SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Zo opgelost danquote:Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook niet daarom pakte ik hem niet.
Wat moet je nu weer op het viva forumquote:Op zondag 4 september 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat een teamwork weer.
Waar kan ik mn topic nou kwijt op het VIVA-forum. Heb geen flauw idee.![]()
Omdat girlsscene niet serieus nemen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat moet je nu weer op het viva forumUberso, waarom een vivaforum
en niet een andere? Zoals girlsscene ofzo
Ik kan me nog wel herinneren dat ik in een ver vroeg verleden met een paar users viva heb lopen trollenquote:Op zondag 4 september 2011 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat girlsscene niet serieus nemen.En viva allemaal vrouwen met ervaring alles.
Slecht hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 15:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat ik in een ver vroeg verleden met een paar users viva heb lopen trollenMaar over het algemeen zijn ze wel ervaren ja. Zal ik even met je meekijken waar je je topic kan plaatsen?
Ja, maar dat dacht ik dus ook mar toen werd ik uitgelachen alles en toen ging ik nadenken en werd ik onzeker alles blegghhhh.quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef Bloempje. het volgende:
Hahahaha. Neem gewoon een doos chocolade en een bloemetje mee joh
Relaties, is de beste denk ik. Anders kom je gauw op overige.quote:Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slecht hoor.
En graag![]()
, ik heb namelijk echt geen flauw ideeeee.
Vaak wel genoeg jaquote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef Bloempje. het volgende:
Hahahaha. Neem gewoon een doos chocolade en een bloemetje mee joh
Succes, ik kan dat nooit.quote:Op zondag 4 september 2011 15:15 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben even merengue makensucces klinker
Nouja zeg, wie heeft je uitgelachen? Wat wil je dan doen? Gouden sierraden? Gekkieeee, je ziet ze voor het eerst, dan is dat prima tochquote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar dat dacht ik dus ook mar toen werd ik uitgelachen alles en toen ging ik nadenken en werd ik onzeker alles blegghhhh.
quote:Op zondag 4 september 2011 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan ook druiventrossen geven uit onze eigen tuin en dan kunnen ze wijn maken.
Kak-Cashquote:Op zondag 4 september 2011 15:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja zeg, wie heeft je uitgelachen? Wat wil je dan doen? Gouden sierraden? Gekkieeee, je ziet ze voor het eerst, dan is dat prima toch
WAT, we hebben heeeel veel en ze zijn zoetzuur en ze zijn donker dus mooie rode wijn dit dat alles.quote:
Schattig.quote:Op zondag 4 september 2011 15:26 schreef remlof het volgende:
Ik ben op vakantie m'n paspoort verloren en toen kreeg ik een noodpas van het consulaat:
[ afbeelding ]
Dit:quote:Op zondag 4 september 2011 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Schattig.
Wat zegt het verder over jou?
Zeg maar dat witte spul, alleen ik heb er aardbeienjam doorheen gedaan en roze zoetstof, dus het ziet bij mij rozequote:Op zondag 4 september 2011 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht ook Relaties, maar toen zei iemand die me hiervoor uitlachte ook al dat het beter niet daar in konnnn arghhh.
Dankje Flipsjen!Succes met merengqueue maken, wat het ook moge zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg de suiker er nooit helemaal in opgelostquote:Denk ik het eindelijk voor elkaar te hebben, proef ik later weer suiker
![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeg maar dat witte spul, alleen ik heb er aardbeienjam doorheen gedaan en roze zoetstof, dus het ziet bij mij rozeOhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook met cake eronder of dat niet?
Maar goed, ik ga weer mijn kamer opruimen, derde dag al![]()
Jaa cupcakes, mijn zusje heeft mij een nieuwe hobby aangeleerd, cupcakes maken.quote:Op zondag 4 september 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OhhhOok met cake eronder of dat niet?
Maar goed, ik ga weer mijn kamer opruimen, derde dag al
Nooit gehoord dat iemand dat deed :pquote:Op zondag 4 september 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerste ontmoeting alles leek me wel leuk?
Net wat voor persoon je bentquote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu ben ik helegaar in de warrrr
Muffins hebben zo'n hoed erop zegmaarquote:Op zondag 4 september 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe muffins noem ik ze gewoon.Lekker versierenn allessss.
Danku!
Aaaah wat tofquote:Op zondag 4 september 2011 16:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Muffins hebben zo'n hoed erop zegmaarcupcakes niet.
Oh meisjes (en jongens mochten jullie van roze zeep houden) kijkkk: http://www.thebeautybakery.nl/ dit is toch te leuk?!Cupcakezeep!
Hihiquote:Op zondag 4 september 2011 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aaaah wat tof
Nu heb ik dankzij jou meteen een keigoed cadeautje voor een vriendin van mij
Ja want vorig jaar had ik haar iets van lush gegeven, want ik weet dat ze daar gek op is, maar ze houdt ook van cupcakes dus dit is ideaalquote:Op zondag 4 september 2011 16:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi
Het is ook niet eens zo heel duur als de lush ofzo, best nog wel goed te doen om daar af en toe iets van te bestellen
Ik zat net al tegen Klips: liefjeennn... Als ik jarig ben of mocht je me ooit een cadeautje willen geven ofzo, kijk deze site is![]()
![]()
Lushhhquote:Op zondag 4 september 2011 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja want vorig jaar had ik haar iets van lush gegeven, want ik weet dat ze daar gek op is, maar ze houdt ook van cupcakes dus dit is ideaal
En ik geef je gelijk ja, het ziet er echt super leuk eruitOok om cadeau te krijgen, geven en inderdaad niet zo heel duur.
Ik heb zo een cadeaupakket (iets met Karma) gekregen voor mijn verjaardagquote:Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
LushhhNet iets binnen gekregen
Ik vertel mezelf altijd maar dat het op de engelse site zo veel goedkoper is, dat ik het dan best kan bestellen
Karma ruikt zo lekkerrquote:Op zondag 4 september 2011 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb zo een cadeaupakket (iets met Karma) gekregen voor mijn verjaardag
Ja, dat hoort blijkbaar in tijdschriften, dat alles duur is.quote:Op zondag 4 september 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Happinez is een leuk tijdschrift, maar wrm alles zo duur dan wat erin staat? Stel hipsters.
Dat heb ik met de (Teen) Voguequote:Op zondag 4 september 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Happinez is een leuk tijdschrift, maar wrm alles zo duur dan wat erin staat? Stel hipsters.
Jaaa maar dat is met bijna alles van lush zoquote:Op zondag 4 september 2011 16:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Karma ruikt zo lekkerrDie heb ik net nog aan m'n mama gegeven. Die maak ik daar altijd erg gelukkig mee
. Ik had ook 2 supertoffe bruisballen, maar 1tje was stuk. En toen had ik gemaild en nou sturen ze een nieuwe op
.
Sabonquote:Op zondag 4 september 2011 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik met de (Teen) Vogue
[..]
Jaaa maar dat is met bijna alles van lush zoEn Sabon trouwens ook
![]()
Wel netjes dat je een nieuwe krijgt. Ik heb geen bad meer, dus altijd als ik naar Center Parcs ga ofzo, neem ik bruisballen mee, om dan lekker daar in bad te kunnen.
Ik heb ook een scrub daarvan, ik geloof lavendel appelquote:Op zondag 4 september 2011 17:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sabonik heb zo'n peperdure scrub daarvandaan. Belachelijk, 30 euro voor een pot scrub. Maar oehhhhh wat fijn
Zo'n superzachte huid heb je daarna joh!
Die heb ik ookkk! Lekker ruikt ie he?quote:Op zondag 4 september 2011 17:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook een scrub daarvan, ik geloof lavendel appel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |