TS heeft al 14 uur neit gegetenquote:
Kuuuuuuut, dat was ik eerst van plan maar was het vergetenquote:Op zondag 4 september 2011 13:56 schreef Rezania het volgende:
Jonguh, nu kan je een keer een TT over Sassem maken, moet je weer egotrippen.![]()
Dat doet TS inderdaadquote:
En dan gaat iedereen weer van: 'Wat is een Sassem?'quote:Op zondag 4 september 2011 13:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Kuuuuuuut, dat was ik eerst van plan maar was het vergeten
Het moet een keer gebeuren..quote:Op zondag 4 september 2011 13:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan gaat iedereen weer van: 'Wat is een Sassem?'Misschien toch maar beter dat je Sassem niet in de TT hebt gebruikt.
We moeten inderdaad een keer Sassem in de TT gebruiken.quote:
Sassem ?quote:Op zondag 4 september 2011 13:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
We moeten inderdaad een keer Sassem in de TT gebruiken.
quote:
Ik zit op een KKK-kamp en ze zagen een negerquote:
Ik heb het al vaak genoeg gezegd.quote:
Hard voor je.quote:Op zondag 4 september 2011 14:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zit op een KKK-kamp en ze zagen een negerNu moet ik bewijzen dat ik wel een echte Ariër ben , bedankt hoor.
Zo, verbeterd.quote:Op zondag 4 september 2011 14:04 schreef Roburtt het volgende:
DIt moet gewoon in de OP
Sassenheim, mooi dorp in Nederland. Lekker rustig wonen, geen overlast en dat soort dingen. Jammer genoeg is er vrij weinig te doen. Gelukkig is het ov goed en ben je zo in Leiden centrum als je dat wil.
Sassenheim wordt ook wel Sassem genoemd.
de treinen zijn wel slecht, moet altijd half uur wachten op centraal..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |