Welk?quote:Op zondag 4 september 2011 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Da's nu jammer dat het 1500 is, ik had een andere TT in gedachte.
Doorverwensing, banquote:
Je bent zelf jubileum.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 12:05 schreef Pokkehontas het volgende:
Gefeliciteerd met het jubileumtopicen gecondoleerd met de schijndood van Q .
Ik zit na de 100,3 % van vorige week nu op 98,6.
Dan spreken we af dat jij gewoon een weekje later bent begonnenquote:Op zondag 4 september 2011 12:05 schreef Pokkehontas het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 12:05 schreef Pokkehontas het volgende:
Whoeeeeeeeeeeeeeee!quote:Ik zit na de 100,3 % van vorige week nu op 98,6.
zwart t-shirtquote:Op zondag 4 september 2011 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Whoeeeeeeeeeeeeeee!
We moeten een volgende keer gewoon tien keer La Camisa Negra opzetten en dansen (of iets dat er op lijkt) en dan niet nadenken over de betekenis
Gaat de goede kant uitquote:Op zondag 4 september 2011 12:05 schreef Pokkehontas het volgende:
Jupquote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil het toch weten: Q, heb je alles nou binnengehouden gisterenavond?
Volgende keer gewoon een glas pakken en water op zijn kop druppenquote:
Dat vind ik ook best heel knap! Hulde!quote:Op zondag 4 september 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
JupHad wel een emmer naast het bed, want toen ik in m'n nest stapte ging het zwaar kut
En ook gisteren rond 18:00u ging het te kut.... maar alles binnen gebleven
En ik had best heel erg te veel gehad
Dat dan weer wel. Ik heb drie weken geleden twee Grolsh lemon 2,5% biertjes op en ik heb uren lopen slikken om de boel binnen te houdenquote:Op zondag 4 september 2011 12:10 schreef Pokkehontas het volgende:
Dat vind ik ook best heel knap! Hulde!
Je kan ook gewoon even een wandelingetje gaan makenquote:Op zondag 4 september 2011 12:14 schreef Greys het volgende:
Biet moet toch haast ontploffen inmiddels zou je zeggen, nog niks gedaan sinds gisteravond twee uur ofzoD'r kluif is belangrijker.
Dat zou e graag willen weten he?quote:
Niet! Want na Q. is er NIETS en NIEMAND meer.quote:[..]
Doorverwensing, ban
Ik heb toch ook nabestaandenquote:Op zondag 4 september 2011 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou e graag willen weten he?
[..]
Niet! Want na Q. is er NIETS en NIEMAND meer.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Ik heb drie weken geleden twee Grolsh lemon 2,5% biertjes op en ik heb uren lopen slikken om de boel binnen te houden
Die waren lekker! Ik zag ze laatst van Hoegaarden, en had ze dus bij jou op van Grolsch en dat beviel, maar die van Hoegaarden waren niet te zuipenquote:Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Ik heb drie weken geleden twee Grolsh lemon 2,5% biertjes op en ik heb uren lopen slikken om de boel binnen te houden
Nee hoor. Want dan vergaat de wereld.quote:
quote:
Hahahaquote:Op zondag 4 september 2011 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want dan vergaat de wereld.![]()
En wat ook erg is: ik bedacht me net dat de AH hier niet meer op zondag open is.En ik wilde nog bonusdingen gaan kopen.
Ik vind ze echt lekker. Maar twee was gewoon teveelquote:Op zondag 4 september 2011 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Die waren lekker! Ik zag ze laatst van Hoegaarden, en had ze dus bij jou op van Grolsch en dat beviel, maar die van Hoegaarden waren niet te zuipen![]()
Uiteraard wel alle 6 opgedronken
*proud is*quote:Op zondag 4 september 2011 12:23 schreef Goodbye het volgende:
Jubileum![]()
Be proud, ik heb al 2 hoofdstukken gelezen!Nog 15 te gaan
![]()
Damn! Ik ben in staat te gaan maar kan niet. En jij kan gaan maar bent niet in staat.quote:Op zondag 4 september 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
HahahaIk bedacht me hetzelfde, alleen mijn ah is wel open
![]()
![]()
Ik heb een MMquote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn! Ik ben in staat te gaan maar kan niet. En jij kan gaan maar bent niet in staat.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een MMDie is ook al cheeseburgers gaan halen voor me
Waarom niet meer? Hier is de AH helaas ook niet open op zondag, in het dorp ernaast wel en het is altijd mega druk!quote:Op zondag 4 september 2011 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want dan vergaat de wereld.![]()
En wat ook erg is: ik bedacht me net dat de AH hier niet meer op zondag open is.En ik wilde nog bonusdingen gaan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |