Welk?quote:Op zondag 4 september 2011 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Da's nu jammer dat het 1500 is, ik had een andere TT in gedachte.
Doorverwensing, banquote:
Je bent zelf jubileum.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 12:05 schreef Pokkehontas het volgende:
Gefeliciteerd met het jubileumtopicen gecondoleerd met de schijndood van Q .
Ik zit na de 100,3 % van vorige week nu op 98,6.
Dan spreken we af dat jij gewoon een weekje later bent begonnenquote:Op zondag 4 september 2011 12:05 schreef Pokkehontas het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 12:05 schreef Pokkehontas het volgende:
Whoeeeeeeeeeeeeeee!quote:Ik zit na de 100,3 % van vorige week nu op 98,6.
zwart t-shirtquote:Op zondag 4 september 2011 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Whoeeeeeeeeeeeeeee!
We moeten een volgende keer gewoon tien keer La Camisa Negra opzetten en dansen (of iets dat er op lijkt) en dan niet nadenken over de betekenis
Gaat de goede kant uitquote:Op zondag 4 september 2011 12:05 schreef Pokkehontas het volgende:
Jupquote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil het toch weten: Q, heb je alles nou binnengehouden gisterenavond?
Volgende keer gewoon een glas pakken en water op zijn kop druppenquote:
Dat vind ik ook best heel knap! Hulde!quote:Op zondag 4 september 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
JupHad wel een emmer naast het bed, want toen ik in m'n nest stapte ging het zwaar kut
En ook gisteren rond 18:00u ging het te kut.... maar alles binnen gebleven
En ik had best heel erg te veel gehad
Dat dan weer wel. Ik heb drie weken geleden twee Grolsh lemon 2,5% biertjes op en ik heb uren lopen slikken om de boel binnen te houdenquote:Op zondag 4 september 2011 12:10 schreef Pokkehontas het volgende:
Dat vind ik ook best heel knap! Hulde!
Je kan ook gewoon even een wandelingetje gaan makenquote:Op zondag 4 september 2011 12:14 schreef Greys het volgende:
Biet moet toch haast ontploffen inmiddels zou je zeggen, nog niks gedaan sinds gisteravond twee uur ofzoD'r kluif is belangrijker.
Dat zou e graag willen weten he?quote:
Niet! Want na Q. is er NIETS en NIEMAND meer.quote:[..]
Doorverwensing, ban
Ik heb toch ook nabestaandenquote:Op zondag 4 september 2011 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou e graag willen weten he?
[..]
Niet! Want na Q. is er NIETS en NIEMAND meer.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Ik heb drie weken geleden twee Grolsh lemon 2,5% biertjes op en ik heb uren lopen slikken om de boel binnen te houden
Die waren lekker! Ik zag ze laatst van Hoegaarden, en had ze dus bij jou op van Grolsch en dat beviel, maar die van Hoegaarden waren niet te zuipenquote:Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Ik heb drie weken geleden twee Grolsh lemon 2,5% biertjes op en ik heb uren lopen slikken om de boel binnen te houden
Nee hoor. Want dan vergaat de wereld.quote:
quote:
Hahahaquote:Op zondag 4 september 2011 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want dan vergaat de wereld.![]()
En wat ook erg is: ik bedacht me net dat de AH hier niet meer op zondag open is.En ik wilde nog bonusdingen gaan kopen.
Ik vind ze echt lekker. Maar twee was gewoon teveelquote:Op zondag 4 september 2011 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Die waren lekker! Ik zag ze laatst van Hoegaarden, en had ze dus bij jou op van Grolsch en dat beviel, maar die van Hoegaarden waren niet te zuipen![]()
Uiteraard wel alle 6 opgedronken
*proud is*quote:Op zondag 4 september 2011 12:23 schreef Goodbye het volgende:
Jubileum![]()
Be proud, ik heb al 2 hoofdstukken gelezen!Nog 15 te gaan
![]()
Damn! Ik ben in staat te gaan maar kan niet. En jij kan gaan maar bent niet in staat.quote:Op zondag 4 september 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
HahahaIk bedacht me hetzelfde, alleen mijn ah is wel open
![]()
![]()
Ik heb een MMquote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn! Ik ben in staat te gaan maar kan niet. En jij kan gaan maar bent niet in staat.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een MMDie is ook al cheeseburgers gaan halen voor me
Waarom niet meer? Hier is de AH helaas ook niet open op zondag, in het dorp ernaast wel en het is altijd mega druk!quote:Op zondag 4 september 2011 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want dan vergaat de wereld.![]()
En wat ook erg is: ik bedacht me net dat de AH hier niet meer op zondag open is.En ik wilde nog bonusdingen gaan kopen.
Volgens de brieffies bij de kassa's hebben ze de loterij verloren. Ik denk dat de gemeente elk jaar een andere keten aanwijst die open mag zijn. Komend jaar is dat dus blijkbaar de Jumbo. Ook niet verkeerd.quote:Op zondag 4 september 2011 12:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom niet meer? Hier is de AH helaas ook niet open op zondag, in het dorp ernaast wel en het is altijd mega druk!
Maar die heeft niet die salade in de aanbiedingquote:Op zondag 4 september 2011 12:26 schreef Cat22 het volgende:
Jumbo is wel open.*loert naar aanbiedingen*
Jumbo is een geweldige winkel maar lousy qua aanbiedingen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar die heeft niet die salade in de aanbieding
Ceasar was erg lekker zei MM
Karma!quote:
Al gedaanquote:Op zondag 4 september 2011 12:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even een wandelingetje gaan maken
Ja tof pakje he? Zag het gister al!quote:
Maaaar morgen zijn de satéschnitzels wél in de aanbieding!quote:Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jumbo is een geweldige winkel maar lousy qua aanbiedingen.![]()
Ik zou er bijna voor naar R'mond rijden maar 20 minuten rijden voor wat korting is lichtelijk belachelijk.Ik probeer mijn leven op te bouwen zonder salades en kwark met korting. *snif*
quote:Op zondag 4 september 2011 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Al gedaanTwee keer inmiddels. Net is S er mee gaan lopen en nu wel gepoept en gepiest
Ik zag. Er niet veel bijzonders bij nee.quote:Op zondag 4 september 2011 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maaaar morgen zijn de satéschnitzels wél in de aanbieding!
En de nectarines. Voor de rest is het kut
Wil je liefde of wil je de waarheid?quote:
Dan heb ik het niet duidelijk gezegd, maar het op S wachten had niets te maken met wandelen met Bietje hoorquote:Op zondag 4 september 2011 12:37 schreef oh-oh het volgende:
Greys, met het risico dat je me nog meer gaat haten, maar waarom ga je niet gewoon met Biet lekker een uurtje lopen ipv op S te wachten?
Hij werkt toch ook 5 dagen in de week en jij 2?
quote:Op zondag 4 september 2011 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Al gedaanTwee keer inmiddels. Net is S er mee gaan lopen en nu wel gepoept en gepiest
liefde, duh.quote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je liefde of wil je de waarheid?
Daar! Zie! Ik wist het.quote:Op zondag 4 september 2011 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
liefde, duh.
Alhoewel, als jou liefde met wasabi samengaat laat dan maar zitten
JIJ wilde veel wasabi, en cat waarschuwde je uit liefde dat je de helft moest nemenquote:Op zondag 4 september 2011 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
liefde, duh.
Alhoewel, als jou liefde met wasabi samengaat laat dan maar zitten
Satéschnitzels zijn wel te doen van de AH. Mosselen vreet ik niet alleen MM doet dat (hihihiquote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag. Er niet veel bijzonders bij nee.Vlees van de AH is sowieso op zijn best matig te noemen.
Keukenpapier is altijd handig in een huishouden vol kittens en mosselen zijnMaar dan moet ik weer een mosseleetdate gaan regelen.
kuttigquote:Op zondag 4 september 2011 12:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar! Zie! Ik wist het.![]()
Hoe hangt de burger momenteel?
Die helft was nog teveelquote:Op zondag 4 september 2011 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ wilde veel wasabi, en cat waarschuwde je uit liefde dat je de helft moest nemen
Je hebt toch een mosseltje?quote:Op zondag 4 september 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
Satéschnitzels... ik heb niet gedronken en toch word ik misselijk van het woord
Mosselen daarentegen...
En zo zat het.quote:Op zondag 4 september 2011 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JIJ wilde veel wasabi, en cat waarschuwde je uit liefde dat je de helft moest nemen
OMDAT JIJ DAT METEEN IN JE WAFFEL STOPTE TERWIJL IK NOG ZEI DAT JE EEN ROYALE BROK HAD!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMDAT JIJ DAT METEEN IN JE WAFFEL STOPTE TERWIJL IK NOG ZEI DAT JE EEN ROYALE BROK HAD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb NUL uitslaapochtenden per week he?quote:Op zondag 4 september 2011 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat ie wel gewoon zn twee uitslaapochtenden in de week mag dan, bedoel ik daarmee.
Wat valt daar nou niet aan te kunnen, IK kan het zelfsquote:Op zondag 4 september 2011 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd donderdag uitgenodigd door een vriend om mosselen te komen eten, maar ik moest ze dan wel ook klaarmaken, want dat kon ie niet.
Ja jammer dan
quote:Op zondag 4 september 2011 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]! En tombo die bijna in dr sushi stikte van het lachen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jaquote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
Over de action; ik was daar gister en ze hadden chocolad-sinterklazen en zwartepietenen pepernoten
[liefde] Aaaaah! Zielig! Aai over je bolletje.quote:
Mosseltjes klaarmaken?quote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat valt daar nou niet aan te kunnen, IK kan het zelfs
quote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ze was leuk he, onze sushi maagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wasseheethoor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dat was te zienquote:
Jamaar als je niet werkt kun je Ingetjes doen bij het levenquote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb NUL uitslaapochtenden per week he?Never. Nul. Nooit.
Dus dan is heel af en toe het wel leuk als hij dan in het weekend één keertje opstaat om het te doen, mag hij daarna weer het bed in. Niet alleen voor mij, ook voor Beetle die dat gezellig vindt
Maar verder is het geen halszaak, anders schopte ik hem er wel hardhandiger uit in het weekend een dagHij mag altijd tot twaalf uur ofzo blijven liggen.
Ja d'oh.quote:
Neuh dat doe ik niet, die Ingetjesquote:Op zondag 4 september 2011 12:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar als je niet werkt kun je Ingetjes doen bij het leven
Ik moest vanmorgen ook om 7 uur mn nest uit om de balkondeur open te zetten.
Ik ga rustig een uur lopen om 7 uur en slaap vervolgens nog tot 12 uur op de bank hoor, no prob
Ik kan dan nooit meer slapen als ik buiten heb gelopen, dan ben ik veel te wakkerquote:Op zondag 4 september 2011 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt zonder ontbijt een uur of langer lopen en voor ik ga eten val ik alweer in slaap dan hoor , makkie!
OBERRRRR!!!!!quote:
Herkenbaar jaquote:Op zondag 4 september 2011 12:53 schreef oh-oh het volgende:
Doordeweeks maak ik hooguit 5 uur per nacht en Ing ik niet , dus in het weekend pak ik wel 10 uur , minstens, dan slaap ik echt altijd bij.
Gisteren lag ik voor het eerst sinds ik me kan heugen om 22.45 in bed met een boek, uurtje gelezen gok ik, ik werd om 3 uur wakker met het licht aan en het boek op me![]()
Ik laat de wekkerradio in het weekend ook gewoon om 6.30 gaan, dus ik word altijd wakker, ga dan of wandelen of zet de deur open, en dan slaap ik weer door. Heerlijk ritme
Herkenbaar, je moet een boek uithebbenquote:Op zondag 4 september 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er niks van gemerkt dat ik in slaap viel, maar ik lees ook nooit in bed, alleen in bad![]()
Ik lees nu een dik boek dat wat saai wordt, dus ik wil hem snel uit hebben , zodat ik een leuk boek kan kiezen
Kut, ik heb het niet verborgen kunnen houdenquote:ik heb best genoten op LMSE, al was het alleen maar om naar die dronken kop van @Qwea te kijken. DAMN GIRL jij was KACHEL! #paracetamol
Had je dat verwacht danquote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kut, ik heb het niet verborgen kunnen houden
Nou, neequote:
Klinkt als een gezellig uitjequote:Op zondag 4 september 2011 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, neeIk lag op een gegeven moment volgens mij compleet lam op het gras
En een vriend maar van boven af bier in m'n waffel gieten
Trust me, it wasquote:Op zondag 4 september 2011 13:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellig uitje
quote:
Ja, altijd leukquote:
Been therequote:Op zondag 4 september 2011 13:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk
Het wordt pas minder als je ineens ergens wakker wordt zonder te weten hoe je daar gekomen bent. of WAAR je bent.
Ooooh! Dat haat ik altijd zo.quote:Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef tombolafan het volgende:
Mmmm, ik ga maar eens douchen en aankleden enzo, mn ouders komen zo onverwacht langs
Ohquote:Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef tombolafan het volgende:
Mmmm, ik ga maar eens douchen en aankleden enzo, mn ouders komen zo onverwacht langs
Moet ik ook maar eens gaan doen, maar hier komt gelukkig even niemand langs.quote:Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh! Dat haat ik altijd zo.Wat dat betreft ben ik best wel autistisch: mijn luie planning is mijn planning.
Drive in woning ftw.quote:Op zondag 4 september 2011 13:58 schreef Goodbye het volgende:
Als er nu iemand onverwacht voor de deur zou staan, zou ik de deur niet open willen doenMaar iedereen komt hier altijd achterom, dus dan zien ze me al op de bank zitten
En kon je dan niet zeggen 'Komt even niet zo uit, moet straks ook weer weg en wil even lekker niksen'?quote:Op zondag 4 september 2011 13:50 schreef tombolafan het volgende:
Van mij hoeft het ook niet echt nee![]()
Gister nog gezien enzo![]()
Maar goeeeeeeeeeeeed
* zich van bank hijst *
Sorry mam, pap. Ik ben even niks aan het doen, dus heb echt geen tijd voor jullie.quote:Op zondag 4 september 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En kon je dan niet zeggen 'Komt even niet zo uit, moet straks ook weer weg en wil even lekker niksen'?
"Liever ander keertje, we hebben elkaar gister nog gezien en ben even met wat dingetjes voor mezelf bezig en moet straks nog weg".quote:Op zondag 4 september 2011 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry mam, pap. Ik ben even niks aan het doen, dus heb echt geen tijd voor jullie.
*noteert*quote:Op zondag 4 september 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
"Liever ander keertje, we hebben elkaar gister nog gezien en ben even met wat dingetjes voor mezelf bezig en moet straks nog weg".
Hier ook niet. Soms bellen S zijn ouders wel eens dat ze in de buurt zijn (omdat ze dan een rommelmarkt bezoeken in de regio ofzo) en of het uitkomt. We zeggen ook regelmatig nee. Net of het ECHT uitkomt.quote:Op zondag 4 september 2011 14:16 schreef Goodbye het volgende:
Bij mij komt er eigenlijk bijna nooit iemand onverwacht langs.
Oh ja, dat klinkt wel vriendelijkerquote:Op zondag 4 september 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
"Liever ander keertje, we hebben elkaar gister nog gezien en ben even met wat dingetjes voor mezelf bezig en moet straks nog weg".
Tombo zei al dat ze straks nog bardienst op de tennisvereniging moest draaien, dus ik ga er van uit dat ze dan echt weg moetquote:Op zondag 4 september 2011 14:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, dat klinkt wel vriendelijker![]()
Maar dan moet je ook echt straks weggaan, anders heb je tegen je ouders gelogen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |