Vanaf hier:quote:Op zondag 4 september 2011 02:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Daar was jij bij
Met dat schamen en dat drijven
Ik zal het eens opzoeken
Oh jaquote:Op zondag 4 september 2011 02:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Daar was jij bij
Met dat schamen en dat drijven
Ik zal het eens opzoeken
Amersfoort, dat ligt vrijwel recht ten oosten van mij.quote:
JA, zo begon het hier net ookquote:Op zondag 4 september 2011 02:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het begint onheilspellend te waaien hier![]()
Het is al vijf minuten bezig, en af en toe is er een windstil momentquote:Op zondag 4 september 2011 02:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
JA, zo begon het hier net ook
Oh ja!quote:Op zondag 4 september 2011 02:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Vanaf hier:
[SC] #123 Pers ze eruit!
Voorlopig niet, is niemand nodig in de keuken voor zover ik weet, maar dat komt nog wel.quote:Op zondag 4 september 2011 02:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Roger, weet je al wanneer je weer de inpakafdeling kan verruilen voor de keuken?
Want je zit de komende twee maanden in Londen?quote:Op zondag 4 september 2011 02:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik hoop trouwens dat het in Londen de komende twee maanden rustig blijft
Oktober ben ik in Londen met school. Maar het is een extra tripje buiten het gewone programma om, dus hoop ik dat ze het niet af gaan blazen...quote:Op zondag 4 september 2011 02:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want je zit de komende twee maanden in Londen?![]()
Of weet ik weer ergens iets niet van af?![]()
Ah, zal toch niet voor een beetje regen?quote:Op zondag 4 september 2011 02:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oktober ben ik in Londen met school. Maar het is een extra tripje buiten het gewone programma om, dus hoop ik dat ze het niet af gaan blazen...
Rellenquote:Op zondag 4 september 2011 02:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, zal toch niet voor een beetje regen?
Hee, Q! Alweer helemaal frips en fruitig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |