Installeren vanaf een USB-stickie is ook prima te doen...quote:Op zondag 4 september 2011 01:27 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
ik heb die cd niet meer om alles opnieuw te doen
Dat dus. Je computer krijgt niet voldoende ventilatie. En als je 'm onder een boek legt zul je niet veel zien.quote:Op zondag 4 september 2011 01:39 schreef Zweetbeest het volgende:
Heb heb hem altijd op bed staan dit keer onder een schoolboek...
Waarschijnlijk oververhitting! Even met de stofzuiger je ventilatiegaten zuigen!quote:Op zondag 4 september 2011 01:39 schreef Zweetbeest het volgende:
Mijn laptop geeft al een tijdje veel geluid.. Heb heb hem altijd op bed staan dit keer onder een schoolboek...
hoe bedoel je is dat genoeg ventilatie onder een schoolboekquote:Op zondag 4 september 2011 01:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat dus. Je computer krijgt niet voldoende ventilatie. En als je 'm onder een boek legt zul je niet veel zien.
...zucht...quote:Op zondag 4 september 2011 01:52 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
hoe bedoel je is dat genoeg ventilatie onder een schoolboek
maar hoe kan het dan dat hij steeds om de zelfde tijd vast hangt als het aan de hitte ligt??
huhquote:Op zondag 4 september 2011 01:55 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik denk dat je moederbord is gesmolten, TS.
hoe bedoel je en oja. ik had de laptop eerst altijd op me benen staan tot ik daar van bruine vlekken op mijn benen kreeg van de hitte die ik nu nog steeds heb.quote:Op zondag 4 september 2011 01:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
...zucht...
Weet je wel het verschil tussen boven en onder?
Je pc is oververhit geraakt en viel daardoor uit. Vervolgens heeft het voorval zich blijven voordoen en zijn je componenten beschadigd geraakt.quote:
Hitte, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 01:57 schreef Zweetbeest het volgende:
Maar telkens voel ik het weer wanneer hij vast gaat hangen wat kan het allemaal zijn alleen een virus of de hitte??
Nee hij viel niet uit het begon allemaal met het vast hangen waardoor de enige optie was hem uit de accu te halen en hem te laten uitvallen. nu 30 uitvallers later , hangt hij nog steeds om de zelfde tijd vastquote:Op zondag 4 september 2011 01:57 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Je pc is oververhit geraakt en viel daardoor uit. Vervolgens heeft het voorval zich blijven voordoen en zijn je componenten beschadigd geraakt.
Even naar de informatique om te laten checken ofzo.
Okee, ik voeder de trol wel weer.quote:Op zondag 4 september 2011 01:56 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
hoe bedoel je en oja. ik had de laptop eerst altijd op me benen staan tot ik daar van bruine vlekken op mijn benen kreeg van de hitte die ik nu nog steeds heb.
helemaal waar oke ik ga verplaatsen naar de grond dan!quote:Op zondag 4 september 2011 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Okee, ik voeder de trol wel weer.
Je laptop onder een schoolboek leggen zorgt ervoor dat je je toetsen niet meer kan aanslaan of je scherm hebt dichtgeklapt.
En als je bruine plekken op je benen kreeg van de hitte weet je nu ook waar de koelsleuven van het apparaat zitten. Als jij die koelsleuven dichthoudt doordat je je laptop op een zachte ondergrond zet, mag jij éénmaal raden hoe warm je laptop het aan de binnenkant heeft. Dat vindt jouw processor niet zo leuk en die gaat daarom in staking.
Edit: Bovendien zit een laptop niet in een accu maar zit een accu in je laptop.
Heb je geen tafel in huis?quote:Op zondag 4 september 2011 02:03 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
helemaal waar oke ik ga verplaatsen naar de grond dan!
Ja altijd opgestaan wel vaker dat hij gloeiend heet werdt... heb er ook aardig wat lelijke vlekken op mijn benen aan overgehouden waarvan ik echt hoop dat ze weg gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 02:18 schreef igottagun het volgende:
Als ie jaar en dag op een dekbed heeft gelegen zit de ventilator goed vol met stof.
het is al vanaf vrijdag morgen hoorquote:Op zondag 4 september 2011 02:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zet die computer UIT, ga slapen.
Morgen is dat ding afgekoeld, dan begin je eerst eens met de stofzuiger.
Wat jij wil. Niet janken als straks je laptop is gesmolten.quote:Op zondag 4 september 2011 02:24 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
het is al vanaf vrijdag morgen hoor
als bij mij eenmaal iets niet werkt dan kan het me echt niet meer schelen wat er mee gebeurd.quote:Op zondag 4 september 2011 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat jij wil. Niet janken als straks je laptop is gesmolten.
In dat geval is de makkelijkste optie: in de prullenbak jassen!quote:Op zondag 4 september 2011 02:26 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
als bij mij eenmaal iets niet werkt dan kan het me echt niet meer schelen wat er mee gebeurd.
als je niet grapje had gezegt had ik het gedaan heb ech geen verstan ervanquote:Op zondag 4 september 2011 02:54 schreef Hater het volgende:
Wat misschien makkelijker is: eventjes verkenner openen, zoekfunctie gebruiken naar: system32, en die map er dan af gooien. Dan installeert windows vanzelf opnieuw.
Grapje.....
wat is een partitie?quote:Op zondag 4 september 2011 02:53 schreef Hater het volgende:
Probeer eens met F2 op te starten, misschien heb je een verborgen partitie met een recovery erop staan.
Dat is die plek tussen onderlaken en dekbed die jij hoognodig moet gaan bekijken.quote:
Lol ik ben te soft... ik had geen grapje erbij moeten zeggen. Probeer eens met F2 op te starten en kijk of je windows kan recoverenquote:Op zondag 4 september 2011 02:56 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
als je niet grapje had gezegt had ik het gedaan heb ech geen verstan ervan
Vast wel. Met een withete processor gaat dat prima lukken.quote:Op zondag 4 september 2011 02:59 schreef Hater het volgende:
[..]
Lol ik ben te soft... ik had geen grapje erbij moeten zeggen. Probeer eens met F2 op te starten en kijk of je windows kan recoveren
quote:
* ERROR ERROR ERROR ERRORquote:Op zondag 4 september 2011 02:50 schreef Zweetbeest het volgende:
Mar ik denk dat ik hem morgen daar eens ga opendraaien.
dan heeft ze nog steeds een cd nodigquote:Op zondag 4 september 2011 02:59 schreef Hater het volgende:
[..]
Lol ik ben te soft... ik had geen grapje erbij moeten zeggen. Probeer eens met F2 op te starten en kijk of je windows kan recoveren
Nee hoor. Toevallig gister windows ook hersteld zonder cd op deze manier.quote:Op zondag 4 september 2011 03:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
dan heeft ze nog steeds een cd nodig
denk dat het iets met de HDD(harde schrijf) te maken heeft als er iets ratelt, maar kan ook natuurlijk koeler zijn met lange haren er in.
als echt alles vast hangt is het meestal wel HDD/warmte, crashed de laptop nooit? helemaal vast.
indien het direct na het opstarten in de ochtend gebeurt zal het wss geen hitte zijn, dan kan zo maar de hdd dus problemen hebben
Ik snap dan niet wat er mis kan zijn met de harde schijf en hoe kan ik dat oplossen?quote:Op zondag 4 september 2011 03:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
dan heeft ze nog steeds een cd nodig
denk dat het iets met de HDD(harde schrijf) te maken heeft als er iets ratelt, maar kan ook natuurlijk koeler zijn met lange haren er in.
als echt alles vast hangt is het meestal wel HDD/warmte, crashed de laptop nooit? helemaal vast.
indien het direct na het opstarten in de ochtend gebeurt zal het wss geen hitte zijn, dan kan zo maar de hdd dus problemen hebben
ik heb hem net buiten uitgezuigdquote:Op zondag 4 september 2011 12:07 schreef Hater het volgende:
Je kan m ook buiten even aan de waslijn laten uitwaaien, gewoon openklappen en om de waslijn weer dichtklappen. Het gaat toch niet regenen vandaag dus dan waait ie lekker door.
Nieuwe erin.quote:Op zondag 4 september 2011 12:06 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
Ik snap dan niet wat er mis kan zijn met de harde schijf en hoe kan ik dat oplossen?
Ja echt alles hangt dan in een klap vast...:(
Dan pak je toch niet alles. Als je hem even ophangt dan waait alles langdurig even door. Hang m een uurtje ofzo buiten zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
ik heb hem net buiten uitgezuigd
Nee dat heeft toch geen zin?quote:Op zondag 4 september 2011 12:09 schreef Hater het volgende:
[..]
Dan pak je toch niet alles. Als je hem even ophangt dan waait alles langdurig even door. Hang m een uurtje ofzo buiten zou ik zeggen.
Maar het waait niet?quote:Op zondag 4 september 2011 12:11 schreef Hater het volgende:
[..]
Ok.
Zet volgende keer dan in de TT dat je te eigenwijs bent voor hulp, dan reageer ik niet.
Hoe oud is de laptop? indien het niet te oud is hoeft het nog niet de HDD te zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 12:09 schreef Zweetbeest het volgende:
Maar wat kan er dan mis zijn gegaan met de hardeschijf?
3 jaar oud. Ik denk niet dat k dat ga snappen ja .. en meestal red hij het downloaden niet eensquote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hoe oud is de laptop? indien het niet te oud is hoeft het nog niet de HDD te zijn.
Wat je wellicht nog kan proberen is "Ctrl+alt+delete" en daarna naar taakbeheer, daar kan je zien hoeveel geheugen programma's in gebruik nemen, maar denk niet dat dit een programma is wat je laptop laat hangen.
je kan opzich http://www.hdtune.com/ (trial proberen) maar ik weet niet of je er ook maar iets van snapt.
In 3 jaar kan helaas wel een HDD kapot gaan, ik heb een pc die ik niet eens beweeg en heb wel eens een hdd crash mee gemaakt.quote:Op zondag 4 september 2011 12:14 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
3 jaar oud. Ik denk niet dat k dat ga snappen ja .. en meestal red hij het downloaden niet eens
Denk dat ze zelf ook wel kan voelen of hij 80+ graden is, ook om de temperaturen te controleren zijn programma's..quote:Op zondag 4 september 2011 12:18 schreef Hater het volgende:
Serieus laat m eerst is ff uitwaaien en probeer het daarna nog eens.
Ik heb het natuurlijk over de welbekende manier om stof te verwijderenquote:Op zondag 4 september 2011 12:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
In 3 jaar kan helaas wel een HDD kapot gaan, ik heb een pc die ik niet eens beweeg en heb wel eens een hdd crash mee gemaakt.
Of nieuwe hdd's die al direct raar deden, wat je nog kan proberen (niet van mij)
http://home.zonnet.nl/mer(...)aten_controleren.htm
Dit kan ook wel even duren, maar repareert slechte "sectors" op de hdd indien die er zijn.
Doe dan wat ik zei mutsquote:Op zondag 4 september 2011 12:33 schreef Zweetbeest het volgende:
Het uitzuigen heeft niet gewerkt hij hing net weer vast....
Als je hangt dan moet je ook dus echt de hele laptop opnieuw opstarten ja? dacht dat dat niet hoefde.quote:Op zondag 4 september 2011 12:56 schreef Zweetbeest het volgende:
Ik hing weer vast wat kan ik nu het beste doen?
Ja als ik hang dan moet ik hem uit de accu trekken en uit laten valleen weer opnieuw aanzetten.quote:Op zondag 4 september 2011 13:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je hangt dan moet je ook dus echt de hele laptop opnieuw opstarten ja? dacht dat dat niet hoefde.
je kan de laptop wel gewoon bijvoorbeeld nog op schoot hebben qua warmte? want dan is hij echt niet overhit.
anders toch even http://home.zonnet.nl/mer(...)aten_controleren.htm proberen denk ik, indien dat helemaal goed gaat weet je weer zeker dat het wellicht niet de HDD is.
De website doet t niet meer.quote:Op zondag 4 september 2011 13:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je hangt dan moet je ook dus echt de hele laptop opnieuw opstarten ja? dacht dat dat niet hoefde.
je kan de laptop wel gewoon bijvoorbeeld nog op schoot hebben qua warmte? want dan is hij echt niet overhit.
anders toch even http://home.zonnet.nl/mer(...)aten_controleren.htm proberen denk ik, indien dat helemaal goed gaat weet je weer zeker dat het wellicht niet de HDD is.
Echt hè omfg.quote:Op zondag 4 september 2011 13:13 schreef Rechterbal het volgende:
Sommige mensen moeten ze gewoon verbieden technologische snufjes te gebruiken die vooruitstrevender zijn dan een kaasschaaf.
Ja dat wel maar snap het stappeplannetje niet echt.quote:Op zondag 4 september 2011 13:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vreemd bij mij wel, http://www.7helpdesk.nl/t(...)ten-controleren.html
Die wellicht dan?
Jouw computer staat niet op het bureaublad van TS.quote:Op zondag 4 september 2011 15:07 schreef epicbeardman het volgende:
als je op mijn computer klikt op je bureaublad
Amen.quote:Op zondag 4 september 2011 13:13 schreef Rechterbal het volgende:
Sommige mensen moeten ze gewoon verbieden technologische snufjes te gebruiken die vooruitstrevender zijn dan een kaasschaaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |