Neuh, zwarte broek van bij Vogele is goedkoper en zorgen dat je hem al gedragen hebt en dus in de was magquote:Op zondag 11 september 2011 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Een soort van zwaan kleef aan dus![]()
[..]
http://www.maddsshop.nl/a(...)en/ipo-pakwerkerspak
Ik wilde al zo'n pak bestellen , maar dat hoeft nog net niet of toch maar wel voor de zekerheid
Ja ik ken het gevoel, je moet eigenlijk opstaan maar als zo'n kat lekker ligt wil je hem er ook niet afgooienquote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik krijg inmiddels wel lichtelijk kramp in mijn benen.
Ja leuk dat je nu wat meer weet over het nieuwe baasje van Ecco, hij wilde niet toevallig nog een Manolootje erbij?quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef Cat22 het volgende:
Het baasje van Ecco belde net voor de definitieve afhaalafspraak dus die heb ik even uitgevraagd.![]()
Ecco's nieuwe naam wordt Mickey en hij wordt de enige huiskat. En dat is de beste combo voor dit nestje. De anderen spelen veel met elkaar, Ecco doet dat ook, maar vindt het ook heel relaxed om zijn eigen ding te doen.
Hij wordt volgende week dinsdag opgehaald. Dus asl alles volgens planning verloopt is mijn huis volgende week dinsdagavond bijna leeg.Ik hoop wel dat er nog iemand zich meldt voor Manolo, het is een beetje sneu als die alleen achter blijft. Zeker omdat ik de week erna heel weinig thuis ben.
Dat heb ik maar niet gevraagd, vind ik niet iets om in een telefoongesprek erdoor te drukken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja leuk dat je nu wat meer weet over het nieuwe baasje van Ecco, hij wilde niet toevallig nog een Manolootje erbij?
Nee dat zou ik ook niet doen, maar misschien als hij Ecco komt halen valt hij ook voor Manolo (is totaal niet realistisch van mij, maar ik wil vandaag mijn positieve bui in ere houdenquote:Op zondag 11 september 2011 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik maar niet gevraagd, vind ik niet iets om in een telefoongesprek erdoor te drukken.
Ik ga het zeker (min of meer) subtiel noemen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dat zou ik ook niet doen, maar misschien als hij Ecco komt halen valt hij ook voor Manolo (is totaal niet realistisch van mij, maar ik wil vandaag mijn positieve bui in ere houden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja hoor.quote:
Denk je serieus? Niet dat ik het ga doen, want die eigenwijze muts vind ik juist wel humor.. maar qua uiterlijk vind ik persoonlijk Manolo leuker dan Pol..quote:Op maandag 12 september 2011 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoor.Pol adopteert een stuk makkelijker dan Manolo.
Serieus. Ik snap er niks van maar zwartwitjes zijn altijd lastig om baasjes voor te vinden. Net als zwartjes trouwens. Ik snap het niet, vind die koppies geweldig.quote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Denk je serieus? Niet dat ik het ga doen, want die eigenwijze muts vind ik juist wel humor.. maar qua uiterlijk vind ik persoonlijk Manolo leuker dan Pol..
Heb je geen plek voor 3 katten?quote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Denk je serieus? Niet dat ik het ga doen, want die eigenwijze muts vind ik juist wel humor.. maar qua uiterlijk vind ik persoonlijk Manolo leuker dan Pol..
Ik wens je veel wijsheidquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik denk nog steedsIk zou Manolo er graag bij hebben, maar van 0 naar 3 katten is gewoon erg veel en ik doe het liever rustiger aan. Aan de andere kant heb ik zo geen introductieproblemen met de Puma en groeien ze met elkaar op. Ik weet het gewoon niet
Ik heb met Cat afgesproken dat ik het haar morgen laat weten
Het is ook een hele overgang inderdaad van 0 naar 3 katten, maar inderdaad je hebt dan geen problemen met de introductie. Als je Manolo neemt dan zou ik hem meteen nemenquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik denk nog steedsIk zou Manolo er graag bij hebben, maar van 0 naar 3 katten is gewoon erg veel en ik doe het liever rustiger aan. Aan de andere kant heb ik zo geen introductieproblemen met de Puma en groeien ze met elkaar op. Ik weet het gewoon niet
Ik heb met Cat afgesproken dat ik het haar morgen laat weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
@PB: Dat sowieso.quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is ook een hele overgang inderdaad van 0 naar 3 katten, maar inderdaad je hebt dan geen problemen met de introductie. Als je Manolo neemt dan zou ik hem meteen nemen
Veel succes met nadenken!
quote:Op maandag 12 september 2011 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Stuur hem naar Oognip, kan ie met Socks spelen
quote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef indaha het volgende:
We moeten nog gewoon een Fokker tussen Weert en Enschede vinden die Socks en Manolo adopteert , dan is de cirkel rond (ik droom gewoon even verder)
Kom maar brengenquote:Op maandag 12 september 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Edit: Socks en Manolo! Mooie combi!![]()
Dit exemplaar rekt vooral uit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:59 schreef Rewimo het volgende:
Katten zwellen 's nachts op, dat weet je toch?
Ik heb een heel groot bed gelukkig! Past de Puma overdwars op en dan heb ik nog genoeg ruimte...quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik werd vanmorgen diagonaal en enigszins in een kramp wakker: de Puma had de rest van het bed nodig.![]()
Toen ik opstond doken overal in mijn slaapkamer kittens op: achter het gordijn, van onder het bed, van onder de stoel etc. En Ollie die liep luidkeels te spinnen. Zelfs om 6 uur 's morgens heeft dat een hoge schattigheidsfactor.
Hopen kan je altijd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:36 schreef indaha het volgende:
Ik hoop dat die van mij op hun gehoorzame vader lijken
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Crisis! De Puma staat aan de kamerdeur te roepen (uitgebroken) terwijl mijn team in de woonkamer is. Ik zie al wat verbaasde hoofden omhoog gaan.
Jahaaaaa... uh huh... dat denk ik wel hoor... die lijken echt op hun brave vader.. yep.. kan niet anders...quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:36 schreef indaha het volgende:
Ik hoop dat die van mij op hun gehoorzame vader lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 september 2011 07:32 schreef Rewimo het volgende:
PB, realiseer jij je al dat je Houdini in huis krijgt?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |