Volgens de voorwaarden kun je in bepaalde gevallen de garantie kwijtraken. Als je I/O-knop niet meer werkt zal daar echt nog wel garantie op zitten, HTC doelt meer op processor die kapot gaan door bijvoorbeeld overklokken. Maar ook om te voorkomen dat de eerste beste persoon gaat lopen rooten hebben ze het rooten zo moeilijk gemaakt en de voorwaarde aangepast.quote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef Gaijin het volgende:
Ja maar als ik deze root, ben ik mijn garantie ja vrij, en eigenlijk wil ik een nieuwe (zie mijn post op vorige pagina).
Volgens zorgt dat snel opstarten ervoor dat de telefoon in en soort stand-by mode gaat, waar dus meer energie kost dan "echt" uitzetten. Ik heb ergens in het settings-menu gezien dat je quick-boot kunt uitzetten.quote:Op zondag 11 september 2011 14:45 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Ik heb power off gedaan.Dan start hij sneller op.
Maar raar dat dit meer energie kost dan dat je het apparaat aan hebt.
Kan je hem ook echt afsluiten dat geen batterij vreet?
Swype kun je downloaden en installeren. Ik gebruik het momenteel en het is echt een aanrader. De overige applicaties kun je downloaden via de Android-market. Hotmail kun je als exchange mail instellen, de telefoon zoekt dan zelf de instellingen voor je op. Exchange zorgt ervoor dat je batterij bespaard.quote:Op zondag 11 september 2011 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
ow ik dacht dat het t algemene praattopic was
ik zit er over te denken om deze of de galaxy s2 de nemen, deze vind ik mooier eigelijk...
als ik in het sg2topic kijk staan er dingen in de op zoals swipen, google earth, latitude, buienradar
dat kan ook gewoon met de sensation lijkt me? en hoe zit het met hotmail, is dat te integreren?
Die "rare felle kleuren" kan je dus helemaal aanpassen zodat ze de kleuren zijn die jij wiltquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat mensen daar nou zo handig aan vinden. Met die gare interface daarvan zorg je ook nog eens dat het totaal niet meer bij het systeemthema past door alle rare felle kleuren.
Je kunt het automatisch laten koppelen aan Facebook/Twitter icons, maar je kan zelf handmatig afbeeldingen maken/selecteren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:55 schreef swarmahoer het volgende:
en hoe zit het met de plaatjes die je bij zo'n sms ziet? hoe worden die ingesteld?
ook de fototjes op zich, bij contacten.. dat is allemaal zelf in te stellen of ript ie je facebook leeg?
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe je het bekijkt, qua response is hij misschien iets trager, maar qua kwaliteit is HTC toch echt wel beter, en ik vind dat laatste toch echt belangrijker als hij een keer een stoepje mee pakt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd of die dus wél beter is dan de sg2
Ik ook, want ik mag dinsdag een nieuwe uitzoekenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
The phone will be available in EMEA and Asian-Pacific regions by the end of this month.
dus emea is europa, ben benieuwd wanneer de kpn hem levert want ik mag maandag een nieuwe tel uitzoeken
Dat dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe je het bekijkt, qua response is hij misschien iets trager, maar qua kwaliteit is HTC toch echt wel beter, en ik vind dat laatste toch echt belangrijker als hij een keer een stoepje mee pakt.
Ziet er in ieder geval bruut uit.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:45 schreef delano.888 het volgende:
Er komt een nieuwe Sensation, betere processor, betere accu, en beats!
http://pocketnow.com/andr(...)-xe-with-beats-audio
[ afbeelding ]
Ik zie net weer iemand die zijn oplader ingang naar binnen geschoven heeft bij zijn Sensation, en het tweakers topic staat werkelijk vol met klachten over bouwkwaliteit. Sommigen hebben inmiddels hun Sensation al 4 of 5 maal teruggestuurd, veel voorkomende klacht is stof onder het scherm, en het kraken van de behuizing.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe je het bekijkt, qua response is hij misschien iets trager, maar qua kwaliteit is HTC toch echt wel beter, en ik vind dat laatste toch echt belangrijker als hij een keer een stoepje mee pakt.
Ik baseer het bijvoorbeeld op mijn HTC EVO 3D. Deze is perfect, er is letterlijk niks mis. En op tweakers hebben alle andere eigenaren ook weinig tot geen problemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik zie net weer iemand die zijn oplader ingang naar binnen geschoven heeft bij zijn Sensation, en het tweakers topic staat werkelijk vol met klachten over bouwkwaliteit. Sommigen hebben inmiddels hun Sensation al 4 of 5 maal teruggestuurd, veel voorkomende klacht is stof onder het scherm, en het kraken van de behuizing.
Ben erg benieuwd waar jij dan op baseert dat de kwaliteit beter is. Die lijkt misschien beter door het gebruik van metalen, maar de kwaliteit is niet beter dan de S2. Sterker; de S2 heeft geen stof onder het scherm en geen krakende behuizing. Dat kunststof is juist erg stevig, ook als je hem laat vallen kan dat een hoop hebben.
tweakers staat ook vol problemen met de GS2 overigensquote:Op donderdag 15 september 2011 13:54 schreef bear87 het volgende:
Ja goed, maar op basis van 'een' HTC baseren dat de Sensation een betere kwaliteit is dan de S2 lijkt me niet echt veel zeggen toch? Problemen zat met die Sensation, tweakers staat er vol van.
Ik vind HTC Sense geen rotzooi.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:41 schreef Antony1989 het volgende:
Sinds kort hier een Sensation. Meteen al alle HTC 'rotzooi' eraf gegooid, en ADW Launcher EX geinstalleerd.
Wat een snelheid en wat een batterijleven.
Nu CM7 ook naar de Sensation komt ben ik helemaal blij.
En die hogere resolutie is ook wow, als ik nu even met een SGS2 of een ander toestel speel dan is die resolutie gewoon klein, en dat merk je echt wel!
Of de lichtjes van die knoppen zijn kapot of je bent niet zo snugger. Linksboven het scherm zit een licht sensortje, houd je hand daar eens op, want als het goed is moeten die lampjes dan aangaan. Als je je hand er af haalt gaan die lampjes weer uit, weet niet of je ze standaard aan kan laten staan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:01 schreef Gaijin het volgende:
M'n Sensation (nadat ik hem een keer hard heb laten vallen) toont nu al wat kuren.. de lichtjes van de touch knoppen onderin (thuis, opties, terug, zoeken) doen het soms niet en soms weer wel... (het licht daarvan doet het niet, de knoppen zelf wel) Ik heb hem bijna 3 week of zo. Zal ik er maar mee terug gaan? En als ik een nieuwe krijg, hoe zit het met al mijn data? Ik wil alles eigenlijk zoals ik het nu heb
. (dus apps, agenda contacten! etc.)
daar staan dus alleen die standaard mappen, niet mijn eigen mappen die ik aangemaakt hebquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef blup het volgende:
Via menu ('hardware' knop) kan je naar andere mappen.
Exchange hotmail gmail?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar staan dus alleen die standaard mappen, niet mijn eigen mappen die ik aangemaakt heb
hoe zet ik hotmail op exchange en push?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:50 schreef poepeneesje het volgende:
Hotmail op Exchange en push zetten, dat scheelt batterij.
De batterij van de HTC Evo 3D in de Sensation is een aanrader.
Ja dat past en ik ben er blij mee.quote:
Dat is dus push het doorgeven dat er mail aanwezig is en niet tekens moeten pull-en. Even je huidig ingestelde account verwijderen en dan een nieuw account toevoegen, daar kiezen voor Exchange en push, de instellingen haalt hij zelf van Hotmail op.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe zet ik hotmail op exchange en push?
ik heb t nu zo ingesteld dat ie om de 5 mn mail checkt (best kut, ik wil het eigelijk gewoon wanneer het er is dat ie t heeft)
het is gelukt, tnxquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ja dat past en ik ben er blij mee.
[..]
Dat is dus push het doorgeven dat er mail aanwezig is en niet tekens moeten pull-en. Even je huidig ingestelde account verwijderen en dan een nieuw account toevoegen, daar kiezen voor Exchange en push, de instellingen haalt hij zelf van Hotmail op.
Waarom zou je alle mail op je telefoon willen hebben? Als ik naar mij Gmail kijk zitten daar vele honderden mails in (soms met bijlagen) samen goed voor een paar 100mb, dat hoef ik niet op mijn telefoon te hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef swarmahoer het volgende:
nu heb ik die email zo ingesteld dat hij alle mail op zou moeten halen (keuze was een aantal dagen t/m n maand geleden, of alles)
maar hij doet dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |