Ajaxquote:Op zondag 4 september 2011 14:40 schreef ilsevanaalst het volgende:
@TWP ik ben ook voor ajax ze moeten volgende week in de eredivisie tegen Heracles Almelo:p
we hebbe daar een ajaxtopic voorquote:Op zondag 4 september 2011 14:40 schreef ilsevanaalst het volgende:
@TWP ik ben ook voor ajax ze moeten volgende week in de eredivisie tegen Heracles Almelo:p
Heel goed, idemquote:Op zondag 4 september 2011 14:45 schreef ilsevanaalst het volgende:
@JustinK ik niet ik kom helaas niet uit amsterdammaar k ben wel voor ajax:D
ik wee niet. ik vin dat thio jansen te verdedegund speld.quote:Op zondag 4 september 2011 14:41 schreef TWP het volgende:
oke mooie wedstrijd ga wel kijke denk vier nul voor ajax
hij moet sekers meer aanvalle gewoon spts zetten hahahahahahah XDDDquote:Op zondag 4 september 2011 14:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ik wee niet. ik vin dat thio jansen te verdedegund speld.
hihiihihiquote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef TWP het volgende:
[..]
hij moet sekers meer aanvalle gewoon spts zetten hahahahahahah XDDD
ik denk drie een voor heerakles. armenteeros is heel goet bezug.quote:Op zondag 4 september 2011 14:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ik wee niet. ik vin dat thio jansen te verdedegund speld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
AFC Ajax #1613 - Waar we Lindgren missen..
quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef ilsevanaalst het volgende:
@ajacied422 dat wist ik niet srry heb je een link?
ajaksquote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef ilsevanaalst het volgende:
@ajacied422 dat wist ik niet srry heb je een link?
Caland heeft gelijk. Als je dit niet doet mag je niet in VBL posten.quote:Op zondag 4 september 2011 14:48 schreef Caland het volgende:
Hoi Ilse.
Voordat je hier een topic opent, is het heel gebruikelijk om een foto van jezelf te posten. We zullen het voor deze keer door de vingers zien, zolang je maar je foto in dit topic post. Je doet dat via het [ afbeelding ] - knopje.
Groetjes,
Caland.
En natuurlijk iets ongewoons van je zelfquote:Op zondag 4 september 2011 14:48 schreef Caland het volgende:
Hoi Ilse.
Voordat je hier een topic opent, is het heel gebruikelijk om een foto van jezelf te posten. We zullen het voor deze keer door de vingers zien, zolang je maar je foto in dit topic post. Je doet dat via het [ afbeelding ] - knopje.
Groetjes,
Caland.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:48 schreef Caland het volgende:
Hoi Ilse.
Groetjes,
Caland.
Dit is ook om te bewijzen dat je echt een vrouw bent, en niet zoals jojoortje nep doet.quote:Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Caland heeft gelijk. Als je dit niet doet mag je niet in VBL posten.
ditquote:Op zondag 4 september 2011 14:40 schreef ilsevanaalst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |