Dat zou ik dus echt nooit kunnen.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:52 schreef mschol het volgende:
[..]
/care..
90% v/d series sneak peak (even ~30-40 sec een impressie krijgen) ik de (ena-) laatste naflevering voordat ik daadwerkelijk ga kijken
Moet ik nog kijken!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga ook eens beginnen aan Puella Magi Madoka Magica.
Geweldigquote:Op woensdag 7 september 2011 19:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken!
En over consolegames gesproken:
NI NO KUNI
en nog wat meer gameplay:
Er is alleen nog niks bekend over een Europese of Amerikaanse releasequote:Op woensdag 7 september 2011 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Ik dacht dat Level-5 failliet was btw
Misschien komt er een fansub uitquote:Op woensdag 7 september 2011 19:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Er is alleen nog niks bekend over een Europese of Amerikaanse release
Hoe werkt dat dan? Op een PC kan ik het nog wel begrijpen, dan installeer je 'n mod, maar werkt het hetzelfde op een PS3?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien komt er een fansub uit
Gaat ook gebeuren met Tales of Vesperia namelijk..
http://talesofvesperia.net/
mja, dat is een tik die ik heb opgepakt in de gaande jaren, en stoor mij er ook niet echt aan..quote:Op woensdag 7 september 2011 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt nooit kunnen.
En dit topic heeft niet genoeg Kurisu!
[ afbeelding ]
mhee heb de 360 versie als sinds de US launch heb de game na 5 keer spelen wel gezienquote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De 360 versie is overpriced nu, omdat die overal out of stock isquote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mhee heb de 360 versie als sinds de US launch heb de game na 5 keer spelen wel gezien
Mij lijkt het me wel leuk. Alleen weet ik niet of het kan i.v.m. ouders. Jullie kennen dat vast wel van vroegerquote:Op woensdag 7 september 2011 20:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Op een PC kan ik het nog wel begrijpen, dan installeer je 'n mod, maar werkt het hetzelfde op een PS3?
Is er trouwens berhaupt animo voor een meet of niet? Want als dat er is kunnen we een keer gaan kijken wat de mogelijkheden zijn
tales of vesperia is gewoon te koop in de winkel toch? ik heb hem hier zo liggenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
hij staat als digitale download op de market place , US en EU .quote:Op woensdag 7 september 2011 20:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De 360 versie is overpriced nu, omdat die overal out of stock is
Ik ben een hoesjesneukerquote:Op woensdag 7 september 2011 20:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij staat als digitale download op de market place , US en EU .
kost je 15 euro
de game wordt niet meer gedrukt, dus de gene die er nog in de winkels liggen ( vaak webshops ) gaan echt voor 100 euro of meer wegquote:Op woensdag 7 september 2011 20:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
tales of vesperia is gewoon te koop in de winkel toch? ik heb hem hier zo liggen
wat is er mee dan? :S
game heeft volgensmij ook echt bagger slecht verkocht, dus ik betwijfel of we xillia hier gaan zienquote:Op woensdag 7 september 2011 20:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de game wordt niet meer gedrukt, dus de gene die er nog in de winkels liggen ( vaak webshops ) gaan echt voor 100 euro of meer weg
gelukkig heeft MS dus de game op de marketplace gezet
Ik had hem op ebay nog gezien voor 25, wel met Spaanse handleiding. Er waren er nog 5. Ik wou ze bijna allemaal kopen om er vervolgens 4 te verkopen met dikke winstquote:Op woensdag 7 september 2011 20:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de game wordt niet meer gedrukt, dus de gene die er nog in de winkels liggen ( vaak webshops ) gaan echt voor 100 euro of meer weg
gelukkig heeft MS dus de game op de marketplace gezet
ik heb ze allebei, de US import me hoesje, en de digitale download van de EU market place.quote:
Nicequote:Op woensdag 7 september 2011 20:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb ze allebei, de US import me hoesje, en de digitale download van de EU market place.
( mijn import 360 is een lauch model en echt best is die niet meer dus wil hem sparen haha )
559k volgens VGcharts.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
game heeft volgensmij ook echt bagger slecht verkocht, dus ik betwijfel of we xillia hier gaan zien200.000 of zo maar het merendeel in japan
ik vond dat vesperia ook niet in de buurt kwam bij de indruk die symphonia op mij maaktequote:Op woensdag 7 september 2011 20:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
559k volgens VGcharts.
en tja alle puberale blagen met hun bondkraagjes en diamanten oorbellen spelen alleen maar
call of duty en de rest van de games vinden ze allemaal voor mietjes en homo's
Helaas. Soms vind ik het jammer dat gamen zo mainstream is gewordenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
559k volgens VGcharts.
en tja alle puberale blagen met hun bondkraagjes en diamanten oorbellen spelen alleen maar
Ja ik kan dit niet hebben jongens, ontopic weerquote:Op woensdag 7 september 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas. Soms vind ik het jammer dat gamen zo mainstream is geworden
Aan de andere kant zie je ook veel dat met de winsten van de casual games flink wordt genvesteerd in echte games.
En we gaan offtopic, is dat heel erg?
ik wil gaan huilen als ik mijn neefjes zie gamen of er over hoor pratenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aan de andere kant zie je ook veel dat met de winsten van de casual games flink wordt genvesteerd in echte games.
Inderdaad! Mijn vrienden skippen ook altijd de cutscenes.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wil gaan huilen als ik mijn neefjes zie gamen of er over hoor praten
verhaal ??? dat kennen ze niet als er een verhaal in zit dan is het zo snel mogelijk op A of X drukken zodat ze weer kunnen schieten want dat is stoer
ligt bij mij een beetje aan het soort spel of ik de cutscenes skip of nietquote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wil gaan huilen als ik mijn neefjes zie gamen of er over hoor praten
verhaal ??? dat kennen ze niet als er een verhaal in zit dan is het zo snel mogelijk op A of X drukken zodat ze weer kunnen schieten want dat is stoer
Ik game niet zo heel veel, maar over het algemeen skip ik de cutscenes alleen maar zodra ik de tekst gelezen hebquote:Op woensdag 7 september 2011 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt bij mij een beetje aan het soort spel of ik de cutscenes skip of niet(maar ook wel aan mijn bui)
hoeft niet gratis, er mag niet meer gerekend worden dan de wettelijk vastgestelde prijs, en dat geld alleen voor de ID kaart...quote:Op woensdag 7 september 2011 16:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Sorry, veranderd en bedankt!
[..]
Het is door een rechter dacht ik gezegd dat ze er geen geld voor mogen vragen want ze stellen het verplicht dat je het bij je moet hebben anders kun je beboet worden dus mogen ze er geen geld voor vragen (anders zouden ze bijv. 200 euro kunnen vragen en als je het niet hebt moet je 'n boete betalen)
Maar nouja, dat zal nog wel eerst door dat hele bureaucratische net heen moeten
Ik hoorde wel laatst van iemand dat je bezwaar aan kunt tekenen tegen het betalen en als het dan veranderd wordt dan krijg je je geld terug, maar geen idee hoe dat zit
PSP Kopuh 60 eu incquote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh.. mocht je hem niet verkocht krijgen dan weet je me te vinden
Ik ben momenteel te pauper om er een te kopen![]()
quote:For anyone interested, the best models that also sell at minimally affordable prices to the average 20 year old are the
Burroughs B-7971, which is 60 mm in height
and the Valvo ZM1042, which is half that
There's also the ZM1040, but that one has a orange tinted glass which is unlike that of a divergence meter
Also, the circuitry to mimic watches is easy enough to make, so if instead of a divergence meter you want just a nifty watch that looks like a divergence meter, you could consider making one of those, either to the second, or to the minute
Waar heb je dit vandaan?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef robin007bond het volgende:
Je kan zelf een divergence meter maken.
[..]
Das mooi kut voor je dan, het is zoveel leuker om de twists niet te weten. Meer shock effect.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:44 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol leest toch wel spoilers...
Ik las ergens dat je juist meer van een verhaal oid geniet als je het einde weet! Het was geen bijzonder goede studie (kleine testgroep, ze moesten zelf cijfers geven hoe leuk ze het vonden), maar toch een bijzondere vondstquote:Op woensdag 7 september 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Das mooi kut voor je dan, het is zoveel leuker om de twists niet te weten. Meer shock effect.
Toch wel een leuk experimentquote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je juist meer van een verhaal oid geniet als je het einde weet! Het was geen bijzonder goede studie (kleine testgroep, ze moesten zelf cijfers geven hoe leuk ze het vonden), maar toch een bijzondere vondst
De verklaring die erbij gegeven werd was dat je hersenen zo'n plottwist die je niet aan zag komen zien als een "fout" van je hersenen, omdat je het niet kon voorspellen. Zal eens kijken of ik het artikel kan vinden
Edit: http://www.wired.com/wire(...)dont-spoil-anything/
Edit 2: Zie net dat de verklaring die ik net aanhaalde een random thought van de schrijver van het artikel is.
die twists hebben bij mij toch nooit het shock effect gehad... dus maakt niets uit..quote:Op woensdag 7 september 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Das mooi kut voor je dan, het is zoveel leuker om de twists niet te weten. Meer shock effect.
De game industrie maakt tegenwoordig vele miljarden euro's meer winst dan de filmindustrie.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 01:27 schreef .Cake. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:05 schreef Weakling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast: ik heb inspiratie nodig!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:23 schreef .Cake. het volgende:
Inspiratie voor wat? En ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast: ik heb inspiratie nodig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Heel apart inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
559k volgens VGcharts.
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
Inspiratie voor wat? En ...Inspiratie voor naam van een (nederlands) animeblog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nieuwe TT mogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
Wat dacht je van www.idontliektospiekiegnlish.nlquote:Op donderdag 8 september 2011 13:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Inspiratie voor naam van een (nederlands) animeblog.
naaaahquote:Op donderdag 8 september 2011 13:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat dacht je van www.idontliektospiekiegnlish.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |