abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 september 2011 @ 21:22:22 #201
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101796361
Van harte covie!! *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101796389
Whoehoe wat goed Covie! Gefeliciteerd hoor! *O*
pi_101796482
*O* Covie, super mooi zeg gefeliciteerd! *O*

Winka :* wel hier lief blijven posten. Snap helemaal wat je bedoeld. Al vind ik het wel heerlijk als ik er zin in heb mee te spieken hoe het met iedereen gaat in Z&G.
pi_101802354
Wat fijn voor je Covie, het is je gegund! Hopelijk verloopt alles vlot. Geniet ervan!
  zondag 11 september 2011 @ 00:16:55 #205
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_101803009
Jaaaaa, Covie!! *O*

Hier nog steeds geen }) te bekennen. Snap er geen zak meer van :? Ik ga er maar vanuit dat de eisprong een maandje overslaat en ik daardoor ineens een lange cyclus heb. Het zal wel...
pi_101803154
Irritant Frummel!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_101803499
Covieeee! Goed gedaan, gefeliciteerd! *O*
pi_101807569
Wauw,gefeliciteerd Covie!
pi_101807674
Gefeliciteerd Covie! Een mooie duidelijke streep! Hoera!
pi_101808136
Covie wat geweldig, gefeliciteerd!!! *O* *O*

Frummel, balen hoor dat je cyclus zo raar doet!
pi_101808273
Frummel.. :( :*. Hoop snel meer duidelijkheid voor jou!

Covie!!! *O*
  zondag 11 september 2011 @ 10:26:20 #212
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101808335
Covie van harte gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
pi_101808871
Ik had geen geduld en heb vanmorgen getest, natuurlijk negatief -O-
Es kijken hoe lang deze cyclus duurt.
pi_101809225
Echt super bedankt allemaal! O+ :* Jullie maken het helemaal zo echt nu met al die reacties :D

Sjonge Frummel :( dat is echt vervelend.. had het zo leuk gevonden voor je!! Het is wel vreemd hoe dat zo kan gebeuren.

Mangostine, het is normaal hoor om pas ná je nod positief te testen. Geef de moed nog niet op :)
pi_101809440
En hoe voel je je, al klachten...? En wat was het eerste dat je deed, na het positieve testresultaat? :D

Wat ik me afvraag trouwens. Als je positief test, verschijnt het 2e streepje dan snel? O+
pi_101809857
Covie *) Gefeliciteerd!!! Wauwww

Hier gaat het denk ik niet gebeuren deze keer..Mijn vriend is ziek en niet echt in de mood.
Achja, We hadden toch al afgesproken om in oktober te beginnen. Misschien is het het lot ;)

Maar wel een beetje jammer
pi_101811650
Aaah jammer SCD maar de man heb je er toch echt bij nodig inderdaad :D
Nu moet je hem maar even goed verzorgen :P

Mangostine, ik had de test naast mijn kussen gelegd in bed en MOEST 3 bladzijden lezen voor ik mocht kijken. Toen ik keek zag ik niks -O- legde de test weg en opeens dacht ik: hey wacht eens! En zag idd heeeeeeel vaag wat verschijnen. Zat zowat in de lamp met de test maar het was zo en steeds duidelijker. (Vervolgens snel test 2 gedaan voor de zekerheid)

Ging niet zo heel snel dus bij mij.. ;)

Ik was wel blij, en had allemaal kriebels, maar kon het niet geloven. Toen mijn vriend 2 uur later thuiskwam en ik liet het zien, besefte ik het echt helemaal en kwamen de tranen. :P

Verder wel krampjes en hele tijd honger. Moe ook, maar dat komt deels ook denk ik doordat net de eerste werkweek na de vakantie er weer opzit.
pi_101814113
Ja gaaaf, dat besef, je bent echt écht zwanger!! Geniet ervan!

SCD, jammer... misschien zit er nog een momentje in. Hopen dat je vriend zich snel beter voelt. Wat heeft ie?
Je kunt hem natuurlijk voorhouden dat hij zich na het klussen altijd beter zal voelen... O-)
pi_101815905
Gefeliciteerd Covie!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_101817331
Gefeliciteerd Covie!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101819690
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:40 schreef covie het volgende:
Aaah jammer SCD maar de man heb je er toch echt bij nodig inderdaad :D
Nu moet je hem maar even goed verzorgen :P

Mangostine, ik had de test naast mijn kussen gelegd in bed en MOEST 3 bladzijden lezen voor ik mocht kijken. Toen ik keek zag ik niks -O- legde de test weg en opeens dacht ik: hey wacht eens! En zag idd heeeeeeel vaag wat verschijnen. Zat zowat in de lamp met de test maar het was zo en steeds duidelijker. (Vervolgens snel test 2 gedaan voor de zekerheid)

Ging niet zo heel snel dus bij mij.. ;)

Ik was wel blij, en had allemaal kriebels, maar kon het niet geloven. Toen mijn vriend 2 uur later thuiskwam en ik liet het zien, besefte ik het echt helemaal en kwamen de tranen. :P

Verder wel krampjes en hele tijd honger. Moe ook, maar dat komt deels ook denk ik doordat net de eerste werkweek na de vakantie er weer opzit.
Ooh *brok in de keel* zo leuk! Die reactie ook!
pi_101820566
Oh ik verheug me ook op dat moment, Covie! Zo leuk :)

Ja hij is gewoon grieperig hoor. Maar ik heb me er al bij neergelegd.
Het geeft ook niet echt. We hadden al oktober afgesproken.
Dussss ik moet me er maar gewoon overheen zetten :P

Pff Maar dat betekend niet dat ik verschrikkelijk ongeduldig ben.
pi_101830939
Wat leuk Covie :D. Gefeliciteerd!

Wij hebben goed gesext deze keer, misschien morgen nog een keer en dan afwachten. 1e keer! Heel raar om te sexen met het idee dat je zwanger kan worden :D. Wel leuk hoor O+.
pi_101833089
Covie, wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd *O* *O*

Frummeltje, wat raar joh! Ga je langs de dokter of wacht je nog even af?

SCD, wat jammer. Zal je net zien idd. Hopelijk de volgende ronde meer geluk ;) .

Mangostine, toch wel een teleurstelling he? Ik duim dat het gewoon nog even te vroeg is geweest!
  zondag 11 september 2011 @ 21:32:52 #225
279894 winka
There is no place like home..
pi_101834638
Gefeliciteerd Covie *O* w/ *O* Geniet van je zwangerschap!!!
pi_101837121
Jaantje, jij al tekenen aan de wand? O-)
pi_101837704
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef Mangostine het volgende:
Jaantje, jij al tekenen aan de wand? O-)
Ik weet het echt niet. Ik had best een goed gevoel over deze ronde en sinds 2 dagen heb ik af en toe krampjes en wat last van mijn maag. Maar vorige maand had ik ook krampjes 4 dagen voor NOD en werd ik gewoon ongesteld. Bij geen bloed ga ik vrijdag pas een test halen hoor >:) (zeg ik nu) :')
pi_101838006
Blijft toch telkens weer spannend! Succes, ik duim, nog 5 nachtjes...
pi_101838598
gefeli Covie!

Ik heb gisteraaf een goede vriendin verteld dat we aan het oefenen zijn, heb ik iemand IRL aan wie ik mijn emo gemekker kwijt kan :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 11 september 2011 @ 22:51:06 #230
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_101839440
Spannend, dames! Ik hoop op een boel tweede streepjes!

Misschien in de loop van deze week maar eens naar de huisarts als er niks komt. Dat zal dan waarschijnlijk vrijdag worden. Ik blijf het raar vinden. De laatste cycli waren heel netjes voor mijn doen en was ik extreem nerveus zodra ik de NOD naderde. Toch werd ik ongi. Nu eigenlijk heel relaxed geweest (want on hold) en dan ineens dit... Toch best frustrerend!
pi_101839989
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:01 schreef covie het volgende:
Een kwartier op de rug liggen (met de benen omhoog) zou zijn omdat de zwaartekracht dan een beetje meewerkt.
Zelf niet gedaan, en toch heb ik dit vanmorgen geplast:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
He, wat gaaf :D Gefeliciteerd! *O*
pi_101841096
Typisch hè Frummel... ben benieuwd wat je HA ervan zegt.
Irritant vind ik dat, dat je lichaam gewoon zijn eigen plan trekt. Maar ja, je kunt niet meer dan afwachten en je niet al te veel zorgen maken.
pi_101843944
Irritant Frummel. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Ik ben een weekje weg, vlieg morgen naar de zon :W
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_101846942
Fijne vakantie clauwhee, geniet ervan! :W
pi_101847323
Goedemorgen!
Nog een fijne vakantie Clauwhee! :W
Jaantje, hier ook tot vrijdag wachten, dus ik duim hard voor je mee! Dat het maar een streepjesvrijdag mag worden :Y
Frummel, succes mocht je naar de huisarts gaan. Je lijf is weer lekker eigenwijs .
pi_101847659
Spannend Sopho, ik duim voor een vruchtbare vrijdag! :D
pi_101849276
Clauwhee fijne vakantie! Geniet er van!

Frummel het lijkt me inderdaad een goed plan om even langs de ha te gaan. Ik denk dat hij een bloedtest doet.

Spannend hoor jaantje en Sopho! ik zal voor jullie duimen.

Mangostine hoe staat het er bij jou voor dan?
pi_101849866
Mangostine, jij hebt je NOD toch de 14e? Duim duim duim van deze kant! *O*
pi_101851301
Tja, hier nog niks doorgebroken, wel ongesteldheidsklachten voor en tijdens het weekend maar die zijn inmiddels weer weggeëbt.
Ik verwacht er niet teveel van, denk dat ik woensdag uiterlijk wel ongesteld word. Ik verplaats mijn NOD naar vrijdag de 16e, als ik dan niet ongesteld ben is er wel iets aan de hand. En dan ga ik ook pas testen.

Maarr, gezien de positieve resultaten in dit topic, laat ik alle opties open! :)
pi_101880296
Vrijdag testdag! Spannend! We gaan voor minimaal zes streepjes!
pi_101890366
Covie! Van harte gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Spannend Mangostine!

Enne, 't is september! Mijn startmaand! *O* Mijn NOD is ergens aan het eind van deze maand.
Ik vind het zo spannend! O+
pi_101891333
Sopho, dat zou idd super zijn! Ik teken alvast in :+ .

Regenboogjes, het is ook erg spannend, zeker de eerste maand. Heel veel plezier!

Over het algemeen ben ik niet zo bezig met zwanger worden, maar die laatste paar dagen voor NOD moet ik echt moeite doen om m'n gedachten te verzetten... }:|
pi_101893594
WEERALARM:

Vrijdag a.s. wordt een zware streepjesregen verwacht.
Indien u getroffen wordt door deze regen, of u neemt waar dat een ander getroffen is door deze regen wordt u aangeraden heel hard te jompelen *O*
pi_101893916
_O- Covie, die is goed! en Jaantje, we gaan ervoor!
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:27:27 #245
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101894783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:44 schreef covie het volgende:
WEERALARM:

Vrijdag a.s. wordt een zware streepjesregen verwacht.
Indien u getroffen wordt door deze regen, of u neemt waar dat een ander getroffen is door deze regen wordt u aangeraden heel hard te jompelen *O*
_O-

En jij van harte gefeliciteerd!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_101896390
lol covie _O-

Ja jaantje, lastig he? Ik merk wel dat het voor mij iets makkelijker word nu ik ervan uit ga dat ik ongesteld zal worden. hoewel ik daar nog niets van heb gemerkt. Dan lijkt het wat minder beladen.

Regenboogjes, veel klusplezier!
pi_101900731
Hallo :W
Na een tijdje te hebben gelurkt/ gerammeld, meld ik me aan om mee te kletsen.
19 Augustus is de nuvaring er uit gegaan en nu dus wachten op...
pi_101904639
Welkom en succes Sethiwe! Heb je de nuvaring lang gehad? Spannend wat je cyclus ervan zal maken.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 18:10:27 #249
309370 Nanadu
pi_101906323
Covie gefeliciteerd!!!!!

Sethiwe welkom!

Ik ben gisteren teruggekomen van een heerlijke vakantie in Turkije. We zijn lekker bijgekomen en hebben de klusweek goed benut :P en nu is het afwachten. Ben alleen wel ziek thuisgekomen, buikgriep ;( , met flinke koorts. Ik zal mij nu even storten op het teruglezen van alle berichten.
pi_101907880
Dank jullie wel voor het welkom heten.
Ik heb eerst ongeveer 6 jaar de pil gebruikt en daarna iets van 6 jaar de nuvaring.
Volgens mij vorig jaar of was het het jaar ervoor :@ een maandje gestopt, omdat ik al lang niet ongesteld was geweest. Ik wilde even testen of ik het nog deed, nou dat heb ik geweten }) }) }) waren volop aanwezig.

Nu afwachten, vorige week dacht ik dat het ging beginnen. Iets bloed en wat bruine sijmerige smurrie (sorry voor de details). Het heeft niet doorgezet.

Veel kan ik me van mijn cyclus niet herinneren, alleen dat het een week vol buikpijn en }) }) was.
Dus ik vind het erg spannend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')