Wellicht denkt ze zoiets:quote:
Wij zouden er 2 nodig hebben denk ikquote:Op zondag 4 september 2011 13:24 schreef Barcaconia het volgende:
PlayseatAls je nooit meer een vriendin wilt moet je dat in je huiskamer zetten.
moet t kosten dan?quote:Op zondag 4 september 2011 13:27 schreef daNpy het volgende:
Iemand hier interesse in een E46 318i uit 1998 met 167dkm?
13 jaar te jongquote:Op zondag 4 september 2011 13:27 schreef daNpy het volgende:
Iemand hier interesse in een E46 318i uit 1998 met 167dkm?
Jaaaa. En 2 TV's. En dan mag jij een PS3 en ik gewoon mijn Xbox.quote:Op zondag 4 september 2011 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij zouden er 2 nodig hebben denk ik
nicequote:Op zondag 4 september 2011 13:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wellicht denkt ze zoiets:
[ afbeelding ]
5kquote:
Blijft leuk NS oefenen. Maar ik krijg dat gevoel met de auto ook nietquote:Op zondag 4 september 2011 13:30 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn chef op het werk heeft laatst zelf zo'n playseat gemaakt. Behoorlijk goed gelukt. Zo'n stuur van 450 euro erop met pedalenset. Verstelbare stuurkolom en alles erbij. Maarja, het blijft een playseat
kutkabel = ander woord voor string toch ?quote:Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef Barcaconia het volgende:
Kutkabels? Zitten daar ook al kabels aan?
Die liggen hier niet zo vaak door de kamer.quote:Op zondag 4 september 2011 13:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kutkabel = ander woord voor string toch ?
true, bij gebrek aan een playseatquote:Op zondag 4 september 2011 13:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Die liggen hier niet zo vaak door de kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |