abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:43:30 #1
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101536087

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Appelpop meet: Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:44:23 #2
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101536127
Even vorige meet uit de OP verwijderen, gaat lastig met iPod
pi_101536169
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:38 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik kon me bij haar echt niet voorstellen dat zij iets serieus aan het zoeken was. En al was ze dat wel, met iemand die er zo makkelijk mee om gaat hoef ik helemaal niets. En zulke mensen ook niet met mij ;)
Waarom niet?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101536251
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom niet?
Eh, naar welke van de drie vraag je?

-waarom ik mij niet kon voorstellen dat zij iets serieus zou zoeken
-waarom ik niets met mensen hoef die er zo makkelijk mee omgaan
-waarom die mensen niets met mij hoeven?

Dan weet ik ook waar ik op moet antwoorden :P
pi_101536317
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:48 schreef Capstan het volgende:

[..]

Eh, naar welke van de drie vraag je?

-waarom ik mij niet kon voorstellen dat zij iets serieus zou zoeken
-waarom ik niets met mensen hoef die er zo makkelijk mee omgaan
-waarom die mensen niets met mij hoeven?

Dan weet ik ook waar ik op moet antwoorden :P
Alle 3 de vragen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101536377
Haha, mijn zus gaat ook online daten omdat ze zogenaamd geen man kan vinden. Yeah right. :')
pi_101536431
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:52 schreef hasjman het volgende:
Haha, mijn zus gaat ook online daten omdat ze zogenaamd geen man kan vinden. Yeah right. :')
Tsja als ze een man hoefde ze niet te daten toch
14 SHADES OF GREY
pi_101536498
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alle 3 de vragen
Nou vooruit dan:

-Dat zij niets serieus zocht proefde ik gewoon aan haar antwoorden. Was ook niet zo moeilijk, want als ze zelf zegt dat ze eigenlijk ook niet weet wat ze zoekt en het n.a.v. van die gebeurtenissen van de avond daarvoor toch wel leuk vind om vrijgezel te zijn, dan weet ik wel weer genoeg.

-Ik duik zelf echt niet met de eerste de beste tussen de lakens, dus met dames die daar geen moeite mee hebben, heb ik niet zo gek veel gemeen.

-En zulke dames hebben helemaal geen behoefte aan een man zonder enige ervaring.

Dat dus :P
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:58:16 #9
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101536602
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:52 schreef hasjman het volgende:
Hoe oud is je zus, dat ze de moed nu al heeft opgegeven.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_101536633
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:55 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nou vooruit dan:

-Dat zij niets serieus zocht proefde ik gewoon aan haar antwoorden. Was ook niet zo moeilijk, want als ze zelf zegt dat ze eigenlijk ook niet weet wat ze zoekt en het n.a.v. van die gebeurtenissen van de avond daarvoor toch wel leuk vind om vrijgezel te zijn, dan weet ik wel weer genoeg.

-Ik duik zelf echt niet met de eerste de beste tussen de lakens, dus met dames die daar geen moeite mee hebben, heb ik niet zo gek veel gemeen.

-En zulke dames hebben helemaal geen behoefte aan een man zonder enige ervaring.

Dat dus :P
Dat laatste ben ik met je eens. Ik zou het echt niet erg vinden om bv een meisje bij de supermarkt te versieren en om daar gelijk mee naar bed te gaan.

Daten kan leuk zijn als je tenminste genoeg zelfvertrouwen hebt. Dat gevoel van iemand leren kennen schijnen sommige leuk te vinden. Relaties worden snel een sleur voor sommige.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 3 september 2011 @ 22:00:38 #11
238453 hasjman
utter madness
pi_101536690
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:58 schreef kedge het volgende:

[..]

Hoe oud is je zus, dat ze de moed nu al heeft opgegeven.
Oh die is al eind 30, en dan begin de wanhoop toch wel toe te nemen he.
  zaterdag 3 september 2011 @ 22:01:13 #12
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_101536712
Ik meld me ook maar eens :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_101536784
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met je eens. Ik zou het echt niet erg vinden om bv een meisje bij de supermarkt te versieren en om daar gelijk mee naar bed te gaan.

Daten kan leuk zijn als je tenminste genoeg zelfvertrouwen hebt. Dat gevoel van iemand leren kennen schijnen sommige leuk te vinden. Relaties worden snel een sleur voor sommige.
Tja, als ik er nu al meerdere lange relaties op had zitten zou ik wellicht inmiddels ook iets hebben van: ik zoek nu even geen relatie, en als er nu een dame langskomt waarmee ik binnen het uur tussen de lakens kan liggen, dan zeg ik geen nee. Maar zoals het nu is, wil ik op die manier echt niet mijn eerste keer beleven.
pi_101536797
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:00 schreef hasjman het volgende:

[..]

En altijd single geweest?

quote:
7s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:01 schreef Civilian het volgende:
Ik meld me ook maar eens :)
Hoi Civil :W
14 SHADES OF GREY
pi_101536799
ik heb ook geen flikkor te doen
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  zaterdag 3 september 2011 @ 22:04:14 #16
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101536810
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:00 schreef hasjman het volgende:

[..]

Ligt compleet aan de situatie of je wanhopig moet zijn op die leeftijd.
pi_101536832
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:03 schreef Capstan het volgende:

[..]

Tja, als ik er nu al meerdere lange relaties op had zitten zou ik wellicht inmiddels ook iets hebben van: ik zoek nu even geen relatie, en als er nu een dame langskomt waarmee ik binnen het uur tussen de lakens kan liggen, dan zeg ik geen nee. Maar zoals het nu is, wil ik op die manier echt niet mijn eerste keer beleven.
Dat begrijp ik. Zo dacht ik er ook over. Alhoewel ik het waarschijnlijk wel gedaan zou hebben.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 3 september 2011 @ 22:07:23 #18
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_101536913
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Hoi Civil :W
Hey :W
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_101536919
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Zo dacht ik er ook over. Alhoewel ik het waarschijnlijk wel gedaan zou hebben.
Het jammere is dan weer dat alle dames die wél serieus op zoek waren ook allemaal zijn afgehaakt nadat ze begrepen dat ik nog geen enkele ervaring heb.
  zaterdag 3 september 2011 @ 22:07:35 #20
238453 hasjman
utter madness
pi_101536922
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh mijn zus zeker niet. Is nu wel al weer een lange tijd single (paar jaar) maar heeft daarvoor zeker wel een aantal relaties gehad.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:04 schreef kedge het volgende:

[..]

Ligt compleet aan de situatie of je wanhopig moet zijn op die leeftijd.
Sociale druk je weet toch. Je MOET een partner hebben. Ik bedoel wat is anders het nut van het leven ? :')
pi_101537008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:07 schreef Capstan het volgende:

[..]

Het jammere is dan weer dat alle dames die wél serieus op zoek waren ook allemaal zijn afgehaakt nadat ze begrepen dat ik nog geen enkele ervaring heb.
vertel je dat erbij dan
pi_101537062
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:09 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

vertel je dat erbij dan
Eh, in mijn ervaring komt het gesprek daar altijd wel een keer op. En dat zijn dan alleen nog maar de gesprekken op internet. Dan kan ik het natuurlijk niet NIET vertellen...
  zaterdag 3 september 2011 @ 22:16:33 #23
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101537236
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:07 schreef hasjman het volgende:

[..]

Oh mijn zus zeker niet. Is nu wel al weer een lange tijd single (paar jaar) maar heeft daarvoor zeker wel een aantal relaties gehad.

[..]

Sociale druk je weet toch. Je MOET een partner hebben. Ik bedoel wat is anders het nut van het leven ? :')
Je merkt wel dat steeds meer mensen gaan trouwen, kinderen krijgen etc.. daardoor voelt het misschien als sociale druk.
pi_101537250
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:11 schreef Capstan het volgende:

[..]

Eh, in mijn ervaring komt het gesprek daar altijd wel een keer op. En dat zijn dan alleen nog maar de gesprekken op internet. Dan kan ik het natuurlijk niet NIET vertellen...
Gewoon liegen joh,het heeft weinig zin om jezelf in je voet te schieten. Het gaat erom dat zo'n iemand een keer met je wil afspreken. Dan kun je het altijd nog te berde brengen. Wie weet wat voor lijken bij zo'n vrouw uit de kast komen vallen als je haar langer kent.
pi_101537335
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:16 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Gewoon liegen joh,het heeft weinig zin om jezelf in je voet te schieten. Het gaat erom dat zo'n iemand een keer met je wil afspreken. Dan kun je het altijd nog te berde brengen. Wie weet wat voor lijken bij zo'n vrouw uit de kast komen vallen als je haar langer kent.
Nou, als je nu helemaal aan het begin al moet gaan liegen, dan zit er toch wel iets verkeerd. Ik ben er veel liever gewoon eerlijk over, anders is het bij een eventuele ontmoeting in de eerste minuut al duidelijk dat ik nog niet eens ooit eerder een date heb gehad.
  zaterdag 3 september 2011 @ 22:21:34 #26
238453 hasjman
utter madness
pi_101537402
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:19 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nou, als je nu helemaal aan het begin al moet gaan liegen, dan zit er toch wel iets verkeerd. Ik ben er veel liever gewoon eerlijk over, anders is het bij een eventuele ontmoeting in de eerste minuut al duidelijk dat ik nog niet eens ooit eerder een date heb gehad.
Je bent veel te eerlijk. Niet doen. Denk je dat al die vrouwen de hele waarheid spreken? En who cares als je een date regelt met een chick en het op niks uitloopt? Zie je haar ooit nog terug? Nee.
pi_101537447
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:19 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ja daar valt wat voor te zeggen. Maar over het algemeen profileert iedereen zich op datingsites als mister en misses perfect, later komen de lijken uit de kast vallen. Ik denk dat zo'n meisje het ook wel zou begrijpen als je pas in een later stadium je minpunten over het voetlicht brengt.
pi_101537579
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:22 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Ja daar valt wat voor te zeggen. Maar over het algemeen profileert iedereen zich op datingsites als mister en misses perfect, later komen de lijken uit de kast vallen. Ik denk dat zo'n meisje het ook wel zou begrijpen als je pas in een later stadium je minpunten over het voetlicht brengt.
Dat kan, maar voordat je een date regelt heb je toch altijd wel een gesprek om te kijken of het wel zin heeft om met elkaar te gaan daten. En dan komt de aap doorgaans al uit de mouw.
pi_101537992
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:07 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zulke dingen moet je ook niet vertellen. Of iig zo veel mogelijk verbloemen
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:07 schreef hasjman het volgende:

[..]

Alleen zijn is niet altijd leuk dus ik snap het wel.
14 SHADES OF GREY
pi_101538092
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:26 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat kan, maar voordat je een date regelt heb je toch altijd wel een gesprek om te kijken of het wel zin heeft om met elkaar te gaan daten. En dan komt de aap doorgaans al uit de mouw.
Gewoon doorgaan met zoeken er is heus wel een dame die dat soort dingen minder belangrijk vind
14 SHADES OF GREY
pi_101538150
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zulke dingen moet je ook niet vertellen. Of iig zo veel mogelijk verbloemen

Je bent hier dus niet de enige die dat zegt, maar je moet het toch ergens over hebben voordat je met elkaar gaat afspreken. Je wilt toch wat weten over de ander, dus zulke dingen lijken me dan onvermijdelijk.
pi_101538281
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:44 schreef Capstan het volgende:

[..]

Je bent hier dus niet de enige die dat zegt, maar je moet het toch ergens over hebben voordat je met elkaar gaat afspreken. Je wilt toch wat weten over de ander, dus zulke dingen lijken me dan onvermijdelijk.
Tuurlijk maar je kan iets zo vertellen dat het minder negatief over komt.
14 SHADES OF GREY
pi_101538378
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:22 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Wel raar eigenlijk, je zit niet voor niks op een datingsite.
pi_101538380
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tuurlijk maar je kan iets zo vertellen dat het minder negatief over komt.
Wat zou je in zo'n geval dan kunnen zeggen? Het blijft hoe dan ook neerkomen op: ik heb geen enkele ervaring...
pi_101538479
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:51 schreef Capstan het volgende:

[..]

Wat zou je in zo'n geval dan kunnen zeggen? Het blijft hoe dan ook neerkomen op: ik heb geen enkele ervaring...
Ga je toch niet bij de eerste ontmoeting zeggen. Kan je wel zeggen zodra je haar langer ziet en kent, gewoon eerlijk en oprecht.
pi_101538552
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:51 schreef Capstan het volgende:

[..]

De nadruk op andere dingen proberen te leggen.
14 SHADES OF GREY
pi_101538620
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:54 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ga je toch niet bij de eerste ontmoeting zeggen. Kan je wel zeggen zodra je haar langer ziet en kent, gewoon eerlijk en oprecht.
Ik doe dat dus wel. Ik zeg het zelfs al vóór een eerste ontmoeting. Het hoort toch wel een beetje bij de dingen die je van elkaar wilt weten om te bepalen of een ontmoeting zin heeft. Als je daar immers allebei heel anders in staat, is er geen nut voor een ontmoeting. Tijdens een eerste gesprek op een datingsite komt toch vaak de vraag voorbij met welke reden je op die site zit, en dan kan je (vind ik) maar beter eerlijk zijn.
  zaterdag 3 september 2011 @ 22:59:52 #38
238453 hasjman
utter madness
pi_101538654
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik doe dat dus wel. Ik zeg het zelfs al vóór een eerste ontmoeting. Het hoort toch wel een beetje bij de dingen die je van elkaar wilt weten om te bepalen of een ontmoeting zin heeft. Als je daar immers allebei heel anders in staat, is er geen nut voor een ontmoeting. Tijdens een eerste gesprek op een datingsite komt toch vaak de vraag voorbij met welke reden je op die site zit, en dan kan je (vind ik) maar beter eerlijk zijn.
Kerel, jij snapt er echt niks van he.
pi_101538656
quote:

[..]

En dat moet je dus niet doen.
14 SHADES OF GREY
pi_101538682
Nogmaals, in het eerste stadium probeer je indruk op elkaar te maken, later komen de lijken uit de kast vallen.
pi_101538769
quote:

[..]

Kan je doen hoor. Ligt er maar net aan hoe die persoon het opvat, alleen lijkt het mij slimmer om te wachten met zulke onthullingen. Tenzij ze er meteen naar vraagt. Maar ik houd bepaalde dingen die ik heb meegemaakt qua vrouwen sowieso voor mezelf, daar ga ik ook nooit over praten.
pi_101538896
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:04 schreef Mpj het volgende:

[..]

Kan je doen hoor. Ligt er maar net aan hoe die persoon het opvat, alleen lijkt het mij slimmer om te wachten met zulke onthullingen. Tenzij ze er meteen naar vraagt. Maar ik houd bepaalde dingen die ik heb meegemaakt qua vrouwen sowieso voor mezelf, daar ga ik ook nooit over praten.
Ik voel er gewoon vrij weinig voor om een date te regelen met iemand die ik net drie regels lang gesproken heb. En de dames die ik tegenkom ook nooit. Dus dan praat je vanzelf langer met elkaar en komen er inderdaad zulke vragen voorbij. En dan ga ik dus geen fantasieverhalen ophangen waar ik later niets van waar kan maken.

Als dat dan wil zeggen dat ik het niet snap, dan zal dat zo zijn, maar om je eventuele geschiedenis met elkaar meteen al met allerlei leugens (al dan niet om bestwil) te beginnen vind ik niet de juiste insteek.
pi_101539033
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik voel er gewoon vrij weinig voor om een date te regelen met iemand die ik net drie regels lang gesproken heb. En de dames die ik tegenkom ook nooit. Dus dan praat je vanzelf langer met elkaar en komen er inderdaad zulke vragen voorbij. En dan ga ik dus geen fantasieverhalen ophangen waar ik later niets van waar kan maken.

Als dat dan wil zeggen dat ik het niet snap, dan zal dat zo zijn, maar om je eventuele geschiedenis met elkaar meteen al met allerlei leugens (al dan niet om bestwil) te beginnen vind ik niet de juiste insteek.
tuurlijk niet maar nu gelijk te zeggen. Hoi ik ben cap. Ik ben nog maagd. Dat gaat natuurlijk niet werken
14 SHADES OF GREY
pi_101539135
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

tuurlijk niet maar nu gelijk te zeggen. Hoi ik ben cap. Ik ben nog maagd. Dat gaat natuurlijk niet werken
Dat doe ik dan ook niet ;)

Maar als het dan ter sprake komt (wat het dus doorgaans wel doet), zal ik er niet omheen draaien. En als zo'n vrouw het dan verder meteen gezien heeft, ligt dat dus volgens mij meer aan die vrouw dan aan mij :P
pi_101539314
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat doe ik dan ook niet ;)

Maar als het dan ter sprake komt (wat het dus doorgaans wel doet), zal ik er niet omheen draaien. En als zo'n vrouw het dan verder meteen gezien heeft, ligt dat dus volgens mij meer aan die vrouw dan aan mij :P
Inderdaad. Jammer op naar de volgende
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 3 september 2011 @ 23:23:46 #46
238453 hasjman
utter madness
pi_101539333
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:

[..]

ligt dat dus volgens mij meer aan die vrouw dan aan mij
Zo grappig. Het komt altijd wel hier op neer, het is altijd de schuld van de ander he. Zo makkelijk.
pi_101539382
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:23 schreef hasjman het volgende:

[..]

Zo grappig. Het komt altijd wel hier op neer, het is altijd de schuld van de ander he. Zo makkelijk.
En in dit geval wiens schuld is het dan?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 3 september 2011 @ 23:44:07 #48
238453 hasjman
utter madness
pi_101539859
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En in dit geval wiens schuld is het dan?
Niemand? Waarom moet je het altijd afschuiven op iemand anders? Dat valt me wel op in deze topic reeks, het is altijd de schuld van iemand anders.
pi_101539963
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:23 schreef hasjman het volgende:

[..]

Nou ja, schuld...in mijn geval is het natuurlijk wel zo dat het gegeven dat het tussen mij en die dame niets wordt dan een rechtstreeks gevolg is van het feit dat die dame geen zin heeft in iemand zonder ervaring, en dat denkbeeld kan ik natuurlijk ook niet veranderen. Heeft verder niet zo gek veel met "schuld" te maken.
pi_101539976
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:44 schreef hasjman het volgende:

[..]

Niemand? Waarom moet je het altijd afschuiven op iemand anders? Dat valt me wel op in deze topic reeks, het is altijd de schuld van iemand anders.
Ja, eigenlijk is het jouw eigen schuld dat je nog maagd bent. Dus. Maar nee, ik begrijp zijn punt wel. Er zijn namelijk genoeg vrouwen die zoiets wel accepteren, maar ook genoeg vrouwen die zoiets niet accepteren/raar vinden en dan is die vrouw simpelweg niet geschikt voor jou.
pi_101539981
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:44 schreef hasjman het volgende:

[..]

Wie maakt er nu weer schuld van? Wat Capstan bedoeld is dat de ander er niet mee om kan gaan of dat gewoon wilt. En dat zegt meer over de ander dan over hem.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 3 september 2011 @ 23:58:52 #52
238453 hasjman
utter madness
pi_101540228
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:48 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nou ja, schuld...in mijn geval is het natuurlijk wel zo dat het gegeven dat het tussen mij en die dame niets wordt dan een rechtstreeks gevolg is van het feit dat die dame geen zin heeft in iemand zonder ervaring, en dat denkbeeld kan ik natuurlijk ook niet veranderen. Heeft verder niet zo gek veel met "schuld" te maken.
Wees eens realistisch. Die vrouwen hebben de keus uit tientalle mannen. En dan zouden ze iemand kiezen die 0,0 ervaring heeft?

Dat is waarom ik die hele online dating bullshit aan me voorbij laat gaan. Het is onzin, die vrouwen kunnen kiezen uit honderde mannen. Denk je nou echt dat jij kans maakt? En sowieso, een vrouw die er een beetje goed uitziet krijg in het echte leven al genoeg aandacht.
pi_101540237
Mwoah het moet helaas altijd van twee kanten komen dus als jij wel wil en de ander niet is het wel een soort van haar schuld op een rare manier :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_101540370
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef hasjman het volgende:

[..]

Wees eens realistisch. Die vrouwen hebben de keus uit tientalle mannen. En dan zouden ze iemand kiezen die 0,0 ervaring heeft?

Dat is waarom ik die hele online dating bullshit aan me voorbij laat gaan. Het is onzin, die vrouwen kunnen kiezen uit honderde mannen. Denk je nou echt dat jij kans maakt? En sowieso, een vrouw die er een beetje goed uitziet krijg in het echte leven al genoeg aandacht.
Eh, het gaat hier nu toch ook juist om dat er vast vrouwen zullen zijn die er verder geen probleem van maken. Sommigen doen het wel en dat kan ik niet veranderen. Dat is alles.
  zondag 4 september 2011 @ 00:51:20 #55
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101541762
Ik zit te wachten tot een meisje online komt op msn, die van vakantie. Ze zou rond 1 uur komen dus even afwachten maar. Nadeel is dat ik heel erg moe ben :{
pi_101541801
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 00:51 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zit te wachten tot een meisje online komt op msn, die van vakantie. Ze zou rond 1 uur komen dus even afwachten maar. Nadeel is dat ik heel erg moe ben :{
Koffie een optie?
  zondag 4 september 2011 @ 00:55:50 #57
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101541875
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:

[..]

Koffie een optie?
Nee want ouders. Ben nu al een beetje wakkerder aan het worden (net in bed film gekeken)
pi_101541998
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 00:51 schreef Newbie114 het volgende:
Dat doet me trouwens denken aan iets dat ik ook wel redelijk irritant vind: dames die je een berichtje stuurt, maar die vervolgens opeens helemaal nooit meer online zijn. Dus niet eens dat ze je berichtje lezen en vervolgens niet meer met je spreken, maar helemaal niet meer online komen nadat je je berichtje verstuurd hebt.
  zondag 4 september 2011 @ 01:45:18 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101543219
Zo we zijn weer thuis.

Ik heb wel wat in gang gezet met mijn post over Appelpop of niet? :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 4 september 2011 @ 10:24:37 #60
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101546741
Damn afgewezen ;(

En ondertussen was hondsziek :{
Geen leuke avond gehad.
pi_101548443
Afgelopen dagen met een match van paiq te zitten chatten. Echt leuk contact. Nu maar eens proberen een date te regelen
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 september 2011 @ 12:04:02 #62
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101548467
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
Afgelopen dagen met een match van paiq te zitten chatten. Echt leuk contact. Nu maar eens proberen een date te regelen
Goed bezig ^O^ ga je ook naar appelpop?
pi_101548714
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 12:04 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Goed bezig ^O^ ga je ook naar appelpop?
Ik heb eigenlijk al andere plannen.
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 september 2011 @ 12:13:35 #64
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101548753
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk al andere plannen.
Goed bezig dat je plannen hebt :P
pi_101548811
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Goed bezig dat je plannen hebt :P
Haha misschien wel weer een date :P net zoals de vorige keer
14 SHADES OF GREY
pi_101548817
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Samen naar appelpop :P?
  zondag 4 september 2011 @ 12:16:49 #67
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101548842
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goedzo man :) blij voor je :)
pi_101548908
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef minibeer het volgende:

[..]

Samen naar appelpop :P?
haha nee doe maar niet :P bovendien heb ik nog geen voorstel gedaan voor een date.
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 september 2011 @ 12:25:57 #69
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101549149
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

haha nee doe maar niet :P bovendien heb ik nog geen voorstel gedaan voor een date.
'Ik zit op een forum, en ze houden een meet in Appelpop. Ga je mee?' en dan bij aankomst ziet ze mij staan en schrikt zich de tering :P
pi_101549205
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 12:25 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

'Ik zit op een forum, en ze houden een meet in Appelpop. Ga je mee?' en dan bij aankomst ziet ze mij staan en schrikt zich de tering :P
Ja dat of zij valt als een blok voor jou. :P dan heb ik wel een kutdag :{
14 SHADES OF GREY
pi_101549265
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als je al dat soort gedachten hebt dan is het al gedoemd om te mislukken.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 4 september 2011 @ 12:31:39 #72
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101549333
quote:

[..]

Valt die op 16 jarige jongetjes dan?
C'est la vie
  zondag 4 september 2011 @ 12:32:10 #73
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101549350
quote:

[..]

Ik heb nog nooit iemand van boven de 20 ontmoet die als een blok voor mij viel (sowieso niemand eigenlijk :') ) dus dat zal niet gebeuren
pi_101549463
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:29 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Als je al dat soort gedachten hebt dan is het al gedoemd om te mislukken.
Beetje zelfspot. :) Eerst maar eens een date regelen. Nee niet op Appelpop

quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 12:32 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand van boven de 20 ontmoet die als een blok voor mij viel (sowieso niemand eigenlijk :') ) dus dat zal niet gebeuren
Gelukkig :D maar ik zal nooit een date meenemen naar een Fok!meet
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 september 2011 @ 12:51:23 #75
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101550011
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Beetje zelfspot. :) Eerst maar eens een date regelen. Nee niet op Appelpop

[..]

Gelukkig :D maar ik zal nooit een date meenemen naar een Fok!meet
Of het moet een Fokster zijn ;)
pi_101550155
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:51 schreef kedge het volgende:

[..]

Of het moet een Fokster zijn ;)
Dan zou het geen date zijn. Een fok!ster versieren tijdens een meet kan dan weer wel
14 SHADES OF GREY
pi_101552622
quote:

[..]

Ik snap waarom je het doet, maar daarmee jaag je vrouwen wel weg. Als je gewoon niets zegt en als jullie elkaar wat langer kennen en ze komt erachter, dan is de kans minder groot dat ze het contact afkapt. Ze heeft dan mss al meer gevoelens voor je. Een eerste date is gewoon veel te vroeg. Dan zal ze je niet meer door andere ogen kunnen zien.

Ik weet overigens niet hoe oud je bent. :P
pi_101552775
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef hasjman het volgende:

[..]

Online gaat dat nog meer op dan irl life ja. Maar als je bang bent voor concurrentie...dat heb je overal. Objectief gezien zal er altijd iemand leuker, beter en knapper zijn.
pi_101552833
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik snap waarom je het doet, maar daarmee jaag je vrouwen wel weg. Als je gewoon niets zegt en als jullie elkaar wat langer kennen en ze komt erachter, dan is de kans minder groot dat ze het contact afkapt. Ze heeft dan mss al meer gevoelens voor je. Een eerste date is gewoon veel te vroeg. Dan zal ze je niet meer door andere ogen kunnen zien.

Nja zolang je er nog een date per paar maand aan overhoudt is het toch alleen maar beter.
pi_101552919
quote:
17s.gif Op zondag 4 september 2011 14:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nja zolang je er nog een date per paar maand aan overhoud is het toch alleen maar beter.
1 date per maand valt goed te doen ja. :P
pi_101552970
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben ook even op Paiq aan het kijken. Verveelt me nu al. Tijd om te skippen denk ik. Heel serieus ben ik niet. Standaard bla bla en zo Het irritante is als je 90% van de tekst typt...
  zondag 4 september 2011 @ 14:21:54 #82
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101553134
Het concept van PAIQ is in principe wel goed en leuk, maar al die rare vragen en antwoorden in het begin van een chat :') Ik dacht er wel ff een date vanaf te halen, dat lukt dus niet zomaar.

Heb ook het gevoel dat het meer een chatsite is, dan een date site.
pi_101553238
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:21 schreef kedge het volgende:
Het concept van PAIQ is in principe wel goed en leuk, maar al die rare vragen en antwoorden in het begin van een chat :') Ik dacht er wel ff een date vanaf te halen, dat lukt dus niet zomaar.
Moest het gewoon ook even proberen omdat iedereen hier zo enthousiast is, ik kende alleen het concept. Maar nu een paar van die chats gehad en het is eigenlijk altijd saai.
pi_101559286
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat het vrouwen weg kan jagen, dat weet ik inmiddels wel. Maar ik blijf het lastig vinden om een balans te vinden in wat je elkaar wel of niet vraagt en vertelt om erachter te komen of het zin heeft om een date te regelen.

En ik ben ergens achteraan in de 20...zal ongetwijfeld ook verschil maken, maar ik kan mezelf ook niet een paar jaar jonger toveren :P
pi_101560698
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:17 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat het vrouwen weg kan jagen, dat weet ik inmiddels wel. Maar ik blijf het lastig vinden om een balans te vinden in wat je elkaar wel of niet vraagt en vertelt om erachter te komen of het zin heeft om een date te regelen.

En ik ben ergens achteraan in de 20...zal ongetwijfeld ook verschil maken, maar ik kan mezelf ook niet een paar jaar jonger toveren :P
Strawberry raadt je aan dit wel te doen; het vergroot namelijk de kans op een date :D
  zondag 4 september 2011 @ 18:20:44 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101560793
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:17 schreef Capstan het volgende:

.

Ik ben 31 en ze schatten me vaak rond de 25, dus alles is mogelijk :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 4 september 2011 @ 18:33:10 #87
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101561155
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gisteravond raakte ik in gesprek met een "oudere" vrouw. Ik schatte haar rond de 32 ofzo, blijkt ze 38 te zijn. Chapeau als je er dan nog zo uitziet als haar.

Ze vond het trouwens niet zo leuk dat ik het vroeg :')
pi_101561265
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:33 schreef kedge het volgende:

[..]

Gisteravond raakte ik in gesprek met een "oudere" vrouw. Ik schatte haar rond de 32 ofzo, blijkt ze 38 te zijn. Chapeau als je er dan nog zo uitziet als haar.

Ze vond het trouwens niet zo leuk dat ik het vroeg :')
Niets mis met een wat oudere vrouw
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 september 2011 @ 18:37:23 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101561286
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als maar bij wat ouder blijft.
C'est la vie
pi_101561341
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Als maar bij wat ouder blijft.
Ik heb deze stelregel :P als het mijn moeder zou kunnen zijn is ze te oud
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 september 2011 @ 18:40:04 #91
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101561367
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Heb ook nog een "versierpoging" gedaan, maar was een "jonkie" in haar ogen ;( Achjah wel gelachen _O-
pi_101561384
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In de 30/40 is gewoon te oud. Eind 20 vind ik ook al te oud.
  zondag 4 september 2011 @ 18:41:08 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101561395
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja zo kan je het ook doen. _O-
Ik hou de grens voorlopig op 3 jaar ouder.
C'est la vie
pi_101561411
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:40 schreef kedge het volgende:

[..]

Heb ook nog een "versierpoging" gedaan, maar was een "jonkie" in haar ogen ;( Achjah wel gelachen _O-
Jammer, ach jij durft het tenminste nog. Misschien als je niet naar haar leeftijd had gevraagd had je een kans gemaakt
14 SHADES OF GREY
pi_101561423
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 18:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja zo kan je het ook doen. _O-
Ik hou de grens voorlopig op 3 jaar ouder.
Precies, ik ook. Ik vind 25 ook al te oud voor mij. 23 is nog wel te doen, al is dat ook wel 'n beetje oud. _O-
pi_101561436
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:40 schreef Mpj het volgende:

[..]

In de 30/40 is gewoon te oud. Eind 20 vind ik ook al te oud.
Dat veranderd wel als je ouder bent.
14 SHADES OF GREY
pi_101561487
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat veranderd wel als je ouder bent.
Dat moet wel. Maar nu, ik ken vrouwen die er goed uitzien op hun 30e/40e, maar om een relatie met zo iemand aan te gaan zal wel heel erg zijn. Zulke vrouwen kunnen mijn moeder zijn.
pi_101561518
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef Mpj het volgende:

[..]

Dat moet wel. Maar nu, ik ken vrouwen die er goed uitzien op hun 30e/40e, maar om een relatie met zo iemand aan te gaan zal wel heel erg zijn. Zulke vrouwen kunnen mijn moeder zijn.
Bij mij niet ik ben bijna 30 :o
14 SHADES OF GREY
pi_101561597
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bij mij niet ik ben bijna 30 :o
Ja, ik weet 't. Woon je ook op jezelf enzo? Trouwens, jij was toch biseksueel of niet?
  zondag 4 september 2011 @ 18:49:13 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101561629
quote:

[..]

Ja een relatie daar mee hebben zou nog al wat problemen kunnen opbrengen.
C'est la vie
  zondag 4 september 2011 @ 18:49:21 #101
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101561631
quote:

[..]

Interesses en behoeften liggen ook heel anders op deze leeftijden. Daarom kijk ik naar 21+ tot 25 jaar, dan zit je ook een beetje op een lijn qua interesses, gedrag, behoeftes etc... Een meisje van 18 zal me wss niet kunnen boeien.
pi_101561671
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:48 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja, ik weet 't. Woon je ook op jezelf enzo? Trouwens, jij was toch biseksueel of niet?
Ja en ja maar een liefdesrelatie met een man zit er niet in. Ik ben alleen seksueel aangetrokken tot een man
14 SHADES OF GREY
pi_101561714
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:49 schreef kedge het volgende:

[..]

Interesses en behoeften liggen ook heel anders op deze leeftijden. Daarom kijk ik naar 21+ tot 25 jaar, dan zit je ook een beetje op een lijn qua interesses, gedrag, behoeftes etc... Een meisje van 18 zal me wss niet kunnen boeien.
Met zulke meisjes heb je ook een one night stand of friend with benefits
14 SHADES OF GREY
pi_101561755
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het grappige is dat ik in het echt doorgaans ook jonger wordt geschat, maar ik heb een foto op Paiq staan waarvan al meerdere dames hebben gezegd dat ik ouder lijk dan mijn werkelijke leeftijd.

Eentje dacht dat het aan mijn haar ligt, maar ik heb op die foto hetzelfde haar als in echt, dus dat leek me een beetje vergezocht. Volgens mij had het er veel meer mee te maken dat ik op die foto mijn pak aan heb :P
  zondag 4 september 2011 @ 19:00:59 #105
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101562039
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef Capstan het volgende:

[..]

Het grappige is dat ik in het echt doorgaans ook jonger wordt geschat, maar ik heb een foto op Paiq staan waarvan al meerdere dames hebben gezegd dat ik ouder lijk dan mijn werkelijke leeftijd.

Eentje dacht dat het aan mijn haar ligt, maar ik heb op die foto hetzelfde haar als in echt, dus dat leek me een beetje vergezocht. Volgens mij had het er veel meer mee te maken dat ik op die foto mijn pak aan heb :P
In pak lopen oogt altijd wel chique en lijk je ook altijd wel wat ouder.

pi_101562177
Zelfs op mijn eigen begrafenis wil ik nog geen pak aan
14 SHADES OF GREY
pi_101562319
Een moeder van 'n vriend zei een keer tegen mij toen ik daar in pak aankwam (voor een presentatie) dat ik knapper werd in pak. En bleef maar doorgaan met flirterige slijm opmerkingen, aldus een vrouw van 45. :6 _O_ Mijn vriend schaamde zich dood. :P

Maar ik denk dus dat je in pak wel aantrekkelijker wordt voor vrouwen soms, dus gewoon eens aantrekken Tijnbreintje. En op je internet account zetten. :+
pi_101562436
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:07 schreef Mpj het volgende:
Een moeder van 'n vriend zei een keer tegen mij toen ik daar in pak aankwam (voor een presentatie) dat ik knapper werd in pak. En bleef maar doorgaan met flirterige slijm opmerkingen, aldus een vrouw van 45. :6 _O_ Mijn vriend schaamde zich dood. :P

Maar ik denk dus dat je in pak wel aantrekkelijker wordt voor vrouwen soms, dus gewoon eens aantrekken Tijnbreintje. En op je internet account zetten. :+
Je moet je wel goed voelen in zo'n pak
14 SHADES OF GREY
pi_101562761
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je moet je wel goed voelen in zo'n pak
En dat doe ik dus ook niet. Ik moet dat ding af en toe aan, dus heb ik toen maar meteen die foto genomen, maar ik draag het helemaal niet graag.

Aantrekkelijker maakt het met vooralsnog ook niet, want ik heb niet opeens meer aandacht :')
  zondag 4 september 2011 @ 19:20:21 #110
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101562876
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
Zelfs op mijn eigen begrafenis wil ik nog geen pak aan
Moet eerlijk zeggen dat ik de filosofie van Barney uit "how i met you mother" ook niet zo raar vind, dat vrouwen een pak aantrekkelijk vinden. Je voelt je automatisch ook zelfverzekerder en dat straal je uit.

Mja hier zijn veel theorieën over en een pak moet je wel staan :)
pi_101563092
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:20 schreef kedge het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik de filosofie van Barney uit "how i met you mother" ook niet zo raar vind, dat vrouwen een pak aantrekkelijk vinden. Je voelt je automatisch ook zelfverzekerder en dat straal je uit.

Mja hier zijn veel theorieën over en een pak moet je wel staan :)
En je moet als je het pak draagt je goed voelen
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 september 2011 @ 22:57:02 #112
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101575217
Kedge, kun je even je aanwezigheid confirmeren in het daartoe bestemde meet-topic? Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!
  zondag 4 september 2011 @ 23:47:23 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101577633
Nog spannende verhalen over het afgelopen weekend?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 4 september 2011 @ 23:54:49 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101577970
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef ook_gek het volgende:
Nog spannende verhalen over het afgelopen weekend?
Leuk wel spannend allesbehalve.
C'est la vie
  zondag 4 september 2011 @ 23:57:58 #115
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101578098
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Vertel.
Zeg, sinds wanneer is iedereen zo aan het hosselen dat et op zondagavond stil is :{
pi_101578120
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Hier ook. Lekker uitkabbelen, iets met nieuw schooljaar en zo. Dus nu ook slapen :D
pi_101578357
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Vertel.
Zeg, sinds wanneer is iedereen zo aan het hosselen dat et op zondagavond stil is :{
Ik ga zo naar bed, morgen introkamp om 9u :).
Heb er wel zin in, hoewel ik weet dat dingen waar ik tegenop zie meestal leuker zijn dan verwacht en dingen waar ik zin in heb meestal tegenvallen :')
  maandag 5 september 2011 @ 00:04:03 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101578374
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Vertel.
Had gister een BBQ was gezellig.
Ik zit een serie te kijken en moet over een uurtje gaan slapen want school.
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 00:10:56 #119
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101578695
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:03 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik ga zo naar bed, morgen introkamp om 9u :).
Heb er wel zin in, hoewel ik weet dat dingen waar ik tegenop zie meestal leuker zijn dan verwacht en dingen waar ik zin in heb meestal tegenvallen :')
Een Franse maat heeft nu ook introkamp. 3 dagen lang niet slapen met veel alcohol vrouwen en drugs, deze Fransoos is overigens een eckte eckte hosselbaas.
  maandag 5 september 2011 @ 00:18:55 #120
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101578992
Hier druk en lang weekend.

Vrikdag kroeg en op stap met een vriendin.

Zaterdag honden uitlaten met een vriendin op strand, in de avond met een maat van me kroeg en op stap.

Vandaag met 5 vrouwen naar een optreden van kane.

Vrouwen zijn echt niet eng. Neem dat van mij aan ;)
  maandag 5 september 2011 @ 00:27:48 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101579266
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 00:18 schreef ook_gek het volgende:
Hier druk en lang weekend.

Vrikdag kroeg en op stap met een vriendin.

Zaterdag honden uitlaten met een vriendin op strand, in de avond met een maat van me kroeg en op stap.

Vandaag met 5 vrouwen naar een optreden van kane.

Vrouwen zijn echt niet eng. Neem dat van mij aan ;)
Ik heb ze nooit eng gevonden, dat scheelt.
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 00:31:56 #122
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101579378
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 00:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb ze nooit eng gevonden, dat scheelt.
Ik ook niet. Maar ben heel verlegen (was).
  maandag 5 september 2011 @ 00:33:07 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101579418
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 00:31 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar ben heel verlegen (was).
Ik vind vrouwen niet eng, ik vind hun aanspreken eng.
Zo moet ik het eigenlijk zeggen.
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 00:34:15 #124
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101579457
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 00:33 schreef heloef het volgende:

[..]

En dit. Ik ga je zeker voorstellen aan het laatste knappe meisje, de rest kan er ook mee door.

[ Bericht 13% gewijzigd door Newbie114 op 05-09-2011 00:49:12 ]
  maandag 5 september 2011 @ 00:40:27 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101579657
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 00:33 schreef heloef het volgende:

[..]

In dat geval ook, neem van mij aan dat is niet eng ;)

quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 00:34 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

En dit. Ik ga je zeker voorstellen aan het laatste knappe meisje, de rest kan er ook mee door (die andere die geen trol is maar ook niet echt knap). Ze zijn allemaal wel gezellig (behalve de lelijkste trol, zit overal om te zaniken.
Klein tipje, praat met respect over vrouwen. Er is altijd een kansje dat via via deze botte uitspraak bij haar terecht kan komen. Houd dat altijd in je achterhoofd!
  maandag 5 september 2011 @ 00:45:00 #126
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101579793
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 00:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Klein tipje, praat met respect over vrouwen. Er is altijd een kansje dat via via deze botte uitspraak bij haar terecht kan komen. Houd dat altijd in je achterhoofd!
Hmm dat klopt. Tevens ben ik redelijk herkenbaar als mijn posts gevolgd worden. Correctie iig: ze kunnen allemaal relaxt zijn.
  maandag 5 september 2011 @ 00:52:57 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101580018
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 00:34 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

En dit. Ik ga je zeker voorstellen aan het laatste knappe meisje, de rest kan er ook mee door.
Okee leuk.
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 00:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ach ik ben zo'n type dat alles opblaast in zijn hoofd.
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 00:54:34 #128
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101580073
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 00:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee leuk.

[..]

Ach ik ben zo'n type dat alles opblaast in zijn hoofd.
+1, met hoofdletter A.
  maandag 5 september 2011 @ 00:59:27 #129
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101580223
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 00:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

+1, met hoofdletter A.
Tieners he, dan lijk je lekker veel op elkaar.
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 12:02:55 #130
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_101586835
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

rot op. helemaal niet zo!

....laat maar

[ Bericht 10% gewijzigd door mylifeisgrey op 05-09-2011 12:27:36 ]
  maandag 5 september 2011 @ 12:13:16 #131
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101587135
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
Voor jou niet, voor mensen die geen sociale stoornissen hebben wel :W
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 5 september 2011 @ 12:18:31 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101587284
quote:

[..]

benzin kan het tegendeel bewijzen, hij heeft 1 date (na bvolgens hem jaren moeite) gehad.
ik heb nog nooit een date gehad die ik zelf heb kunnen regelen online(behalve hoeren)(komt misschien ook omdat ik al inzie dat het tevergeefs is, en ik wil die vrouwen niet lastigvallen want dat vinden ze vast irritant)

Ik heb ooit eens (jaren terug) een bericht gestuurd op relatieplanet(helemaal abbonement afgesloten). en een bericht gestuurd volgens een betoogschema met een aantal argumenten waarom ik wel graag contact wilde, en een tegenargument waarom dat niet zou mogen wat ik vervolgens onderuit haalde(ben brief kwijt jammer genoeg). maar geloof me het was minstens een a4tje lang en nada(dus helemaaaaaal niets he) reactie. dat is niet goed voor je omdat je echt zon gevoel krijgt dat het totaal kansloos is en je haar tijd verdoet. (+je eigen tijd, maar erger nog je valt iemand lastig).

Ik snap wel dat jij niks geen date kan regelen.

Kijk hoe je er al zelf tegen overstaat. Met zo instelling gaat het je ook nooit lukken.

En kap nou eens met denken voor anderen, met je ze zullen er vast niet op zitten wachten.

Soms ben je echt zo vermoeiend en kansloos!

En dat is zonde want dat ben je niet. Je je lijkt wel een onzekere kut puber van 12

Ga je eens gedragen naar je leeftijd, stop met denken voor anderen en gaat eens iets serieus proberen. Ipv van miepen en redenen bedenken waarom het niet gaat werken.
  maandag 5 september 2011 @ 12:21:48 #133
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_101587401
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 12:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik snap wel dat jij niks geen date kan regelen.

Kijk hoe je er al zelf tegen overstaat. Met zo instelling gaat het je ook nooit lukken.

En kap nou eens met denken voor anderen, met je ze zullen er vast niet op zitten wachten.

Soms ben je echt zo vermoeiend en kansloos!

En dat is zonde want dat ben je niet. Je je lijkt wel een onzekere kut puber van 12

Ga je eens gedragen naar je leeftijd, stop met denken voor anderen en gaat eens iets serieus proberen. Ipv van miepen en redenen bedenken waarom het niet gaat werken.
oh oke.

[ Bericht 9% gewijzigd door mylifeisgrey op 05-09-2011 12:27:18 (laat maar) ]
  maandag 5 september 2011 @ 12:33:39 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101587740
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh oke.

Niet dan? Reageer maar ben benieuwd namelijk!

Vergelijk het eens met het volgende.

Je hebt een sollicitatie en je gaat met de volgende instelling naar binnen.

Ik ben toch ka sloos voor deze baan, ze zitten vast niet op me te wachten. Zonde van hun tijd.

Krijg jij dan de baan ja of nee?
  maandag 5 september 2011 @ 12:38:41 #135
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_101587859
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 12:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet dan? Reageer maar ben benieuwd namelijk!

Vergelijk het eens met het volgende.

Je hebt een sollicitatie en je gaat met de volgende instelling naar binnen.

Ik ben toch ka sloos voor deze baan, ze zitten vast niet op me te wachten. Zonde van hun tijd.

Krijg jij dan de baan ja of nee?
nee. want dat is pas het probleem ookal zou ik wat doen he.

mijn instelling is al dat ik zowiezo al niet ga.

en het is ook irritant voor het bedrijf enzo als ze dan al 100 aanmeldingen hebben, dat het dan maar weer het vooroordeel bevestigt enzo, en voor het maatschappelijk belang ga ik dan niet 101 ervan maken.
pi_101587860
Ik ben eigenlijk nu wel eens nieuwsgierig. Dit topic loopt nu al een hele tijd, en we hebben hier een aantal speciale gevallen zitten met wie het echt niet opschiet. Wat ik wel eens zou willen weten is wat de aangesprokenen in de tussentijd bereikt hebben. En niet alleen op het dating vlak maar met hun hele leven in het algemeen.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 5 september 2011 @ 12:42:42 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101587967
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee. maar dat is het probleem ookal zou ik wat doen he.

en het is ook irritant voor het bedrijf enzo als ze dan al 100 aanmeldingen hebben, dat het dan maar weer het vooroordeel bevestigt enzo, en voor het maatschappelijk belang ga ik dan niet 101 ervan maken.
Maar je wilt graag een date toch?

Je wilt graag toch socciaal geaccepteerd worden?

Jij en alleen jij kan iets verranderen en alles wat er in je leven gebeurd is naar je zelf toe te herleiden. Dat kan zijn dat jij de oorzaak bent van de gebeurtenis of hoe je met een bepaalde situatie omgaat.

Maar alles echt alles is te herleiden naar je zelf!

Maar wat ben jij nou van plan om het eens te verranderen?

Anders kan je net zo goed op een bankje samen met benzin gaan zitten en wachten op de dood.
  maandag 5 september 2011 @ 12:44:40 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101588021
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef Ordos20 het volgende:
Ik ben eigenlijk nu wel eens nieuwsgierig. Dit topic loopt nu al een hele tijd, en we hebben hier een aantal speciale gevallen zitten met wie het echt niet opschiet. Wat ik wel eens zou willen weten is wat de aangesprokenen in de tussentijd bereikt hebben. En niet alleen op het dating vlak maar met hun hele leven in het algemeen.
Een aantal van de speciale gevallen niks, echt helemaal niks.

Puur omdat ze hun omgeving de schuld van alles geven en wachten tot het hun komt aanwaaien, omdat ze zelf weigeren er iets aan te doen om de meest gekke rederen. En altijd wijzen naar externe factoren.
  maandag 5 september 2011 @ 12:46:22 #139
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_101588070
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 12:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Een aantal van de speciale gevallen niks, echt helemaal niks.

Puur omdat ze hun omgeving de schuld van alles geven en wachten tot het hun komt aanwaaien, omdat ze zelf weigeren er iets aan te doen om de meest gekke rederen. En altijd wijzen naar externe factoren.
ja oke wel een beetje ja
  maandag 5 september 2011 @ 12:48:03 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101588121
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja halcons schuld is het bijvoorbeeld ook. ik heb bewijs
Nou vertel, kom maar op.
pi_101588369
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee. want dat is pas het probleem ookal zou ik wat doen he.

En waarom niet. Serieus, nooit geschoten is altijd mis.

Beedenk je dat er 7 miljard mensen op deze aardkloot rondlopen. Dat jij als enige op iets/iemand reageert, die kans is zo astronomisch klein, dat gaat niet voorkomen.

Maar: waarom zou je je er druk om maken dat er 100 of 1000 of 10.000 reacties zijn (ik hou het even algemeen). Als dat je af laat schrikken, tsja, dan wordt het heel rustig. Maar als je gewoon jezelf pusht en de stappen gaat zetten, dan kom je nog eens ergens.

Het leven is vallen en opstaan. Als je bang bent voor de pijn van het vallen, sta je ook nooit op en kom je nergens.
  maandag 5 september 2011 @ 13:10:31 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101588747
Dat bedoel ik dus met de omgeving de schuld geven. Denken dat een bedrijf niet op hem zit te wachten.

Het is een excuus om wederom weer niks te ondernemen. Altijd weer een externe factor.
  maandag 5 september 2011 @ 13:57:55 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101590194
Mlig reageer eens op me PM. Wel zo netjes, heb ik ook bij jou gedaan.
  maandag 5 september 2011 @ 15:12:16 #144
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_101592355
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:57 schreef ook_gek het volgende:
Mlig reageer eens op me PM. Wel zo netjes, heb ik ook bij jou gedaan.
nee geen zin. of ik moet er eens voor gaan zitten.

ik ben gewoon veels te lui

ik heb gelijk, omdat het te maken heeft met het maatschappelijk belang.
als je iets gaat doen om vrouwen te benaderen, dan ga je alleen maar meebijdragen aan het probleem. het probleem dat vrouwen denken dat de wereld geweldig is en dat het makkelijk is om omgang te hebben met het andere geslacht, en dat zij bij elk contact het gevoel kunnen hebben of iets een versierpoging is.

met vrouwen benaderen/iets tegen ze zeggen/ wat dan ook mee gaan doen is maatschappelijk/neutraal gezien echt zon gare oplossing! vrouwen krijgen van 100den mannen(datingsites als voorbeeld) berichtjes. en dan is de oplossing voor de man dus MEER berichten sturen.
en wat gebeurd daardoor, dat de vrouw weer nog meer berichten krijgt al zou iedereen dat doen.
en in het normale leven denken de vrouwen daardoor (omdat iedereen naar ze lacht, en er contacten voor ze mogelijk zijn) dat de maatschappij gewoon leuk is , en de menselijkheid vriendelijk.

en i kheb ook nog theorien over dat er oorlog moet komen, en waarom het goed is om mensen uit te moorden.

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 05-09-2011 15:40:16 ]
pi_101592709
Lees dat berichtje nog eens en herschrijf hem. Er is BIJNA geen touw aan vast te knopen.
pi_101593804
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef Ordos20 het volgende:
Om voor mezelf te spreken; sinds ik in dit topic begon met posten de volgende vorderingen:

- Gewisseld van bijbaan; van issolement in een archief van een stoffig kantoor naar een bijbaan in de (semi)horeca.
- Eens serieus een datingsite uitgeprobeerd (paiq)
- Weer contact opgenomen met wat oude vrienden om vaker mee te gaan stappen (en da gaat vanaf deze week weer lukken, want het festival seizoen is gelukkig grotendeels voorbij!)
- Op stap geweest met Halcon; om dicht bij dit topic te blijven ;).
- Sta verder op de wachtlijst van GGZ voor psychologische hulp
pi_101593929
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Om voor mezelf te spreken; sinds ik in dit topic begon met posten de volgende vorderingen:

- Gewisseld van bijbaan; van issolement in een archief van een stoffig kantoor naar een bijbaan in de (semi)horeca.
- Eens serieus een datingsite uitgeprobeerd (paiq)
- Weer contact opgenomen met wat oude vrienden om vaker mee te gaan stappen (en da gaat vanaf deze week weer lukken, want het festival seizoen is gelukkig grotendeels voorbij!)
- Op stap geweest met Halcon; om dicht bij dit topic te blijven ;).
- Sta verder op de wachtlijst van GGZ voor psychologische hulp
En tevreden? Dit lijken me mooie stappen!
pi_101593964
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 15:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]
en i kheb ook nog theorien over dat er oorlog moet komen, en waarom het goed is om mensen uit te moorden.
Doe maar niet.
pi_101594059
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 16:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En tevreden? Dit lijken me mooie stappen!
Mh; op sommige momenten. Maar over het algemeen ben ik niet tevreden nee; wellicht dat ik daarom ook psychologische hulp nodig heb. Ik heb extreem resultaatgericht; en voor mijn gevoel is er geen enkel resultaat op het moment.
pi_101594122
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mh; op sommige momenten. Maar over het algemeen ben ik niet tevreden nee; wellicht dat ik daarom ook psychologische hulp nodig heb. Ik heb extreem resultaatgericht; en voor mijn gevoel is er geen enkel resultaat op het moment.
Je voelt je neem ik aan toch wel wat beter en dat is toch ook resultaat? Je hebt toch meer dingen om naar uit te kijken? Succes met het hele psych-verhaal :P
pi_101594207
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 16:08 schreef debeterebob het volgende:
Je voelt je neem ik aan toch wel wat beter en dat is toch ook resultaat?
Ten opzichte van april dit jaar voel ik me stukken beter ja; maar toen was ik ook simpelweg depressief (niet vastgesteld door een professional trouwens). Nu is het met momenten; op dit moment voel ik me prima; gisteravond voelde ik me helemaal niet goed en viel ik ook pas 2 uur voordat de wekker ging weer in slaap.
pi_101594269
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dan denk je in te grote stappen. Als je focust op de kleine stapjes (die je dus nu al gemaakt hebt) dan zie je de resultaten wel.

Niks verandert heel snel, het is net als evolutie, het komt langzaam op gang. En op een gegeven moment (hou geduld, en staar je niet blind op wat je NIET hebt) kijk je om je heen en merk je dat je HEEL veel vooruit gegaan bent.
  maandag 5 september 2011 @ 16:13:07 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101594282
Mlig, ik heb je aangeboden om op en neer te mailen zodat we beiden kunnen reageren wanneer we tijd hebben. Ik heb namelijk weinig tijd, en jij hebt tijd en zin nodig om te reageren. Ik ben daar bij ook heel duidelijk, eerlijk en direct. Dus dat scheelt ook weer voor jou, omdat alles heel transparant en duidelijk is voor je.

En je hebt geen gelijk omdat je weer volledig door slaat.

Ik heb je al aangegeven dat je humor hebt, je kan je goed verweren in een discussie en je bent soms erg scherp.

Je moet alleen je denk wijzen verranderen omdat je op bepaalde punten (zie hier boven ) volledig door slaat met als gevol dat je een hele zware blokkade voor je zelf bent.

En dan heb ik het over het algemeen en niet over versieren.

Jij hebt een duidelijke personelijkheid en dat is positief bedoeld! Maar je moet echt anders gaan denken.

Het is zeker niet verkeerd om tegen de standaard stroom in te denken, vind ik alleen maar mooi. Alleen moet je wel realisties blijven denken ipv door slaan. Een ook dingen aan nemen als mensen wat tegen je zeggen.

Jij denkt te veel voor anderen, te ver door en je wilt voor alles vaste lijnen en regels. Je laat niks toe aan het toeval.

Laat die lijnen en regels iets verder en je leven zal stukke makkelijker worden. Neem dat van mij aan.

En het bewijs kan je elke dag zien, je hoeft alleen maar om je heen te kijken.
  maandag 5 september 2011 @ 16:15:01 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101594370
Sorry voor de spelfouten maar typ dit via me mobiel.
pi_101594428
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:15 schreef ook_gek het volgende:
Sorry voor de spelfouten maar typ dit via me mobiel.
Mijn ogen bij het woord realisties :') Alweer :')

Verder natuurlijk tof dat je hulp aanbiedt, zou ook tof van MLiG zijn als hij er eens een keer op in gaat, zonder vage excuses.

EDIT: me :')
pi_101594627
quote:

[..]

....laat maar
Dat bedoelde ik helemaal niet. Ik bedoelde dat als je met de waarheid vertellen nog gemiddeld 1 date per maand weet te scoren dan werkt dat dus blijkbaar goed genoeg. Wil je meer dates dan kan je beter niet meteen aangeven dat je geen of weinig ervaring hebt in de liefde.
pi_101594676
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja oke wel een beetje ja
Wat is halcons schuld?
pi_101594717
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:12 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Dan denk je in te grote stappen. Als je focust op de kleine stapjes (die je dus nu al gemaakt hebt) dan zie je de resultaten wel.

Niks verandert heel snel, het is net als evolutie, het komt langzaam op gang. En op een gegeven moment (hou geduld, en staar je niet blind op wat je NIET hebt) kijk je om je heen en merk je dat je HEEL veel vooruit gegaan bent.
Misschien wel ja; ik probeer misschien teveel in de lijn te denken zoals ik dat bij mijn werk/studie ook altijd doe. Je hebt een doel dat voor een bepaalde tijd behaald moet worden; en als dat doel wat te hoog gegrepen is voor je, dan buffel je maar wat harder door. Bij sociale contacten en meiden versieren blijkt dit niet echt te werken, voor mij althans.
pi_101594815
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Misschien wel ja; ik probeer misschien teveel in de lijn te denken zoals ik dat bij mijn werk/studie ook altijd doe. Je hebt een doel dat voor een bepaalde tijd behaald moet worden; en als dat doel wat te hoog gegrepen is voor je, dan buffel je maar wat harder door. Bij sociale contacten en meiden versieren blijkt dit niet echt te werken, voor mij althans.
Ah een echte betawetenschapper?
pi_101594896
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 16:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ah een echte betawetenschapper?
Ik doe een combinatie van bouwkunde en technische bedrijfskunde. Dus naast beta ook veel marketing, finance en management.
  maandag 5 september 2011 @ 16:39:23 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101595236
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 16:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mijn ogen bij het woord realisties :') Alweer
Als je denkt dat het goed gaat wanneer je het gezegt hebt tegen me, moet ik je teleurstellen :D
  maandag 5 september 2011 @ 18:06:31 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101598219
Zo even al het interessante bijgelezen.
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 18:06:58 #163
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101598232
Pff langste ooit niks vernomen van mijn neukmens.. nu al bijna een week niet eens via msn ( dat gebeurde eerst nog wel).

Bah vandaag weer een kutdag. Seksloos bah.
pi_101598369
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Pff langste ooit niks vernomen van mijn neukmens.. nu al bijna een week niet eens via msn ( dat gebeurde eerst nog wel).

Meid wat erg voor je :') ik zou bijna medelijden met je krijgen waar het niet dat ik geen inlevingsvermogen heb en je een onwijze aanstelster vindt.

Is seks nu echt zo belangrijk voor jou? Waarom?
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 18:15:16 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101598448
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Meid wat erg voor je :') ik zou bijna heb gewoon geen medelijden met je krijgen waar het niet dat ik geen inlevingsvermogen heb en je een onwijze aanstelster vindt.
Even het een en ander aangepast.
C'est la vie
pi_101598499
Nu wachten op de eerste fokker die sex met haar wil :')
  maandag 5 september 2011 @ 18:18:57 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101598547
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 18:17 schreef debeterebob het volgende:
Nu wachten op de eerste fokker die sex met haar wil :')
Nou die zijn er wel hoor.
Alleen zij wil geen seks met fokkers.
C'est la vie
pi_101598557
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:06 schreef lanterfanteraar het volgende:

Hoe oud ben je en waar woon je?

Nee hoor geintje, sex is voor mij pas stap 2 :)
Do what you love, love what you do!
pi_101598579
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:19 schreef kree het volgende:

[..]

Hoe oud ben je en waar woon je?

Nee hoor geintje, sex is voor mij pas stap 2 :)
Heb je bruine ogen?
14 SHADES OF GREY
pi_101598597
Blauw hoezo?
  maandag 5 september 2011 @ 18:20:59 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101598613
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:20 schreef kree het volgende:
Blauw hoezo?
Je valt af.
Je mag alleen bruine ogen hebben om een of andere vage reden.
C'est la vie
pi_101598630
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 18:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Je valt af.
Je mag alleen bruine ogen hebben om een of andere vage reden.
Oh haha ik heb wat gemist volgens mij, maar ik val weer net even in het midden van het topic binnen.
pi_101598687
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:21 schreef kree het volgende:

[..]

Oh haha ik heb wat gemist volgens mij, maar ik val weer net even in het midden van het topic binnen.
Is niet hier besproken, is van toen ze hier nog maar net kwam posten. History. :+
  maandag 5 september 2011 @ 18:24:35 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101598723
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is niet hier besproken, is van toen ze hier nog maar net kwam posten. History. :+
Ja dit dus.
Lang, lang geleden heeft lant haat eisen pakket op tafel gegooid.
Waar bijna geen enkele man aan kan voldoen.
C'est la vie
pi_101598876
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 18:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dit dus.
Lang, lang geleden heeft lant haat eisen pakket op tafel gegooid.
Waar bijna geen enkele man aan kan voldoen.
Ik heb een keertje aan Lanter gevraagd hoe dat zat met die ogen. Maar een antwoord heb ik niet gekregen
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 18:32:27 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101598992
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb een keertje aan Lanter gevraagd hoe dat zat met die ogen. Maar een antwoord heb ik niet gekregen
Ze zei ooit dat ze tijdens de sex in mooie bruine ogen wil kijken.
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 18:36:39 #177
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101599135
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Heb ik heel duidelijk laten zien met plaatjes.

Ik weet niet, ik kreeg vanmorgen opeens zo'n hyperventilatiegebeuren omdat ik geen seks heb of omdat ik niet zeker ben van seks.. met zo'n neukmens achter de hand ben je nog verzekerd daarvan, maar ik hoor niks van hem. Dat schept onzekerheid.
pi_101599202
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Heb ik heel duidelijk laten zien met plaatjes.

Ik weet niet, ik kreeg vanmorgen opeens zo'n hyperventilatiegebeuren omdat ik geen seks heb of omdat ik niet zeker ben van seks.. met zo'n neukmens achter de hand ben je nog verzekerd daarvan, maar ik hoor niks van hem. Dat schept onzekerheid.
Je ging hyperventileren omdat je een klein tijdje niet geneukt hebt?
  maandag 5 september 2011 @ 18:39:43 #179
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101599245
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je ging hyperventileren omdat je een klein tijdje niet geneukt hebt?
Ik ben niet meer verzekerd van seks. Nu kan het maaaaaaaanden gaan duren en dan nog terwijl ik aan een studie begin.
pi_101599295
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik ben niet meer verzekerd van seks. Nu kan het maaaaaaaanden gaan duren en dan nog terwijl ik aan een studie begin.
Zou je dat niet een heel klein beetje aan jezelf te wijten hebben? Als je hier zo over je neukmans praat.
  maandag 5 september 2011 @ 18:42:34 #181
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101599330
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 18:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zou je dat niet een heel klein beetje aan jezelf te wijten hebben? Als je hier zo over je neukmans praat.
? Hij leest niet mee?
  maandag 5 september 2011 @ 18:42:38 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101599336
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ligt aan jou, niet aan het gebrek aan seks.
C'est la vie
pi_101599417
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 18:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Ligt aan jou, niet aan het gebrek aan seks.
Dat, als het een lichamelijk iets was kan zelfbevrediging zat helpen. Iig genoeg zodat je niet gaat hyperventileren. :o Nee dan nog eerder een geestelijke verslaving of voor bevestiging en zo. Aan haar dus ja.
  maandag 5 september 2011 @ 18:49:47 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101599579
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat, als het een lichamelijk iets was kan zelfbevrediging zat helpen. Iig genoeg zodat je niet gaat hyperventileren. :o Nee dan nog eerder een geestelijke verslaving of voor bevestiging en zo. Aan haar dus ja.
Of lant moet naar de dokter omdat ze en te hoog libido heeft (ik ken een meisje die dat heeft) of ze stelt zich aan meer opties zijn er niet.
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 18:53:15 #185
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101599713
Het overvalt me overal wanneer ik alleen ben, in de trein, als ik in de supermarkt loop, als ik random op straat loop.. 's nachts in bed. Vanmorgen dus weer eens huilen met hyperventileren ( dat heb ik heeeel lang niet gehad hoor, deze zomer ging alles goed, ik had immers zo'n neukmens- en nog niet eens vaak).
pi_101600094
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het overvalt me overal wanneer ik alleen ben, in de trein, als ik in de supermarkt loop, als ik random op straat loop.. 's nachts in bed. Vanmorgen dus weer eens huilen met hyperventileren ( dat heb ik heeeel lang niet gehad hoor, deze zomer ging alles goed, ik had immers zo'n neukmens- en nog niet eens vaak).
Je liep toch bij een Psycholoog wat zegt die van dit soort dingen?
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 19:04:03 #187
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101600222
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

hoort bij de leeftijd

maar ben er niet meer naartoe gegaan omdat het goed ging etc
  maandag 5 september 2011 @ 19:04:47 #188
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101600262
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die heeft het waarschijnlijk opgegeven.
There is a long line down from heaven.
  maandag 5 september 2011 @ 19:07:01 #189
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101600375
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:04 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Die heeft het waarschijnlijk opgegeven.
Nee hoor. Ze vond me een leuke meid ( het ging toen ook goed). Dat seksgebeuren hoort bij de leeftijd.
  maandag 5 september 2011 @ 19:08:21 #190
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101600454
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee hoor. Ze vond me een leuke meid ( het ging toen ook goed). Dat seksgebeuren hoort bij de leeftijd.
Dat je gaat huilen en hyperventileren als je een tijdje geen seks hebt gehad?
pi_101600485
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:04 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hoort bij de leeftijd

maar ben er niet meer naartoe gegaan omdat het goed ging etc
En jij noemt dit gezond? Normaal? :o
Hoort bij de leeftijd 8)7 Als je een dag geen piemel ziet verander jij een labiel monster. Dat is niet normaal. :N
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 19:15:44 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101600861
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik ben van de leeftijd, ik heb daar geen last van en niemand in mijn omgeving.
Kan niet gewoon bij de leeftijd horen.
C'est la vie
pi_101601049
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Als het alleen om seks zou gaan dan zou een goed potje zelfverdediging dat oplossen. Maar bij lanter is het meer. Iets psychisch.
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 19:23:26 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101601267
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als het alleen om seks zou gaan dan zou een goed potje zelfverdediging dat oplossen. Maar bij lanter is het meer. Iets psychisch.
Puur bevestiging dat ze knap is meer niet. Gaat puur om bevestiging en niet om de sex op zich.

Want als het daar om gaat had ze zich door alles met een harde lul uit elkaar laten trekken. Dat is namelijk de lust.

Zij wil door haar droom type geneukt worden omdat het dan bevestigt dat haar droom man haar aantrekkelijk vind
pi_101601419
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kan je niet gewoon bij je neukmens langsgaan, spontaan?
pi_101601468
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken ook niemand die zo is. Zal de psych hebben gedacht dat als er normaal mee om wordt gegaan dat Lant er wel overheen groeit?

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja precies, zei ik ook al. Alleen in een beetje rare nederlandse zinnen. :')
pi_101601573
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 19:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Puur bevestiging dat ze knap is meer niet. Gaat puur om bevestiging en niet om de sex op zich.

Want als het daar om gaat had ze zich door alles met een harde lul uit elkaar laten trekken. Dat is namelijk de lust.

Zij wil door haar droom type geneukt worden omdat het dan bevestigt dat haar droom man haar aantrekkelijk vind
Misschien moet ze dat droombeeld als droombeeld gaan zien en verder gaan in de realiteit en een normale relatie met iemand aan gaan
14 SHADES OF GREY
pi_101601683
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ken ook niemand die zo is. Zal de psych hebben gedacht dat als er normaal mee om wordt gegaan dat Lant er wel overheen groeit?

[..]

Ja precies, zei ik ook al. Alleen in een beetje rare nederlandse zinnen. :')
Ach het is toch duidelijk
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 19:31:48 #199
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101601737
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 19:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Eh waarom is het raar dat ik alleen met een lekkere jongen seks wil? Redelijk random volgens mij hoor
pi_101601960
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Eh waarom is het raar dat ik alleen met een lekkere jongen seks wil? Redelijk random volgens mij hoor
Je gaat totaal voorbij aan het hele punt. Maar goed dat geeft niet. Als je dit normaal vind en schijnbaar gelukkig bent. Dus ga zo door
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 19:36:35 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101602009
quote:

[..]

Dat is niet vreemd.
Maar je kan niet zeiken dat je geen seks hebt en een hoge standaard hebben.
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 19:37:32 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101602074
quote:

[..]

Dat is niet raar, maar het gaat helemaal niet om de sex lijkt het, het is de bevestiging dat jij die jongen kan krijgen met zeer hoge eisen.

Jij zit niet in paniek omdat je geen sex meer hebt. Want die lust gevoelens zijn op tal van mogelijkheden op te lossen.

Jij bent in paniek omdat je droom man je niet meer wilt.

Nu wil ik je niet te leur stellen, maar jij ben een simpel makkelijk sletje in die gasten hun ogen. Het nieuwe is er af en je bent oud nieuws op naar de volgende. Hij heeft je gebruikt, niet meer en niet minder.
  maandag 5 september 2011 @ 19:38:21 #203
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101602133
Mijn droomjongen is niet heel bijzonder qua uiterlijk? Het is gewoon een bepaald type.
  maandag 5 september 2011 @ 19:41:43 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101602326
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn droomjongen is niet heel bijzonder qua uiterlijk? Het is gewoon een bepaald type.
Je standaard is debiel hoog. Bepaalde kleur ogen, in combonmet kleur haar bepaald uiterlijk en kleding stijl. Mis daar 1 van valt die af.

Nee dat valt inderdaad best mee :{
  maandag 5 september 2011 @ 19:41:51 #205
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101602332
*haalt wat te vreten erbij*

Moet toch wat nu er geen Jerry Springer meer is.
pi_101602422
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef LostInSpace het volgende:

Gooi wat olie op het vuur
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 19:45:36 #207
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101602565
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Gooi wat olie op het vuur
Haha laat ik dat nou maar niet doen. Mensen vinden mij soms al grof uit de hoek komen als ik het goed bedoel, laat staan als ik andere bedoelingen heb.
  maandag 5 september 2011 @ 19:46:19 #208
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101602602
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je standaard is debiel hoog. Bepaalde kleur ogen, in combonmet kleur haar bepaald uiterlijk en kleding stijl. Mis daar 1 van valt die af.

Nee dat valt inderdaad best mee :{
Bruine ogen, slank en niet te kort haar
...

niet zo heel moeilijk hoor
pi_101602663
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

...

Dat valt nog mee. Maar de rest van het lijstje wat je niet verteld hier dat is het probleem
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 19:47:44 #210
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101602690
Ik ga nu een meisje in mijn klas versieren, die zien jullie misschien wel op de meet. Ik vind haar heel leuk en interessant, en het gaat wel redelijk (veel interesses komen overeen, wat ik raar vind), denk ik dan :P
pi_101602739
lanter kan niet anders dan een troll zijn. :D

zo niet dan mag ze het bewijzen natuurlijk, zo ben ik dan ook wel weer. 8-)
pi_101602788
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga nu een meisje in mijn klas versieren, die zien jullie misschien wel op de meet. Ik vind haar heel leuk en interessant, en het gaat wel redelijk (veel interesses komen overeen, wat ik raar vind), denk ik dan :P
Vertel eens wat meer over dat meisje :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 19:49:46 #213
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101602840
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef LostInSpace het volgende:

Gewoon even youtuben.
Zo ben ik de zomer van 2010 doorgekomen. :')
C'est la vie
pi_101602931
quote:

[..]

Als je zo graag seks wilt als jij dan zou je waarschijnlijk met minder genoegen nemen.

Maar donker haar, donkere ogen en niet te kort is geen grote eisenlijst. Je hebt gelijk. :P
pi_101603065
quote:

[..]

...

Weetje, ik voldoe aan jouw eisen qua uiterlijk. Hihi. Jij alleen niet aan de mijne, helaas.

edit: toch niet.
  maandag 5 september 2011 @ 19:53:26 #216
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101603094
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
Gewoon even youtuben.
Zo ben ik de zomer van 2010 doorgekomen. :')
Damn, that's just sad :P
  maandag 5 september 2011 @ 19:55:13 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101603220
quote:

[..]

...

Dat is 10% van het lijstje.

Maar je gaat aan het hele punt voor bij. Maar boeit verder ook niet.

Was gezellig, ik gaat me tijd beter besteden. Kusje
  maandag 5 september 2011 @ 19:56:22 #218
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101603285
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Damn, that's just sad :P
Tsss :{w
Ik moest wat nadat het WK was afgelopen. _O-
C'est la vie
pi_101603302
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 19:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bij sommige is het inderdaad praten tegen dovemansoren.
Gelukkig zijn er wel mensen vatbaar voor goed advies.
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 19:57:47 #220
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101603380
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 19:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hij was zeker mijn droomjongen niet hoor, ik vind hem gewoon lekker.

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bij sommige is het inderdaad praten tegen dovemansoren.
Gelukkig zijn er wel mensen vatbaar voor goed advies.
vind z'n psychologische conclusies maar matigjes
  maandag 5 september 2011 @ 20:00:25 #221
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101603582
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
Tsss :{w
Ik moest wat nadat het WK was afgelopen. _O-
Naar buiten gaan en iets leuks doen met vrienden was geen optie? :)
pi_101603618
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Hij was zeker mijn droomjongen niet hoor, ik vind hem gewoon lekker.

[..]

vind z'n psychologische conclusies maar matigjes
Als hij goed onderbouwd was had je er dan wel iets mee gedaan?
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 20:01:12 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101603636
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Naar buiten gaan en iets leuks doen met vrienden was geen optie? :)
Ik had toen zeker amper vrienden.
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 20:01:55 #224
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101603690
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
Ik had toen zeker amper vrienden.
Okee, voor welk land was je? :+

Spanje?
  maandag 5 september 2011 @ 20:02:27 #225
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101603727
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer over dat meisje :D
Ze is even oud als ik, mooie tieten maar vrijwel altijd gewoon een tshirt + spijkerbroek aan, zonder make-up ziet ze er echt al goed uit :D (ze doet nooit veel make-up op dus dat is goed) ze heeft wel een 'anders' gezicht maar knap, een soort oost-Europees gezicht en heeel lief (ze heeft mij een paar maanden terug geholpen toen ik zat was)
  maandag 5 september 2011 @ 20:03:03 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101603771
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:01 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Okee, voor welk land was je? :+
Nederland. _O-
Nee het probleem was de meesten waren op vakantie en anderen hadden hun eigen dingen dus dan ga je maar een beetje films en series kijken.
C'est la vie
pi_101603798
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ze is even oud als ik, mooie tieten maar vrijwel altijd gewoon een tshirt + spijkerbroek aan, zonder make-up ziet ze er echt al goed uit :D (ze doet nooit veel make-up op dus dat is goed) ze heeft wel een 'anders' gezicht maar knap, een soort oost-Europees gezicht en heeel lief (ze heeft mij een paar maanden terug geholpen toen ik zat was)
En zij vind jou ook wat?
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 20:05:15 #228
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101603895
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ooooooh Tieten O+

Kun je ze omschrijven??
pi_101603937
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ooooooh Tieten O+

Kun je ze omschrijven??
Nog beter heb je er foto's van
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 20:05:52 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101603938
quote:

[..]

Ooooooh Tieten O+

Kun je ze omschrijven??
Dit gaat in mijn sig. _O_
C'est la vie
pi_101603995
quote:

[..]

Ooooooh Tieten O+

Kun je ze omschrijven??
Omschrijf de jouwe eens? Like, serious. Ik zou niet weten hoe ik tieten moet omschrijven.
  maandag 5 september 2011 @ 20:07:03 #232
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101604022
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef Mpj het volgende:

[..]

Omschrijf de jouwe eens? Like, serious. Ik zou niet weten hoe ik tieten moet omschrijven.
+1
pi_101604032
quote:

[..]

Probeer het eens
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 20:07:32 #234
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101604058
quote:

[..]

Mannen kunnen dat heel goed hoor. Ze kunnen ook precies de maat raden.
maar jij klinkt wel een beetje gay en zo, dus ik snap het wel :P
  maandag 5 september 2011 @ 20:08:14 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101604090
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nog beter heb je er foto's van
Nee nog beter Newbie gaat ze mee naar Appelpop?

Waar ik niet echt zin in heb trouwens, ik slaap in een tent met een vriendin.
Zal je zien dat het gaat stortregenen. :')
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 20:08:53 #236
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101604130
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En zij vind jou ook wat?
Ik weet het niet ben gewoon een beetje contact aan het leggen

Nee, geen pics :{

En hoe kun je tieten omschrijven :')
pi_101604136
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan is ze tenminste nat ;)
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 20:09:34 #238
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101604164
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja :)

Maar wij blijven niet slapen dacht ik.
pi_101604173
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Mannen kunnen dat heel goed hoor. Ze kunnen ook precies de maat raden.
maar jij klinkt wel een beetje gay en zo, dus ik snap het wel :P
Jij hebt volgens mij van die witte hangtetten.
pi_101604179
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Gewoon een beetje met haar kletsen en zie waar het naartoe gaat
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 20:10:54 #241
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101604234
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

"Veel volume", "lekker rond", "ze passen in mijn handen", allemaal van die dingen!!
  maandag 5 september 2011 @ 20:12:30 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101604328
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan is ze tenminste nat ;)
Ja daar heb ik wat aan. ;(
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 20:09 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ja :)

Maar wij blijven niet slapen dacht ik.
Ja jullie niet.
Ik ben er vrijdagavond al.
C'est la vie
pi_101604332
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

"Veel volume", "lekker rond", "ze passen in mijn handen", allemaal van die dingen!!
Zo'n beschrijving had ik niet in gedachten.
  maandag 5 september 2011 @ 20:12:42 #244
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101604335
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kom op, het kan vast wel mooier omschreven worden dan dat. Waar blijft de creativiteit hier :N
pi_101604361
omg :')!
  maandag 5 september 2011 @ 20:13:13 #246
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101604365
Ik ga trouwens niet naar Appelpop. Heb gezegd van wel, maar moet me bij deze terugtrekken en zie dat iedereen al een oplossing heeft gevonden, dus zie het ook niet als een probleem.
pi_101604429
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja daar heb ik wat aan. ;(

Zeker :D is ze leuk?
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 20:17:56 #248
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101604623
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zeker :D is ze leuk?
Ja schat van een meid en mijn beste vriendin en bezet. :P
C'est la vie
pi_101604758
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja schat van een meid en mijn beste vriendin en bezet. :P
Alles kan kapot. Gaat de wederhelft mee?
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 20:23:27 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101604967
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alles kan kapot. Gaat de wederhelft mee?
Die intentie heb ik niet hoor. ;)
De wederhelft gaat volgens mij wel mee.
C'est la vie
pi_101605045
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 20:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Die intentie heb ik niet hoor. ;)
De wederhelft gaat volgens mij wel mee.
Gelukkig :)
14 SHADES OF GREY
pi_101605102
Ik heb voor het eerst in mijn leven echte puisten (twee). Doen fucking pijn ja, niet normaal? Als ik die puisten morgen nog heb, ga ik sowieso niet naar college. Mijn zusje heeft er net een soort masker op gedaan met zo'n kwast, gay of niet? ^O^
  maandag 5 september 2011 @ 20:28:41 #253
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101605296
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef Mpj het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven echte puisten (twee). Doen fucking pijn ja, niet normaal? Als ik die puisten morgen nog heb, ga ik sowieso niet naar college. Mijn zusje heeft er net een soort masker op gedaan met zo'n kwast, gay of niet? ^O^
Mijn gaydar is net doorgebrand.
  maandag 5 september 2011 @ 20:28:51 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101605310
quote:
Niet gay gewoon aanstellerig.
Ik zou sowieso geen les missen voor zou iets onbenulligs.
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 20:29:44 #255
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101605379
quote:
Uitknijpen.
pi_101605405
Volgens mij moet ik het masker er ook weer afhalen. Maar ik voel me toch echt niet aangetrokken tot mannen. Nee, gewoon niet. Vrouwen zijn sowieso mooier man.

Ik vind uitknijpen vies maar ik had dat witte ding er al vanaf gehaald, kwam er bloed uit.
  maandag 5 september 2011 @ 20:30:17 #257
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101605413
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 20:29 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Uitknijpen.
Wegsnijden met een scheermes.. is veel leuker :P
pi_101605831
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:30 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Echt?
  maandag 5 september 2011 @ 20:36:27 #259
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101605851
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:30 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik doe dat wel eens als hij bij m'n snorharen zit.
  maandag 5 september 2011 @ 20:37:24 #260
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101605900
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:36 schreef Mpj het volgende:

[..]

Echt?
Uitknijpen is voor mietjes :)

Gewoon keihard met dat mes er overheen!
  maandag 5 september 2011 @ 20:38:24 #261
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101605970
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Uitknijpen is voor mietjes :)

Gewoon keihard met dat mes er overheen!
Ja en dan zeggen dat het een oorlogswond is :) !
  maandag 5 september 2011 @ 20:38:52 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101606008
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja en dan zeggen dat het een oorlogswond is :) !
Van welke oorlog?
C'est la vie
pi_101606061
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Van welke oorlog?
Irak, Afganistan. Libië, etc
14 SHADES OF GREY
pi_101606161
Ik knijp ook niet uit, ik heb gehoord dat je er dan meer krijgt. Maar een scheermes? Ik doe gewoon bepaalde masker/creme, gezond voor je hele gezicht ook. Gelukkig heb ik d'r echt nooit last van, tot vandaag ineens twee, misschien omdat ik al dagen niet goed heb geslapen en gegeten.
pi_101606408
Goedenavond mensen, hoe gaat het hier?
pi_101606425
Ik mis een hoop lees ik al :')
pi_101606440
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond mensen, hoe gaat het hier?
Nog steeds single maar wel goed :) En jij?
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 20:46:14 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101606482
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee niet echt hoor.
C'est la vie
  maandag 5 september 2011 @ 20:46:22 #269
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_101606495
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij hebt vast wel iets interessants te vertellen?
pi_101606585
Dat meisje waarmee ik op MSN zit wil maar een ding :D een goeie beurt. haha Snel maar afspreken want die beurt wil ik haar wel geven.
14 SHADES OF GREY
pi_101606637
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nog steeds single maar wel goed :) En jij?
Ik neem dit rechtstreeks over ;)
  maandag 5 september 2011 @ 20:49:21 #272
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101606689
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
Dat meisje waarmee ik op MSN zit wil maar een ding :D een goeie beurt. haha Snel maar afspreken want die beurt wil ik haar wel geven.
Fuckbuddies! ^O^
pi_101606737
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Fuckbuddies! ^O^
Daar zeg ik geen nee tegen :D Ze lust er blijkbaar wel pap van. :9
14 SHADES OF GREY
pi_101606779
quote:
Walgelijk.
pi_101606866
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Mpj het volgende:

[..]

Walgelijk.
Waarom? Zij vraagt ik geef. Zij blij, ik blij. Wat wil je nog meer?
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 20:52:06 #276
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101606876
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar zeg ik geen nee tegen :D Ze lust er blijkbaar wel pap van. :9
Dat is wat je noemt een afgelikte boterham
pi_101606927
quote:
Ik tref zulke dames ook nog nog weleens op Paiq, maar daar doe ik dus helemaal niks mee...
pi_101606949
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef kedge het volgende:

[..]

Dat is wat je noemt een afgelikte boterham
Dat voel je inderdaad :P
14 SHADES OF GREY
pi_101606985
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik tref zulke dames ook nog nog weleens op Paiq, maar daar doe ik dus helemaal niks mee...
Ik dus wel :D als ze niet op mij afknappen
14 SHADES OF GREY
pi_101607030
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom? Zij vraagt ik geef. Zij blij, ik blij. Wat wil je nog meer?
Waarom geef je sletten?
  maandag 5 september 2011 @ 20:55:08 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101607081
quote:
*insert place brofist here plaatje*
C'est la vie
pi_101607106
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef Mpj het volgende:

[..]

Waarom geef je sletten?
Ik heb behoefte aan seks. :)
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 20:55:32 #283
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101607114
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef Mpj het volgende:

[..]

Waarom geef je sletten?
Waarom zou hij het niet doen?
Gouden kans.
C'est la vie
pi_101607148
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Capstan het volgende:

[..]

Serieus? Dat bevestigt mijn generalisatie over internet dating wel weer. Vrouwen die in real life geen beurt kunnen krijgen (dan is 't sowieso erg met die persoon gesteld), smeken op datingsites om een beurt.
pi_101607149
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Gouden kans.
Dat dus :D
14 SHADES OF GREY
pi_101607208
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef Mpj het volgende:

[..]

Serieus? Dat bevestigt mijn generalisatie over internet dating wel weer. Vrouwen die in real life geen beurt kunnen krijgen (dan is 't sowieso erg met die persoon gesteld), smeken op datingsites om een beurt.
En genoeg mannen die ook op die manier aan de broodnodige beurt komen. Niets mis mee toch?
14 SHADES OF GREY
pi_101607220
quote:

[..]

Actief smeken kun je het natuurlijk niet noemen, maar je bent er snel genoeg achter wat ze zoeken/willen...
pi_101607273
Dan kan ze per definitie irl geen beurt krijgen?
pi_101607327
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Tuurlijk wel dat kan iedereen. Alleen daar moet je wel iets voor doen
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 20:59:01 #290
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101607346
quote:
Zoveel mensen tijdens het uitgaan die elke meid uit frustratie zouden doen, dat elke meid een beurt kan krijgen.
  maandag 5 september 2011 @ 20:59:46 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101607397
quote:

[..]

die in real life geen beurt kunnen krijgen (dan is 't sowieso erg met die persoon gesteld)
Kak het is erg met me gesteld.
C'est la vie
pi_101607401
quote:
Tja, dat kan ik ook niet. Maar zoals ik al eens eerder zei, op die manier hoef ik mijn eerste keer niet te beleven, hoor.
pi_101607477
Ik doelde meer op MPJ's kort door de bocht reactie ;)
  maandag 5 september 2011 @ 21:01:11 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101607503
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef Capstan het volgende:

[..]

Tja, dat kan ik ook niet. Maar zoals ik al eens eerder zei, op die manier hoef ik mijn eerste keer niet te beleven, hoor.
Ik ook niet sowieso niet via internet.
Tenzij ik haar ontmoet op een meet ofzo en ze is echt leuk.
C'est la vie
pi_101607505
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Gouden kans.
Heloef.

Hoe kan je daar nou voldoening uit halen, een slet laat zich vaak nemen door meerdere mannen. Dan voel je je toch vies. :') Ik tenminste.
  maandag 5 september 2011 @ 21:01:59 #296
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101607553
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef Capstan het volgende:

[..]

Doen waar jij je goed bij voelt. Ik voel ook niks voor die sletterige meiden.
pi_101607566
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Kak het is erg met me gesteld.
Als je nog eens meer dan tien jaar ouder bent is dat wellicht het geval, nu nog niet :P
pi_101607584
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef Mpj het volgende:

[..]

Heloef.

Hoe kan je daar nou voldoening uit halen, een slet laat zich vaak nemen door meerdere mannen. Dan voel je je toch vies. :') Ik tenminste.
En jij bent van plan om je hele leven maar met een meisje seks te hebben in je leven?
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 september 2011 @ 21:02:26 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101607589
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef Mpj het volgende:

[..]

Heloef.

Hoe kan je daar nou voldoening uit halen, een slet laat zich vaak nemen door meerdere mannen. Dan voel je je toch vies. :')
Ja god als het met een slet is of met iemand anders het blijft toch lekker neem ik aan.
C'est la vie
pi_101607701
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja god als het met een slet is of met iemand anders het blijft toch lekker neem ik aan.
Als je echt iets voor iemand voelt dan is de seks veel lekkerder dan zomaar iemand
14 SHADES OF GREY
pi_101607722
vol
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')