abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101552217
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Riann

BrandX

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 05-09-2011 10:36:33 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101552371
Was ik weer even :D Net lekker uurtje gelopen, 5,7 km was het dus lekker tempo gehad.
Ga nu maar ff terug lezen, t is er hier niet echt van gekomen om bij te lezen tot nu toe.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101552746
Volgens mij is het goed wandelweer Muks, ik ga zo ook maar even wat leuks doen buiten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101554904
Positief nieuws: Ik pas weer in twee oude dieselspijkerbroeken (een merk wat ik inmiddels veel te duur vind en nooit meer zou kopen) die ik nog maar een paar keer aan had gedaan in 2005 ofzo. Nu heb ik opeens dus nieuwe spijkerbroeken :P

Hopende u hiermee vandaag te hebben geïnspireerd om deze zondag de koekjes, taartjes, chipjes te laten staan!

:P
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_101555064
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:09 schreef djenneke het volgende:
Positief nieuws: Ik pas weer in twee oude dieselspijkerbroeken (een merk wat ik inmiddels veel te duur vind en nooit meer zou kopen) die ik nog maar een paar keer aan had gedaan in 2005 ofzo. Nu heb ik opeens dus nieuwe spijkerbroeken :P

Hopende u hiermee vandaag te hebben geïnspireerd om deze zondag de koekjes, taartjes, chipjes te laten staan!

:P
Absoluut _O_ Ik heb nog zo'n zelfde soort broek in een vuilniszak vol kleren in mijn kelder liggen *) Ik hoop dat ik die ook weer aan kan in de toekomst, net als jij O+
pi_101558633
dames..

met al mijn sport plannen kom ik er net achter dat ik niet genoeg sport-broeken heb.. iemand (goedkope , want over 3 maanden zijn ze te groot dream on O-)) tips voor sportbroekjes??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 4 september 2011 @ 19:06:43 #7
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101562285
Ik ben schandalig van 't padje geweest vandaag. Op een nectarine en perzik na niks gezonds naar binnen gewerkt. Luie zondagen schreeuwen om comfort food. Zal ik dan toch maar een lijstje neerzetten? {sub] Warning, alleen het lezen zorgt al voor minstens een pond op de weegschaal[/sub]

Brunch: Donker afbakbroodje met vlokken, beschuitje met vlokken, een boerensuiker bolletje, 2 kleine matzes met basterd suiker, 1 croissantje. Beker melk.
Tussendoor: Yoghurtgums, 2 blokjes nougat, een boeren suikerbolletje, een handje nootjes, een nectarine en een perzik.
D: Spinazietaart.

My Lord, waar liet ik het allemaal :{ Me badly girl ;(
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_101562308
Niks mis met...een beschuitje en spinazie!
pi_101562354
Maar goed, de vraag is dus: waarom deed je dat? En waarom niet 1-2 versnaperingen bij een verder normale dag.
  zondag 4 september 2011 @ 19:11:01 #10
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101562447
Waarom? Ja, geen idee. Wist ik het maar. Als ik gewoon vanmiddag 2 boterhammen had gegeten, had dat beter geweest. Ipv alle losse dingetjes die niks inhouden. Het is alsof ik het niet zelf in m'n mond stop.
pi_101562559
Waarom heb je al die ongezonde dingen überhaupt bij je in de buurt? Dat is voor mij meestal funest: dat het in huis is. Of woon je nog thuis en heb je geen controle over de boodschappen?

Eigenlijk moet je, ook na zoveel te hebben lopen snaaien, gewoon elk moment proberen weer op de rails te komen. Dus na een vreselijke ochtend wèl een normale lunch nemen. Je hebt anders kans dat je de hele dag blijft doorsnaaien. Dus idd, gewoon 2 boterhammen nemen de volgende keer.

Volgende keer beter hoor, hier leer je van ;)
pi_101562668
Soms kun je het niet verklaren waarom, maar het helpt mij om het hardop te zeggen. Zo van : ik ga nu een *insert dat wat je denkt te gaan nemen* opeten. Vraag 1 heb ik trek, vraag 2 wil ik dit.
Hierdoor ben ik een stuk bewuster geworden van mijn eigen snaaigedrag en heb ik het stukken beter in de hand. Negen van de tien keer kan ik de afspraken die ik met mezelf maak (bijv als je over een half uur nog zin hebt in een plakje kaas, dan mag je 1/2 plakje) handhaven en blijkt dat ik na dat halve uur het vergeten ben
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101563106
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef Muks het volgende:
Soms kun je het niet verklaren waarom, maar het helpt mij om het hardop te zeggen. Zo van : ik ga nu een *insert dat wat je denkt te gaan nemen* opeten. Vraag 1 heb ik trek, vraag 2 wil ik dit.
Hierdoor ben ik een stuk bewuster geworden van mijn eigen snaaigedrag en heb ik het stukken beter in de hand. Negen van de tien keer kan ik de afspraken die ik met mezelf maak (bijv als je over een half uur nog zin hebt in een plakje kaas, dan mag je 1/2 plakje) handhaven en blijkt dat ik na dat halve uur het vergeten ben
Dat werkt zo echt niet meer voor mij he
Het beste (na 8) jaar werkt nu toch het gewoon niet in huis te halen
Wel een beetje lullig voor gasten die wij krijgen
pi_101563562
* Isabeau kijkt naar lekkers voor haar. Ik ga nu dit lekkers opeten. Heb ik trek?

Fuck it.

* Isabeau steekt lekkers in mond.

Zoiets, Sarabi? O-)
pi_101563586
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[me=Isabeau]kijkt naar lekkers voor haar. Ik ga nu dit lekkers opeten. Heb ik trek?
[/me]

Fuck it.

[me=Isabeau]steekt lekkers in mond.
[/me]

Zoiets, Sarabi? O-)
Eigenlijk wel, maar dat vind ik ook echt stom dat ik dat doe hoor
Maar hoe goed ik het eerst tegen kon houden, nu lukt dat gewoon niet meer
pi_101563625
Herkenbaar hoor :Y

Niet in huis halen werkt bij mij ook het beste.
pi_101564124
Da's mooi makkelijk als je alleen woont ja. Ik ben afhankelijk van pa en ma, maar die weten wat ze wel en niet mogen halen voor me :7.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101564385
Ja ik vind dat ook een van de vele geneugten van alleen wonen hoor!

Al schaam ik me soms wel als er onverwacht iemand langs komt. Maar ja dat is dan maar niet anders. De AH zit op 3 minuten lopen en dan lopen ze maar even mee.

Vandaag weer netjes gegeten. (disclaimer, afval netjes, niet gezond netjes. Het zij zo.) Voldoende gedronken en helaas nauwelijks bewogen. Het kan nog, maar ik zie het er niet van komen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101564527
Ik wilde gaan wandelen als vriendlief op wow bezig ging, maar ik zit nog steeds achter mijn pc :')
Ik zie het er ook niet meer van komen, DancingPhoebe.
pi_101564604
Ach ik ben al lang blij. Ik heb deze week de rem keihard aangetrokken qua destructief gedrag en ik zit er al weer redelijk in.

Ik klaag niet :N

Van de week vast weer een paar keer sporten :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101564712
Vandaag heeeel stout geweest hier, maar gelukkig kan ik 't hebben qua gewicht :7. En met school in 't achterhoofd wat morgen weer begint staan er ook weer enkele balansdagen op 't programma.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101565094
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef Blistering het volgende:
Da's mooi makkelijk als je alleen woont ja. Ik ben afhankelijk van pa en ma, maar die weten wat ze wel en niet mogen halen voor me :7.
Toen ik bij mijn ouders woonde kon ik er ook goed tegen, toen moest ik wel want zij gingen gewoon door met snoepen
  zondag 4 september 2011 @ 20:27:37 #23
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101565877
Ik woon indd nog thuis. Vaak haal ik niks in huis, omdat het dan ook niet in de kast ligt te branden. Morgen weer klaar. De nougat is toch ook op ;)
  Licht Ontvlambaar zondag 4 september 2011 @ 21:36:39 #24
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101570103
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef Purdey het volgende:
Ik woon indd nog thuis. Vaak haal ik niks in huis, omdat het dan ook niet in de kast ligt te branden. Morgen weer klaar. De nougat is toch ook op ;)
En bij alles wat je eet, zitten... Want als je zit, dan ben je veel bewuster van wat je eet. En het voorkomt ook dat ijsje op de hand in de stad, tenminste dat deed het bij mij :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 4 september 2011 @ 21:48:35 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101570785
Jeeeeej *O* De grote verjaardag-test doorstaan :D

O: 3 volkoren boterhammen met 30+ kaas, thee.
T: IJskoffie in de auto (er was cake op ons eerste bezoek-adres) en water.
L: 1 hapje van de Limburgse vlaai van vriendjelief en 2 handjes Japanse mix. (er waren 4 verschillende soorten vlaai/taart en allerlei soorten nootjes en frisdrank). 2 glazen appelsap
D: 2 broodjes met rookvlees en becel, 1 schep rundvleessalade, 2 glazen water.
T: Niks, zaten in de auto en nu geen honger meer.

Gezien de verleidingen van vandaag is dit een prima lijstje :) Ik weet dat het niet gezondste ooit is, maar vroegah had ik 3 stukken vlaai gegeten.

Truste liefjes!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')