Op TC kan je ook cammenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat je gaat chatten als je SC hebt, wat heeft een SC dan nog voor zin
Maar ik ben lelijk, dan gaan jullie schermen kapotquote:
Geen probleem. Wou gewoon even een sfeer zetten.quote:
Lolquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en elkaar dan aankijken. Wauw.Dat geeft echt iets extra's
Fokkers zien achter hun pc'tjequote:Op zaterdag 3 september 2011 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja best wel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Of achter de tekentafelquote:
DE GEILHEID!!!quote:
Ja serieus, niemand doet daar iets boeiends. Het is altijd zo dat je kijkt naar mensen die levenloos naar hun scherm zitten te kijken. Om blij van te worden.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:20 schreef Dalando het volgende:
Trouwens Sabine zit op cam, ik raad het aan.
Niemand die gaat strippen voor je?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja serieus, niemand doet daar iets boeiends. Het is altijd zo dat je kijkt naar mensen die levenloos naar hun scherm zitten te kijken. Om blij van te worden.
Jij bent wel leukquote:
Ja, da's best wel leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja serieus, niemand doet daar iets boeiends. Het is altijd zo dat je kijkt naar mensen die levenloos naar hun scherm zitten te kijken. Om blij van te worden.
Dat ookquote:
Als boter in een hete panquote:
Prima hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja flips, mn zoon is er de 16de wel bij
En ik dannnnnnnnquote:
Dan zou het misschien nog de moeite waard zijn. Maar zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand die gaat strippen voor je?
Ik heb liefde voor mono, ez en patjequote:
Doeg.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:22 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ga er weer vandoorVeel plezier iedereen verder.
Wat is de tc?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan zou het misschien nog de moeite waard zijn. Maar zelfs dat niet.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk dan wat jullie met dit topic gedaan hebben. Barbaren!
Je bent zelf een barbaarquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk dan wat jullie met dit topic gedaan hebben. Barbaren!
Ik had zo een gevoelquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik barbapapa ben?
Flips weet alles. ALLES.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik barbapapa ben?
Ik doe mezelf altijd slim voor, helpt altijd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe mezelf alleen zo dom voor
Datquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe mezelf alleen zo dom voor
Waar is jouw cam?quote:
Wanneer bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik doe mezelf altijd slim voor, helpt altijd.
Dankjequote:
Asjeblieft graag gedaan, gaat je cam nog aan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer bijvoorbeeld?
[..]
Dankje
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik me afvraag hoe jij weet dat ik barbapapa ben, bijvoorbeeld.
Verlaat mij maar, haterquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga maar eens opzoek naar een ander topic nu, dit is echt niet leuk meer zo.
echt he...quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga maar eens opzoek naar een ander topic nu, dit is echt niet leuk meer zo.
hequote:Op zaterdag 3 september 2011 23:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
Ben net klaar met werken en geniet nu van een broodje Döner met een pilsjealsof er een engeltje over je tong piest.
ok.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
Ben net klaar met werken en geniet nu van een broodje Döner met een pilsjealsof er een engeltje over je tong piest.
Kom skaipen!!quote:
Jaloers, heb al hele dag trek in iets van Döner, maar ik gun het je dus eet smakelijk nogquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
TC.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
MKquote:
Thnxquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaloers, heb al hele dag trek in iets van Döner, maar ik gun het je dus eet smakelijk nog
Hier in Hilversum ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Proost!!
De doner in Purmerend is
Faalquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:49 schreef ConscienceNL het volgende:
ik koop gewoon een diepvries broodje doner kebab van de AH
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:49 schreef ConscienceNL het volgende:
Ze moeten jou opsluitenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:49 schreef ConscienceNL het volgende:
wat het is lekker hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
niet wanneer het uit de diepvries komt
Flips, patje komt misschien ook de 16dequote:
Ik ben zo blij dat ik geen mtv kijkquote:
De kiosk is dat volgens mij, daar heb ik ook vaak Doner gehaald toen ik nog op het ROC daar zatquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die heet, maar in het hilversum sportpark zit ie
Nais, ik kijk geen mtv ik kijk Tcquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips, patje komt misschien ook de 16de
ik ben erquote:Op zondag 4 september 2011 00:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
haten is verlaten en niet meer terugkomen
Niks misschien, je moet gewoon van mijquote:
okequote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit valt me wel een beetje tegen van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze woont in Limburg, wat had je dan verwachtquote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
okeNee, maar echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat wij GMTA waren.
![]()
Ja iddquote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze woont in Limburg, wat had je dan verwacht :")
gelijk heeft zequote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Achtergesteld geboed, net als drenthe en grunn en frieslandquote:
Ohja, dat verklaart het.quote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze woont in Limburg, wat had je dan verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef je geen ongelijkquote:Op zondag 4 september 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Achtergesteld geboed, net als drenthe en grunn en friesland
een fruitvliegje doet niks, die muggen op mijn kamer welquote:Op zondag 4 september 2011 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
Arrgghghghghg, er vliegt de hele tijd zo'n klein kutvliegje voor m'n scherm langs. Het is zo'n fruitvliegje, dus die zijn onmogelijk dood te slaan.
Dat beest is er gewoon op uit om mij psycho te maken.
Ja, afgelopen nacht ben ik ook al belaagd door muggen, zit al weer onder de bulten. Maar dit beest irriteert me gewoon, bah.quote:Op zondag 4 september 2011 00:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
een fruitvliegje doet niks, die muggen op mijn kamer wel
Huilen om fruitvliegjequote:Op zondag 4 september 2011 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
Arrgghghghghg, er vliegt de hele tijd zo'n klein kutvliegje voor m'n scherm langs. Het is zo'n fruitvliegje, dus die zijn onmogelijk dood te slaan.
Dat beest is er gewoon op uit om mij psycho te maken.
Ik huil niet, maar als ik elke keer voor jou langs zou vliegen, om de 10 seconden, puur om je te irriteren, zou je me ook dood willen slaan.quote:Op zondag 4 september 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Huilen om fruitvliegje__________________________________________________________!
Fruitvliegjes kan je juist heel makkelijk doodmakenquote:Op zondag 4 september 2011 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik huil niet, maar als ik elke keer voor jou langs zou vliegen, om de 10 seconden, puur om je te irriteren, zou je me ook dood willen slaan.
En dat zou ik je dan niet eens kwalijk nemen.
Dan sla jij echt verkeerd.quote:Op zondag 4 september 2011 00:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
Afgelopen nacht sloeg ik een mug dood en nu zit er bloed op mijn plafond
Als ze stilzitten ja.quote:Op zondag 4 september 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fruitvliegjes kan je juist heel makkelijk doodmaken
even kwooten ditquote:Op zondag 4 september 2011 00:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die friet zeggen zijn paupers (behalve mk natuurlijk)
gr gr
JA MAAR JIJ BENT 2 METER EN EEN VLIEG 2 MMquote:Op zondag 4 september 2011 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik huil niet, maar als ik elke keer voor jou langs zou vliegen, om de 10 seconden, puur om je te irriteren, zou je me ook dood willen slaan.
En dat zou ik je dan niet eens kwalijk nemen.
oei de telefoon gaatquote:Op zondag 4 september 2011 00:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
IK MAG MIJ ZEKER NIET OVERSLAPEN
en nu voel je je speciaal?quote:Op zondag 4 september 2011 00:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omdat er staat behalve mk![]()
![]()
![]()
: @:@:@:@:@:@:@
Trusten xoxoquote:Op zondag 4 september 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga denk ik slapen heb ik besloten![]()
Doei schatjes tot morgen
quote:Op zondag 4 september 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Doei schatjes tot morgen
Ja, vandaar dat het voor mij zo lastig is.quote:Op zondag 4 september 2011 00:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA MAAR JIJ BENT 2 METER EN EEN VLIEG 2 MM
Trustenquote:Op zondag 4 september 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Doei schatjes tot morgen
Trusten!quote:Op zondag 4 september 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Doei schatjes tot morgen
Ik geef een 8-quote:Op zondag 4 september 2011 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb honger, ik heb dorst
Maar heb geen zin in leverworst
Ik ga dus even naar benee
En neem voor straks wat lekkers mee
Oh wat zal ik smullen nom nom nom
Als ik zometeen weer terug kom
quote:Op zondag 4 september 2011 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb honger, ik heb dorst
Maar heb geen zin in leverworst
Ik ga dus even naar benee
En neem voor straks wat lekkers mee
Oh wat zal ik smullen nom nom nom
Als ik zometeen weer terug kom
Ik dronk net ook melk.quote:Op zondag 4 september 2011 00:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ga ff mijn dagelijkse 7 liter melk drinken brb
Ik ben ook naar planet of the apes geweestquote:
Vroege voorstelling?quote:Op zondag 4 september 2011 00:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ben ook naar planet of the apes geweest
Ja, lido was dicht ofzoquote:
Hoe vond jij hem? Ik vond hem briljantquote:Op zondag 4 september 2011 00:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ben ook naar planet of the apes geweest
Ik ook, ik wil ook sowieso een slimme aapquote:Op zondag 4 september 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe vond jij hem? Ik vond hem briljant
Ja ze zijn daar een beetje aan het verbouwen ofzoquote:
Hij was echt briljant, ook heel mooi gemaakt en zo. 14.gifquote:Op zondag 4 september 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe vond jij hem? Ik vond hem briljant
quote:Op zondag 4 september 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG DIKKE SPIN HIER GEEN LEUGEN
Wat een problemen zeg, echt spannend/eng!quote:Op zondag 4 september 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb een paar stickers verkeerd geplakt
hij kroop onder de kast dusquote:Op zondag 4 september 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG DIKKE SPIN HIER GEEN LEUGEN
Ja best welquote:Op zondag 4 september 2011 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Wat een problemen zeg, echt spannend/eng!
quote:Op zondag 4 september 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hij kroop onder de kast dus
ik kom je reddenquote:Op zondag 4 september 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hij kroop onder de kast dus
Doe eens rustig, je klinkt als sanasoufi.quote:
Ja en?quote:
Wil binnenkort een externe harde schijf kopenquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 00:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wil binnenkort een externe harde schijf kopen
Overigens kom ik er net achter dat ik dat plaatje in het verkeerde topic had gepost
En wat heb je er aan? Is dat sneller dan één schijf of zo?quote:
UDOWU en Nachtbagger openstaan, dan kun je je snel vergissenquote:Op zondag 4 september 2011 00:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wil binnenkort een externe harde schijf kopen
Overigens kom ik er net achter dat ik dat plaatje in het verkeerde topic had gepost
ahh schatje tochquote:Op zondag 4 september 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat ik die spin nergens meer kan zien.
Nee, externe harde schijf.quote:Op zondag 4 september 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat heb je er aan? Is dat sneller dan één schijf of zo?
plaatje doet t nietquote:
Echt niet, wij leveren kwaliteit met iedere post die we maken, zij baggeren maar een beetje.quote:Op zondag 4 september 2011 00:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
UDOWU en Nachtbagger openstaan, dan kun je je snel vergissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Daar heb ik een USB-stick voor, die past tenminste in je zak.quote:Op zondag 4 september 2011 00:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, externe harde schijf.Daar gooi ik alle series die ik heb op, staat netter enzo. En je kunt het overal mee naartoe nemen
ik wil ook 1 tb, maar heb maar 500 gigquote:
dan nietquote:Op zondag 4 september 2011 01:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je kan hem niet eens vinden
Koop dan gewoon gelijk 2TB, kan je gelijk weer een tijde vooruit.quote:Op zondag 4 september 2011 01:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik wil ook 1 tb, maar heb maar 500 gig
ik ook ?quote:Op zondag 4 september 2011 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
MK ziet jou posts nu al zo;
[ afbeelding ]
HAAHAHAquote:Op zondag 4 september 2011 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
MK ziet jou posts nu al zo;
[ afbeelding ]
Haha wel slecht, mijn schoollaptop staat vol filmsquote:Op zondag 4 september 2011 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koop dan gewoon gelijk 2TB, kan je gelijk weer een tijde vooruit.
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eindelijk, ik heb het fruitvliegje dood
Voel je je nu een echte vent?quote:Op zondag 4 september 2011 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eindelijk, ik heb het fruitvliegje dood
eenschquote:Op zondag 4 september 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dankje, ik voel me ook erg trots enzo.
[..]
Ja, ik ben nu even dé man.![]()
Je komt nu over als Nectar, wil je dat nou echt?quote:Op zondag 4 september 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dankje, ik voel me ook erg trots enzo.
[..]
Ja, ik ben nu even dé man.![]()
Nee, vandaar de kwaliteitspost hier boven om het even goed te maken.quote:Op zondag 4 september 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je komt nu over als Nectar, wil je dat nou echt?
En had je een vlek op je monitor, geweldig.quote:Op zondag 4 september 2011 01:06 schreef BBQSausage het volgende:
Hij zat opeens op m'n scherm, op een post van mij. Dus ik dacht, ok, je mag overal aanzitten, maar mijn posts zijn heilig. Dus toen pakte ik het pakje fapdoekjes, en mepte ik die zo tegen het scherm aan. En toen kleefde hij aan het pakje fapdoekjes.
SERIEUSquote:Op zondag 4 september 2011 01:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Een fruitvliegje gaat binnen 48 uur dood
quote:Op zondag 4 september 2011 01:06 schreef BBQSausage het volgende:
Hij zat opeens op m'n scherm, op een post van mij. Dus ik dacht, ok, je mag overal aanzitten, maar mijn posts zijn heilig. Dus toen pakte ik het pakje fapdoekjes, en mepte ik die zo tegen het scherm aan. En toen kleefde hij aan het pakje fapdoekjes.
Nee, niet eensquote:Op zondag 4 september 2011 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
En had je een vlek op je monitor, geweldig.
ninja editquote:Op zondag 4 september 2011 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
En had je een vlek op je monitor, geweldig.
Tevens dit:
[ afbeelding ]
Knap gezien en bedankt voor het melden.quote:
Nee.quote:
En elk fruitvliegje zorgt voor gemiddeld 400/500 nakomelingen.quote:Normaal gesproken leeft het insectje gemiddeld 37 dagen
dat laatste weet iedereenquote:Op zondag 4 september 2011 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap gezien en bedankt voor het melden.
Wist je dat:
• 1% van de ruis op TV veroorzaakt wordt door de resterende straling van de oerknal waarmee het heelal ontstond.
• Op een naaldhak even veel kracht staat als op een olifanten poot.
• Een onweerswolk net genoeg water bevat om een badkuip te vullen.
• De tong de sterkste spier is in het lichaam.
Maar dat is toch inclusief het leven van de larve? De vlieg zelf overleeft toch maar 48 uur?quote:Op zondag 4 september 2011 01:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.
[..]
En elk fruitvliegje zorgt voor gemiddeld 400/500 nakomelingen.![]()
![]()
Mooie en vooral sterke argument.quote:Op zondag 4 september 2011 01:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dat laatste weet iedereen
en de oerknal was nep omdat god
quote:
Geloof jij?quote:Op zondag 4 september 2011 01:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dat laatste weet iedereen
en de oerknal was nep omdat god
Nee, vroeger wel.quote:
gr grquote:
Dat je een zin typt over iets wat een meervoud moet zijn, terwijl je het eindigt met een enkelvoudig iets.quote:
hej ik wil ook in jouw onderschriftquote:
Oh, fout van mij kant, ik wou argumenten typen. Ik faal weer.quote:Op zondag 4 september 2011 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat je een zin typt over iets wat een meervoud moet zijn, terwijl je het eindigt met een enkelvoudig iets.
quote:Op zondag 4 september 2011 01:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hej ik wil ook in jouw onderschrift
dan voel ik me een baas
Oké dan.quote:Op zondag 4 september 2011 01:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hej ik wil ook in jouw onderschrift
dan voel ik me een baas
quote:Op zondag 4 september 2011 01:10 schreef sanasoufi het volgende:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS HET STORMT!!!!!!!! EN HET FLITST!!!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 01:12 schreef sanasoufi het volgende:
Feest eindelijk wordt het leven weer normaal!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik dan weer voor.quote:Op zondag 4 september 2011 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, fout van mij kant, ik wou argumenten typen. Ik faal weer.
okej wat zal ik typenquote:
Wat is een sassenquote:Op zondag 4 september 2011 01:17 schreef Roburtt het volgende:
Rezania is een eindbaas omdat Sassenheim
Die gaat in me sig.quote:Op zondag 4 september 2011 01:17 schreef Roburtt het volgende:
Rezania is een eindbaas omdat Sassenheim
jes geluktquote:
quote:
Sassenheim, het mooiste dorp van Nederland waar eigenlijk geen fuck aan isquote:Op zondag 4 september 2011 01:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WTF IS HET ZELFDS GOOGLE WEET HET NIET
Ik stel voor:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 4 september 2011 01:18 schreef Roburtt het volgende:
Ik krijg altijd een stijfje van MarokkaanseKip
De waarheid is verkondigt!quote:Op zondag 4 september 2011 01:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Sassenheim, het mooiste dorp van Nederland waar eigenlijk geen fuck aan is
quote:Op zondag 4 september 2011 01:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WTF IS HET ZELFDS GOOGLE WEET HET NIET
quote:Sassen kan verwijzen naar:
Sassen (Eifel), een plaats in de Duitse deelstaat Rijnland-Palts
Sassen (regio), een landstreek in het historische Pruisen
Sassen-Trantow, een gemeente in de Duitse deelstaat Mecklenburg-Voor-Pommeren
DORP HHAHAHAHAHAHAHHAHquote:Op zondag 4 september 2011 01:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Sassenheim, het mooiste dorp van Nederland waar eigenlijk geen fuck aan is
quote:Op zondag 4 september 2011 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik stel voor:
Gelukkig ben jij niet zo'n kutmarokkaan, maar juist een aardige, slimme en soms best wel schattige Marokkaan.Nee ik wil er een zonder aanvraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig, ik krijg altijd MarokkaanseKippenvel van mijn stijfje.quote:Op zondag 4 september 2011 01:18 schreef Roburtt het volgende:
Ik krijg altijd een stijfje van MarokkaanseKip
ja een dorp ja. u mad?quote:
past niet in de maatquote:Op zondag 4 september 2011 01:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
MarokkaanseKip, het meest veelzijdige stukje vlees, MarokkaanseKip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |