ach ja. gewoon aan de gezelligheid denken danquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, geweldig!
Als er met mijn familie gebbq'd wordt dan zijn er allemaal kant en klare barbecuepakketen van de supermarkt gehaald en een paar bakken Johmasalades. Daar word ik niet enthousiast van hoor
dat hondje had ik het gisteren al overquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hondje dat zoveel stemmen kreeg en die 2 kleine meisjes die doorgaan.
Typisch de doelgroep van het programma: meisjes 14-17 jaar, want die willen nog wel de moeite doen te sms-en en zijn nog te jong om te stappen op vrijdagavond. Die zitten massaal te kijken met het idee dat ze dat ook willen of later ook zoiets kunnen.
Ja, absoluut! Vergeleken met heel juli en augustus hadden ze geen betere dag kunnen uitzoekenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
Vanaf morgen herfstig weer.
Maar SunTav etc hebben wel mazzel gehad met het mooie weer voor de BBQ van Tante.
Dat zeg ik: meisjes die zich vereenzelvigen zich met hun leeftijdsgenoten. En sms-en en bellen massaal.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke foto's TAV! ziet er mooi uit allemaal!
maar die meisjes vond ik ook niet geweldig nee. Dan als choreograaf was mega enthousiast maar er was niks bijzonders aan
ja.. en de jury moest kiezen tussen hen en de hond.. ja, dan zou ik ook wel voor de meisjes gaan. maar bij een volgende battle met een andere dansgroep vliegen ze er uitquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zeg ik: meisjes die zich vereenzelvigen zich met hun leeftijdsgenoten. En sms-en en bellen massaal.
Zonder bril en met rokje en zwart t-shirtquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
Foto's zijn mooi op FB, SunTav.
Wie is tante van de grote aanwezige grijze golf?
Met bril of zonder bril?
Bril-fuckin-jantquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, absoluut! Vergeleken met heel juli en augustus hadden ze geen betere dag kunnen uitzoeken
Foto 15 op FB zijn de landheer en dame.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
Foto's zijn mooi op FB, SunTav.
Wie is tante van de grote aanwezige grijze golf?
Met bril of zonder bril?
Jaar of 65?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:49 schreef TAV74 het volgende:
Foto 15 op FB zijn de landheer en dame.
die wilde niet op de fotoquote:
quote:
Nee, dik jonger dan dat. Ze ziet er irl ook echt bij lange na niet uit als 65quote:
Oeps..ze zijn jonger dan ikquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
nee! halverwege de 50 ergens... (maar veel zorgen voor mijn oom de laatste jaren helaas, ineens de zorg voor zijn broer met down 3 uur rijden verderop en dat soort grappen... en tante met een kapotte zenuw in haar rug dus maanden aan huis gekluisterd geweest, dat tekent best ja..)
Mijn oom is erg mager geworden ja en dan lijk je vaak meteen 5 jaar ouder of zo...quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeps..ze zijn jonger dan ik
Maar soms hakt het leven er inderdaad erg in dus.
Alphen is een dorp. Heb je mij zelf geleerd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je die naast stadshoer ook tegenwoordig
nah kan me dat niet herinneren. wel bij 1 bepaalde act was hij echt hard.. een dansgroep, maar weet niet meer of het nou bij die basketballers of die humoristische act was..quote:
wat wil je hiermee zeggenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Alphen is een dorp. Heb je mij zelf geleerd.
Foto's vertekenen ook wel wat, als je ze er live bij ziet & hoort komen ze veel jonger over.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeps..ze zijn jonger dan ik
Maar soms hakt het leven er inderdaad erg in dus.
Bij beiden en hoe hij die prachtig zingende zangers (die met Jan Veenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:55 schreef FutureFairytale het volgende:
nah kan me dat niet herinneren. wel bij 1 bepaalde act was hij echt hard.. een dansgroep, maar weet niet meer of het nou bij die basketballers of die humoristische act was..
las net ditquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
Oh, en gefrituurde frietjes met mayo om deze tijd zijn wel erg lekker.![]()
sorry, FFT![]()
Goezo!quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv bij beschuitjes, fruit en thee gehouden.
Jan Vaynequote:Op zaterdag 3 september 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij beiden en hoe hij die prachtig zingende zangers (die met Jan Veenoptrad) afkraakte vond ik helemaal belachelijk.
als het maar volkorenbrood was danquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
las net dit![]()
nee hoor, ik geef je groot gelijkalleen mijn maag zou heftig protesteren nu. heb vanmiddag toch nog een lekker broodje gegeten (viel zowat flauw) en vnv bij beschuitjes, fruit en thee gehouden.
mijn broodje ook toch? meergranen pistoletje kaas rauwkostquote:
wie die ziangeres? nee hoor, ze was wel wat teleurgesteld. ze moet wat moderners zingen iddquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jan Vayneooooja dat meisje moest zowat huilen
mn moeder zegt altijd dat als je maag tekeer gaat dat je dan beter witbrood kunt eten omdat dat minder zwaar valt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
als het maar volkorenbrood was dan
Kaas=vet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn broodje ook toch? meergranen pistoletje kaas rauwkost
broodje aapquote:Op zondag 4 september 2011 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mn moeder zegt altijd dat als je maag tekeer gaat dat je dan beter witbrood kunt eten omdat dat minder zwaar valt.
ze ging er helaas ook wel naast af en toe.. het was geen Pearl of Estherquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
wie die ziangeres? nee hoor, ze was wel wat teleurgesteld. ze moet wat moderners zingen idd
OMG, nu gaat FFT de volgende keer een wit broodje Bokito etenquote:
nou ja, ik hield het altijd wel binnen dus er zal wel iets van waarheid in zittenquote:
Bonobo.quote:Op zondag 4 september 2011 00:02 schreef TAV74 het volgende:
OMG, nu gaat FFT de volgende keer een wit broodje Bokito eten
ja want ik neem ALLES letterlijkquote:Op zondag 4 september 2011 00:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
OMG, nu gaat FFT de volgende keer een wit broodje Bokito eten
quote:Op zondag 4 september 2011 00:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja want ik neem ALLES letterlijk
mwoah....quote:Op zondag 4 september 2011 00:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja, ik hield het altijd wel binnen dus er zal wel iets van waarheid in zitten
Nee, dat niet, je gelooft gewoon allesquote:Op zondag 4 september 2011 00:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja want ik neem ALLES letterlijk
ja dat ookquote:Op zondag 4 september 2011 00:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, je gelooft gewoon alles
dus? geloofde jij standaard niks wat je moeder als advies gaf? was je zo'n tegenstrijdig kindquote:
wit brood is altijd nog beter dan croissantjesquote:Op zondag 4 september 2011 00:03 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja, ik hield het altijd wel binnen dus er zal wel iets van waarheid in zitten
mn moeder is vroeger verzorgster geweest, zijn nog de 'oude' dingen die zij mij doorgeeft (niet de nieuwste wetenschap dus) maar stelde mij vaak gerust.
Whut?quote:Op zondag 4 september 2011 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus? geloofde jij standaard niks wat je moeder als advies gaf? was je zo'n tegenstrijdig kind
quote:Op zondag 4 september 2011 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
wit brood is altijd nog beter dan croissantjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Een theeventquote:Op zondag 4 september 2011 00:06 schreef Bluezz het volgende:
het is niet The Event golfer maar theevent (zoals ik het eerst las)
Herkenbaarquote:Op zondag 4 september 2011 00:10 schreef borisz het volgende:
Pff The Killing. EP 14 doen we ook nog maar vandaag
.
Nee, maar vandaag wel gezoend met iemand anders, telt dat ook?quote:Op zondag 4 september 2011 00:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Stee-heer, had je die meid nou nog gezien gisteren?
Een oude toneelvriendin die hier in de stad was voor les op de toneelacademiequote:
harde werkersquote:Op zondag 4 september 2011 00:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoien doei
Hier is het bedtijd. Om 9 uur opgestaan, even langzaam opgestart en toen naar de vloerenboer om de kleur van de eiken vloer te beslissen. Daarna naar het huis en begonnen met het ont-tegelen van de badkamer. Kaas heeft het afgemaakt en de vloerbedekking weggehaald in de slaapkamer. Drukke avond geweest op werk met een onbekende uitzendkracht in de bloedhitte. \ik spring onder de douche en dan in bed, morgen gaan we behang afstomen in de slaapkamers
![]()
Oh en er zijn vandaag foto's gemaakt van het huis, even kijken wanneer we die kunnen uploaden en posten.
Nee, had het wel voorgesteld maar zo ver wilde ze niet gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 00:55 schreef golfer het volgende:
Steer, steer, steer toch. Zoenen en hormonen. Hoe duidelijk kunnen signalen zijn? En dan op de trein zetten.
Dat meisje gebruikt nu dus alles weer op batterijen?
Zal er proberen een buddy systeem uit te slepen maar ik hoef geen relatie met d'r.quote:Op zondag 4 september 2011 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar! Die zit nu dus in EindhovenTo be continued?
Flauw zegquote:Op zondag 4 september 2011 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, had het wel voorgesteld maar zo ver wilde ze niet gaan.
er gebeurt niks, wat onzettend tof!!!!quote:Op zondag 4 september 2011 00:59 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond te horen gekregen dat mijn vliegtochtje maandag met een Cessnaatje doorgaat1,5 uur vliegen boven NL
Ik ben zo benieuwd hoe dat gaat bevallen. En ivm de de gewichtsverdeling van het vliegtuig moet ik achterin zitten
Want voorin zou betekenen dat het vliegtuig teveel naar voren hangt.....
ik weet niet of ik dit nou allemaal van die geruststellende info vind![]()
Maandagochtend.quote:Op zondag 4 september 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
ster wanneer ga je tsoeroeg?
nu? morguh?
zoeneh is cool
Een brugSteer te ver.quote:Op zondag 4 september 2011 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, had het wel voorgesteld maar zo ver wilde ze niet gaan.
Lieve Steer, natuurlijk snapte ik die wel en anders had ik niet die voorzet van die brug te ver gegeven, maar ik had het over marKUT.quote:Op zondag 4 september 2011 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
Nee![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Market_Garden
Ken je historie, golfertje
You've got to fly awayquote:Op zondag 4 september 2011 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
Maandagochtend.Morgen inpakken.
Beetje droevig erover, but life goes on.
Ik moest er toch iets puberaal van makenquote:Op zondag 4 september 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieve Steer, natuurlijk snapte ik die wel en anders had ik niet die voorzet va die brug te ver gegeven, maar ik had het over marKUT.
Ja. 'Leuke mensen' is wel een hele slechte reden om je in een stad te houden... die vind je als je goed zoekt overal...quote:
Uiteraard nietquote:Op zondag 4 september 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
er gebeurt niks, wat onzettend tof!!!!
quote:Op zondag 4 september 2011 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Market_Garden
Hier nog super benauwd. Hopelijk waait het snel deze richting uit. Beetje verkoeling kan ik wel gebruiken.quote:Op zondag 4 september 2011 01:15 schreef PdeHoog het volgende:
En het begint hier te lichten en wat stevig te waaien. En ik hoor wat rommel hier en daar! Hopen dat er nu een beetje koelte komt in huis
Brownie zit nu voor het raam van de balkondeur buiten te kijken
Kan ik me voorstellen. Hier nog eentjequote:Op zondag 4 september 2011 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier nog super benauwd. Hopelijk waait het snel deze richting uit. Beetje verkoeling kan ik wel gebruiken.
Die staat ook op het harddiskjequote:
Ik heb een GPX-je gekregen. Ik zal eens kijken hoe die looptquote:Op zondag 4 september 2011 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
Pee, twee vrienden van me hebben ook in een Cessna Rotterdam - Lelystad gedaan. Welke route ga jij volgen?
Ik heb om 4 uur in Eindhoven afgesproken. Ik wil best een paar uurtjes eerder komen hoorquote:
Werkzequote:Op zondag 4 september 2011 10:04 schreef Memento-Mori het volgende:
vanaf werk, t lijkt buiten wel nacht
gezellig! maar niet te laat danquote:Op zondag 4 september 2011 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Werkze
Vanavond dan maar drankje doen?![]()
quote:Een 31-jarige man uit Nieuw-Zeeland is gestikt in zijn vliegtuigmaaltijd tijdens een vlucht van Singapore naar Auckland.
Robert Rippingale was zijn maaltijd aan het eten terwijl hij een film aan het kijken was tijdens de elf uur durende vlucht. "Het ene moment waren we elkaar nog aan het kussen, en hielden we elkaars hand vast, het andere was hij aan het stikken", zegt zijn vriendin Vanessa Preechakul (27) tegen de New Zealand Herald.
Preechakul dacht niet meteen dat er iets mis was. Ze zag hem trillen, maar dacht dat hij heel hard aan het lachen was. Toen ze naar zijn gezicht keek, hij niet meer kon praten en zijn lippen paars werden, wist ze dat het foute boel was.
De man werd negentig minuten na het opstijgen dood verklaard door een dokter. De doodsorzaak wordt volgens een woordvoerder van de Australische luchtvaartmaatschappij Jetstar onderzocht. Rippingale is zaterdag begraven.
Hier ook dus. Zit in het zonnetje op de bank.quote:Op zondag 4 september 2011 10:55 schreef Sunnythesun het volgende:
hoipiepeloi
Het is hier nu nog mooi weerben benieuwd hoe lang het nog duurt
hihi.quote:Op zondag 4 september 2011 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn voeten zijn gister bruiner gewordenheb nu helemaal witte sandaaltjes afgetekend..
waar had je bbq? tis nu nog droog hier. hopelijk blijft het zo want vriendin en ik willen ergens lunchen.quote:Op zondag 4 september 2011 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
heerlijk was de bbq gister. wat een weertje was het nog
hij werkt op een pontquote:Op zondag 4 september 2011 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
Werkt mr. X op een pont? Gaat hij ergens naartoe waar hij over een pont moet? Snap het niet meer
Wat leuk zeg!quote:Op zondag 4 september 2011 11:16 schreef AnneX het volgende:
http://liniepont.nl/
De laatste maand in het weekend.
hé Steer: zoenen ? schrijven eerst !
Nee hoor ; dezequote:Op zondag 4 september 2011 11:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat leuk zeg!
Ja, voor we gezoend hadden, hadden we reeds een foto gepost op Facebook
Thuis op het balkonquote:Op zondag 4 september 2011 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar had je bbq? tis nu nog droog hier. hopelijk blijft het zo want vriendin en ik willen ergens lunchen.
* Den_Haag snel facebook gaat checkenquote:Op zondag 4 september 2011 11:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat leuk zeg!
Ja, voor we gezoend hadden, hadden we reeds een foto gepost op Facebook
snel klaarquote:Op zondag 4 september 2011 11:43 schreef borisz het volgende:
* borisz doet de laatste schijf van The Killing erin
Nu maar even atletiek kijkenquote:Op zondag 4 september 2011 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
snel klaar
volgens buienradar blijft het komende uren droog
4x100 voor mannen is snel voorbij voor Nederland.quote:Op zondag 4 september 2011 12:12 schreef borisz het volgende:
Nu maar even atletiek kijken. Laatste dag van het WK met oa de estafette.
Ach het stokje is niet gevallenquote:Op zondag 4 september 2011 12:30 schreef golfer het volgende:
[..]
4x100 voor mannen is snel voorbij voor Nederland.
ik zou zo met hem willen ruilen, lijkt me echt hardstikke leukquote:Op zondag 4 september 2011 11:16 schreef AnneX het volgende:
Mn.X is altijd een groot fan van drs. P geweest.
Wat een lol dat hij nu heen en weer gaat.
Hij is er lyrisch over.
Zelfs met slecht weer.
Jaaaaa maarten v r.quote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef AnneX het volgende:
Ohja, zo post je een week niet en nu allerlei mededelingen.
As. dinsdag hebben wij een middag van de Abvakabo over invullen vrije tijd na het pensioen.
oid.![]()
Wij gaan nooit naar dit soort dagen.
Alleen is het lokkertje nu: Maarten van Rossum.![]()
We hebben ons maar digitaal aangemeld.
je riep annexquote:Op zondag 4 september 2011 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Net 2 kg eiwit besteld, leuk dat de TNT Post een nieuwe bezorgservice heeft: wordt gewoon gedropt bij een postkantoor in de buurt en dan krijg je een SMS'je dat je het mag komen ophalen. Ideaal.
Wel leuk om die mensen van die tabakszaak annex postkantoor weer te zien, echt zo'n oud echtpaar die de zaak al jaren runt in de buurt.
Tja, keep it simple.quote:Op zondag 4 september 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Anne, waarom moet jij daar dan over bellen? Die schone zus kan toch gewoon zeggen 'mijn schoonzus is jarig en we gaan uit eten'. Ik zou wel een etentje eisen hiervoor
Maarten van Rossem is ook mijn favoriet. In de Linda van deze maand stond nog een leuk interview met hem
Wel lekker tochquote:Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
poeh hey.. wat zijn we sloom hier.. wel lekker even een dagje echt niets doen
quote:Op zondag 4 september 2011 13:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel lekker toch
Morgen begint het drukke leven weer?
Heb besloten een sportkijkdag te houdenquote:Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk!quote:Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
ik las lekkertje en dacht 'Maarten? ehh...uhu...'quote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef AnneX het volgende:
Alleen is het lokkertje nu: Maarten van Rossum.![]()
dacht dat ie vnv kwamquote:
Dus ik heb het van Annexx overgeorvenquote:Op zondag 4 september 2011 15:29 schreef golfer het volgende:
Is het soms besmettelijk die bursitis?
Het heerst hier ook al in huis.
Ga jij eens bungelen...quote:Op zondag 4 september 2011 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus ik heb het van Annexx overgeorven
Narigheid.quote:Op zondag 4 september 2011 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn arm, op aanraden van Annexx.
Doet verdomd pijn zo'n acute bursitis![]()
![]()
Kán geen afscheid nemenquote:Op zondag 4 september 2011 18:30 schreef AnneX het volgende:
per ongeluk heb ik een stuk gember gesnipperd - die staat niet in het recept-
what the heck : bij de saus en bij de kip de andere helft gedaan.
Lang afscheid van het bootje bij de laatste keer varen. Typisch mn. X.
Nog niet thuis...
Ja, kan me voorstellen. Maandag meteen beginnen dus? Gaat je werkweek er anders uitzien?quote:Op zondag 4 september 2011 18:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, spelletje gemaakt om deze week te doen met de klasbegin rusteloos te worden nu het werk er weer aan komt...
Nee,, blijft het zelfde ongeveer. Althans, t/m december iedere woensdag (en do + vr) voor de klas,, daarna waarschijnlijk om de week de woensdag. En morgen alleen even om op te starten tot de pauze of zo, ff kijken hoe het gaat.quote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen. Maandag meteen beginnen dus? Gaat je werkweek er anders uitzien?
Rust?quote:Op zondag 4 september 2011 18:31 schreef AnneX het volgende:
Narigheid.![]()
Gelukkig heb je vakantie en rust.![]()
Maar je bent gewoon nog bij hem gebleven en toch hou je van hem, ouwe mopperkont.quote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef AnneX het volgende:
Liniepontje doet het van mei t/m september in de weekeinden. .
In de zomervakantie dagelijks - dit jaar voor het eerst.
Gewoon zijn laatste werkdag.
Wij zouden op vakantie...
Zag mn. X niet zitten![]()
om allerlei redenen.
Komt nu goed uit: kunnen wij een vriend helpen verhuizen![]()
![]()
Nou liep ik liever in Istanboel - met heupblessure - dan het plafond witten.
Nondeju: voor onszelf deed een prof. schilderen.
Karmapunten of telt het niet als jezelf bijhoudt...
Nou, zij loopt nog. Doe jij de rugzak, kan dat?quote:Op zondag 4 september 2011 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Rust?
Heb je ons programma gezien voor de komende 2 weken?
Dat wordt voor mij dus op stap gaan met een one-armed-bandit.
Ja die heupblessure hoe is het daarmeequote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef AnneX het volgende:
Liniepontje doet het van mei t/m september in de weekeinden. .
In de zomervakantie dagelijks - dit jaar voor het eerst.
Gewoon zijn laatste werkdag.
Wij zouden op vakantie...
Zag mn. X niet zitten![]()
om allerlei redenen.
Komt nu goed uit: kunnen wij een vriend helpen verhuizen![]()
![]()
Nou liep ik liever in Istanboel - met heupblessure - dan het plafond witten.
Nondeju: voor onszelf deed een prof. schilderen.
Karmapunten of telt het niet als jezelf bijhoudt...
It takes one to know one.quote:Op zondag 4 september 2011 18:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je bent gewoon nog bij hem gebleven en toch hou je van hem, ouwe mopperkont.
Ik zadel hem. Heb ik toch nog een pakezeltjequote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef AnneX het volgende:
Nou, zij loopt nog. Doe jij de rugzak, kan dat?
En je had rustdagen ingepland, meen ik mij te herinneren.
Redelijk onder controle.quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die heupblessure hoe is het daarmee
Zou het niet doen dan, helpen verhuizen
/gratis advies
Oh ja?quote:Op zondag 4 september 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Maar als je iets wilt verwijderen dan kan je dat gewoon zelf natuurlijk door je bericht leeg te editten, daar heb je mij niet voor nodig
kon ik niet beoordelen dus dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 4 september 2011 18:45 schreef borisz het volgende:
De bolognesesaus was erg lekker. Kan zege dat deze editie echt beter was dan de vorige keer.
gaat het?quote:
Echt superlekker! Zelfs met 1 armquote:Op zondag 4 september 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
Gebakken sliptongetjes (gemarineerd met bloem, ei en paneermeel), met gebakken aardappeltjes en gekookte worteltjes vielen hier ook goed in de smaak.
Hier regent het af en toe.quote:
heerlijk zondagsmaaltje!!!quote:Op zondag 4 september 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
Gebakken sliptongetjes (gemarineerd met bloem, ei en paneermeel), met gebakken aardappeltjes en gekookte worteltjes vielen hier ook goed in de smaak.
is t nu al zo erg dat je je arm niet meer kunt bewegen?quote:
Yups al vanaf zaterdag/jaarmarkt.quote:Op zondag 4 september 2011 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
is t nu al zo erg dat je je arm niet meer kunt bewegen?
Is ie er alquote:Op zondag 4 september 2011 19:01 schreef AnneX het volgende:
De diskussie slip - of slibtongetjes is al gevoerd , dacht ik in een ver verleden.
Wij gaan aan de pindasoep en roti
Ik hou sliptong aan:quote:Op zondag 4 september 2011 19:01 schreef AnneX het volgende:
De diskussie slip - of slibtongetjes is al gevoerd , dacht ik in een ver verleden.
Hey, I'm with you here!quote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
echt he.. ik ben jullie totaal kwijt
boh..quote:
Aha, ik legde altijd juist de link met slib, maar dat is dus foutiefquote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou sliptong aan:
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/slibtong-sliptong
Ja, dat vind ik echt k*t voor haar. Daar heeft ze zich echt wekenlang op verheugd. Hopelijk kan de dokter er iets aan doen zodat ze toch nog mee kan doen daarmee.quote:
Ja, dat zou mooi zijn.. anders echt goed klotequote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt k*t voor haar. Daar heeft ze zich echt wekenlang op verheugd. Hopelijk kan de dokter er iets aan doen zodat ze toch nog mee kan doen daarmee.
iemand die naast het paard loopt? trusten Golferquote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt k*t voor haar. Daar heeft ze zich echt wekenlang op verheugd. Hopelijk kan de dokter er iets aan doen zodat ze toch nog mee kan doen daarmee.
grapefruit vind ik zelfs als mens raar smakenquote:Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
maar met hevige pijn lijkt het me niet echt fijn rijden evengoedhopen dus dat daar iets op gevonden kan worden..
rare hond, zat net te bedelen terwijl ik een grapefruit at
Ik heb een fruitetende hondquote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
grapefruit vind ik zelfs als mens raar smaken
Leuke hondquote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een fruitetende hondmaar sinaasappel en grapefruit vind hij wel gek
dit lees ik weleens vaker van jouquote:Op zondag 4 september 2011 19:33 schreef Sarabi het volgende:
verjaardagsfeestje van mijn neefje gehad
was gezellig maar misschien net een wijntje teveel op en nu iets te eerlijk geweest op facebook
achja
de rest van het restaurant liep leeg na de 6e keer?quote:Op zondag 4 september 2011 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Dit nummer maakt me instant vrolijk en aan het lachen:
Maar dat komt vooral denk ik door een verhaal waar ik ooit op stumblede van twee jongens die in een restaurant dit nummer minstens 30x achter elkaar hadden 'gekocht'![]()
![]()
(eerste commentaar wat er staat gaat daar ook vast over
Best meal I ever had
)
Kloptquote:Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dit lees ik weleens vaker van jou
maar het was gezellig toch
Ze hadden na een stuk of 8x of zo een ander nr geprogrammeerd en je zag een golf van verlichting door het restaurant gaan...waarna direct weer 'pussycat' volgdequote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
de rest van het restaurant liep leeg na de 6e keer?
Pfff verhaal gaat alle kanten opquote:Op zondag 4 september 2011 19:37 schreef borisz het volgende:
Tijd voor EP 18 van the killing.
Wellicht vandaag die serie nog afkijken
quote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Pfff verhaal gaat alle kanten op. Op naar 19
Oh, je bent er bijnaquote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Pfff verhaal gaat alle kanten op. Op naar 19
Ik zal niet verklappen hoe het aflooptquote:Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Sun; ik kijk nu Ice Age 3 op RTL 4
Diegene die gedronken hebben zijn meestal niet diegene die gewond rakenquote:Op zondag 4 september 2011 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
paar maanden geleden met hem in Duitsland gewerkt.. wonder boven wonder niet gewond geraakt!
http://www.telegraaf.nl/b(...)_stuur__.html?p=14,1
das aardig van jequote:Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zal niet verklappen hoe het afloopt
volgens mij was hij alleen (gelukkig maar).quote:Op zondag 4 september 2011 20:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Diegene die gedronken hebben zijn meestal niet diegene die gewond raken
Vooral gelukkig dat het een eenzijdig ongeluk was.. Je zult geraakt worden door zo'n hufter.quote:Op zondag 4 september 2011 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij was hij alleen (gelukkig maar).
val je van alcohol sneller in slaap?quote:Op zondag 4 september 2011 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vooral gelukkig dat het een eenzijdig ongeluk was.. Je zult geraakt worden door zo'n hufter.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 4 september 2011 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
val je van alcohol sneller in slaap?
Dan heeft hij blijkbaar niet gefeest onderwegquote:Op zondag 4 september 2011 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk soms. je kunt er ook langer op feesten.
ik heb wel eens met 2 flugeltjes op een stuk gereden en mn ogen leken wel een stukje wijder open dan normaal hahaquote:
volledig onverantwoord, en absoluut niet stoer.quote:Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb wel eens met 2 flugeltjes op een stuk gereden en mn ogen leken wel een stukje wijder open dan normaal haha
ooh echt waar? ik vond het heel stoer, daarom drink ik ook zoveelquote:Op zondag 4 september 2011 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
volledig onverantwoord, en absoluut niet stoer.
Ik dacht dat jij helemaal geen alcohol dronk?quote:Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb wel eens met 2 flugeltjes op een stuk gereden en mn ogen leken wel een stukje wijder open dan normaal haha
oh en aantal jaar geleden tijdens feest veel flugel gedronken en kon thuis niet in slaap komen want toen stonden mn ogen ook wijd
waarom doe je het dan?quote:Op zondag 4 september 2011 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh echt waar? ik vond het heel stoer, daarom drink ik ook zoveel
dit ging ook over een aantal jaar terug maar ik ben niet tegen alcohol. ik hou er gewoon niet zo van. flugeltjes en passoa jus lust ik wel maar is nu denk 3 jaar geleden dat ik voor het laatst een glaasje op had. daarvoor ook 1x in half jaarquote:Op zondag 4 september 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij helemaal geen alcohol dronk?
meisje die met de auto was werd ziek dus besloot ik in haar auto terug te rijden en 2 mini flesjes kon wel toen. kom op zeg, ga even doen alsof niemand met bv 2 bier rijdt.. ken er meer die met meer op rijden na bv een restaurantbezoekje ofzo.quote:
Wat anderen doen maakt het nog steeds niet okayquote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meisje die met de auto was werd ziek dus besloot ik in haar auto terug te rijden en 2 mini flesjes kon wel toen. kom op zeg, ga even doen alsof niemand met bv 2 bier rijdt.. ken er meer die met meer op rijden na bv een restaurantbezoekje ofzo.
Oh maar dan is het natuurlijk okquote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meisje die met de auto was werd ziek dus besloot ik in haar auto terug te rijden en 2 mini flesjes kon wel toen. kom op zeg, ga even doen alsof niemand met bv 2 bier rijdt.. ken er meer die met meer op rijden na bv een restaurantbezoekje ofzo.
ja maar er zat een paar uur tussen. daarbij ga ik iemand met koorts niet achter het stuur zetten, dat is nog minder verantwoord.quote:Op zondag 4 september 2011 21:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat anderen doen maakt het nog steeds niet okay
En ik neem aan dat jij beginnend bestuurder was?
waarom heb je het over zonder eten?quote:Op zondag 4 september 2011 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh maar dan is het natuurlijk ok![]()
![]()
Als ik weet dat ik nog flink ga tafelen en het nog een paar uur duurt voor ik moet rijden (en ik niet erg vermoeid ben) durf ik 1 wijntje wel aan, maar meer vind ik echt totaal onverantwoord. En zonder eten sowieso not done..
Maar je zegt net dat je er fysiek nog veel van merktequote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar er zat een paar uur tussen. daarbij ga ik iemand met koorts niet achter het stuur zetten, dat is nog minder verantwoord.
Moet ik het echt uitleggen?quote:Op zondag 4 september 2011 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom heb je het over zonder eten?
Voordat wij verdronken in een alcoholvrije diskussie...quote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef Memento-Mori het volgende:
hapje gegeten en drankje gedaan met steer
er is maar 1quote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voordat wij verdronken in een alcoholvrije diskussie...
heb je afscheid genomen MM ? er zal voor jou toch ook wel iets veranderen ?
Of heb je nog een "Steer" ontmoet in M'tricht ?.
Met koorts achter het stuur zitten is geen misdrijf.quote:Op zondag 4 september 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ja maar er zat een paar uur tussen. daarbij ga ik iemand met koorts niet achter het stuur zetten, dat is nog minder verantwoord.
Prima film inderdaad, meer een documentaire.quote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
Net Conspiracy gekeken. Een verfilimg over de Wannsee conferentie over de Final Solution. Indrukwekkende verfilimg.
Jullie blijven toch vast wel met enige regelmaat (tot zover dat toelaat) elkaar zien?quote:Op zondag 4 september 2011 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er is maar 1Steer
en ja steer is wel 1 van mn weinige sociale contacten hier dus jammer dat die terug gaat
Bij gebrek aan het echte materiaal, voldoet dit prima inderdaadquote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Prima film inderdaad, meer een documentaire.
Ja, dat is een nadeel inderdaad. Overigens zijn de BBC filmdocu's over de Nürnberg processen ook de moeite waard.quote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij gebrek aan het echte materiaal, voldoet dit prima inderdaad. Overtuigend neergezet ook.
Meestal kijk ik liever documentaires, vanwege de dramatisering van films. Ook blijft het raar om Duitsers met perfect Brits accent te horen praten.
Staat in de queuequote:Op zondag 4 september 2011 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dat is een nadeel inderdaad. Overigens zijn de BBC filmdocu's over de Nurnberg processen ook de moeite waard.
ik vind het niet kunnen. Als ik drink, rijd ik niet. Ja, 1 wijntje bij het eten, en dan om 12 uur rijden, geen probleem. Maar anders niet. Je brengt niet alleen jezelf in gevaar, maar ook anderen...quote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
cheers matequote:Op zondag 4 september 2011 21:52 schreef borisz het volgende:
Straks om de vakantie officieel af te sluiten Dalwhinnie 15 inschenken.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:52 schreef borisz het volgende:
Sláinte !quote:Op zondag 4 september 2011 21:52 schreef borisz het volgende:
nee, ajaxquote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef golfer het volgende:
LOK HAAR MET WAT SETJES MD MEE!
Ze is tenslotte al supporter van die k*t-club die daar speelt.
Ajaxquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet er een beetje van overgeven in mn mond
Heerlijk hoe mensen kunnen overdrijven als het om voetbalclubs gaatquote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet er een beetje van overgeven in mn mond
golfer begon met kutclubquote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe mensen kunnen overdrijven als het om voetbalclubs gaat![]()
![]()
Met als toppunt: de netnummers als vervanging voor de stad waar die club speelt. Alsof het besmettelijk is als je de naam van die stad uitspreekt.quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe mensen kunnen overdrijven als het om voetbalclubs gaat![]()
![]()
Golfer is ook een mensquote:
Ik dacht dat die nummers stonden voor het aantal hersencellen die ze over haddenquote:Op zondag 4 september 2011 22:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met als toppunt: de netnummers als vervanging voor de stad waar die club speelt. Alsof het besmettelijk is als je de naam van die stad uitspreekt.
NEC supporters zijn dus het slimst van allemaal.quote:Op zondag 4 september 2011 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik dacht dat die nummers stonden voor het aantal hersencellen die ze over hadden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |