Men trouwde vroeger ook alleen zo vroeg om elkaar flink te mogen neukenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:06 schreef mtx1680 het volgende:
Op zondag computeren.
Een computer op mijn kamer.
Seks hebben voor het huwelijk.
Bier drinken.
Simpsons kijken.
Gamen.
En de meeste van deze dingen mogen nog steeds niet.
Niet zo heel snel. Maar het kan. Er kan lucht in de leiding komen met als gevolg dat een terugslagklep de zooi afsluit. Meestal bij je eigen kraan, maar heb weleens meegemaakt dat dat verder op de leiding gebeurde.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
? Als je thuis je hoofdgaskraan dichtdraait kan er in de straat iets uitvallen?
Serieus?quote:Op zondag 4 september 2011 13:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
de woonkamer verlaten of tv kijken wanneer er familie op visite was
quote:
Waarom zou je in godsnaam je fiets niet mogen maken als hij kapot is?!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef nero7 het volgende:
Mijn pa flipte al wanneer ik "shit" zei. Ketchup mocht wel, maar mayonaise mocht niet, want dat was ongezonde troep. Maar dan zelf wel elke ochtend eieren lopen vreten. Mocht niet werken, mn fiets niet maken als deze stuk was. En oh wee als ik mijn havo niet haalde.
Maar wel denken dat ik op mn 13de al sex had. Dream on
Oh maar dat mogen mijn kinderen ook niet. Vind ik engquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef _Loki het volgende:
Lopen met m'n armen in mijn jas ipv in de mouwen
Want als ik viel, zou ik me niet op kunnen vangen.
Je ouders hebben zoals velen de nineties reclames klakkeloos geloofd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:33 schreef Chulaa het volgende:
eerst ongezond op brood, -eerst worst of kaas daarna pas pasta oid-
Ik heb zelden zoiets bizars gelezen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zuivel op zuivel is werk van de duivel![]()
Bij ons mocht je niet meer dan 3 boterhammen achter elkaar met vlees of kaas eten.
Dan eerst een "boterham met tevredenheid" en daarna mocht je weer verder.![]()
En als mijn vader klaar was met eten, mocht je geen hap meer naar binnen werken.
Marine officieren zijn gestoord.
Je ma is een milf?quote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
vroeg naar bed
geen chips en prik door de weeks
niet langer dan een uur gamen, later werd het 1,5 uur
mocht ook geen south park kijken, toen ik het een keer stiekem keek, werd er het liedje gezongen van uncle fucker en dat vond mijn moeder erg en grof.
gewelddadige spelletjes spelen
schelden, worden ze tegenwoordig ook nog pissig om
dit dusquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:06 schreef Fredo55 het volgende:
Naar binnen als de lantaarnpalen aan gaan.
Eten wat de pot schaft.
Eten niet op? Geen toetje.
Valt allemaal eigenlijk best mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |