 
		 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 het laswerk valt dus mee? Dat had ik niet verwacht na 30 jaar stilstaan in een schuur...
 het laswerk valt dus mee? Dat had ik niet verwacht na 30 jaar stilstaan in een schuur...
											 
			 
			
			
			Beter kan je het niet hebben, weet ik hoeveel jaar in een droge schuurquote:Op donderdag 8 september 2011 10:04 schreef mark_dabomb het volgende:
Mooi projectje hoorhet laswerk valt dus mee? Dat had ik niet verwacht na 30 jaar stilstaan in een schuur...
 
											 
			 
			
			
			Beiden deuren moeten gedaan worden en verder maar een heel klein plaatje onderin bij het gaspedaal; daar zit een gaatje. Verder valt het idd mee. Maargoed, er zit wel flink roest op en heel veel onderdelen zitten vast!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:04 schreef mark_dabomb het volgende:
Mooi projectje hoorhet laswerk valt dus mee? Dat had ik niet verwacht na 30 jaar stilstaan in een schuur...
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Niet daar, wel een garage hier in Enschede.quote:Op maandag 19 september 2011 23:59 schreef Kriegel het volgende:
Kijk je wel uit met dat zeil, monsterd? Dat is ironisch genoeg nou juist voor roestgevoelige auto's vaak funest, je beschermt ze weliswaar tegen directe neerslag maar al het water dat zich onder de auto verzamelt (en soms zelfs onder het zeil) kan vervolgens nergens heen. Stilstaand water is schadelijker dan vluchtend.
Hebben jullie niet iets van een carport ofzo?
Dit ligt even stil omdat we waarschijnlijk weer gaan verhuizen. Wel weer naar de plek waar de auto staat dus dan kan daar de aandacht heen. Al ziet mevrouw wel steeds meer charme in een 850.quote:
 
											 
			 
			
			
			 
  
											 
			 
			
			
			Nou kom maar op, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Dingest het volgende:
850s rotten wel als de pest. Ze zijn erg leuk om mee te rijden - ondanks geen enkel vermogen - maar als je niet héél goed oplet op wat je koopt kan je bijna meteen een complete restauratie van de carrosserie tegemoet zien
Ik wil wel wat horrorfoto's laten zien anders
 
											 
			 
			
			
			
 
			 
			
			
			 
  
											 
			 
			
			
			 Maargoed, eerst nog maar eens tijd vrij maken en afwachten op de verhuizing. Daarna pas kunnen we denk ik weer verder ermee.
  Maargoed, eerst nog maar eens tijd vrij maken en afwachten op de verhuizing. Daarna pas kunnen we denk ik weer verder ermee.  
											 
			 
			
			
			Dat gaat echt niet. Voor minder moeite heb je een nieuwe motor er in! Alle body ervan is toch niet te gebruiken op een 850quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:40 schreef monsterd. het volgende:
Hij moet sowieso uit elkaar, of het nog uiteindelijk een semidonor wordt voor een 850 of dat we hem gaan opknappen, daar ben ik nog niet over uit
 
  
			 
			
			
			Ik doelde ook op het interieur, om dat te herbruiken eventueelquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet. Voor minder moeite heb je een nieuwe motor er in! Alle body ervan is toch niet te gebruiken op een 850
De roest bij de ruiten hebben wij ook. De auto zou eigenlijk in z'n geheel een roestbehandeling moeten krijgen, en daarna een nieuw kleurtje. Maar of dat nog het geld waard is.. voor minder moeite kunnen we een 126p uit z'n iconische land halen.
 
											 
			 
			
			
			De stoelen dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik doelde ook op het interieur, om dat te herbruiken eventueel
 
											 
			 
			
			
			Ja, want die vind ik mooi! Maak me nou eens even niet belachelijkquote:
 
   
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Ik heb ook heel veel reacties gehad. Maargoed nu wordt de fiat alsnog opgeknapt in plaats van dat hij bij mijn ouders op de stoep blijft doorroesten. Ik check nog wel zo nu en dan op marktplaats of ik iets vervangends kan vinden met iets minder werk. Maargoed, dat zullen we wel in de toekomst zien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Dingest het volgende:
Had hem al gezien op MP, maar het was net een paar weken te vroeg voor mij om te overwegen of ik er nog iets aan had kunnen hebben
 
											 
			 
			
			
			 Voor de helft van het geld kan je nog een goede 126 op de kop tikken, een iets gemoderniseerde 500 in dezelfde vorm van een 133, tot en met bouwjaar '96 dacht ik kunnen hier nog op de weg.
 Voor de helft van het geld kan je nog een goede 126 op de kop tikken, een iets gemoderniseerde 500 in dezelfde vorm van een 133, tot en met bouwjaar '96 dacht ik kunnen hier nog op de weg.
											 
			 
			
			
			Het oorspronkelijke plan was eigenlijk altijd geweest om een 126 te halen, en je kunt ze maar tot 1996 invoeren. Ze hebben. Namelijk geen lambasonde en vanaf 96 waren die dus verplicht. Ik weet het nu alleen niet want ze zijn wel echt een stuk kleiner dan de 133. Hrb een beetje gekeken maar misschien is een 133 uit spanje een optie. Ik las alleen dat het veel gedod is om het op naam te zetten ed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Dingest het volgende:
Hangt van je budget af, rond de 2000 euro kan je een redelijke 133/850 nog wel vinden wat de moeite is om eens een kijkje te nemenVoor de helft van het geld kan je nog een goede 126 op de kop tikken, een iets gemoderniseerde 500 in dezelfde vorm van een 133, tot en met bouwjaar '96 dacht ik kunnen hier nog op de weg.
 
			 
			
			
			 
  Ik neem aan dat het een hobby-autootje blijft. Je kunt er niet het land mee door met 4 man, en sneller dan 100 gaat echt niet lukken, maar ik ken mensen die er zonder problemen mee op en neer naar Polen rijden
  Ik neem aan dat het een hobby-autootje blijft. Je kunt er niet het land mee door met 4 man, en sneller dan 100 gaat echt niet lukken, maar ik ken mensen die er zonder problemen mee op en neer naar Polen rijden   Je moet wel de watergekoelde versies (Bis uitvoering) laten staan, lopen nogal snel warm in de stad. Bij mij in de regio zit een mannetje en verzamelaar die voor de hobby regelmatig goede 126s naar Nederland haalt, je zou met hem contact kunnen zoeken.
  Je moet wel de watergekoelde versies (Bis uitvoering) laten staan, lopen nogal snel warm in de stad. Bij mij in de regio zit een mannetje en verzamelaar die voor de hobby regelmatig goede 126s naar Nederland haalt, je zou met hem contact kunnen zoeken. 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			We zijn beiden Pools, dus zelf uit Polen halen moet ook wel lukken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:49 schreef Dingest het volgende:
Ja, ik weet het. Een brakke regel en sneu voor de mensen die een Maluch uit Polen hadden gehaald, omdat een lambdasonde technisch gewoon niet mogelijk is
Veel kleiner vond ik wel meevallen, de 133/850 is ook al geen grote auto hoorIk neem aan dat het een hobby-autootje blijft. Je kunt er niet het land mee door met 4 man, en sneller dan 100 gaat echt niet lukken, maar ik ken mensen die er zonder problemen mee op en neer naar Polen rijden
Je moet wel de watergekoelde versies (Bis uitvoering) laten staan, lopen nogal snel warm in de stad. Bij mij in de regio zit een mannetje en verzamelaar die voor de hobby regelmatig goede 126s naar Nederland haalt, je zou met hem contact kunnen zoeken.
Volgens mij vallen de kosten en moeite van het invoeren wel mee, zolang je maar geen problemen met de taalbarrière en alles helder verloopt.
 Bedankt voor de tip van de Bis, wist ik niet!
 Bedankt voor de tip van de Bis, wist ik niet!  
 Meen je?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:05 schreef T42 het volgende:
iedergeval is dit autotje gered van de opkoper die zowat de hele schuur opkocht en heeft gesloopt voor onderdelen. (dacht ik gehoord te hebben)
 Zonde zeg, ik vraag me af wat voor onderdelen dan echt nog te gebruiken zijn. Veel van de technische onderdelen zullen toch vervangen moeten worden bij al die auto's. Onze fiat was een van de betere auto's die daar stond (staattechnisch gezien dan).
  Zonde zeg, ik vraag me af wat voor onderdelen dan echt nog te gebruiken zijn. Veel van de technische onderdelen zullen toch vervangen moeten worden bij al die auto's. Onze fiat was een van de betere auto's die daar stond (staattechnisch gezien dan).
											 
			 
			
			
			Als je zelf Pools bent, ben je het bijna verplicht natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
We zijn beiden Pools, dus zelf uit Polen halen moet ook wel lukken.Bedankt voor de tip van de Bis, wist ik niet!
Nouja ik heb verder geen proefrit ermee gemaakt enzo, maar na wat rondjes in de mini van mijn zusje zou ik het fijn vinden om in een hobbyauto wel rechtop te kunnen zitten
 
  Maar hij kan je alleen in contact brengen met die man daar en dat je het verder zelf regelt (als je toch Pools bent
 Maar hij kan je alleen in contact brengen met die man daar en dat je het verder zelf regelt (als je toch Pools bent   ) maar hij wil het op zich ook zelf wel regelen. Is echt een hobby van hem, geen zaakje of zo.
 ) maar hij wil het op zich ook zelf wel regelen. Is echt een hobby van hem, geen zaakje of zo. Ik weet niet waar je woont, anders kan je eens contact met hem opnemen voor een proefritje of wellicht kent hij iemand in jullie omgeving. Lang geleden dat ik in een Mini heb gezeten, maar die viel mij qua binnenruimte toen iets tegen. De 126 viel mij best mee, ik heb het idee dat het niet veel uitmaakt tov de 133/850 (is uit die periode allemaal een beetje van hetzelfde) en dat vooral ruimte is bespaart op de achterbank en de kofferbak.
 Ik weet niet waar je woont, anders kan je eens contact met hem opnemen voor een proefritje of wellicht kent hij iemand in jullie omgeving. Lang geleden dat ik in een Mini heb gezeten, maar die viel mij qua binnenruimte toen iets tegen. De 126 viel mij best mee, ik heb het idee dat het niet veel uitmaakt tov de 133/850 (is uit die periode allemaal een beetje van hetzelfde) en dat vooral ruimte is bespaart op de achterbank en de kofferbak.
 
			 
			
			
			Hmm opzich wel interesse in contact, kan altijd kijken wat daaruit komt etc.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als je zelf Pools bent, ben je het bijna verplicht natuurlijk
Ik bedoelde meer dat die verzamelaar je in contact kan brengen met een Poolse liefhebber, dacht in de buurt van Kraków, die de goede exemplaren in Polen voor je kan opsnorren. 126s schijnen nog wel eens in vrij goede staat uit een schuur getrokken te worden. Dan had opa op de wachtlijst gestaan en tegen de tijd dat hij er eentje kreeg/kocht was opa al dood of zoietsMaar hij kan je alleen in contact brengen met die man daar en dat je het verder zelf regelt (als je toch Pools bent
) maar hij wil het op zich ook zelf wel regelen. Is echt een hobby van hem, geen zaakje of zo.
De eerste generaties beginnen daar nu toch wel meer geld waard te worden. Worden toch wel gezien als deel van de geschiedenis en cultuur, omdat de Polen ook doorhebben dat het een belangrijk onderdeel van hun mobilisering heeft gevormd. Latere exemplaren zijn ook beter geïsoleerd. Ik heb bij die man in een jaren '70 en jaren '90 model rondgereden, verschil in herrie is vrij grootIk weet niet waar je woont, anders kan je eens contact met hem opnemen voor een proefritje of wellicht kent hij iemand in jullie omgeving. Lang geleden dat ik in een Mini heb gezeten, maar die viel mij qua binnenruimte toen iets tegen. De 126 viel mij best mee, ik heb het idee dat het niet veel uitmaakt tov de 133/850 (is uit die periode allemaal een beetje van hetzelfde) en dat vooral ruimte is bespaart op de achterbank en de kofferbak.
Oh, en ze zijn nog simpeler en goedkoper in onderhoud
 Heb zojuist ook even gekeken op de poolse marktplaats; veel afgetrapte exemplaren tegengekomen.. Familie van mij en house hebben allemaal ervaring met 126jes dus kan daar ook nog wel wat rondvragen. 133 zit verder ook wel ruim, zag toenstraks nog exemplaren met hetzelfde intereurstel etc!
  Heb zojuist ook even gekeken op de poolse marktplaats; veel afgetrapte exemplaren tegengekomen.. Familie van mij en house hebben allemaal ervaring met 126jes dus kan daar ook nog wel wat rondvragen. 133 zit verder ook wel ruim, zag toenstraks nog exemplaren met hetzelfde intereurstel etc!  
 
											 
			 
			
			
			motorblokken enzo worden niet meer gemaakt héquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
We zijn beiden Pools, dus zelf uit Polen halen moet ook wel lukken.Bedankt voor de tip van de Bis, wist ik niet!
Nouja ik heb verder geen proefrit ermee gemaakt enzo, maar na wat rondjes in de mini van mijn zusje zou ik het fijn vinden om in een hobbyauto wel rechtop te kunnen zitten
[..]
Meen je?Zonde zeg, ik vraag me af wat voor onderdelen dan echt nog te gebruiken zijn. Veel van de technische onderdelen zullen toch vervangen moeten worden bij al die auto's. Onze fiat was een van de betere auto's die daar stond (staattechnisch gezien dan).
 en die zijn wel te reviseren
 en die zijn wel te reviseren
											 
			 
			
			
			Dit is zijn site, e-mailadres staat er ook wel op: http://fiat-126.nl/ Ergens staan ook wat verslagjes van hoe hij ze uit Polen heeft gehaald; daar kopen, zelf meteen terugrijdenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hmm opzich wel interesse in contact, kan altijd kijken wat daaruit komt etc.Heb zojuist ook even gekeken op de poolse marktplaats; veel afgetrapte exemplaren tegengekomen.. Familie van mij en house hebben allemaal ervaring met 126jes dus kan daar ook nog wel wat rondvragen. 133 zit verder ook wel ruim, zag toenstraks nog exemplaren met hetzelfde intereurstel etc!
Oh oeps: Ik ben monsterd dus nu, even onder het account van house

 
			 
			
			
			Heb de verslagen zojuist gelezen. Leuk!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dit is zijn site, e-mailadres staat er ook wel op: http://fiat-126.nl/ Ergens staan ook wat verslagjes van hoe hij ze uit Polen heeft gehaald; daar kopen, zelf meteen terugrijden
Een heleboel dingen zijn ook generiek, zelfde stoeltjes, bakjes, knopjes en dat soort dingen. Binnenruimte viel mij bij de 850 ook op, was zelfs erg ruim voor zo'n kleine auto. Dat is iets waar Fiat heel erg goed in is/was.
 
  
   . Het kan wel, kost wel meer moeite maar opzich hoef ik hem dan ook nog niet gelijk "echt" in te voeren zegmaar. Scheelt ook in belasting en verzekering (in Polen zijn die dingen altijd vooraf al betaald voor een bepaalde periode). Geen idee of dat wel een goed idee is, het is wat omslachtig en zoveel spaar je er niet mee uit. Ik vind een pools kenteken eigenlijk mooier dan een nieuwe nederlandse, maar daar is verder weinig aan te doen
. Het kan wel, kost wel meer moeite maar opzich hoef ik hem dan ook nog niet gelijk "echt" in te voeren zegmaar. Scheelt ook in belasting en verzekering (in Polen zijn die dingen altijd vooraf al betaald voor een bepaalde periode). Geen idee of dat wel een goed idee is, het is wat omslachtig en zoveel spaar je er niet mee uit. Ik vind een pools kenteken eigenlijk mooier dan een nieuwe nederlandse, maar daar is verder weinig aan te doen   
											 
			 
			
			
			 .
.  
											 
			 
			
			
			 Ik heb nog wel de technische delen - inclusief niet-vastzittend-blok-maar-wel-met-wat-werk - van mijn 850 liggen om een 133 weer werkend te krijgen.
 Ik heb nog wel de technische delen - inclusief niet-vastzittend-blok-maar-wel-met-wat-werk - van mijn 850 liggen om een 133 weer werkend te krijgen.
											 
			 
			
			
			Zutphen ligt regelijk centraal tochquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:42 schreef Dingest het volgende:
Volgens mij wonen jullie te ver wegIk heb nog wel de technische delen - inclusief niet-vastzittend-blok-maar-wel-met-wat-werk - van mijn 850 liggen om een 133 weer werkend te krijgen.
 
  
											 
			 
			
			
			 
  Ik neem aan dat je hem dan terug wilt rijden?
  Ik neem aan dat je hem dan terug wilt rijden?  
											 
			 
			
			
			Voor 250 mag je hem altijd overnemenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:58 schreef Dingest het volgende:
Dat is het probleem natuurlijk, je weet niet wat er na 30 jaar nog meer vastzit en vergaan is. Ik verwacht een aantal rubbers en de remmen, misschien de koppeling ook, maar dat is bij zo'n auto niet overdreven ingewikkeld. Die motor heb je er vrij vlot uit. Kost vooral tijd allemaal (en onderdelen). Zou op zich een leuke bezigheid zijn, maar ik vrees dat de aanschaf een beetje lastig uit kan
Ah, een leuk tripje wel om een 126 op te halenIk neem aan dat je hem dan terug wilt rijden?
 . Onderdelen zijn wel redelijk te verkrijgen. Rubbers zullen op sommige plekken idd moeten. Maar je hebt wel het voordeel dat de carosserie redelijk hard is.  Je kunt iig altijd even komen kijken he
 . Onderdelen zijn wel redelijk te verkrijgen. Rubbers zullen op sommige plekken idd moeten. Maar je hebt wel het voordeel dat de carosserie redelijk hard is.  Je kunt iig altijd even komen kijken he  
  
											 
			 
			
			
			Te veel, als die rijdt dan rijdt ie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:08 schreef monsterd. het volgende:
Het meeste waar ik mee zit is of het handiger zou zijn om de maluch dan aan een oplegger mee te nemen. En zo ja, hoe ik dan aan een oplegger kom en wat daarvan de kosten zijn. Enig idee?
 
			 
			
			
			Jawel dat is ook zo, maar we hebben maar 2 bestuurders dan. Jij en ik. Aangezien dan een van ons ook de andere auto moeten besturen vind ik het een beetje saai en lang alleen in de autoquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Te veel, als die rijdt dan rijdt ie.
 .
.
											 
			 
			
			
			 
 Tsja, het is niet overdreven ver weg, alleen jammer dat m'n auto voor dagelijks gebruik eerst door de APK moet (en ik er dan 4 nieuwe banden op wil) en ik binnenkort al een andere auto moet/wil kopen voor de Carbage Runquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:08 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Voor 250 mag je hem altijd overnemen. Onderdelen zijn wel redelijk te verkrijgen. Rubbers zullen op sommige plekken idd moeten. Maar je hebt wel het voordeel dat de carosserie redelijk hard is. Je kunt iig altijd even komen kijken he

Nouja ben nu aan het kijken wat het goedkoopste is met rijden etc. Heb de eigenaar gemaild met wat vragen over de technische staat etc. Die fiat zelf is heel goedkoop, dus ik vermoed dat er het een en het ander aan zit te komen. De poolse APK verloopt ook bijna, maargoed dat hoeft niet heel gek te worden wat betreft de kosten.
Het meeste waar ik mee zit is of het handiger zou zijn om de maluch dan aan een oplegger mee te nemen. En zo ja, hoe ik dan aan een oplegger kom en wat daarvan de kosten zijn. Enig idee?
 Zelfs 250 (en dan moet er nog transport bij) zit er denk ik nog even niet in, al is het wel uitnodigend om iets te doen te hebben
 Zelfs 250 (en dan moet er nog transport bij) zit er denk ik nog even niet in, al is het wel uitnodigend om iets te doen te hebben 
 
  Dan zou je via de 126-club/verzamelaar eens kunnen vragen of je zo'n ding kunt regelen (kopen kost zo'n 300 euro).
 Dan zou je via de 126-club/verzamelaar eens kunnen vragen of je zo'n ding kunt regelen (kopen kost zo'n 300 euro).
 
			 
			
			
			 ); ik heb de melding gehad maar hij is niet in mijn inbox verschenen
); ik heb de melding gehad maar hij is niet in mijn inbox verschenen   
											 
			 
			
			
			 Hij had er nooit problemen mee gehad maar de grootste afstand die hij ermee had afgelegd was ook maar 100 km. Verder gaf hij aan dat de auto ook beginnende roest heeft. Prima, zolang het nog niet helemaal rot is.  Misschien gaan we volgende week kijken. Als we geen fiat kopen dan hebben we iig de mogelijkheid om een jaarvoorraad aan Poolse producten in te slaan bij de supermarkt
 Hij had er nooit problemen mee gehad maar de grootste afstand die hij ermee had afgelegd was ook maar 100 km. Verder gaf hij aan dat de auto ook beginnende roest heeft. Prima, zolang het nog niet helemaal rot is.  Misschien gaan we volgende week kijken. Als we geen fiat kopen dan hebben we iig de mogelijkheid om een jaarvoorraad aan Poolse producten in te slaan bij de supermarkt  
  
											 
			 
			
			
			 
 Ik zou dan proberen om zo'n trekstang te lenen (of huren), maar wel met de auto proberen naar huis te rijden. Als hij het begeeft kan je altijd nog slepen/aanhangwagen spelen. Althans, dat zou ik doen als leukste en meest avontuurlijke oplossingquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:40 schreef monsterd. het volgende:
Oja die trekstangen heb ik voorbij zien komen. Als we er eentje zouden kunnen lenen dan zouden we hem zelf ook nog kunnen besturen met een gewoon rijbewijs B.
Ik weet dat de Poolse APK een stuk minder waard is dan de Nederlandse, maar er moet enige vorm van een keuring opzitten wil ik hem naar Nederland rijden. Opzich zijn er nu genoeg onderdelen te verkrijgen in Nederland en daarnaast kan ik eventueel hem nog in Polen gauw laten fixen.
Ik had een mailtje naar de verkoper gestuurd, kreeg ik terug dat hij hoopte dat de auto dan Nederland zou halen.Hij had er nooit problemen mee gehad maar de grootste afstand die hij ermee had afgelegd was ook maar 100 km. Verder gaf hij aan dat de auto ook beginnende roest heeft. Prima, zolang het nog niet helemaal rot is. Misschien gaan we volgende week kijken. Als we geen fiat kopen dan hebben we iig de mogelijkheid om een jaarvoorraad aan Poolse producten in te slaan bij de supermarkt

Ik heb je trouwens geen PM verstuurd, misschien dat house dat heeft gedaan. Hij is nu onderweg naar huis, dus kan het straks wel even laten weten
 Die luchtgekoelde motortjes lopen in ieder geval niet snel warm, zouden het van -30 tot +50 goed moeten doen, en met een wat reserveonderdelen kan je op een boel anticiperen onderweg. Mijn 850 toen had 3 jaar praktisch stilgestaan - één keer 40 km gereden van/naar de APK - en die heeft toen een rit van/naar Breda (500 km bij elkaar) zonder problemen gedaan
 Die luchtgekoelde motortjes lopen in ieder geval niet snel warm, zouden het van -30 tot +50 goed moeten doen, en met een wat reserveonderdelen kan je op een boel anticiperen onderweg. Mijn 850 toen had 3 jaar praktisch stilgestaan - één keer 40 km gereden van/naar de APK - en die heeft toen een rit van/naar Breda (500 km bij elkaar) zonder problemen gedaan 
 Die kunnen er behoorlijk simpel over doen. Die link van die liefhebber die ik eerder had gegeven die zorgt er meteen voor dat je ook echt een goede, nette auto krijgt. Afgelopen zomer heb ik Poolse auto's zien rondrijden met de hele dorpel in de lengte doorgeroest, dus 'een beetje roest' neem ik dan een beetje ruim
 Die kunnen er behoorlijk simpel over doen. Die link van die liefhebber die ik eerder had gegeven die zorgt er meteen voor dat je ook echt een goede, nette auto krijgt. Afgelopen zomer heb ik Poolse auto's zien rondrijden met de hele dorpel in de lengte doorgeroest, dus 'een beetje roest' neem ik dan een beetje ruim   
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |