Mijn stock accu gaat ook ongeveer zolang mee, iets minder lang dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
die nieuwe accu gaat trouwens bijna 30 uur mee best prima
Laat me raden, je gebruikt juicedefender? Dan is dat normaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Sowieso lijkt het bij mij alsof whatsapp pas veel later melding geeft van nieuwe berichten die in de afgelopen tijd zijn gestuurd.
Dan unlock ik mijn telefoon, en dan zijn er ineens 75 berichten in het afgelopen half uur ofzo geweest
vreemd, gaat je 3g ook uit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Sowieso lijkt het bij mij alsof whatsapp pas veel later melding geeft van nieuwe berichten die in de afgelopen tijd zijn gestuurd.
Dan unlock ik mijn telefoon, en dan zijn er ineens 75 berichten in het afgelopen half uur ofzo geweest
Ik heb het ook, eigenlijk sinds ik de laatste update heb gedaan. Wellicht ligt het bij whatsapp zelf dan? Gebruik nu overigens 2.6.7814 en dat is volgens mij niet de nieuwste, maar verder updaten lukt niet..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Toch vreemd dit probleem met whatsapp, maar helaas heb ik sinds dat ik me telefoon heb cm7 (rooted) draaien en dat probleem nog nooit gehad. Dus kan er niet echt over mee praten omdat ik geen Sense draai.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik heb het ook, eigenlijk sinds ik de laatste update heb gedaan. Wellicht ligt het bij whatsapp zelf dan? Gebruik nu overigens 2.6.7814 en dat is volgens mij niet de nieuwste, maar verder updaten lukt niet..
quote:My incoming messages are delayed. How come?
It looks like you are not receiving new message notifications from Google Android push service. We recommend that you try these steps:
Reboot the phone
Delete and reinstall WhatsApp
Make sure that background data is checked under phone Settings > Accounts and Sync
For HTC devices, try turning off fast boot in your phone settings
Verify that your google mail account is working properly
Turn off Wi-Fi
Dat zag ik idd ook. Mn google account is niets aan veranderd, fast boot heb ik sowieso niet aan. En Wi-Fi uit doen?? Ik zie er de logica niet van in..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Toch vreemd dit probleem met whatsapp, maar helaas heb ik sinds dat ik me telefoon heb cm7 (rooted) draaien en dat probleem nog nooit gehad. Dus kan er niet echt over mee praten omdat ik geen Sense draai.
Hier wat tips van whatsapp zelf.
[..]
wifi enige reden die ik me kan bedenken is firewall in de router/modem die het tegenhoud, dus dat zou op zich kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:08 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dat zag ik idd ook. Mn google account is niets aan veranderd, fast boot heb ik sowieso niet aan. En Wi-Fi uit doen?? Ik zie er de logica niet van in..![]()
Opnieuw installeren maar even proberen dan vanavond..
Hmm zit wat in inderdaad. Maar heb dit probleem pas sinds een paar dagen, zou het kunnen dat er zo ineens een blokkade via wifi is ingekomen dan? Lijkt me vreemd maar ik heb er verder ook de ballen verstand van..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
wifi enige reden die ik me kan bedenken is firewall in de router/modem die het tegenhoud, dus dat zou op zich kunnen
Ik vind het maar matig, maarja ik kom van Nokia en daar kon ik gerust een paar dagen met de batterij doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef -J-D- het volgende:
Kolere, de standaard accu van de Sensation gaat veel langer mee dan die van de Desire HD!
Wat een verschil!
Accepterenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
Dag mensen, ik heb sinds een week een Sensation, prachtig ding enzo.
Ik heb er niets mee gedaan, paar apps op gedownload (op 2 handen te tellen), maar m'n batterij is na 6 uur normaal gebruik al op?
Iemand oplossing?
Batterij gaat gewoon niet lang mee.. Ik doe er nu ongeveer een dag mee. Nog wat tips van HTC (die bij mij helaas niet geholpen hebben):quote:
De mijne gaat anderhalf dag mee met normaal gebruik en met intensief gebruik ongeveer 10/11 uur met de normale batterijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Batterij gaat gewoon niet lang mee.. Ik doe er nu ongeveer een dag mee. Nog wat tips van HTC (die bij mij helaas niet geholpen hebben):
http://www.htcsensation.n(...)og-wat-tips-van-htc/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |