abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 juli 2011 @ 00:58:13 #276
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_99264096
quote:
2s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Combo breaker! :(
:+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juli 2011 @ 01:15:07 #277
163650 Greys
pi_99264652
:W :W
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99264668
Greys! w/

Ik wilde net posten: "Weinig mensen hier..."
  zondag 10 juli 2011 @ 01:21:09 #279
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_99264877
Greys! w/

Alles goed?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juli 2011 @ 01:32:12 #280
163650 Greys
pi_99265265
Ik ben tot sluitingstijd in de sauna geweest vandaag (half twaalf :D ) met Goodbye!
Daarna haar nog naar huis gebracht, dus nu pas thuis!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 juli 2011 @ 01:35:47 #281
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_99265378
:o Tot half twaalf in de sauna, toe maar.
Ook echt de hele tijd in de sauna (de stoomkamer) of ook het gebeuren eromheen, anders moet je nu toch wel een rozijntje zijn lijkt me. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_99265409
Tot half twaalf in de sauna! :o

Dat is goed profiteren zeg! Het was gezellig zeker! Wat hebben jullie allemaal gedaan?

En stonden jullie daar nog met die roze badjas en die roze slipperts? _O-

En nog bijzondere/grappig anekdotes? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Maarten-Pieter op 10-07-2011 01:50:33 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juli 2011 @ 01:40:55 #283
163650 Greys
pi_99265554
We waren er iets later dan anders, normaal zijn we er zo rond half elf, kwart voor elf 's ochtends. Nu waren we er rond 13.30 uur.

En er is om 14 uur een opgieting (wapper) en om 17 uur maar ook om 20.30 uur nog eentje bestaande uit drie rondes. Die leek ons altijd zo leuk om mee te maken, maar dat was vaak te laat voor ons omdat Goodbye de trein nog moest halen enzo.
Nu besloten we maar eens tot het einde te blijven en ik heb haar terug gebracht, dus geen gedoe met treinen. En het was echt leuk :D

Op een gegeven moment na 22 uur ongeveer zijn er amper nog mensen in dat hele pand. Dan heb je dus alles zo ongeveer voor jezelf! Luxe hoor!

En inderdaad uiteraard in roze badjas en roze slipperts :+ _O-
Gezwommen, gebubbeld, gestoombad, geneveltuind, zelfs met een drijfsessie meegedaan (drijven in heel warm water met drijvers, met mooie muziek, heel relaxed). Lekker gegeten, gedronken, en in plaats van de voorspelde regen hadden we geen druppel regen, soms een beetje donkere lucht, maar niet te koud buiten en vaak zelfs gewoon zon O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juli 2011 @ 01:41:43 #284
163650 Greys
pi_99265582
Weinig bijzondere anekdotes eigenlijk :D

Behalve dan dat McWapper om 22 uur klaar was met werken en toen zelf in zijn blote kont het bubbelbad in dook, dat was even wennen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 juli 2011 @ 01:51:05 #285
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_99265836
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:41 schreef Greys het volgende:
Behalve dan dat McWapper om 22 uur klaar was met werken en toen zelf in zijn blote kont het bubbelbad in dook, dat was even wennen _O-
:o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is trouwens een opgieting? Ik ben niet zo thuis in de sauna wereld. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_99265851
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:41 schreef Greys het volgende:
Weinig bijzondere anekdotes eigenlijk :D

Behalve dan dat McWapper om 22 uur klaar was met werken en toen zelf in zijn blote kont het bubbelbad in dook, dat was even wennen _O-
:X _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juli 2011 @ 02:18:01 #287
163650 Greys
pi_99266451
Dat hadden we met al zijn andere collega's al wel gezien hoor, dat ze ook na werktijd gewoon lekker gaan saunaën. Maar hij eigenlijk nooit. Nu wel :D

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:51 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

:o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is trouwens een opgieting? Ik ben niet zo thuis in de sauna wereld. :@
Bij een opgieting zit je met een groepje in de sauna. Dan komt de 'saunameester' (wapperaar, man of vrouw) en die geeft wat uitleg. Dan wordt er water en een bepaalde aroma op de saunastenen gegoten. Steeds een beetje en dan wordt het dus vochtiger en heter (want dat water met geur verdampt op de stenen.
De wapperaar gaat dan met een grote handdoek een soort van 'propellor' doen bovenin de sauna, door met die handdoek te wapperen. Dan slaat de hele lucht die naar boven is gestegen dus weer naar beneden op jou. Dan beleef je de sauna veel intenser. En het is leuker/interessanter dan gewoon een beetje in een sauna voor je uit zitten staren, want dan houd ik het max. 10 minuten vol voor ik me verveel en het te warm heb ;)

Nu is de eerste ronde voorbij voor je het weet. Dan ga je na een kwartiertje even naar buiten met zijn allen, krijg je een beetje fruit of wat drinken. En dan gaan je weer de sauna in voor ronde 2!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99266485
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:18 schreef Greys het volgende:
Dat hadden we met al zijn andere collega's al wel gezien hoor, dat ze ook na werktijd gewoon lekker gaan saunaën. Maar hij eigenlijk nooit. Nu wel :D

[..]

Bij een opgieting zit je met een groepje in de sauna. Dan komt de 'saunameester' (wapperaar, man of vrouw) en die geeft wat uitleg. Dan wordt er water en een bepaalde aroma op de saunastenen gegoten. Steeds een beetje en dan wordt het dus vochtiger en heter (want dat water met geur verdampt op de stenen.
De wapperaar gaat dan met een grote handdoek een soort van 'propellor' doen bovenin de sauna, door met die handdoek te wapperen. Dan slaat de hele lucht die naar boven is gestegen dus weer naar beneden op jou. Dan beleef je de sauna veel intenser. En het is leuker/interessanter dan gewoon een beetje in een sauna voor je uit zitten staren, want dan houd ik het max. 10 minuten vol voor ik me verveel en het te warm heb ;)

Nu is de eerste ronde voorbij voor je het weet. Dan ga je na een kwartiertje even naar buiten met zijn allen, krijg je een beetje fruit of wat drinken. En dan gaan je weer de sauna in voor ronde 2!
Lijkt me ook leuk, zo'n sauna, om een keer te doen. Maar op een of andere manier juist niet met bekenden.
  zondag 10 juli 2011 @ 02:27:38 #289
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_99266577
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:18 schreef Greys het volgende:
Bij een opgieting zit je met een groepje in de sauna. Dan komt de 'saunameester' (wapperaar, man of vrouw) en die geeft wat uitleg. Dan wordt er water en een bepaalde aroma op de saunastenen gegoten. Steeds een beetje en dan wordt het dus vochtiger en heter (want dat water met geur verdampt op de stenen.
De wapperaar gaat dan met een grote handdoek een soort van 'propellor' doen bovenin de sauna, door met die handdoek te wapperen. Dan slaat de hele lucht die naar boven is gestegen dus weer naar beneden op jou. Dan beleef je de sauna veel intenser. En het is leuker/interessanter dan gewoon een beetje in een sauna voor je uit zitten staren, want dan houd ik het max. 10 minuten vol voor ik me verveel en het te warm heb ;)

Nu is de eerste ronde voorbij voor je het weet. Dan ga je na een kwartiertje even naar buiten met zijn allen, krijg je een beetje fruit of wat drinken. En dan gaan je weer de sauna in voor ronde 2!
Hm, aan de ene kant lijkt het me wel wat, aan de andere kant denk ik niet dat ik daar lekker zou zitten. tikkie verlegen/preuts aangelegd. :@
Ik zou het al best een overwinning vinden om daar met bekenden in adamskostuum in zo'n hokje te gaan zitten, maar als er dan ook nog een of andere figuur naar me gaat staan wiefen met een waaier zou ik me toch wel oncomfortabel voelen. -O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juli 2011 @ 02:30:57 #290
163650 Greys
pi_99266629
Ik ben ook preuts :P
Maar als ik in een sauna zit, 'zie je niets' zeg maar _O- Ik ga gewoon netjes zitten, beentjes over elkaar, mijn haar hangt over andere onderdelen enzo :+

En de eerste keer denk je even 'oei, moet mijn badjas nu uit?'. Maar na vijf minuten weet je niet beter. Je hebt mensen die rustig van hun ligstoel in de tuin in hun nakie naar het zwembad lopen en naar de sauna enzo. Gb en ik lopen overal in badjas en alleen als we dus een bad of sauna in gaan doen we hem uit, hangen we hem aan het haakje naast die ruimte. Zo ben je een stuk minder vaak naakt dan je denkt :D

En juist met een bekende (vriend/vriendin) is het gezellig. Mannen staan na het voetballen toch ook met elkaar onder de douche? Vroeger als je naar het zwembad ging met vrienden/vriendinnen deelde je toch ook wel eens een kleedhokje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juli 2011 @ 02:33:44 #291
163650 Greys
pi_99266671
Elke keer wordt het makkelijker.
Ik ben de vorige keer nog weggelopen bij de drijfsessie, omdat ik tóch niet durfde :@
Want dan drijf je dus in je nakie, ogen dicht, en daar staat dan iemand van het personeel aan je te rommelen. Alles in het nette uiteraard. Voeten masseren etc.
Vorige keer durfde ik niet, omdat het dus een man was die dat deed. Nu deed diezelfde het en durfde ik wel.

En ja, toen hij naast ons ging staan en onder water met zijn handen onder je rug je omhoog het water uit duwt om je rug te strekken, dan is dat een heel eng idee omdat je ontzettend nakienaakt pal onder zijn neus ligt. Maar heel stom, daar denk je dan niet eens bij na :')
Van te voren was ik super zenuwachtig, na afloop dacht ik 'jezus, vond ik dit nou zo eng?'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 juli 2011 @ 02:42:22 #292
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_99266785
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:30 schreef Greys het volgende:
En juist met een bekende (vriend/vriendin) is het gezellig. Mannen staan na het voetballen toch ook met elkaar onder de douche?
Ik voetbal niet. :+
Ook geen andere fysieke sporten eigenlijk, ik schaak, klaverjas ed liever. :')
quote:
Vroeger als je naar het zwembad ging met vrienden/vriendinnen deelde je toch ook wel eens een kleedhokje?
Nee. Alleen met schoolzwemmen moest het en toen vond ik het al erg. :@
quote:
Ik ben ook preuts :P
Maar als ik in een sauna zit, 'zie je niets' zeg maar _O- Ik ga gewoon netjes zitten, beentjes over elkaar, mijn haar hangt over andere onderdelen enzo :+

En de eerste keer denk je even 'oei, moet mijn badjas nu uit?'. Maar na vijf minuten weet je niet beter. Je hebt mensen die rustig van hun ligstoel in de tuin in hun nakie naar het zwembad lopen en naar de sauna enzo. Gb en ik lopen overal in badjas en alleen als we dus een bad of sauna in gaan doen we hem uit, hangen we hem aan het haakje naast die ruimte. Zo ben je een stuk minder vaak naakt dan je denkt :D
Zo klinkt het dan weer minder erg. :')

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:33 schreef Greys het volgende:
Want dan drijf je dus in je nakie, ogen dicht, en daar staat dan iemand van het personeel aan je te rommelen. Alles in het nette uiteraard. Voeten masseren etc.
Vorige keer durfde ik niet, omdat het dus een man was die dat deed. Nu deed diezelfde het en durfde ik wel.

En ja, toen hij naast ons ging staan en onder water met zijn handen onder je rug je omhoog het water uit duwt om je rug te strekken, dan is dat een heel eng idee omdat je ontzettend nakienaakt pal onder zijn neus ligt. Maar heel stom, daar denk je dan niet eens bij na :')
Van te voren was ik super zenuwachtig, na afloop dacht ik 'jezus, vond ik dit nou zo eng?'
Zou ik ook moeilijk vinden. Ten eerste vanwege eerder genoemde reden en ten tweede, omdat ik stiekem bang zou zijn dat ik het misschien wel iets te prettig zou vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, sommige vrienden zijn nogal van het 'ga nou een keer meehee', dus wie weet, eens. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_99266787
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook preuts :P
Maar als ik in een sauna zit, 'zie je niets' zeg maar _O- Ik ga gewoon netjes zitten, beentjes over elkaar, mijn haar hangt over andere onderdelen enzo :+

En de eerste keer denk je even 'oei, moet mijn badjas nu uit?'. Maar na vijf minuten weet je niet beter. Je hebt mensen die rustig van hun ligstoel in de tuin in hun nakie naar het zwembad lopen en naar de sauna enzo. Gb en ik lopen overal in badjas en alleen als we dus een bad of sauna in gaan doen we hem uit, hangen we hem aan het haakje naast die ruimte. Zo ben je een stuk minder vaak naakt dan je denkt :D

En juist met een bekende (vriend/vriendin) is het gezellig. Mannen staan na het voetballen toch ook met elkaar onder de douche? Vroeger als je naar het zwembad ging met vrienden/vriendinnen deelde je toch ook wel eens een kleedhokje?
Ik heb nooit met leeftijdsgenoten samen moeten douchen, ik voetbal ook niet. En nee, dat laatste eigenlijk niet. Misschien járen terug met gewoon les- en schoolzwemmen, maar één grote kleedruimte is niet zo "intiem" als samen in één hokje. Ja, laatst gingen we windsurfen en toen hadden we één kleedruimte voor alle jongens, maar daar zag je ook alleen de achterkant. Niet dat ik nu van alles wil zien ofzo ( :@ ), maar ik héb gewoon nog niet heel veel gezien :@ :')

En gelukkig, een badjas! Ik dacht dat je daar overal in je nakende niksie liep :@

Maar jongens/mannen kúnnen niet (al te ver) hun benen over elkaar doen ;) "Wij" hebben ook geen lang haar, maar dan ook gelukkig niks om te verbergen.
pi_99266844
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:42 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zou ik ook moeilijk vinden. Ten eerste vanwege eerder genoemde reden en ten tweede, omdat ik stiekem bang zou zijn dat ik het misschien wel iets te prettig zou vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou en? Fonteinen zijn daar vast toch al wel! :+

Ik heb geen vrienden die naar de sauna gaan (of misschien doen ze het stiekem :+ ), maar op mijn leeftijd zou dat ook niet echt "kunnen", zeg maar. Met vrienden zou ik het misschien nog wel doen, maar met familie echt niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juli 2011 @ 02:48:46 #295
163650 Greys
pi_99266877
Als je als man gewoon netjes een beetje je benen bij elkaar houdt heb je ook bar weinig inkijk ;)
Maar er ligt ook wel eens een man op een van die bovenste bankjes met opgetrokken knieën, ja daar kijk je dan wel tegen één en ander aan :') Maar ook daar ben je zo aan gewend.

Het is ook echt supergezellig! Iedereen loopt naakt. Oud, jong, dik, dun. Dus je voelt je niet 'bekeken'. En net wat ik zeg, wij lopen lekker in badjas en vlak voordat we de sauna echt in gaan hangen we die op. En als we uit de sauna komen trekken we hem weer aan :D Of met een handdoek om, kan ook gewoon.

De vorige keer had ik trouwens per ongeluk mijn ondergoed vergeten uit te trekken :@ Toen had ik mijn badjas aan en wilde gaan douchen en dacht ik 'Oh, ik heb nog iets teveel aan' _O- Snel weer in de kleedkamer gaan uittrekken haha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juli 2011 @ 02:49:30 #296
163650 Greys
pi_99266889
Ik heb het echt nog NOOIT iemand 'zichtbaar te prettig' zien vinden in een sauna :+
Bloot slaat dood. En dat is écht zo :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99266908
Nou Roger, bel maar gelijk 112! :+
pi_99266924
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb het echt nog NOOIT iemand 'zichtbaar te prettig' zien vinden in een sauna :+
Bloot slaat dood. En dat is écht zo :D
Wat valt er bij jou onder "zichtbaar prettig"? :+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juli 2011 @ 02:53:00 #299
163650 Greys
pi_99266933
quote:
2s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Wat valt er bij jou onder "zichtbaar prettig"? :+
Dat waar Roger het over had _O-
Bij mannen dus he.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 juli 2011 @ 02:54:24 #300
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_99266955
quote:
2s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou Roger, bel maar gelijk 112! :+
:o
Oh wacht, je bedoeld iets anders.
Ik zat al om me heen te kijken of ik ergens een spin of een wesp zag. :')

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb het echt nog NOOIT iemand 'zichtbaar te prettig' zien vinden in een sauna :+
Bloot slaat dood. En dat is écht zo :D
Er zal er altijd een de eerste zijn. :P
Maar zoals ik al zei: "wie weet, eens. :') "
Ik moet het uiteindelijk toch eens geprobeerd hebben, zo'n stoomhut.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')