En het denken te redden met 850 euroquote:
Ruim voldoende inkomen voor sociale woningbouw hoorquote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef Rapaille het volgende:
Dat gaat dus niet lukken. Je hebt te weinig inkomsten om iets te huren.
Een makelaar/woningeigenaar wil meer zekerheid hebben. Stufi beschouwen de meeste bedrijven al niet als inkomsten. Al heb je een bedrijf die dat wel doet, waar ga je dan in hemelsnaam van eten? En je verzekeringen betalen?
Ware het niet dat men bij een woningstichting uitgaat van het belastbaar inkomen, en daar valt studiefinanciering niet onder.quote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Light het volgende:
[..]
Ruim voldoende inkomen voor sociale woningbouw hoorHeb je alleen nog met het fenomeen wachtlijst te maken.
Waarvan 25 euro zakgeld. Inkomsten vergroten dus.quote:Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
En het denken te redden met 850 euro
quote:Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef wolk28 het volgende:
Bedankt voor de serieuze reacties die er zijn gekomen
Deze topic was inderdaad bedoelt voor een beetje meer oriëntatie qua kosten van alles wat erbij komt kijken.
Ik weet inderdaad niet genoeg daarvan af en dat wist ik ook wel.
Ik hoef ook niet nu meteen een huis te hebben hoor, het aankomende jaar niet en misschien volgend jaar ook nog niet.
Ik had vanmiddag alleen weinig tijd om er wat bij te zetten nog, omdat ik weg moest.
Maar hier dus wat meer informatie
Mijn vriend is bezig met een baantje te zoeken, ongeveer een half jaar al, zonder veel succes.
Voor de supermarkt is hij te oud bla bla. Voor veel baantjes.
Dus binnenkort het uitzendbureau maar proberen.
Hoe dan ook, ALS we een huis hebben gevonden, zal hij sowieso al een baan hebben.
Want zonder dat gaat het niet lukken, dat zie ik zelf ook wel in.
Verder; ik ben niet onnozel en natuurlijk weet ik dat het niet alleen om huur gaat.
Huur, water, gas, elektrisch, internet, mobiele kosten, boodschappen (eten en verzorging), verzekeringen en eventuele kosten zoals vuilnis etc.
Dit was een snelle schatting van mijzelf qua inkomsten
Hopelijk volgen er meer reacties met tips voor voorbereidingen.
En a.u.b. geen commentaar verder meer over ons budget, want we weten dat dat nu nog zo goed als stront is.
-TS
Aan zo'n reactie heb ik dus niks, heb je wel gelezen wat ik heb geschreven?quote:Op zondag 4 september 2011 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Het kan gewoon niet met je budget, accepteer het.
Wat kan ik eraan doen dat jouw situatie zo is? Beter ga je even nadenken, laat je je vriend een studie of cursus volgen, zorgen jullie dat jullie beiden een baan hebben en je niet afhankelijk bent van zakgeld of studiefinanciering en ga je dan pas samenwonen. Maar verspilde moeite, want dit wil je niet horen en past niet in je straatje.quote:Op zondag 4 september 2011 22:37 schreef wolk28 het volgende:
[..]
Aan zo'n reactie heb ik dus niks, heb je wel gelezen wat ik heb geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |