Hier ook ja. Tijd boeide ook nog niet zozeer. Als ze maar wisten waar ik was en als ik maar een beetje nuchter thuiskwam. Meestal ook wel geluktquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik mocht bijna alles, als mijn ouders maar wisten waar ik uithing en als ik op tijd thuis was enzo.
Dit.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:51 schreef deedeetee het volgende:
Wij mochten nooit poepen zeggen, dat heette bij ons drukken.
Ik heb ook een hele lijst aan wrokken, ooit neem ik subliem wraak op ze.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:35 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik moest vroeger standaard altijd een boblijn, en dat vond ik vreselijk en helemaal als mijn ouders wisten dat ik weer op de foto moest( klassenfoto etc) dan moest het weer kort geknipt worden, ik zag altijd dat meisjes uit mijn klas lang haar hadden en alles mooi, maar ik mocht dat niet. Ik vind het echt nog steeds erg als ik er aan denk en na de foto's terug kijk.
Mijn zus en ik mochten niet naar de kapper om ons haar kort te laten knippen want onze ouders vonden lang haar mooi... Dus hebben we het toen maar bij elkaar gedaan. Het resultaat was geen gezicht overal happen uit en dezelfde dag mocht de kapper de schade herstellenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:35 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik moest vroeger standaard altijd een boblijn, en dat vond ik vreselijk en helemaal als mijn ouders wisten dat ik weer op de foto moest( klassenfoto etc) dan moest het weer kort geknipt worden, ik zag altijd dat meisjes uit mijn klas lang haar hadden en alles mooi, maar ik mocht dat niet. Ik vind het echt nog steeds erg als ik er aan denk en na de foto's terug kijk.
Ik moest altijd een * rattekop * laten knippen, het is idd triest dat je als kind niet zelf over je haarlengte mag beslissen. Ik kwam meestal huilend van de kapper thuis.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:35 schreef Miss_paraplu het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:47 schreef seasushi het volgende:
Erg genoeg betrap ik mijzelf er soms ook dingen uitflap die mijn ouders altijd riepen.
De neiging haar een sjaal om te willen laten doen bij 12 graden boven 0.
Zeggen dat ze haar mond moet houden tijdens het journaal,
Eigenlijk willen dat ze moet eten wat de pot schaft, Roepen dat ze wel de dochter van een kolenboer lijkt met te zwaar opgemaakte ogen.....
Ik lijk op mijn ouders
Dat deed mijn broer echt constant!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:54 schreef dakraam het volgende:
Mijn bestek mocht niet tegen mijn tanden aankomen.
Ik deed het ook bijna nooit. Ik weet alleen dat het nooit mocht.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat deed mijn broer echt constant!![]()
Maar die at ook echt als een zwijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |