Je vergeet iets.quote:Op zondag 4 september 2011 03:08 schreef remlof het volgende:
Ik ben net terug van vakantie, ik wil nu even rust
mAAR ji jbent zoooon lekker ding.quote:Op zondag 4 september 2011 03:08 schreef remlof het volgende:
Ik ben net terug van vakantie, ik wil nu even rust
homoquote:Op zondag 4 september 2011 03:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde een nachtkusje voor jou.
Beetje jammer dat je nu zo doet.
quote:Op zondag 4 september 2011 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond jou en Tinos juist zo'n leuk koppeltje
en wij niet met jou, dat scheeltquote:Op zondag 4 september 2011 09:40 schreef stefanhaan het volgende:
Khebbest zin, maar niet met jullie
je bent ook te jong voor me.meidquote:Op zondag 4 september 2011 09:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
en wij niet met jou, dat scheelt
quote:Op zondag 4 september 2011 09:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je bent ook te jong voor me.meid
wil je beweren dat als ik ouder was geweest, dat ik dan wel met je wil neukenquote:Op zondag 4 september 2011 09:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je bent ook te jong voor me.meid
Neequote:Op zondag 4 september 2011 10:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
wil je beweren dat als ik ouder was geweest, dat ik dan wel met je wil neuken![]()
je hebt toch nog je handen... lutserquote:Op zondag 4 september 2011 03:07 schreef Zolder het volgende:
Ik wil neuken. Alleen er is op dit moment toevallig geen lekker wijf bij me in de buurt.
Beetje kansloos als je een gezicht op je hand tekentquote:Op zondag 4 september 2011 10:11 schreef devinder het volgende:
[..]
je hebt toch nog je handen... lutser
quote:Op zondag 4 september 2011 10:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Beetje kansloos als je een gezicht op je hand tekent
Ik niet!quote:Op zondag 4 september 2011 09:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik, maar dan ga je wel naar de gevangenis
Oh...quote:Op zondag 4 september 2011 10:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Beetje kansloos als je een gezicht op je hand tekent
say what?quote:Op zondag 4 september 2011 10:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel, na gisteravond
quote:Op zondag 4 september 2011 11:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je niet weet waar ik het over heb
Jawel hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 11:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Ik was gistr bij iemand anders hoor
Jaja, je was bij mij thuis ik weet het welquote:Op zondag 4 september 2011 11:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik wist dat iemand dat ging zeggen, ik was gistr gewoon thuis
Dit. Angel-Joy, wij zaten toch bij stefanhaan stiekem in de kelder, weet je dat niet meer?quote:Op zondag 4 september 2011 11:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jaja, je was bij mij thuis ik weet het wel
neequote:Op zondag 4 september 2011 11:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit. Angel-Joy, wij zaten toch bij stefanhaan stiekem in de kelder, weet je dat niet meer?
Iets met vleeshaken enzoquote:
Rohypnol?quote:Op zondag 4 september 2011 12:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat hier allemaal wel mag zeggen.
Nee vleeshaken, en zwepen enzquote:
Ja was mijn kelder hequote:Op zondag 4 september 2011 12:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was jij er ook bij? Ik dacht dat je al sliep.![]()
Ik was diegene die je achterna zat met die gigantische dildoquote:Op zondag 4 september 2011 12:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet dat jij doorhad dat wij daar zaten.
Oh was jij dat.quote:Op zondag 4 september 2011 12:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was diegene die je achterna zat met die gigantische dildo
En dan nog klagenquote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef Angel-Joy het volgende:
reageer ik ff hier, heb ik meteen een vriendje erbij, en 2 paupers met wie ik zogenaamd een wilde nacht heb gehad
Je vergeet mij te noemen bij de wilde nacht.quote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef Angel-Joy het volgende:
reageer ik ff hier, heb ik meteen een vriendje erbij, en 2 paupers met wie ik zogenaamd een wilde nacht heb gehad
Euh wat paupersquote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef Angel-Joy het volgende:
jij bnt dus #1 pauperquote:Op zondag 4 september 2011 12:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je vergeet mij te noemen bij de wilde nacht.
Die doen er niks aan, ik heb ze al omgekocht.quote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
jij bnt dus #1 pauper![]()
en nu ga ik de politie bellen
Pff wij zijn geen paupers. Vrouwen waarderen ook niks meer tegenwoordig. Zelfs als de een achter de ander aanrent met een gigantische dildo is het nog niet goedquote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben legaalquote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dat vond ik wel leuk hoorquote:Op zondag 4 september 2011 12:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pff wij zijn geen paupers. Vrouwen waarderen ook niks meer tegenwoordig. Zelfs als de een achter de ander aanrent met een gigantische dildo is het nog niet goed
OH dan ben je zeker ook vergeten waar die DVD speler gebleven is?quote:
nee, schatje wrm? Geef me nog een kans, je mag stephaan&rodawa nu zo vaak neuken als je wilt, please, vergeven?quote:Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben legaal![]()
Maar we moeten praten, na gisteravond zie ik het eigenlijk niet meer zo zitten, onze relatie dan. Ik zit er al langer over te twijfelen, maar ik wil vrij zijn en niet bij iemand zijn die vreemdgaat met 2 mannen in een gouden SM-kelder.
Ik maak het uit.
Nouja, het was niet echt vreemdgaan hoor, gewoon een leuke avond.quote:Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben legaal![]()
Maar we moeten praten, na gisteravond zie ik het eigenlijk niet meer zo zitten, onze relatie dan. Ik zit er al langer over te twijfelen, maar ik wil vrij zijn en niet bij iemand zijn die vreemdgaat met 2 mannen in een gouden SM-kelder.
Ik maak het uit.
Gelukkig, dan is de pijn ook niet helemaal voor niks geweest.quote:
Dat was wel mooi mijn dvd speler.quote:Op zondag 4 september 2011 12:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
OH dan ben je zeker ook vergeten waar die DVD speler gebleven is?
Het verbaast me eigenlijk dat je nog kan zitten.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
OH dan ben je zeker ook vergeten waar die DVD speler gebleven is?
Het verbaast me eigenlijk dat je nog kan zitten.
Noem me dan gewoon stefan als je niet kan spellenquote:Op zondag 4 september 2011 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nee, schatje wrm? Geef me nog een kans, je mag stephaan&rodawa nu zo vaak neuken als je wilt, please, vergeven?
nee, ik noem je Janquote:Op zondag 4 september 2011 12:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Noem me dan gewoon stefan als je niet kan spellen![]()
of henk.
Ja en mij ook. Ik heet namelijk ook Stefan.quote:Op zondag 4 september 2011 12:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Noem me dan gewoon stefan als je niet kan spellen![]()
of henk.
Oké schatjequote:
Omdat je het zo aardig vraagt dan, en omdat ik Rodawa vertrouw als hij zegt dat het alleen een leuke avond was. Maar laat het me nooit meer merken! maar ik ben geen homo. Dus mag ik andere meisjes uitkiezen. Ik laat het je nog wel wetenquote:Op zondag 4 september 2011 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nee, schatje wrm? Geef me nog een kans, je mag stephaan&rodawa nu zo vaak neuken als je wilt, please, vergeven?
quote:Op zondag 4 september 2011 12:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja en mij ook. Ik heet namelijk ook Stefan.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja en mij ook. Ik heet namelijk ook Stefan.
Wow gast, je bent ook echt 5 dagen later jarig als mijquote:
Nee, ik heet echt Stefanquote:Op zondag 4 september 2011 12:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Oké, nu ga ik weg uit dit troll topic
alsof de anderen wel met je wilt neukenquote:Op zondag 4 september 2011 12:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Omdat je het zo aardig vraagt dan, maar ik ben geen homo. Dus mag ik andere meisjes uitkiezen. Ik laat het je nog wel weten
Dat is wel heel toevallig ja.quote:Op zondag 4 september 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wow gast, je bent ook echt 5 dagen later jarig als mijin hetzelfde jaar
Odd similarities
Als je er ook nog redelijk hetzelfde uitziet zal een van ons zelfmoord moeten plegenquote:
Ik zou me graag opofferen, maar aan je FoBo te zien is het niet nodig. We lijken niet op elkaar haha.quote:Op zondag 4 september 2011 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je er ook nog redelijk hetzelfde uitziet zal een van ons zelfmoord moeten plegen
Oké dan is het goedquote:Op zondag 4 september 2011 12:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zou me graag opofferen, maar aan je FoBo te zien is het niet nodig. We lijken niet op elkaar haha.
The Devil's Doublequote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké dan is het goed
Anders zou het echt heul eng worden
double teamed her like a pro.quote:Op zondag 4 september 2011 12:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hihi je vriendin heeft het met the devil's double gedaan.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 12:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hihi je vriendin heeft het met the devil's double gedaan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |