Niemand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo ziet dat van boven uit.
Het leven van een Redcat pleegmoeder is zo slecht nog niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heb je de filmpjes ook bekeken?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is dat ik Puma al mee naar huis mag nemen, maar je zou haar toch ter plekke op komen halen?Een heel gelukkig Puma hoofd! Echt helemaal superlief gewoon!
De kinders zullen de Puma een dagje missen, maar krijgen hopen aandacht om dat te compenseren. En de Puma heeft haar pootjes vol aan Pol en zal de rust wel kunnen waarderen denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik had de filmpjes nog niet gezien, dat gewurm van Ecco...![]()
Nog maar een paar dagen en dan moet het merendeel het toch zonder Pumama doen...
-edit-.. .dat klonk een stuk l*lliger dan dat ik het bedoelde nu ik het zo nalees... (sorry!)... ik bedoelde ik heb nu schuldgevoelens dat ik Puma kom halen of zelfs maar wil komen halenOftewel.. ik probeerde het te vergoeilijken..
In de filmpjes? Die zijn aan het drinken bij de mamma.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef sararaats het volgende:
slapen die nu of zie ik verkeerd?
Ja maar Ecco , Ollie en Tommie worden ook dinsdag gehaald dus die kan Puma toch niet meer verzorgen en als Manolo tegen die tijd nog geen huisje heeft krijgt hij wel alle aandacht van Cat en het team dus dat compenseert het wel een beetje en ze zijn toch al langer gebleven want normaal waren ze met 8 weken al weggeweest dus voel je niet schuldigquote:Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik had de filmpjes nog niet gezien, dat gewurm van Ecco...![]()
Nog maar een paar dagen en dan moet het merendeel het toch zonder Pumama doen...
-edit-.. .dat klonk een stuk l*lliger dan dat ik het bedoelde nu ik het zo nalees... (sorry!)... ik bedoelde ik heb nu schuldgevoelens dat ik Puma kom halen of zelfs maar wil komen halenOftewel.. ik probeerde het te vergoeilijken..
slurp slurpquote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
In de filmpjes? Die zijn aan het drinken bij de mamma.
O'jee, dat is weer even wennen dat hij een dagje eerder gaat.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
Ecco gaat maandag al verhuizen ipv dinsdag. Baasje belde net: hij heeft een dag extra vrij gekregen en dan is het alleen maar fijn als die kleine grote knul wat langer aan zijn nieuwe woonst kan wennen. Aangezien ik die avond tot laat weg ben komt hij 's morgens vroeg al. Kunnen ze de hele dag samen spelen.![]()
Nu gaat het opeens wel snel zeg!*slik*
Maar het asiel is maandag toch niet open, of heeft hij alles daar al geregeld?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
Ecco gaat maandag al verhuizen ipv dinsdag. Baasje belde net: hij heeft een dag extra vrij gekregen en dan is het alleen maar fijn als die kleine grote knul wat langer aan zijn nieuwe woonst kan wennen. Aangezien ik die avond tot laat weg ben komt hij 's morgens vroeg al. Kunnen ze de hele dag samen spelen.![]()
Nu gaat het opeens wel snel zeg!*slik*
Ik geloof dat je maandag nog 2 kittens lichter bent catquote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar het asiel is maandag toch niet open, of heeft hij alles daar al geregeld?
Ik stuur hem de gegevens morgen en dan gaat hij van het weekend alles regelen. Als je in Eindhoven woont gaat dat een stukkie makkelijker vooraf.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar het asiel is maandag toch niet open, of heeft hij alles daar al geregeld?
Is sowieso altijd wel verstandig, een nachtje apart. Kunnen de geurtjes al wat mengen en hebben de mannetjes een veilige thuishaven.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:04 schreef indaha het volgende:
O op die manier, ik vroeg het eigenlijk omdat ik aan het twijfelen ben wat ik dinsdag met de kleintjes doe wanneer we thuiskomen,
Mijn man moet om half 5 vrijwilligen in de Pool (jeugdhuis) tot 10 uur en ik zou dan de kleintjes moeten introduceren bij mijn katten, maar ik vind dat vervelend omdat ik dan alleen ben en niet iedereen tegelijk in de gaten kan houden.
Dus ik denk dat ik ze maar mee naar hun slaapkamertje neem en daar bij ze blijf zodat ze eerst aan mij en omgeving kunnen wennen en dan pas woensdagmorgen samen met mijn man de introductie ga doen.
Dan kunnen onze katten in de tussentijd gewoon beneden blijven en naar buitengaan.
En dan mag ik aan Redcat uitleggen dat ik een kitten kwijt ben.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Schuif Manolo gewoon sneaky bij Puma en Pol in de draagmand van de week
Carbonpapiertje tussen de contractenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
En dan mag ik aan Redcat uitleggen dat ik een kitten kwijt ben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |