Absoluutquote:Op zondag 4 september 2011 15:09 schreef djenneke het volgende:
Positief nieuws: Ik pas weer in twee oude dieselspijkerbroeken (een merk wat ik inmiddels veel te duur vind en nooit meer zou kopen) die ik nog maar een paar keer aan had gedaan in 2005 ofzo. Nu heb ik opeens dus nieuwe spijkerbroeken
Hopende u hiermee vandaag te hebben geïnspireerd om deze zondag de koekjes, taartjes, chipjes te laten staan!
Dat werkt zo echt niet meer voor mij hequote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef Muks het volgende:
Soms kun je het niet verklaren waarom, maar het helpt mij om het hardop te zeggen. Zo van : ik ga nu een *insert dat wat je denkt te gaan nemen* opeten. Vraag 1 heb ik trek, vraag 2 wil ik dit.
Hierdoor ben ik een stuk bewuster geworden van mijn eigen snaaigedrag en heb ik het stukken beter in de hand. Negen van de tien keer kan ik de afspraken die ik met mezelf maak (bijv als je over een half uur nog zin hebt in een plakje kaas, dan mag je 1/2 plakje) handhaven en blijkt dat ik na dat halve uur het vergeten ben
Eigenlijk wel, maar dat vind ik ook echt stom dat ik dat doe hoorquote:Op zondag 4 september 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[me=Isabeau]kijkt naar lekkers voor haar. Ik ga nu dit lekkers opeten. Heb ik trek?
[/me]
Fuck it.
[me=Isabeau]steekt lekkers in mond.
[/me]
Zoiets, Sarabi?
Toen ik bij mijn ouders woonde kon ik er ook goed tegen, toen moest ik wel want zij gingen gewoon door met snoepenquote:Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef Blistering het volgende:
Da's mooi makkelijk als je alleen woont ja. Ik ben afhankelijk van pa en ma, maar die weten wat ze wel en niet mogen halen voor me.
En bij alles wat je eet, zitten... Want als je zit, dan ben je veel bewuster van wat je eet. En het voorkomt ook dat ijsje op de hand in de stad, tenminste dat deed het bij mijquote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef Purdey het volgende:
Ik woon indd nog thuis. Vaak haal ik niks in huis, omdat het dan ook niet in de kast ligt te branden. Morgen weer klaar. De nougat is toch ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |