- nog lang geen 40quote:Op zondag 4 september 2011 04:27 schreef sandermans het volgende:
Toch vraag ik mij af hoe het leven van een niet-burgerlijk persoon eruit ziet.
Zijn dit de mensen die op hen 40ste nog in de kroeg zitten? Of werken ze 100 uur per week voor de eigen zaak omdat in loondienst natuurlijk niet kan?
- En enorme eenzaamheid als je door ziekte of iets anders een tijd alleen thuis zitquote:Op zondag 4 september 2011 09:25 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
- nog lang geen 40
- 40 tot 60 uur werken gewoon in loondienst, jezelf steeds verder blijven ontwikkelen en steeds meer voldoening daaruit halen
- een dikke ton op de bank
- audi TT ipv een Renault, op den duur een Porsche 911
- een huis van 300K met 5 slaapkamers voor mij alleen
- scharrels/one night stands ipv een vrouw
- geen kids
- genieten van vele uitjes, sporten, film, muziek, concerten en alle luxe die ik me steeds weer veroorloof
Het verschil is dus wat extra materialisme en scharrels. Als je daar gelukkig mee bent ok, voor andere geeft een vaste relatie meer geluk.quote:Op zondag 4 september 2011 09:25 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
- nog lang geen 40
- 40 tot 60 uur werken gewoon in loondienst, jezelf steeds verder blijven ontwikkelen en steeds meer voldoening daaruit halen
- geen kids
- genieten van vele uitjes, sporten, film, muziek, concerten en alle luxe die ik me steeds weer veroorloof
Genoeg vrienden, familie en kennissenquote:Op zondag 4 september 2011 09:26 schreef reinbertio het volgende:
[..]
- En enorme eenzaamheid als je door ziekte of iets anders een tijd alleen thuis zit
Ach die vrienden, die wel relaties/kinderen hebben, kunnen ook tijd vrij maken om met jou leuke dingen te gaan doen.quote:Op zondag 4 september 2011 09:28 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Genoeg vrienden, familie en kennisen
En die gaan jou 24/7 bijstaan omdat je niks kan door je griep?quote:Op zondag 4 september 2011 09:28 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Genoeg vrienden, familie en kennissen
Stel je eens niet zo verschrikkelijk aan met je mierengeneuk.quote:Op zondag 4 september 2011 09:30 schreef reinbertio het volgende:
[..]
En die gaan jou 24/7 bijstaan omdat je niks kan door je griep?
quote:Op zondag 4 september 2011 09:32 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo verschrikkelijk aan met je mierengeneuk.
die ene keer dat je eens ziek bent in de 4 jaar weegt ook enorm op tegen alle voordelen als niet burgelijk persoontjequote:
Mannen in audi tt's zijn vaak niet zo gelukkig heb ik het idee.quote:Op zondag 4 september 2011 09:25 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Ik vind jou eerder burgerlijk dan niet burgerlijk. Je kunt ook best burgerlijk zijn zonder kinderen hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 06:51 schreef female81 het volgende:
Het líjkt niet zo ont-zet-tend freaky, zo'n leven, maar stiekem blijkt het dat voor velen toch wel.
Mensen die dat zeggen zijn vaak jaloers heb ik het idee.quote:Op zondag 4 september 2011 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Mannen in audi tt's zijn vaak niet zo gelukkig heb ik het idee.
Klopt, je moet minimaal het laatste model hebben, niet die vorige versie want die is voor kappers.quote:Op zondag 4 september 2011 09:53 schreef cvboer het volgende:
Niks mis met een audi TT, mits het een van de duurdere uitvoeringen is natuurlijk.
De basis uitvoering is ook meer voor vrouwen en homo's bedoeld (oja, dat is hetzelfde.)
Dat klopt ook weer precies, tegenover mij zit een kapperszaak, uiteraard heeft een van die knipnichten een TT, een basisbak uit 2004quote:Op zondag 4 september 2011 09:54 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Klopt, je moet minimaal het laatste model hebben, niet die vorige versie want die is voor kappers.
Het feit dat je er op een internetforum over moet opscheppen, en blijkbaar een enorme behoefte aan jaloerse reacties hebt, ook al zijn die van wildvreemden, dat zegt mij dat al dat materialisme niet echt gelukkig maakt.quote:Op zondag 4 september 2011 09:25 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
- nog lang geen 40
- geen kids
quote:Op zondag 4 september 2011 09:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat klopt ook weer precies, tegenover mij zit een kapperszaak, uiteraard heeft een van die knipnichten een TT, een basisbak uit 2004
Dus jij kan zien aan een opscheppende post op een forum (lolwhut, opscheppen met een huis van 300k?) hoe gelukkig/materialistisch iemand is? Teach me.quote:Op zondag 4 september 2011 10:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Het feit dat je er op een internetforum over moet opscheppen, en blijkbaar een enorme behoefte aan jaloerse reacties hebt, ook al zijn die van wildvreemden, dat zegt mij dat al dat materialisme niet echt gelukkig maakt.
Het was een antwoord op de vraag.quote:Op zondag 4 september 2011 10:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Het feit dat je er op een internetforum over moet opscheppen, en blijkbaar een enorme behoefte aan jaloerse reacties hebt, ook al zijn die van wildvreemden, dat zegt mij dat al dat materialisme niet echt gelukkig maakt.
En jij bent de enige die 'm beantwoordt, omdat je blijkbaar de enige bent die bevestiging (al was het maar via jalouzie of afgunst) van de gekozen leefstijl nodig heeft.quote:Op zondag 4 september 2011 10:13 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Het was een antwoord op de vraag.
Ga je dan elke avond in een andere slapen of zo?quote:Op zondag 4 september 2011 09:25 schreef VicRattlehead het volgende:
[..]
Nee, daar slapen mijn maitressesquote:Op zondag 4 september 2011 10:27 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Ga je dan elke avond in een andere slapen of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |