voor iemand die zijn woord niet nakomt post je wel leuke linkjesquote:Op zondag 4 september 2011 12:33 schreef Anne het volgende:
Deze zijn leuk btw: http://www.cracked.com/ph(...)hotoshop-real-world/
Hoezo kom ik mijn woord niet na?quote:Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
voor iemand die zijn woord niet nakomt post je wel leuke linkjes
quote:Op zondag 4 september 2011 12:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Bewijs jij maar dat het de jouwe is. Ik hoef niet in de OP
!
Hij heeft niet eens een avatarquote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan iedereen die Fwnk2011 in de op wil hebben zijn hand op steken?
Niemand?
Mooi, geregeld!
Ja, en da's al erg zat.quote:
Die ligt naast zijn verstand, fatsoen en opvoeding; ergens op een vuilnisbelt heel ver weg denk ik.quote:
Dat jij dit zo zegt zegt iig een hoop over jouw manieren he liefjequote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die ligt naast zijn verstand, fatsoen en opvoeding; ergens op een vuilnisbelt heel ver weg denk ik.
Jep.. ik zou je nog wel meer kunnen verklappen, maar dat ben je niet waardquote:Op zondag 4 september 2011 12:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat jij dit zo zegt iig een hoop over jouw manieren he liefje
Ow wat een gehaat.quote:Op zondag 4 september 2011 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep.. ik zou je nog wel meer kunnen verklappen, maar dat ben je niet waard
Nee nog niet helaas.quote:Op zondag 4 september 2011 12:56 schreef Alfisti het volgende:
Waren doodverwensingen alweer toegestaan trouwens?
Ik haat niks; ik vind je een eersteklas flapdrol, mag gezegd worden toch?quote:
Ik vind jou ook wel lief, ergensquote:Op zondag 4 september 2011 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik haat niks; ik vind je een eersteklas flapdrol, mag gezegd worden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |