B-lijst is alleen voor jeugdspelers die 2 jaar of langer bij de club zijn geloof ik.quote:Op zondag 4 september 2011 10:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ozbiliz heeft een sterretje achter zijn naam. Dat betekent B-lijst ofzo
Dat snap ik dan niet. Ik dacht dat De Boer zo'n Ozbiliz fan was....
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef msnk het volgende:
Buitenlandse clubs
Clubs die niet AFC Ajax heten
quote:Op zondag 4 september 2011 12:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Haal ff die FCB UI weg Firefox
. Ik krijg aids in m'n ogen.
quote:waarom is Stekelenburg niet geëlektrocuteerd toen hij met de kampioensschaal een hoogspanningskabel raakte?
We hebben geluk gehad, anders waren we 6 miljoen kwijtquote:Hij zal gewoon mazzel gehad hebben daar het wegdek droog geweest is en de banden van die bus ook.En misschien is het dak van de bus wel van polyester.Dus alles met elkaar was er geen geleiding als die kabel wel onder stroom stond.
Hahaa dat was zooi mooi! Mn eerste wedstrijd die ik bijwoonde!quote:
Welke geruchten?quote:Op maandag 5 september 2011 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu maar hopen dat de Galatasaray geruchten waarheid zijn
Ajax slaagde er in de afgelopen maand niet in om een nieuwe club te vinden voor Mounir El Hamdaoui, maar wordt mogelijk alsnog van de Marokkaanse spits verlost. In Turkije sluit de transfermarkt pas op maandagnacht en volgens Fanatik wil Galatasaray een laatste poging wagen om de aanvaller aan te trekken. In januari toonde deze club ook al interesse.quote:
Denk niet dat hij nu opeens wel naar turkije wilt.quote:Op maandag 5 september 2011 13:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ajax slaagde er in de afgelopen maand niet in om een nieuwe club te vinden voor Mounir El Hamdaoui, maar wordt mogelijk alsnog van de Marokkaanse spits verlost. In Turkije sluit de transfermarkt pas op maandagnacht en volgens Fanatik wil Galatasaray een laatste poging wagen om de aanvaller aan te trekken. In januari toonde deze club ook al interesse.
Destijds zag El Hamdaoui een transfer niet zitten, maar nu ligt dat wellicht anders. De aanvaller is door Frank de Boer verbannen naar Jong Ajax en ziet het ongetwijfeld niet zitten om zijn wedstrijden op maandagavonden af te werken. Ajax zou inmiddels genoegen nemen met een transfersom van 2,5 miljoen euro; de helft van het bedrag dat zij vorig jaar aan AZ betaalde.
El Hamdaoui verdient in Amsterdam 1,8 miljoen per jaar en drukt daarmee zwaar op de begroting. Galatasaray zou bereid zijn om het complete salaris over te nemen, maar het is uiteraard afwachten wat er waar is van deze geruchten. Galatasaray bevestigt op de officiële website dat de onderhandelingen met Bursaspor-aanvaller Sercan Yildirim geopend zijn.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146766
Altijd leuk dat interlandvoetbalquote:Vertonghen raakt geblesseerd
Jan Vertonghen heeft het trainingskamp van België verlaten. De Belg heeft een lichte blessure.
Hij heeft wel afscheid genomen van zijn ploeggenoten en keert niet meer terug. Afgelopen vrijdag deed hij wel 90 minuten mee.
Misschien een smoesje zodat hij niet bij dat faalelftal hoeft te zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 14:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Altijd leuk dat interlandvoetbal
Laten we het hopen.quote:Op maandag 5 september 2011 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien een smoesje zodat hij niet bij dat faalelftal hoeft te zijn.
Het is wel bijzonder hoe matig ze weten te presteren met een dergelijk elftal. Natuurlijk zijn het voornamelijk nog talenten, maar wel talenten die inmiddels op z'n minst bij degelijke clubs spelen.quote:Op maandag 5 september 2011 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien een smoesje zodat hij niet bij dat faalelftal hoeft te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |