Ik kan het wel lezen en ik begrijp de zin ook wel, maar feit blijft dat hij grammaticaal niet klopt.quote:
Dan rot je maar lekker op.quote:Op zondag 4 september 2011 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het wel lezen en ik begrijp de zin ook wel, maar feit blijft dat hij grammaticaal niet klopt.
Nee vanaf waar ik woon was niets te zienquote:Op zondag 4 september 2011 14:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das niet best, was het nog een beetje te zien of was het niet zo spectaculair?
Dat is fout, je moet zeggen:quote:
Waarom toedelsquote:Op zondag 4 september 2011 14:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat is fout, je moet zeggen:
Oké ik ga naar mijn boek, toedels
Kut allochtoonquote:Op zondag 4 september 2011 14:08 schreef Patje1987 het volgende:
Gisterennacht die brandweer was omdat er een schuur in de fik stond door blikseminslag
ZE HAD HET NIET TEGEN JOUquote:
Omdat het kanquote:
Te lam man, gewoon te lamquote:Op zondag 4 september 2011 14:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kut allochtoon. Had je toch moeten filmen jongen supersonic alles.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
ZE HAD HET NIET TEGEN JOU
[..]
Omdat het kan [ afbeelding ]
Verwijderd, hij gaat met lekker ergens anders zijn ego bevredigen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:13 schreef TWP het volgende:
Hallo.
Waar is de zin 'leuke TT's door aight1'.
Gr.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verwijderd, hij gaat met lekker ergens anders zijn ego bevredigen.
Tevens, hallo.
Oh mijn godquote:
haters die het hebben weggehaald.quote:Op zondag 4 september 2011 14:13 schreef TWP het volgende:
Hallo.
Waar is de zin 'leuke TT's door aight1'.
Gr.
Inderdaad. En ik had het er nog wel in gezet als eer aan de TT van deel 101.quote:Op zondag 4 september 2011 14:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haters die het hebben weggehaald.
Dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op zondag 4 september 2011 14:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Sassem mag haar eer ook ergens anders proberen te behalen.
Ik weet het.quote:Op zondag 4 september 2011 14:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh mijn godde site waar dat plaatje op gehost is, heet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |