ik vroeg het eigenlijk omdat ik aan het twijfelen ben wat ik dinsdag met de kleintjes doe wanneer we thuiskomen,
Mijn man moet om half 5 vrijwilligen in de Pool (jeugdhuis) tot 10 uur en ik zou dan de kleintjes moeten introduceren bij mijn katten, maar ik vind dat vervelend omdat ik dan alleen ben en niet iedereen tegelijk in de gaten kan houden.
Dus ik denk dat ik ze maar mee naar hun slaapkamertje neem en daar bij ze blijf zodat ze eerst aan mij en omgeving kunnen wennen en dan pas woensdagmorgen samen met mijn man de introductie ga doen.
Dan kunnen onze katten in de tussentijd gewoon beneden blijven en naar buitengaan.
Is sowieso altijd wel verstandig, een nachtje apart. Kunnen de geurtjes al wat mengen en hebben de mannetjes een veilige thuishaven. :)
pi_101992600
Ja dat denk ik ook en dan kan de introductie ordelijk geschieden, want woensdagmiddag komt de eerste kraamvisite al :@
Dat kamertje wordt zowieso hun slaapkamer voor 's nachts aangezien de andere katten door de poortjes naar buiten gaan en ik ook nog moet slapen. :P
De bench gaan we niet gebruiken hebben we besloten.
pi_101995511
Ik ben een softe muts. Ben opeens zo in de verleiding Manolo gewoon lekker zelf te houden. :@

Maar ik ga verstandig zijn en het (nog?) niet doen. Hij blijft mooi op de site staan, mag leren spelen met mijn team en als er over een heeeeel lange periode zich nog niemand gemeld heeft... ga ik er nog eens over nadenken. :7
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 september 2011 @ 21:58:09 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_101995663
Schuif Manolo gewoon sneaky bij Puma en Pol in de draagmand van de week >:)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_101995722
quote:
12s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Schuif Manolo gewoon sneaky bij Puma en Pol in de draagmand van de week >:)
En dan mag ik aan Redcat uitleggen dat ik een kitten kwijt ben. _O- :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 september 2011 @ 22:00:01 #223
13151 crew  Rewimo
pi_101995784
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
En dan mag ik aan Redcat uitleggen dat ik een kitten kwijt ben. _O- :')
Carbonpapiertje tussen de contracten O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_101995835
:o

Ja kijk hè? Als Manolo ineens opduikt in de reismand dan kan ik daar natuurlijk ook niets aan doen toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 september 2011 @ 22:01:24 #225
13151 crew  Rewimo
pi_101995872
Nee, daar kun jij niks aan doen.

Daar wil je dan ook niks aan doen. Toch? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')