En dit is de allerlaatste FOK! 49 meet?quote:Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah joh, die is er volgend jaar ook wel weer.
Okquote:Op maandag 5 september 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
Mijn huis is gesloten voor ONZ mensen overigens.
Ja uh, dat ligt anders he.quote:Op maandag 5 september 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dit is de allerlaatste FOK! 49 meet?
Kan je zelf nog wel naar binnen dan?quote:Op maandag 5 september 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
Prima, laat maar weten hoe laat je er bent.quote:Op maandag 5 september 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat me maar zien waar je bed slaapt.
Dat is jammer, ik hoopte dat de lang beloofde ONZ orgie eindelijk zou plaatsvinden met jouw hulpe maar nee hoorquote:Op maandag 5 september 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
Jij komt gewoon langs om haar op te halen!quote:Op maandag 5 september 2011 16:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Prima, laat maar weten hoe laat je er bent.
Jij bent gewoon op de meet, dan zeg ik het wel. Waarschijnlijk wel met nog iemannd.quote:Op maandag 5 september 2011 16:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Prima, laat maar weten hoe laat je er bent.
Ik ben geen vaste ONZ poster. Ik zag alleen dit topic met Zwolle in TT langskomen en raakte toen benieuwd naar de hoeveelheid boetes die jullie gaan krijgenquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij komt gewoon langs om haar op te halen!
Dat gaat me toch echt niet lukkenquote:Op maandag 5 september 2011 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent gewoon op de meet, dan zeg ik het wel. Waarschijnlijk wel met nog iemannd.
Als jij meedoet aan die orgie, zal ik er alles aan doen om hem tegen te houden.quote:Op maandag 5 september 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is jammer, ik hoopte dat de lang beloofde ONZ orgie eindelijk zou plaatsvinden met jouw hulpe maar nee hoor
Stop eens met haten hier.quote:Op maandag 5 september 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen vaste ONZ poster. Ik zag alleen dit topic met Zwolle in TT langskomen en raakte toen benieuwd naar de hoeveelheid boetes die jullie gaan krijgen
Ik vind ONZ normaal een kotswaardig subforum
quote:Op maandag 5 september 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen vaste ONZ poster. Ik zag alleen dit topic met Zwolle in TT langskomen en raakte toen benieuwd naar de hoeveelheid boetes die jullie gaan krijgen
Ik vind ONZ normaal een kotswaardig subforum
quote:Op maandag 5 september 2011 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stop eens met haten hier.
Of wat?quote:Op maandag 5 september 2011 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stop eens met haten hier.
En R&P mensen vertrouw je welquote:Op maandag 5 september 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
So? Dat moeten jullie toch wel gewend zijn, als ik zie hoe vaak een groep ONZ-posters in andere subfora de boel komt verpesten (niet dat dit een soort wraakactie isquote:Op maandag 5 september 2011 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of wat niksJe verpest de boel hier.
En dit is een docent?
Er zijn wel eens mensen die ook veel in R&P posten in mijn huis geweest jaquote:Op maandag 5 september 2011 16:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En R&P mensen vertrouw je wel?
Zie je DM.quote:Op maandag 5 september 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
So? Dat moeten jullie toch wel gewend zijn, als ik zie hoe vaak een groep ONZ-posters in andere subfora de boel komt verpesten (niet dat dit een soort wraakactie is).
Nee, hoe kom je daar bij?
Hoe moet zij dan in Ommen komenquote:Op maandag 5 september 2011 16:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat me toch echt niet lukken
Nog een vrouwmensch?
Ik zie geen DMquote:Op maandag 5 september 2011 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zie je DM.
Stop met SC nu.
Vrees niet, weinig behoefte aanquote:Op maandag 5 september 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij meedoet aan die orgie, zal ik er alles aan doen om hem tegen te houden.
Prima hoorquote:Op maandag 5 september 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe moet zij dan in Ommen komen![]()
Ik wil haar wel brengen. Komen Ezechielk en ik ook ff buurten bij je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |