quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Dingest het volgende:
Ach, er is vast altijd nog wel iemand te vinden die in zo'n ding wil tuffen
[..]
Tsja, het is niet overdreven ver weg, alleen jammer dat m'n auto voor dagelijks gebruik eerst door de APK moet (en ik er dan 4 nieuwe banden op wil) en ik binnenkort al een andere auto moet/wil kopen voor de Carbage RunZelfs 250 (en dan moet er nog transport bij) zit er denk ik nog even niet in, al is het wel uitnodigend om iets te doen te hebben
Je moet goed onthouden dat een Poolse APK geen Nederlandse APK is. De Polen letten vooral op dat de auto geen gevaar is voor anderen. Mankeert er iets aan dat alleen de bestuurder kan treffen vinden ze dat niet zo boeiend. Onze eisen zijn veel strenger. Afhankelijk van het bouwjaar hoeft zo'n 126 daar ook niet veel te kosten, er was een periode dat ze die dingen massaal door de shredder haalde want niemand hoefde ze. De oer-126jes beginnen nu wel in waarde te stijgen![]()
Als je een autoambulance moet huren gaat je dat zo'n 50 euro per dag kosten (+ brandstof natuurlijk). Een oprijwagen gaat per kilometer + brandstof en daar zou ik op zo'n afstand niet aan beginnen. Er zijn ook trekstangen; dan wordt het 126je de aanhanger, wordt met 500jes ook nog gedaan. Eerste hit op Google levert ook een 126 op toevalligDan zou je via de 126-club/verzamelaar eens kunnen vragen of je zo'n ding kunt regelen (kopen kost zo'n 300 euro).
[ afbeelding ]
Het ideaalst zou zijn om zo'n ding te lenen, maar met z'n tweeën heen en dan met de auto los proberen terug te rijden. Daar heb je denk ik ook het meest plezier van. Althans, als ik een auto uit het buitenland zou halen zou ik hem zelf willen terugrijden als het even kan
In nl? Er staan idd maar weinig te koop, heb het ook in de gaten gehouden. Nouja eentje uit polen is bij lange na ook niet al te gemakkelijk. We hebben genoeg rotte varianten gezien hier, daarnaast konden we ze amper op de weg vinden. Een paar jaar geleden aas dat heel anders maar nu lijkt het alsof ze met een sloopregeling van de aardbodem verdwenen zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 22:48 schreef Dingest het volgende:
Top, veel plezier![]()
Ik ben ook hard op zoek naar een 126, maar wat meer in de regio zijn ze nu even erg lastig te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |