Deed je je eten in de blender met water? Eten attenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:34 schreef Chulaa het volgende:
[..]
typisch, als ik mijn eten niet ophad gingen ze juist prakken. en maakte mn moeder van dat prakje een wiegje ( met als baby een sperzieboon ofzo erin ) of een pianoin de hoop dat ik het dan wel op ad.
niet dus
Sinds een jaar of drie in elke winkel. Dr. Pepper is drie jaar geleden light geworden; toen is ongeveer de helft van de suiker eruitgehaald. Daarmee verdween ook de smaak, maar dat schijnt zo te horen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
/off topic/
Waar koop je dat Dr Pepper Dieet cq light?
/on topic/
Dr.Pepper aan de Dr.Frank?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sinds een jaar of drie in elke winkel. Dr. Pepper is drie jaar geleden light geworden; toen is ongeveer de helft van de suiker eruitgehaald. Daarmee verdween ook de smaak, maar dat schijnt zo te horen.
Haha bij mij niet zo "sterk" als bij jou, maar t was wel gewoon eten wat de pot schaftquote:Op zondag 4 september 2011 14:33 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ben denk ik ook één van de laatste kinderen waarvan de ouders eten wat ik niet lust letterlijk door mijn strot hebben geforceerd.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Ik mocht op jonge leeftijd (4) niet meer op mijn fietsje rijden.
Ik had namelijk een avontuur gehad, mocht zonder toezicht (!) buiten op het pleintje fietsen.
Maar, zo dacht ik, die weg zou ook wel bij het pleintje horen.
Dus ik werd 5 km verderop mijn ouders auto ingesleurt en mijn voorwiel werd eraf gehaald.
Ik snapte er niks van
Wat? Pijpen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Whoohooo, you daredevil.
Ik herinner me vooral de eeuwige zin van mijn moeder: " Niet met je tanden!"
En nu zeg ik het zelf ook.
Hehe, ik mocht ook bepaalde uitdrukkingen niet gebruiken. Van die op school geleerde uitdrukkingen als "onwijs gaaf" mocht ik thuis absoluut niet zeggen. Dan moest ik zeggen dat het "heel erg leuk" was. Kun je nagaan hoe ik me kapot schaamde en hoe m'n moeder keek toen ik het er een keertje zomaar uit flapte.quote:
Hier ook ja. Tijd boeide ook nog niet zozeer. Als ze maar wisten waar ik was en als ik maar een beetje nuchter thuiskwam. Meestal ook wel geluktquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik mocht bijna alles, als mijn ouders maar wisten waar ik uithing en als ik op tijd thuis was enzo.
Dit.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:51 schreef deedeetee het volgende:
Wij mochten nooit poepen zeggen, dat heette bij ons drukken.
Ik heb ook een hele lijst aan wrokken, ooit neem ik subliem wraak op ze.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:35 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik moest vroeger standaard altijd een boblijn, en dat vond ik vreselijk en helemaal als mijn ouders wisten dat ik weer op de foto moest( klassenfoto etc) dan moest het weer kort geknipt worden, ik zag altijd dat meisjes uit mijn klas lang haar hadden en alles mooi, maar ik mocht dat niet. Ik vind het echt nog steeds erg als ik er aan denk en na de foto's terug kijk.
Mijn zus en ik mochten niet naar de kapper om ons haar kort te laten knippen want onze ouders vonden lang haar mooi... Dus hebben we het toen maar bij elkaar gedaan. Het resultaat was geen gezicht overal happen uit en dezelfde dag mocht de kapper de schade herstellenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:35 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik moest vroeger standaard altijd een boblijn, en dat vond ik vreselijk en helemaal als mijn ouders wisten dat ik weer op de foto moest( klassenfoto etc) dan moest het weer kort geknipt worden, ik zag altijd dat meisjes uit mijn klas lang haar hadden en alles mooi, maar ik mocht dat niet. Ik vind het echt nog steeds erg als ik er aan denk en na de foto's terug kijk.
Ik moest altijd een * rattekop * laten knippen, het is idd triest dat je als kind niet zelf over je haarlengte mag beslissen. Ik kwam meestal huilend van de kapper thuis.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:35 schreef Miss_paraplu het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:47 schreef seasushi het volgende:
Erg genoeg betrap ik mijzelf er soms ook dingen uitflap die mijn ouders altijd riepen.
De neiging haar een sjaal om te willen laten doen bij 12 graden boven 0.
Zeggen dat ze haar mond moet houden tijdens het journaal,
Eigenlijk willen dat ze moet eten wat de pot schaft, Roepen dat ze wel de dochter van een kolenboer lijkt met te zwaar opgemaakte ogen.....
Ik lijk op mijn ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |