Neuh, net schoon gemaakt met bleek en een sopje en toen was de geur er al bijna uit. Daarna even volgegooid met water en soda, en het liep er niet uit. Misschien wel een beetje in de bodem gezogen, maar hij lekt zo te zien niet. Nu heb ik de vriezer er weer aanstaan zodat ik die laag ook weer kan bevriezen en eruit kan halen. Misschien dan even een kachel erin om de bodem weer droog te krijgen, lap aluminiumfolie of zo erin op de bodem en dan kan hij weer aan en gevuld worden. Als hij nog gewoon werkt ga ik niet Marktplaats afstruinen voor een andere en met die dingen lopen slepenquote:Op maandag 5 september 2011 17:42 schreef Paladijn het volgende:
Dingest: kun je niet beter gewoon een andere/nieuwe vriezer halen? Indien het een veel zuinigere is heb je dat er waarschijnlijk binnen een jaar wel uit
Kachel in de koelkast vriezer is niet handig ivm brand en plastic dat smelt. Gewoon ventilator erop voor 12 uur ofzo.quote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef Dingest het volgende:
[..]
Neuh, net schoon gemaakt met bleek en een sopje en toen was de geur er al bijna uit. Daarna even volgegooid met water en soda, en het liep er niet uit. Misschien wel een beetje in de bodem gezogen, maar hij lekt zo te zien niet. Nu heb ik de vriezer er weer aanstaan zodat ik die laag ook weer kan bevriezen en eruit kan halen. Misschien dan even een kachel erin om de bodem weer droog te krijgen, lap aluminiumfolie of zo erin op de bodem en dan kan hij weer aan en gevuld worden. Als hij nog gewoon werkt ga ik niet Marktplaats afstruinen voor een andere en met die dingen lopen slepen
Bovendien ben ik vrij zuinig met de elektriciteit, gas kost mij het meest. Vooral in de winter moet de gaskachel hard werken vanwege de slechte isolatie
Neenquote:
thanksquote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Duvel het volgende:
Goedenavond. De eerste dag zit er weer op!
SD: succes in de nacht!
afwas staat erom bekend heel geduldig te zijnquote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef Anne het volgende:
Pfoeh. En nu heb ik het warm.
Alleen de afwas staat nog te wachten.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
afwas staat erom bekend heel geduldig te zijn
quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef cofi het volgende:
Ik heb nog wel afwas staan en was liggen
jaquote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Dacht ik al. Vroegah was dat leuk. Met tijgers enzo toch?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef Anne het volgende:
En je hebt weer het koffiezetapparaat aan laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |