Ooh *brok in de keel* zo leuk! Die reactie ook!quote:Op zondag 11 september 2011 12:40 schreef covie het volgende:
Aaah jammer SCD maar de man heb je er toch echt bij nodig inderdaad
Nu moet je hem maar even goed verzorgen
Mangostine, ik had de test naast mijn kussen gelegd in bed en MOEST 3 bladzijden lezen voor ik mocht kijken. Toen ik keek zag ik nikslegde de test weg en opeens dacht ik: hey wacht eens! En zag idd heeeeeeel vaag wat verschijnen. Zat zowat in de lamp met de test maar het was zo en steeds duidelijker. (Vervolgens snel test 2 gedaan voor de zekerheid)
Ging niet zo heel snel dus bij mij..![]()
Ik was wel blij, en had allemaal kriebels, maar kon het niet geloven. Toen mijn vriend 2 uur later thuiskwam en ik liet het zien, besefte ik het echt helemaal en kwamen de tranen.![]()
Verder wel krampjes en hele tijd honger. Moe ook, maar dat komt deels ook denk ik doordat net de eerste werkweek na de vakantie er weer opzit.
Ik weet het echt niet. Ik had best een goed gevoel over deze ronde en sinds 2 dagen heb ik af en toe krampjes en wat last van mijn maag. Maar vorige maand had ik ook krampjes 4 dagen voor NOD en werd ik gewoon ongesteld. Bij geen bloed ga ik vrijdag pas een test halen hoorquote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef Mangostine het volgende:
Jaantje, jij al tekenen aan de wand?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:01 schreef covie het volgende:
Een kwartier op de rug liggen (met de benen omhoog) zou zijn omdat de zwaartekracht dan een beetje meewerkt.
Zelf niet gedaan, en toch heb ik dit vanmorgen geplast:He, wat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:44 schreef covie het volgende:
WEERALARM:
Vrijdag a.s. wordt een zware streepjesregen verwacht.
Indien u getroffen wordt door deze regen, of u neemt waar dat een ander getroffen is door deze regen wordt u aangeraden heel hard te jompelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |