Dat deed mijn broer echt constant!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:54 schreef dakraam het volgende:
Mijn bestek mocht niet tegen mijn tanden aankomen.
Ik deed het ook bijna nooit. Ik weet alleen dat het nooit mocht.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat deed mijn broer echt constant!![]()
Maar die at ook echt als een zwijn.
heus? das wel opmerkelijkquote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef paupers het volgende:
ik mocht mijn keutels nooit aanraken
Ik snap nog steeds niet dat er zulke wereldvreemde mensen bestaan in Nederland.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:05 schreef ArnosL het volgende:
Met een buitenlander thuis komen, maar dat mag nog steeds niet
Heten je ouders toevallig Henk en Ingrit en ben jij 1 van hun kitsquote:Op donderdag 8 september 2011 22:05 schreef ArnosL het volgende:
Met een buitenlander thuis komen, maar dat mag nog steeds niet
Ik wel. Lees niet zomaar "Buitenlander", maar lees "Fanatiek gelovige".quote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat er zulke wereldvreemde mensen bestaan in Nederland.
Ach, ze zeggen dat ze het liever niet hebben, maar uiteindelijk zullen ze het hartstikke leuk vinden.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat er zulke wereldvreemde mensen bestaan in Nederland.
Ja je herkent je ouders vaak niet terug als je zelf kinderen hebt en je ouders als opa en oma opeens een metaforse ondergaan met hun opinie's....quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:40 schreef Gwywen het volgende:
Ik lach me kapot om dit topic.![]()
Veel dingen kan ik me nog wel enigszins voorstellen, maar bij andere denk ik: WAAROM???
Wat zit daar in vredesnaam voor getormenteerde gedachte achter?
Dat ouders ook van mening kunnen veranderen bewijst het volgende.
Onze katten mochten vroeger nooit mee naar boven, naar de slaapkamer. Laat staan op ons bed. Zwaar verboden!
Tegenwoordig als mijn moeder hier logeert zet ze met opzet de slaapkamerdeur open omdat de katten dan zo gezellig bij haar onder de deken komen liggen
Meisjes die doom en wolfenstein spelenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:43 schreef Probability het volgende:
Van mijn moeder mocht ik nooit carmagedon spelen, van mijn vader wel 'haha, 10 punten voor die oma'
Wolfenstein 3d en doom heeft mijn vader geïntroduceerdmaar dat mocht eigenlijk ook niet van mijn moeder.
Nee totaal nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Meisjes die doom en wolfenstein spelen![]()
Heb je nu ook een lekker pittig kapsel?
Waarom zou ze dan een kort pittig kapsel hebben?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Meisjes die doom en wolfenstein spelen![]()
Heb je nu ook een lekker pittig kapsel?
Dat noem ik nou een goede opvoedingquote:Op woensdag 21 september 2011 22:43 schreef Probability het volgende:
Van mijn moeder mocht ik nooit carmagedon spelen, van mijn vader wel 'haha, 10 punten voor die oma'
Wolfenstein 3d en doom heeft mijn vader geïntroduceerdmaar dat mocht eigenlijk ook niet van mijn moeder.
ik kan me nog goed herinneren dat een heleboel kinderen dit zeiden... was ook altijd hetzelfde type kutkind.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:51 schreef deedeetee het volgende:
Wij mochten nooit poepen zeggen, dat heette bij ons drukken.
Zo ben ik ook opgevoed en het heeft tot gevolg dat ik tot op de dag van vandaag nog steeds diep van binnen een beetje moeite heb met het woord "poepen". Ik zal het woord dan ook zelf nooit in de mond nemen!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:51 schreef deedeetee het volgende:
En scheten laten heette bij ons poeten. De scheet zelf werd een windje genoemd.![]()
Dat mocht ik ook nooit bij mijn opa en oma. Daar moest ik ook drukken zeggen. Daar mocht je overigens ook geen scheldwoorden gebruiken, o.i.d.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:51 schreef deedeetee het volgende:
''Curry!''quote:Op donderdag 22 september 2011 09:06 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Da's altijd zo'n laffe net-niet oplossing. Net zoiets als 'chips'
Heb ik helaas ook nooit gemogen. Mag nu wel maar dan mag ik hier niet meer wonenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Och, ik mocht ook geen tatoeage of piercing. En terecht.
De mijne de gaskraan. Domme zet natuurlijk, want toen moest ie naar zolder om de cv-ketel weer aan de praat te krijgen. Dat zal 'm leren.quote:Op zondag 4 september 2011 15:30 schreef Probability het volgende:
[..]
mijn vader draaide gewoon de hoofdkraan dicht als het te lang duurde!
Totdat er een klep in de standleiding op straat ergens dichtklapt en je iets uit te leggen hebt aan al je buren, de brandweer en 't energiebedrijf.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:22 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
De mijne de gaskraan. Domme zet natuurlijk, want toen moest ie naar zolder om de cv-ketel weer aan de praat te krijgen. Dat zal 'm leren.
Wij hadden toen nog een geiser in de keuken en die werd op koud gedraaidquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:22 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
De mijne de gaskraan. Domme zet natuurlijk, want toen moest ie naar zolder om de cv-ketel weer aan de praat te krijgen. Dat zal 'm leren.
? Als je thuis je hoofdgaskraan dichtdraait kan er in de straat iets uitvallen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Totdat er een klep in de standleiding op straat ergens dichtklapt en je iets uit te leggen hebt aan al je buren, de brandweer en 't energiebedrijf.
Draai dan de warme kraan open.
Dat vind ik vrij normale dingen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik mocht geen mobieltje op mijn 14e dat vond mijn moeder debiel en onzinnig.
Verder moest ik altijd een mok melk bij het avondeten,
en was friet alleen toegestaan op vrijdag.
Niet poepen of plassen zeggen maar naar het toilet, en altijd voor het eten, want tijdens was streng verboden.
Verder moest ik op tijd laten weten wat ik met eten deed (thuis of bij vrienden eten) en op tijd thuis zijn voor eten.
Maar eigenlijk mocht ik alles wat ik wilde, want de paar regeltjes die ik had leefde ik goed na. Ik moest echt een droomkind zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |