is goed :p XDquote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef TWP het volgende:
[..]
mesgien als je homo ben kunne we wel afspreken een x XD
k laat je haten.quote:Op zondag 4 september 2011 14:44 schreef ilsevanaalst het volgende:
als jij die gast bent op die foto ehm nee dankje
ik ben stomquote:Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
k laat je haten.
maar weet,
ik ben goed zoals ik ben!
en voor jou..
ga ik me zeker niet veranderen!
neem me maar zoals ik ben!
als je toch wil praten,
doe het dan goed!
zeg het dan face3face
zoals het moet!!
dus ik heb schijt!
aan de vooroordelen,
die je over me hebt!
maar dat zijn van die dingen,
wat mij niet anders maakt!
- broken_lady -
heb al met pizza gesproke bij blokker doe niet aan 3quote:Op zondag 4 september 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tof. kom naar de blokker in leiden
Mensen zijn jaloers en gaan me haten.quote:Op zondag 4 september 2011 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben stom
niet dom
kees is lelijk
en dadelijk
ga ik naar de plee
ik vindt dat hoezee.
3 is beter :p XD :Squote:Op zondag 4 september 2011 14:50 schreef TWP het volgende:
[..]
heb al met pizza gesproke bij blokker doe niet aan 3
morgen heb je afgesproken. nu vanmiddag bij de blokker in leiden. kunnen we een kaasstengeltje kopen. gr grquote:Op zondag 4 september 2011 14:50 schreef TWP het volgende:
[..]
heb al met pizza gesproke bij blokker doe niet aan 3
tweeduh keus is een bordjuh spaghettie!quote:Op zondag 4 september 2011 14:52 schreef TWP het volgende:
oke en dan same opeten ji van links ik van rechts langzaam naar elkaar toe oke doen we gr
bedoel je lassie toverrijst met die hiepere dikke leipotinkiewinkie!quote:Op zondag 4 september 2011 14:53 schreef TWP het volgende:
heb je ook die film gesien met de hont en die andere hont dat ze zo spagettie gaan eten XDXD
nee das een bruine varken XD hahaha ik bedoel twee honde maar geeft niet joh XDquote:Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bedoel je lassie toverrijst met die hiepere dikke leipotinkiewinkie!
Effe giegelen xDquote:Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef TWP het volgende:
[..]
nee das een bruine varken XD hahaha ik bedoel twee honde maar geeft niet joh XD
Hey TWP!quote:
Je post zit op Nectar-niveau.quote:Op zondag 4 september 2011 15:04 schreef TWP het volgende:
oke wist ik nog niet XD LEUK TOPIC HE EN GEEN MODERATTOREN
SPOILER: Dit is een echte spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |