Installeren vanaf een USB-stickie is ook prima te doen...quote:Op zondag 4 september 2011 01:27 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
ik heb die cd niet meer om alles opnieuw te doen
Dat dus. Je computer krijgt niet voldoende ventilatie. En als je 'm onder een boek legt zul je niet veel zien.quote:Op zondag 4 september 2011 01:39 schreef Zweetbeest het volgende:
Heb heb hem altijd op bed staan dit keer onder een schoolboek...
Waarschijnlijk oververhitting! Even met de stofzuiger je ventilatiegaten zuigen!quote:Op zondag 4 september 2011 01:39 schreef Zweetbeest het volgende:
Mijn laptop geeft al een tijdje veel geluid.. Heb heb hem altijd op bed staan dit keer onder een schoolboek...
hoe bedoel je is dat genoeg ventilatie onder een schoolboekquote:Op zondag 4 september 2011 01:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat dus. Je computer krijgt niet voldoende ventilatie. En als je 'm onder een boek legt zul je niet veel zien.
...zucht...quote:Op zondag 4 september 2011 01:52 schreef Zweetbeest het volgende:
[..]
hoe bedoel je is dat genoeg ventilatie onder een schoolboek
maar hoe kan het dan dat hij steeds om de zelfde tijd vast hangt als het aan de hitte ligt??
huhquote:Op zondag 4 september 2011 01:55 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik denk dat je moederbord is gesmolten, TS.
hoe bedoel je en oja. ik had de laptop eerst altijd op me benen staan tot ik daar van bruine vlekken op mijn benen kreeg van de hitte die ik nu nog steeds heb.quote:Op zondag 4 september 2011 01:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
...zucht...
Weet je wel het verschil tussen boven en onder?
Je pc is oververhit geraakt en viel daardoor uit. Vervolgens heeft het voorval zich blijven voordoen en zijn je componenten beschadigd geraakt.quote:
Hitte, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 01:57 schreef Zweetbeest het volgende:
Maar telkens voel ik het weer wanneer hij vast gaat hangen wat kan het allemaal zijn alleen een virus of de hitte??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |