SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Appelpop meet: Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kon me bij haar echt niet voorstellen dat zij iets serieus aan het zoeken was. En al was ze dat wel, met iemand die er zo makkelijk mee om gaat hoef ik helemaal niets. En zulke mensen ook niet met mij
Eh, naar welke van de drie vraag je?quote:
Alle 3 de vragenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, naar welke van de drie vraag je?
-waarom ik mij niet kon voorstellen dat zij iets serieus zou zoeken
-waarom ik niets met mensen hoef die er zo makkelijk mee omgaan
-waarom die mensen niets met mij hoeven?
Dan weet ik ook waar ik op moet antwoorden
Tsja als ze een man hoefde ze niet te daten tochquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:52 schreef hasjman het volgende:
Haha, mijn zus gaat ook online daten omdat ze zogenaamd geen man kan vinden. Yeah right.
Nou vooruit dan:quote:
Hoe oud is je zus, dat ze de moed nu al heeft opgegeven.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:52 schreef hasjman het volgende:
Haha, mijn zus gaat ook online daten omdat ze zogenaamd geen man kan vinden. Yeah right.
Dat laatste ben ik met je eens. Ik zou het echt niet erg vinden om bv een meisje bij de supermarkt te versieren en om daar gelijk mee naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou vooruit dan:
-Dat zij niets serieus zocht proefde ik gewoon aan haar antwoorden. Was ook niet zo moeilijk, want als ze zelf zegt dat ze eigenlijk ook niet weet wat ze zoekt en het n.a.v. van die gebeurtenissen van de avond daarvoor toch wel leuk vind om vrijgezel te zijn, dan weet ik wel weer genoeg.
-Ik duik zelf echt niet met de eerste de beste tussen de lakens, dus met dames die daar geen moeite mee hebben, heb ik niet zo gek veel gemeen.
-En zulke dames hebben helemaal geen behoefte aan een man zonder enige ervaring.
Dat dus
Oh die is al eind 30, en dan begin de wanhoop toch wel toe te nemen he.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:58 schreef kedge het volgende:
[..]
Hoe oud is je zus, dat ze de moed nu al heeft opgegeven.
Tja, als ik er nu al meerdere lange relaties op had zitten zou ik wellicht inmiddels ook iets hebben van: ik zoek nu even geen relatie, en als er nu een dame langskomt waarmee ik binnen het uur tussen de lakens kan liggen, dan zeg ik geen nee. Maar zoals het nu is, wil ik op die manier echt niet mijn eerste keer beleven.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Ik zou het echt niet erg vinden om bv een meisje bij de supermarkt te versieren en om daar gelijk mee naar bed te gaan.
Daten kan leuk zijn als je tenminste genoeg zelfvertrouwen hebt. Dat gevoel van iemand leren kennen schijnen sommige leuk te vinden. Relaties worden snel een sleur voor sommige.
En altijd single geweest?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:00 schreef hasjman het volgende:
[..]
Oh die is al eind 30, en dan begin de wanhoop toch wel toe te nemen he.
Hoi Civilquote:
Ligt compleet aan de situatie of je wanhopig moet zijn op die leeftijd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:00 schreef hasjman het volgende:
[..]
Oh die is al eind 30, en dan begin de wanhoop toch wel toe te nemen he.
Dat begrijp ik. Zo dacht ik er ook over. Alhoewel ik het waarschijnlijk wel gedaan zou hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, als ik er nu al meerdere lange relaties op had zitten zou ik wellicht inmiddels ook iets hebben van: ik zoek nu even geen relatie, en als er nu een dame langskomt waarmee ik binnen het uur tussen de lakens kan liggen, dan zeg ik geen nee. Maar zoals het nu is, wil ik op die manier echt niet mijn eerste keer beleven.
Heyquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En altijd single geweest?
[..]
Hoi Civil
Het jammere is dan weer dat alle dames die wél serieus op zoek waren ook allemaal zijn afgehaakt nadat ze begrepen dat ik nog geen enkele ervaring heb.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Zo dacht ik er ook over. Alhoewel ik het waarschijnlijk wel gedaan zou hebben.
Oh mijn zus zeker niet. Is nu wel al weer een lange tijd single (paar jaar) maar heeft daarvoor zeker wel een aantal relaties gehad.quote:
Sociale druk je weet toch. Je MOET een partner hebben. Ik bedoel wat is anders het nut van het leven ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Ligt compleet aan de situatie of je wanhopig moet zijn op die leeftijd.
vertel je dat erbij danquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het jammere is dan weer dat alle dames die wél serieus op zoek waren ook allemaal zijn afgehaakt nadat ze begrepen dat ik nog geen enkele ervaring heb.
Eh, in mijn ervaring komt het gesprek daar altijd wel een keer op. En dat zijn dan alleen nog maar de gesprekken op internet. Dan kan ik het natuurlijk niet NIET vertellen...quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:09 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
vertel je dat erbij dan
Je merkt wel dat steeds meer mensen gaan trouwen, kinderen krijgen etc.. daardoor voelt het misschien als sociale druk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:07 schreef hasjman het volgende:
[..]
Oh mijn zus zeker niet. Is nu wel al weer een lange tijd single (paar jaar) maar heeft daarvoor zeker wel een aantal relaties gehad.
[..]
Sociale druk je weet toch. Je MOET een partner hebben. Ik bedoel wat is anders het nut van het leven ?
Gewoon liegen joh,het heeft weinig zin om jezelf in je voet te schieten. Het gaat erom dat zo'n iemand een keer met je wil afspreken. Dan kun je het altijd nog te berde brengen. Wie weet wat voor lijken bij zo'n vrouw uit de kast komen vallen als je haar langer kent.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, in mijn ervaring komt het gesprek daar altijd wel een keer op. En dat zijn dan alleen nog maar de gesprekken op internet. Dan kan ik het natuurlijk niet NIET vertellen...
Nou, als je nu helemaal aan het begin al moet gaan liegen, dan zit er toch wel iets verkeerd. Ik ben er veel liever gewoon eerlijk over, anders is het bij een eventuele ontmoeting in de eerste minuut al duidelijk dat ik nog niet eens ooit eerder een date heb gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:16 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Gewoon liegen joh,het heeft weinig zin om jezelf in je voet te schieten. Het gaat erom dat zo'n iemand een keer met je wil afspreken. Dan kun je het altijd nog te berde brengen. Wie weet wat voor lijken bij zo'n vrouw uit de kast komen vallen als je haar langer kent.
Je bent veel te eerlijk. Niet doen. Denk je dat al die vrouwen de hele waarheid spreken? En who cares als je een date regelt met een chick en het op niks uitloopt? Zie je haar ooit nog terug? Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, als je nu helemaal aan het begin al moet gaan liegen, dan zit er toch wel iets verkeerd. Ik ben er veel liever gewoon eerlijk over, anders is het bij een eventuele ontmoeting in de eerste minuut al duidelijk dat ik nog niet eens ooit eerder een date heb gehad.
Ja daar valt wat voor te zeggen. Maar over het algemeen profileert iedereen zich op datingsites als mister en misses perfect, later komen de lijken uit de kast vallen. Ik denk dat zo'n meisje het ook wel zou begrijpen als je pas in een later stadium je minpunten over het voetlicht brengt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, als je nu helemaal aan het begin al moet gaan liegen, dan zit er toch wel iets verkeerd. Ik ben er veel liever gewoon eerlijk over, anders is het bij een eventuele ontmoeting in de eerste minuut al duidelijk dat ik nog niet eens ooit eerder een date heb gehad.
Dat kan, maar voordat je een date regelt heb je toch altijd wel een gesprek om te kijken of het wel zin heeft om met elkaar te gaan daten. En dan komt de aap doorgaans al uit de mouw.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:22 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Ja daar valt wat voor te zeggen. Maar over het algemeen profileert iedereen zich op datingsites als mister en misses perfect, later komen de lijken uit de kast vallen. Ik denk dat zo'n meisje het ook wel zou begrijpen als je pas in een later stadium je minpunten over het voetlicht brengt.
Zulke dingen moet je ook niet vertellen. Of iig zo veel mogelijk verbloemenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het jammere is dan weer dat alle dames die wél serieus op zoek waren ook allemaal zijn afgehaakt nadat ze begrepen dat ik nog geen enkele ervaring heb.
Alleen zijn is niet altijd leuk dus ik snap het wel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:07 schreef hasjman het volgende:
[..]
Oh mijn zus zeker niet. Is nu wel al weer een lange tijd single (paar jaar) maar heeft daarvoor zeker wel een aantal relaties gehad.
Gewoon doorgaan met zoeken er is heus wel een dame die dat soort dingen minder belangrijk vindquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat kan, maar voordat je een date regelt heb je toch altijd wel een gesprek om te kijken of het wel zin heeft om met elkaar te gaan daten. En dan komt de aap doorgaans al uit de mouw.
Je bent hier dus niet de enige die dat zegt, maar je moet het toch ergens over hebben voordat je met elkaar gaat afspreken. Je wilt toch wat weten over de ander, dus zulke dingen lijken me dan onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook niet vertellen. Of iig zo veel mogelijk verbloemen
Tuurlijk maar je kan iets zo vertellen dat het minder negatief over komt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je bent hier dus niet de enige die dat zegt, maar je moet het toch ergens over hebben voordat je met elkaar gaat afspreken. Je wilt toch wat weten over de ander, dus zulke dingen lijken me dan onvermijdelijk.
Wel raar eigenlijk, je zit niet voor niks op een datingsite.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:22 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Ja daar valt wat voor te zeggen. Maar over het algemeen profileert iedereen zich op datingsites als mister en misses perfect, later komen de lijken uit de kast vallen. Ik denk dat zo'n meisje het ook wel zou begrijpen als je pas in een later stadium je minpunten over het voetlicht brengt.
Wat zou je in zo'n geval dan kunnen zeggen? Het blijft hoe dan ook neerkomen op: ik heb geen enkele ervaring...quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk maar je kan iets zo vertellen dat het minder negatief over komt.
Ga je toch niet bij de eerste ontmoeting zeggen. Kan je wel zeggen zodra je haar langer ziet en kent, gewoon eerlijk en oprecht.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat zou je in zo'n geval dan kunnen zeggen? Het blijft hoe dan ook neerkomen op: ik heb geen enkele ervaring...
De nadruk op andere dingen proberen te leggen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat zou je in zo'n geval dan kunnen zeggen? Het blijft hoe dan ook neerkomen op: ik heb geen enkele ervaring...
Ik doe dat dus wel. Ik zeg het zelfs al vóór een eerste ontmoeting. Het hoort toch wel een beetje bij de dingen die je van elkaar wilt weten om te bepalen of een ontmoeting zin heeft. Als je daar immers allebei heel anders in staat, is er geen nut voor een ontmoeting. Tijdens een eerste gesprek op een datingsite komt toch vaak de vraag voorbij met welke reden je op die site zit, en dan kan je (vind ik) maar beter eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:54 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ga je toch niet bij de eerste ontmoeting zeggen. Kan je wel zeggen zodra je haar langer ziet en kent, gewoon eerlijk en oprecht.
Kerel, jij snapt er echt niks van he.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik doe dat dus wel. Ik zeg het zelfs al vóór een eerste ontmoeting. Het hoort toch wel een beetje bij de dingen die je van elkaar wilt weten om te bepalen of een ontmoeting zin heeft. Als je daar immers allebei heel anders in staat, is er geen nut voor een ontmoeting. Tijdens een eerste gesprek op een datingsite komt toch vaak de vraag voorbij met welke reden je op die site zit, en dan kan je (vind ik) maar beter eerlijk zijn.
En dat moet je dus niet doen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik doe dat dus wel. Ik zeg het zelfs al vóór een eerste ontmoeting. Het hoort toch wel een beetje bij de dingen die je van elkaar wilt weten om te bepalen of een ontmoeting zin heeft. Als je daar immers allebei heel anders in staat, is er geen nut voor een ontmoeting. Tijdens een eerste gesprek op een datingsite komt toch vaak de vraag voorbij met welke reden je op die site zit, en dan kan je (vind ik) maar beter eerlijk zijn.
Kan je doen hoor. Ligt er maar net aan hoe die persoon het opvat, alleen lijkt het mij slimmer om te wachten met zulke onthullingen. Tenzij ze er meteen naar vraagt. Maar ik houd bepaalde dingen die ik heb meegemaakt qua vrouwen sowieso voor mezelf, daar ga ik ook nooit over praten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik voel er gewoon vrij weinig voor om een date te regelen met iemand die ik net drie regels lang gesproken heb. En de dames die ik tegenkom ook nooit. Dus dan praat je vanzelf langer met elkaar en komen er inderdaad zulke vragen voorbij. En dan ga ik dus geen fantasieverhalen ophangen waar ik later niets van waar kan maken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
Kan je doen hoor. Ligt er maar net aan hoe die persoon het opvat, alleen lijkt het mij slimmer om te wachten met zulke onthullingen. Tenzij ze er meteen naar vraagt. Maar ik houd bepaalde dingen die ik heb meegemaakt qua vrouwen sowieso voor mezelf, daar ga ik ook nooit over praten.
tuurlijk niet maar nu gelijk te zeggen. Hoi ik ben cap. Ik ben nog maagd. Dat gaat natuurlijk niet werkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik voel er gewoon vrij weinig voor om een date te regelen met iemand die ik net drie regels lang gesproken heb. En de dames die ik tegenkom ook nooit. Dus dan praat je vanzelf langer met elkaar en komen er inderdaad zulke vragen voorbij. En dan ga ik dus geen fantasieverhalen ophangen waar ik later niets van waar kan maken.
Als dat dan wil zeggen dat ik het niet snap, dan zal dat zo zijn, maar om je eventuele geschiedenis met elkaar meteen al met allerlei leugens (al dan niet om bestwil) te beginnen vind ik niet de juiste insteek.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
tuurlijk niet maar nu gelijk te zeggen. Hoi ik ben cap. Ik ben nog maagd. Dat gaat natuurlijk niet werken
Inderdaad. Jammer op naar de volgendequote:Op zaterdag 3 september 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet![]()
Maar als het dan ter sprake komt (wat het dus doorgaans wel doet), zal ik er niet omheen draaien. En als zo'n vrouw het dan verder meteen gezien heeft, ligt dat dus volgens mij meer aan die vrouw dan aan mij
Zo grappig. Het komt altijd wel hier op neer, het is altijd de schuld van de ander he. Zo makkelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
ligt dat dus volgens mij meer aan die vrouw dan aan mij
En in dit geval wiens schuld is het dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:23 schreef hasjman het volgende:
[..]
Zo grappig. Het komt altijd wel hier op neer, het is altijd de schuld van de ander he. Zo makkelijk.
Niemand? Waarom moet je het altijd afschuiven op iemand anders? Dat valt me wel op in deze topic reeks, het is altijd de schuld van iemand anders.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En in dit geval wiens schuld is het dan?
Nou ja, schuld...in mijn geval is het natuurlijk wel zo dat het gegeven dat het tussen mij en die dame niets wordt dan een rechtstreeks gevolg is van het feit dat die dame geen zin heeft in iemand zonder ervaring, en dat denkbeeld kan ik natuurlijk ook niet veranderen. Heeft verder niet zo gek veel met "schuld" te maken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:23 schreef hasjman het volgende:
[..]
Zo grappig. Het komt altijd wel hier op neer, het is altijd de schuld van de ander he. Zo makkelijk.
Ja, eigenlijk is het jouw eigen schuld dat je nog maagd bent. Dus. Maar nee, ik begrijp zijn punt wel. Er zijn namelijk genoeg vrouwen die zoiets wel accepteren, maar ook genoeg vrouwen die zoiets niet accepteren/raar vinden en dan is die vrouw simpelweg niet geschikt voor jou.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:44 schreef hasjman het volgende:
[..]
Niemand? Waarom moet je het altijd afschuiven op iemand anders? Dat valt me wel op in deze topic reeks, het is altijd de schuld van iemand anders.
Wie maakt er nu weer schuld van? Wat Capstan bedoeld is dat de ander er niet mee om kan gaan of dat gewoon wilt. En dat zegt meer over de ander dan over hem.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:44 schreef hasjman het volgende:
[..]
Niemand? Waarom moet je het altijd afschuiven op iemand anders? Dat valt me wel op in deze topic reeks, het is altijd de schuld van iemand anders.
Wees eens realistisch. Die vrouwen hebben de keus uit tientalle mannen. En dan zouden ze iemand kiezen die 0,0 ervaring heeft?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, schuld...in mijn geval is het natuurlijk wel zo dat het gegeven dat het tussen mij en die dame niets wordt dan een rechtstreeks gevolg is van het feit dat die dame geen zin heeft in iemand zonder ervaring, en dat denkbeeld kan ik natuurlijk ook niet veranderen. Heeft verder niet zo gek veel met "schuld" te maken.
Eh, het gaat hier nu toch ook juist om dat er vast vrouwen zullen zijn die er verder geen probleem van maken. Sommigen doen het wel en dat kan ik niet veranderen. Dat is alles.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef hasjman het volgende:
[..]
Wees eens realistisch. Die vrouwen hebben de keus uit tientalle mannen. En dan zouden ze iemand kiezen die 0,0 ervaring heeft?
Dat is waarom ik die hele online dating bullshit aan me voorbij laat gaan. Het is onzin, die vrouwen kunnen kiezen uit honderde mannen. Denk je nou echt dat jij kans maakt? En sowieso, een vrouw die er een beetje goed uitziet krijg in het echte leven al genoeg aandacht.
Koffie een optie?quote:Op zondag 4 september 2011 00:51 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zit te wachten tot een meisje online komt op msn, die van vakantie. Ze zou rond 1 uur komen dus even afwachten maar. Nadeel is dat ik heel erg moe ben
Dat doet me trouwens denken aan iets dat ik ook wel redelijk irritant vind: dames die je een berichtje stuurt, maar die vervolgens opeens helemaal nooit meer online zijn. Dus niet eens dat ze je berichtje lezen en vervolgens niet meer met je spreken, maar helemaal niet meer online komen nadat je je berichtje verstuurd hebt.quote:Op zondag 4 september 2011 00:51 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zit te wachten tot een meisje online komt op msn, die van vakantie. Ze zou rond 1 uur komen dus even afwachten maar. Nadeel is dat ik heel erg moe ben
Goed bezigquote:Op zondag 4 september 2011 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
Afgelopen dagen met een match van paiq te zitten chatten. Echt leuk contact. Nu maar eens proberen een date te regelen
Ik heb eigenlijk al andere plannen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed bezigga je ook naar appelpop?
Haha misschien wel weer een datequote:
Samen naar appelpopquote:Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha misschien wel weer een datenet zoals de vorige keer
haha nee doe maar nietquote:
'Ik zit op een forum, en ze houden een meet in Appelpop. Ga je mee?' en dan bij aankomst ziet ze mij staan en schrikt zich de teringquote:Op zondag 4 september 2011 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha nee doe maar nietbovendien heb ik nog geen voorstel gedaan voor een date.
Ja dat of zij valt als een blok voor jou.quote:Op zondag 4 september 2011 12:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
'Ik zit op een forum, en ze houden een meet in Appelpop. Ga je mee?' en dan bij aankomst ziet ze mij staan en schrikt zich de tering
Als je al dat soort gedachten hebt dan is het al gedoemd om te mislukken.quote:Op zondag 4 september 2011 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat of zij valt als een blok voor jou.dan heb ik wel een kutdag
Valt die op 16 jarige jongetjes dan?quote:Op zondag 4 september 2011 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand van boven de 20 ontmoet die als een blok voor mij viel (sowieso niemand eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2011 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje zelfspot.quote:Op zondag 4 september 2011 12:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je al dat soort gedachten hebt dan is het al gedoemd om te mislukken.
Gelukkigquote:Op zondag 4 september 2011 12:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand van boven de 20 ontmoet die als een blok voor mij viel (sowieso niemand eigenlijk) dus dat zal niet gebeuren
Of het moet een Fokster zijnquote:Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje zelfspot.Eerst maar eens een date regelen. Nee niet op Appelpop
[..]
Gelukkigmaar ik zal nooit een date meenemen naar een Fok!meet
Dan zou het geen date zijn. Een fok!ster versieren tijdens een meet kan dan weer welquote:
Ik snap waarom je het doet, maar daarmee jaag je vrouwen wel weg. Als je gewoon niets zegt en als jullie elkaar wat langer kennen en ze komt erachter, dan is de kans minder groot dat ze het contact afkapt. Ze heeft dan mss al meer gevoelens voor je. Een eerste date is gewoon veel te vroeg. Dan zal ze je niet meer door andere ogen kunnen zien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Online gaat dat nog meer op dan irl life ja. Maar als je bang bent voor concurrentie...dat heb je overal. Objectief gezien zal er altijd iemand leuker, beter en knapper zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef hasjman het volgende:
[..]
Wees eens realistisch. Die vrouwen hebben de keus uit tientalle mannen. En dan zouden ze iemand kiezen die 0,0 ervaring heeft?
Dat is waarom ik die hele online dating bullshit aan me voorbij laat gaan. Het is onzin, die vrouwen kunnen kiezen uit honderde mannen. Denk je nou echt dat jij kans maakt? En sowieso, een vrouw die er een beetje goed uitziet krijg in het echte leven al genoeg aandacht.
Nja zolang je er nog een date per paar maand aan overhoudt is het toch alleen maar beter.quote:Op zondag 4 september 2011 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap waarom je het doet, maar daarmee jaag je vrouwen wel weg. Als je gewoon niets zegt en als jullie elkaar wat langer kennen en ze komt erachter, dan is de kans minder groot dat ze het contact afkapt. Ze heeft dan mss al meer gevoelens voor je. Een eerste date is gewoon veel te vroeg. Dan zal ze je niet meer door andere ogen kunnen zien.
Ik weet overigens niet hoe oud je bent.
1 date per maand valt goed te doen ja.quote:Op zondag 4 september 2011 14:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nja zolang je er nog een date per paar maand aan overhoud is het toch alleen maar beter.
Ik ben ook even op Paiq aan het kijken. Verveelt me nu al. Tijd om te skippen denk ik. Heel serieus ben ik niet. Standaard bla bla en zo Het irritante is als je 90% van de tekst typt...quote:Op zondag 4 september 2011 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1 date per maand valt goed te doen ja.
Moest het gewoon ook even proberen omdat iedereen hier zo enthousiast is, ik kende alleen het concept. Maar nu een paar van die chats gehad en het is eigenlijk altijd saai.quote:Op zondag 4 september 2011 14:21 schreef kedge het volgende:
Het concept van PAIQ is in principe wel goed en leuk, maar al die rare vragen en antwoorden in het begin van een chatIk dacht er wel ff een date vanaf te halen, dat lukt dus niet zomaar.
Dat het vrouwen weg kan jagen, dat weet ik inmiddels wel. Maar ik blijf het lastig vinden om een balans te vinden in wat je elkaar wel of niet vraagt en vertelt om erachter te komen of het zin heeft om een date te regelen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap waarom je het doet, maar daarmee jaag je vrouwen wel weg. Als je gewoon niets zegt en als jullie elkaar wat langer kennen en ze komt erachter, dan is de kans minder groot dat ze het contact afkapt. Ze heeft dan mss al meer gevoelens voor je. Een eerste date is gewoon veel te vroeg. Dan zal ze je niet meer door andere ogen kunnen zien.
Ik weet overigens niet hoe oud je bent.
Strawberry raadt je aan dit wel te doen; het vergroot namelijk de kans op een datequote:Op zondag 4 september 2011 17:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat het vrouwen weg kan jagen, dat weet ik inmiddels wel. Maar ik blijf het lastig vinden om een balans te vinden in wat je elkaar wel of niet vraagt en vertelt om erachter te komen of het zin heeft om een date te regelen.
En ik ben ergens achteraan in de 20...zal ongetwijfeld ook verschil maken, maar ik kan mezelf ook niet een paar jaar jonger toveren
Ik ben 31 en ze schatten me vaak rond de 25, dus alles is mogelijkquote:Op zondag 4 september 2011 17:17 schreef Capstan het volgende:
.
En ik ben ergens achteraan in de 20...zal ongetwijfeld ook verschil maken, maar ik kan mezelf ook niet een paar jaar jonger toveren
Gisteravond raakte ik in gesprek met een "oudere" vrouw. Ik schatte haar rond de 32 ofzo, blijkt ze 38 te zijn. Chapeau als je er dan nog zo uitziet als haar.quote:Op zondag 4 september 2011 18:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben 31 en ze schatten me vaak rond de 25, dus alles is mogelijk
Niets mis met een wat oudere vrouwquote:Op zondag 4 september 2011 18:33 schreef kedge het volgende:
[..]
Gisteravond raakte ik in gesprek met een "oudere" vrouw. Ik schatte haar rond de 32 ofzo, blijkt ze 38 te zijn. Chapeau als je er dan nog zo uitziet als haar.
Ze vond het trouwens niet zo leuk dat ik het vroeg
Als maar bij wat ouder blijft.quote:Op zondag 4 september 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis met een wat oudere vrouw
Ik heb deze stelregelquote:
Heb ook nog een "versierpoging" gedaan, maar was een "jonkie" in haar ogenquote:Op zondag 4 september 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis met een wat oudere vrouw
In de 30/40 is gewoon te oud. Eind 20 vind ik ook al te oud.quote:Op zondag 4 september 2011 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb deze stelregelals het mijn moeder zou kunnen zijn is ze te oud
Ja zo kan je het ook doen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb deze stelregelals het mijn moeder zou kunnen zijn is ze te oud
Jammer, ach jij durft het tenminste nog. Misschien als je niet naar haar leeftijd had gevraagd had je een kans gemaaktquote:Op zondag 4 september 2011 18:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb ook nog een "versierpoging" gedaan, maar was een "jonkie" in haar ogenAchjah wel gelachen
Precies, ik ook. Ik vind 25 ook al te oud voor mij. 23 is nog wel te doen, al is dat ook wel 'n beetje oud.quote:Op zondag 4 september 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook doen.
Ik hou de grens voorlopig op 3 jaar ouder.
Dat veranderd wel als je ouder bent.quote:Op zondag 4 september 2011 18:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
In de 30/40 is gewoon te oud. Eind 20 vind ik ook al te oud.
Dat moet wel. Maar nu, ik ken vrouwen die er goed uitzien op hun 30e/40e, maar om een relatie met zo iemand aan te gaan zal wel heel erg zijn. Zulke vrouwen kunnen mijn moeder zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat veranderd wel als je ouder bent.
Bij mij niet ik ben bijna 30quote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat moet wel. Maar nu, ik ken vrouwen die er goed uitzien op hun 30e/40e, maar om een relatie met zo iemand aan te gaan zal wel heel erg zijn. Zulke vrouwen kunnen mijn moeder zijn.
Ja een relatie daar mee hebben zou nog al wat problemen kunnen opbrengen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat moet wel. Maar nu, ik ken vrouwen die er goed uitzien op hun 30e/40e, maar om een relatie met zo iemand aan te gaan zal wel heel erg zijn. Zulke vrouwen kunnen mijn moeder zijn.
Interesses en behoeften liggen ook heel anders op deze leeftijden. Daarom kijk ik naar 21+ tot 25 jaar, dan zit je ook een beetje op een lijn qua interesses, gedrag, behoeftes etc... Een meisje van 18 zal me wss niet kunnen boeien.quote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja en ja maar een liefdesrelatie met een man zit er niet in. Ik ben alleen seksueel aangetrokken tot een manquote:Op zondag 4 september 2011 18:48 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, ik weet 't. Woon je ook op jezelf enzo? Trouwens, jij was toch biseksueel of niet?
Met zulke meisjes heb je ook een one night stand of friend with benefitsquote:Op zondag 4 september 2011 18:49 schreef kedge het volgende:
[..]
Interesses en behoeften liggen ook heel anders op deze leeftijden. Daarom kijk ik naar 21+ tot 25 jaar, dan zit je ook een beetje op een lijn qua interesses, gedrag, behoeftes etc... Een meisje van 18 zal me wss niet kunnen boeien.
Het grappige is dat ik in het echt doorgaans ook jonger wordt geschat, maar ik heb een foto op Paiq staan waarvan al meerdere dames hebben gezegd dat ik ouder lijk dan mijn werkelijke leeftijd.quote:Op zondag 4 september 2011 18:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben 31 en ze schatten me vaak rond de 25, dus alles is mogelijk
In pak lopen oogt altijd wel chique en lijk je ook altijd wel wat ouder.quote:Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik in het echt doorgaans ook jonger wordt geschat, maar ik heb een foto op Paiq staan waarvan al meerdere dames hebben gezegd dat ik ouder lijk dan mijn werkelijke leeftijd.
Eentje dacht dat het aan mijn haar ligt, maar ik heb op die foto hetzelfde haar als in echt, dus dat leek me een beetje vergezocht. Volgens mij had het er veel meer mee te maken dat ik op die foto mijn pak aan heb
Je moet je wel goed voelen in zo'n pakquote:Op zondag 4 september 2011 19:07 schreef Mpj het volgende:
Een moeder van 'n vriend zei een keer tegen mij toen ik daar in pak aankwam (voor een presentatie) dat ik knapper werd in pak. En bleef maar doorgaan met flirterige slijm opmerkingen, aldus een vrouw van 45.![]()
Mijn vriend schaamde zich dood.
![]()
Maar ik denk dus dat je in pak wel aantrekkelijker wordt voor vrouwen soms, dus gewoon eens aantrekken Tijnbreintje. En op je internet account zetten.
En dat doe ik dus ook niet. Ik moet dat ding af en toe aan, dus heb ik toen maar meteen die foto genomen, maar ik draag het helemaal niet graag.quote:Op zondag 4 september 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet je wel goed voelen in zo'n pak
Moet eerlijk zeggen dat ik de filosofie van Barney uit "how i met you mother" ook niet zo raar vind, dat vrouwen een pak aantrekkelijk vinden. Je voelt je automatisch ook zelfverzekerder en dat straal je uit.quote:Op zondag 4 september 2011 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
Zelfs op mijn eigen begrafenis wil ik nog geen pak aan
En je moet als je het pak draagt je goed voelenquote:Op zondag 4 september 2011 19:20 schreef kedge het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik de filosofie van Barney uit "how i met you mother" ook niet zo raar vind, dat vrouwen een pak aantrekkelijk vinden. Je voelt je automatisch ook zelfverzekerder en dat straal je uit.
Mja hier zijn veel theorieën over en een pak moet je wel staan
Leuk wel spannend allesbehalve.quote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef ook_gek het volgende:
Nog spannende verhalen over het afgelopen weekend?
Ik ga zo naar bed, morgen introkamp om 9uquote:Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vertel.
Zeg, sinds wanneer is iedereen zo aan het hosselen dat et op zondagavond stil is
Had gister een BBQ was gezellig.quote:Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vertel.
Zeg, sinds wanneer is iedereen zo aan het hosselen dat et op zondagavond stil is
Een Franse maat heeft nu ook introkamp. 3 dagen lang niet slapen met veel alcohol vrouwen en drugs, deze Fransoos is overigens een eckte eckte hosselbaas.quote:Op maandag 5 september 2011 00:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, morgen introkamp om 9u.
Heb er wel zin in, hoewel ik weet dat dingen waar ik tegenop zie meestal leuker zijn dan verwacht en dingen waar ik zin in heb meestal tegenvallen
Ik heb ze nooit eng gevonden, dat scheelt.quote:Op maandag 5 september 2011 00:18 schreef ook_gek het volgende:
Hier druk en lang weekend.
Vrikdag kroeg en op stap met een vriendin.
Zaterdag honden uitlaten met een vriendin op strand, in de avond met een maat van me kroeg en op stap.
Vandaag met 5 vrouwen naar een optreden van kane.
Vrouwen zijn echt niet eng. Neem dat van mij aan
Ik vind vrouwen niet eng, ik vind hun aanspreken eng.quote:Op maandag 5 september 2011 00:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ben heel verlegen (was).
En dit. Ik ga je zeker voorstellen aan het laatste knappe meisje, de rest kan er ook mee door.quote:Op maandag 5 september 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen niet eng, ik vind hun aanspreken eng.
Zo moet ik het eigenlijk zeggen.
In dat geval ook, neem van mij aan dat is niet engquote:Op maandag 5 september 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen niet eng, ik vind hun aanspreken eng.
Zo moet ik het eigenlijk zeggen.
Klein tipje, praat met respect over vrouwen. Er is altijd een kansje dat via via deze botte uitspraak bij haar terecht kan komen. Houd dat altijd in je achterhoofd!quote:Op maandag 5 september 2011 00:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En dit. Ik ga je zeker voorstellen aan het laatste knappe meisje, de rest kan er ook mee door (die andere die geen trol is maar ook niet echt knap). Ze zijn allemaal wel gezellig (behalve de lelijkste trol, zit overal om te zaniken.
Hmm dat klopt. Tevens ben ik redelijk herkenbaar als mijn posts gevolgd worden. Correctie iig: ze kunnen allemaal relaxt zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 00:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In dat geval ook, neem van mij aan dat is niet eng
[..]
Klein tipje, praat met respect over vrouwen. Er is altijd een kansje dat via via deze botte uitspraak bij haar terecht kan komen. Houd dat altijd in je achterhoofd!
Okee leuk.quote:Op maandag 5 september 2011 00:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En dit. Ik ga je zeker voorstellen aan het laatste knappe meisje, de rest kan er ook mee door.
Ach ik ben zo'n type dat alles opblaast in zijn hoofd.quote:Op maandag 5 september 2011 00:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In dat geval ook, neem van mij aan dat is niet eng
+1, met hoofdletter A.quote:Op maandag 5 september 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee leuk.
[..]
Ach ik ben zo'n type dat alles opblaast in zijn hoofd.
Tieners he, dan lijk je lekker veel op elkaar.quote:
rot op. helemaal niet zo!quote:Op zondag 4 september 2011 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1 date per maand valt goed te doen ja.
Voor jou niet, voor mensen die geen sociale stoornissen hebben welquote:
Ik snap wel dat jij niks geen date kan regelen.quote:Op maandag 5 september 2011 12:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op. helemaal niet zo!
benzin kan het tegendeel bewijzen, hij heeft 1 date (na bvolgens hem jaren moeite) gehad.
ik heb nog nooit een date gehad die ik zelf heb kunnen regelen online(behalve hoeren)(komt misschien ook omdat ik al inzie dat het tevergeefs is, en ik wil die vrouwen niet lastigvallen want dat vinden ze vast irritant)
Ik heb ooit eens (jaren terug) een bericht gestuurd op relatieplanet(helemaal abbonement afgesloten). en een bericht gestuurd volgens een betoogschema met een aantal argumenten waarom ik wel graag contact wilde, en een tegenargument waarom dat niet zou mogen wat ik vervolgens onderuit haalde(ben brief kwijt jammer genoeg). maar geloof me het was minstens een a4tje lang en nada(dus helemaaaaaal niets he) reactie. dat is niet goed voor je omdat je echt zon gevoel krijgt dat het totaal kansloos is en je haar tijd verdoet. (+je eigen tijd, maar erger nog je valt iemand lastig).
oh oke.quote:Op maandag 5 september 2011 12:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij niks geen date kan regelen.
Kijk hoe je er al zelf tegen overstaat. Met zo instelling gaat het je ook nooit lukken.
En kap nou eens met denken voor anderen, met je ze zullen er vast niet op zitten wachten.
Soms ben je echt zo vermoeiend en kansloos!
En dat is zonde want dat ben je niet. Je je lijkt wel een onzekere kut puber van 12
Ga je eens gedragen naar je leeftijd, stop met denken voor anderen en gaat eens iets serieus proberen. Ipv van miepen en redenen bedenken waarom het niet gaat werken.
Niet dan? Reageer maar ben benieuwd namelijk!quote:
nee. want dat is pas het probleem ookal zou ik wat doen he.quote:Op maandag 5 september 2011 12:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet dan? Reageer maar ben benieuwd namelijk!
Vergelijk het eens met het volgende.
Je hebt een sollicitatie en je gaat met de volgende instelling naar binnen.
Ik ben toch ka sloos voor deze baan, ze zitten vast niet op me te wachten. Zonde van hun tijd.
Krijg jij dan de baan ja of nee?
Maar je wilt graag een date toch?quote:Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. maar dat is het probleem ookal zou ik wat doen he.
mijn instelling is al dat ik zowiezo al niet ga.
en het is ook irritant voor het bedrijf enzo als ze dan al 100 aanmeldingen hebben, dat het dan maar weer het vooroordeel bevestigt enzo, en voor het maatschappelijk belang ga ik dan niet 101 ervan maken.
Een aantal van de speciale gevallen niks, echt helemaal niks.quote:Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef Ordos20 het volgende:
Ik ben eigenlijk nu wel eens nieuwsgierig. Dit topic loopt nu al een hele tijd, en we hebben hier een aantal speciale gevallen zitten met wie het echt niet opschiet. Wat ik wel eens zou willen weten is wat de aangesprokenen in de tussentijd bereikt hebben. En niet alleen op het dating vlak maar met hun hele leven in het algemeen.
ja oke wel een beetje jaquote:Op maandag 5 september 2011 12:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een aantal van de speciale gevallen niks, echt helemaal niks.
Puur omdat ze hun omgeving de schuld van alles geven en wachten tot het hun komt aanwaaien, omdat ze zelf weigeren er iets aan te doen om de meest gekke rederen. En altijd wijzen naar externe factoren.
Nou vertel, kom maar op.quote:Op maandag 5 september 2011 12:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja halcons schuld is het bijvoorbeeld ook. ik heb bewijs
En waarom niet. Serieus, nooit geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. want dat is pas het probleem ookal zou ik wat doen he.
mijn instelling is al dat ik zowiezo al niet ga.
en het is ook irritant voor het bedrijf enzo als ze dan al 100 aanmeldingen hebben, dat het dan maar weer het vooroordeel bevestigt enzo, en voor het maatschappelijk belang ga ik dan niet 101 ervan maken.
nee geen zin. of ik moet er eens voor gaan zitten.quote:Op maandag 5 september 2011 13:57 schreef ook_gek het volgende:
Mlig reageer eens op me PM. Wel zo netjes, heb ik ook bij jou gedaan.
Om voor mezelf te spreken; sinds ik in dit topic begon met posten de volgende vorderingen:quote:Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef Ordos20 het volgende:
Ik ben eigenlijk nu wel eens nieuwsgierig. Dit topic loopt nu al een hele tijd, en we hebben hier een aantal speciale gevallen zitten met wie het echt niet opschiet. Wat ik wel eens zou willen weten is wat de aangesprokenen in de tussentijd bereikt hebben. En niet alleen op het dating vlak maar met hun hele leven in het algemeen.
En tevreden? Dit lijken me mooie stappen!quote:Op maandag 5 september 2011 16:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Om voor mezelf te spreken; sinds ik in dit topic begon met posten de volgende vorderingen:
- Gewisseld van bijbaan; van issolement in een archief van een stoffig kantoor naar een bijbaan in de (semi)horeca.
- Eens serieus een datingsite uitgeprobeerd (paiq)
- Weer contact opgenomen met wat oude vrienden om vaker mee te gaan stappen (en da gaat vanaf deze week weer lukken, want het festival seizoen is gelukkig grotendeels voorbij!)
- Op stap geweest met Halcon; om dicht bij dit topic te blijven.
- Sta verder op de wachtlijst van GGZ voor psychologische hulp
Doe maar niet.quote:Op maandag 5 september 2011 15:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en i kheb ook nog theorien over dat er oorlog moet komen, en waarom het goed is om mensen uit te moorden.
Mh; op sommige momenten. Maar over het algemeen ben ik niet tevreden nee; wellicht dat ik daarom ook psychologische hulp nodig heb. Ik heb extreem resultaatgericht; en voor mijn gevoel is er geen enkel resultaat op het moment.quote:Op maandag 5 september 2011 16:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En tevreden? Dit lijken me mooie stappen!
Je voelt je neem ik aan toch wel wat beter en dat is toch ook resultaat? Je hebt toch meer dingen om naar uit te kijken? Succes met het hele psych-verhaalquote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh; op sommige momenten. Maar over het algemeen ben ik niet tevreden nee; wellicht dat ik daarom ook psychologische hulp nodig heb. Ik heb extreem resultaatgericht; en voor mijn gevoel is er geen enkel resultaat op het moment.
Ten opzichte van april dit jaar voel ik me stukken beter ja; maar toen was ik ook simpelweg depressief (niet vastgesteld door een professional trouwens). Nu is het met momenten; op dit moment voel ik me prima; gisteravond voelde ik me helemaal niet goed en viel ik ook pas 2 uur voordat de wekker ging weer in slaap.quote:Op maandag 5 september 2011 16:08 schreef debeterebob het volgende:
Je voelt je neem ik aan toch wel wat beter en dat is toch ook resultaat?
Dan denk je in te grote stappen. Als je focust op de kleine stapjes (die je dus nu al gemaakt hebt) dan zie je de resultaten wel.quote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh; op sommige momenten. Maar over het algemeen ben ik niet tevreden nee; wellicht dat ik daarom ook psychologische hulp nodig heb. Ik heb extreem resultaatgericht; en voor mijn gevoel is er geen enkel resultaat op het moment.
Mijn ogen bij het woord realistiesquote:Op maandag 5 september 2011 16:15 schreef ook_gek het volgende:
Sorry voor de spelfouten maar typ dit via me mobiel.
Dat bedoelde ik helemaal niet. Ik bedoelde dat als je met de waarheid vertellen nog gemiddeld 1 date per maand weet te scoren dan werkt dat dus blijkbaar goed genoeg. Wil je meer dates dan kan je beter niet meteen aangeven dat je geen of weinig ervaring hebt in de liefde.quote:Op maandag 5 september 2011 12:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op. helemaal niet zo!
....laat maar
Misschien wel ja; ik probeer misschien teveel in de lijn te denken zoals ik dat bij mijn werk/studie ook altijd doe. Je hebt een doel dat voor een bepaalde tijd behaald moet worden; en als dat doel wat te hoog gegrepen is voor je, dan buffel je maar wat harder door. Bij sociale contacten en meiden versieren blijkt dit niet echt te werken, voor mij althans.quote:Op maandag 5 september 2011 16:12 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dan denk je in te grote stappen. Als je focust op de kleine stapjes (die je dus nu al gemaakt hebt) dan zie je de resultaten wel.
Niks verandert heel snel, het is net als evolutie, het komt langzaam op gang. En op een gegeven moment (hou geduld, en staar je niet blind op wat je NIET hebt) kijk je om je heen en merk je dat je HEEL veel vooruit gegaan bent.
Ah een echte betawetenschapper?quote:Op maandag 5 september 2011 16:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien wel ja; ik probeer misschien teveel in de lijn te denken zoals ik dat bij mijn werk/studie ook altijd doe. Je hebt een doel dat voor een bepaalde tijd behaald moet worden; en als dat doel wat te hoog gegrepen is voor je, dan buffel je maar wat harder door. Bij sociale contacten en meiden versieren blijkt dit niet echt te werken, voor mij althans.
Ik doe een combinatie van bouwkunde en technische bedrijfskunde. Dus naast beta ook veel marketing, finance en management.quote:Op maandag 5 september 2011 16:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ah een echte betawetenschapper?
Als je denkt dat het goed gaat wanneer je het gezegt hebt tegen me, moet ik je teleurstellenquote:Op maandag 5 september 2011 16:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijn ogen bij het woord realistiesAlweer
Meid wat erg voor jequote:Op maandag 5 september 2011 18:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Pff langste ooit niks vernomen van mijn neukmens.. nu al bijna een week niet eens via msn ( dat gebeurde eerst nog wel).
Bah vandaag weer een kutdag. Seksloos bah.
Even het een en ander aangepast.quote:Op maandag 5 september 2011 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meid wat erg voor jeik zou bijna heb gewoon geen medelijden met je krijgen waar het niet dat ik geen inlevingsvermogen heb en je een onwijze aanstelster vindt.
Nou die zijn er wel hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 18:17 schreef debeterebob het volgende:
Nu wachten op de eerste fokker die sex met haar wil
Hoe oud ben je en waar woon je?quote:Op maandag 5 september 2011 18:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Pff langste ooit niks vernomen van mijn neukmens.. nu al bijna een week niet eens via msn ( dat gebeurde eerst nog wel).
Bah vandaag weer een kutdag. Seksloos bah.
Heb je bruine ogen?quote:Op maandag 5 september 2011 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en waar woon je?
Nee hoor geintje, sex is voor mij pas stap 2
Je valt af.quote:
Oh haha ik heb wat gemist volgens mij, maar ik val weer net even in het midden van het topic binnen.quote:Op maandag 5 september 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Je valt af.
Je mag alleen bruine ogen hebben om een of andere vage reden.
Is niet hier besproken, is van toen ze hier nog maar net kwam posten. History.quote:Op maandag 5 september 2011 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
Oh haha ik heb wat gemist volgens mij, maar ik val weer net even in het midden van het topic binnen.
Ja dit dus.quote:Op maandag 5 september 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is niet hier besproken, is van toen ze hier nog maar net kwam posten. History.
Ik heb een keertje aan Lanter gevraagd hoe dat zat met die ogen. Maar een antwoord heb ik niet gekregenquote:Op maandag 5 september 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Lang, lang geleden heeft lant haat eisen pakket op tafel gegooid.
Waar bijna geen enkele man aan kan voldoen.
Ze zei ooit dat ze tijdens de sex in mooie bruine ogen wil kijken.quote:Op maandag 5 september 2011 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een keertje aan Lanter gevraagd hoe dat zat met die ogen. Maar een antwoord heb ik niet gekregen
Heb ik heel duidelijk laten zien met plaatjes.quote:Op maandag 5 september 2011 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een keertje aan Lanter gevraagd hoe dat zat met die ogen. Maar een antwoord heb ik niet gekregen
Je ging hyperventileren omdat je een klein tijdje niet geneukt hebt?quote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb ik heel duidelijk laten zien met plaatjes.
Ik weet niet, ik kreeg vanmorgen opeens zo'n hyperventilatiegebeuren omdat ik geen seks heb of omdat ik niet zeker ben van seks.. met zo'n neukmens achter de hand ben je nog verzekerd daarvan, maar ik hoor niks van hem. Dat schept onzekerheid.
Ik ben niet meer verzekerd van seks. Nu kan het maaaaaaaanden gaan duren en dan nog terwijl ik aan een studie begin.quote:Op maandag 5 september 2011 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je ging hyperventileren omdat je een klein tijdje niet geneukt hebt?
Zou je dat niet een heel klein beetje aan jezelf te wijten hebben? Als je hier zo over je neukmans praat.quote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben niet meer verzekerd van seks. Nu kan het maaaaaaaanden gaan duren en dan nog terwijl ik aan een studie begin.
? Hij leest niet mee?quote:Op maandag 5 september 2011 18:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou je dat niet een heel klein beetje aan jezelf te wijten hebben? Als je hier zo over je neukmans praat.
Ligt aan jou, niet aan het gebrek aan seks.quote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben niet meer verzekerd van seks. Nu kan het maaaaaaaanden gaan duren en dan nog terwijl ik aan een studie begin.
Dat, als het een lichamelijk iets was kan zelfbevrediging zat helpen. Iig genoeg zodat je niet gaat hyperventileren.quote:Op maandag 5 september 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt aan jou, niet aan het gebrek aan seks.
Of lant moet naar de dokter omdat ze en te hoog libido heeft (ik ken een meisje die dat heeft) of ze stelt zich aan meer opties zijn er niet.quote:Op maandag 5 september 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat, als het een lichamelijk iets was kan zelfbevrediging zat helpen. Iig genoeg zodat je niet gaat hyperventileren.Nee dan nog eerder een geestelijke verslaving of voor bevestiging en zo. Aan haar dus ja.
Je liep toch bij een Psycholoog wat zegt die van dit soort dingen?quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het overvalt me overal wanneer ik alleen ben, in de trein, als ik in de supermarkt loop, als ik random op straat loop.. 's nachts in bed. Vanmorgen dus weer eens huilen met hyperventileren ( dat heb ik heeeel lang niet gehad hoor, deze zomer ging alles goed, ik had immers zo'n neukmens- en nog niet eens vaak).
hoort bij de leeftijdquote:Op maandag 5 september 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je liep toch bij een Psycholoog wat zegt die van dit soort dingen?
Die heeft het waarschijnlijk opgegeven.quote:Op maandag 5 september 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je liep toch bij een Psycholoog wat zegt die van dit soort dingen?
Nee hoor. Ze vond me een leuke meid ( het ging toen ook goed). Dat seksgebeuren hoort bij de leeftijd.quote:Op maandag 5 september 2011 19:04 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Die heeft het waarschijnlijk opgegeven.
Dat je gaat huilen en hyperventileren als je een tijdje geen seks hebt gehad?quote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee hoor. Ze vond me een leuke meid ( het ging toen ook goed). Dat seksgebeuren hoort bij de leeftijd.
En jij noemt dit gezond? Normaal?quote:Op maandag 5 september 2011 19:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hoort bij de leeftijd
maar ben er niet meer naartoe gegaan omdat het goed ging etc
Ik ben van de leeftijd, ik heb daar geen last van en niemand in mijn omgeving.quote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze vond me een leuke meid ( het ging toen ook goed). Dat seksgebeuren hoort bij de leeftijd.
Als het alleen om seks zou gaan dan zou een goed potje zelfverdediging dat oplossen. Maar bij lanter is het meer. Iets psychisch.quote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben van de leeftijd, ik heb daar geen last van en niemand in mijn omgeving.
Kan niet gewoon bij de leeftijd horen.
Puur bevestiging dat ze knap is meer niet. Gaat puur om bevestiging en niet om de sex op zich.quote:Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het alleen om seks zou gaan dan zou een goed potje zelfverdediging dat oplossen. Maar bij lanter is het meer. Iets psychisch.
Kan je niet gewoon bij je neukmens langsgaan, spontaan?quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het overvalt me overal wanneer ik alleen ben, in de trein, als ik in de supermarkt loop, als ik random op straat loop.. 's nachts in bed. Vanmorgen dus weer eens huilen met hyperventileren ( dat heb ik heeeel lang niet gehad hoor, deze zomer ging alles goed, ik had immers zo'n neukmens- en nog niet eens vaak).
Ik ken ook niemand die zo is. Zal de psych hebben gedacht dat als er normaal mee om wordt gegaan dat Lant er wel overheen groeit?quote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben van de leeftijd, ik heb daar geen last van en niemand in mijn omgeving.
Kan niet gewoon bij de leeftijd horen.
Ja precies, zei ik ook al. Alleen in een beetje rare nederlandse zinnen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het alleen om seks zou gaan dan zou een goed potje zelfverdediging dat oplossen. Maar bij lanter is het meer. Iets psychisch.
Misschien moet ze dat droombeeld als droombeeld gaan zien en verder gaan in de realiteit en een normale relatie met iemand aan gaanquote:Op maandag 5 september 2011 19:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Puur bevestiging dat ze knap is meer niet. Gaat puur om bevestiging en niet om de sex op zich.
Want als het daar om gaat had ze zich door alles met een harde lul uit elkaar laten trekken. Dat is namelijk de lust.
Zij wil door haar droom type geneukt worden omdat het dan bevestigt dat haar droom man haar aantrekkelijk vind
Ach het is toch duidelijkquote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand die zo is. Zal de psych hebben gedacht dat als er normaal mee om wordt gegaan dat Lant er wel overheen groeit?
[..]
Ja precies, zei ik ook al. Alleen in een beetje rare nederlandse zinnen.![]()
Eh waarom is het raar dat ik alleen met een lekkere jongen seks wil? Redelijk random volgens mij hoorquote:Op maandag 5 september 2011 19:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Puur bevestiging dat ze knap is meer niet. Gaat puur om bevestiging en niet om de sex op zich.
Want als het daar om gaat had ze zich door alles met een harde lul uit elkaar laten trekken. Dat is namelijk de lust.
Zij wil door haar droom type geneukt worden omdat het dan bevestigt dat haar droom man haar aantrekkelijk vind
Je gaat totaal voorbij aan het hele punt. Maar goed dat geeft niet. Als je dit normaal vind en schijnbaar gelukkig bent. Dus ga zo doorquote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh waarom is het raar dat ik alleen met een lekkere jongen seks wil? Redelijk random volgens mij hoor
Dat is niet vreemd.quote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh waarom is het raar dat ik alleen met een lekkere jongen seks wil? Redelijk random volgens mij hoor
Dat is niet raar, maar het gaat helemaal niet om de sex lijkt het, het is de bevestiging dat jij die jongen kan krijgen met zeer hoge eisen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je standaard is debiel hoog. Bepaalde kleur ogen, in combonmet kleur haar bepaald uiterlijk en kleding stijl. Mis daar 1 van valt die af.quote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn droomjongen is niet heel bijzonder qua uiterlijk? Het is gewoon een bepaald type.
Gooi wat olie op het vuurquote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef LostInSpace het volgende:
*haalt wat te vreten erbij*
Moet toch wat nu er geen Jerry Springer meer is.
Haha laat ik dat nou maar niet doen. Mensen vinden mij soms al grof uit de hoek komen als ik het goed bedoel, laat staan als ik andere bedoelingen heb.quote:
Bruine ogen, slank en niet te kort haarquote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je standaard is debiel hoog. Bepaalde kleur ogen, in combonmet kleur haar bepaald uiterlijk en kleding stijl. Mis daar 1 van valt die af.
Nee dat valt inderdaad best mee
Dat valt nog mee. Maar de rest van het lijstje wat je niet verteld hier dat is het probleemquote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bruine ogen, slank en niet te kort haar
...
niet zo heel moeilijk hoor
Vertel eens wat meer over dat meisjequote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga nu een meisje in mijn klas versieren, die zien jullie misschien wel op de meet. Ik vind haar heel leuk en interessant, en het gaat wel redelijk (veel interesses komen overeen, wat ik raar vind), denk ik dan
Gewoon even youtuben.quote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef LostInSpace het volgende:
*haalt wat te vreten erbij*
Moet toch wat nu er geen Jerry Springer meer is.
Als je zo graag seks wilt als jij dan zou je waarschijnlijk met minder genoegen nemen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Weetje, ik voldoe aan jouw eisen qua uiterlijk. Hihi. Jij alleen niet aan de mijne, helaas.quote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
...
Damn, that's just sadquote:Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
Gewoon even youtuben.
Zo ben ik de zomer van 2010 doorgekomen.
Dat is 10% van het lijstje.quote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
...
Tsssquote:
Bij sommige is het inderdaad praten tegen dovemansoren.quote:Op maandag 5 september 2011 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is 10% van het lijstje.
Maar je gaat aan het hele punt voor bij. Maar boeit verder ook niet.
Was gezellig, ik gaat me tijd beter besteden. Kusje
Hij was zeker mijn droomjongen niet hoor, ik vind hem gewoon lekker.quote:Op maandag 5 september 2011 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is 10% van het lijstje.
Maar je gaat aan het hele punt voor bij. Maar boeit verder ook niet.
Was gezellig, ik gaat me tijd beter besteden. Kusje
vind z'n psychologische conclusies maar matigjesquote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij sommige is het inderdaad praten tegen dovemansoren.
Gelukkig zijn er wel mensen vatbaar voor goed advies.
Naar buiten gaan en iets leuks doen met vrienden was geen optie?quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
Tsss![]()
Ik moest wat nadat het WK was afgelopen.
Als hij goed onderbouwd was had je er dan wel iets mee gedaan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij was zeker mijn droomjongen niet hoor, ik vind hem gewoon lekker.
[..]
vind z'n psychologische conclusies maar matigjes
Ik had toen zeker amper vrienden.quote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Naar buiten gaan en iets leuks doen met vrienden was geen optie?
Ze is even oud als ik, mooie tieten maar vrijwel altijd gewoon een tshirt + spijkerbroek aan, zonder make-up ziet ze er echt al goed uitquote:Op maandag 5 september 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over dat meisje
Nederland.quote:
En zij vind jou ook wat?quote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze is even oud als ik, mooie tieten maar vrijwel altijd gewoon een tshirt + spijkerbroek aan, zonder make-up ziet ze er echt al goed uit(ze doet nooit veel make-up op dus dat is goed) ze heeft wel een 'anders' gezicht maar knap, een soort oost-Europees gezicht en heeel lief (ze heeft mij een paar maanden terug geholpen toen ik zat was)
Ooooooh Tietenquote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze is even oud als ik, mooie tieten maar vrijwel altijd gewoon een tshirt + spijkerbroek aan, zonder make-up ziet ze er echt al goed uit(ze doet nooit veel make-up op dus dat is goed) ze heeft wel een 'anders' gezicht maar knap, een soort oost-Europees gezicht en heeel lief (ze heeft mij een paar maanden terug geholpen toen ik zat was)
Nog beter heb je er foto's vanquote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ooooooh Tieten
Kun je ze omschrijven??
Dit gaat in mijn sig.quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ooooooh Tieten
Kun je ze omschrijven??
Omschrijf de jouwe eens? Like, serious. Ik zou niet weten hoe ik tieten moet omschrijven.quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ooooooh Tieten
Kun je ze omschrijven??
+1quote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef Mpj het volgende:
[..]
Omschrijf de jouwe eens? Like, serious. Ik zou niet weten hoe ik tieten moet omschrijven.
Probeer het eensquote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef Mpj het volgende:
[..]
Omschrijf de jouwe eens? Like, serious. Ik zou niet weten hoe ik tieten moet omschrijven.
Mannen kunnen dat heel goed hoor. Ze kunnen ook precies de maat raden.quote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee nog beter Newbie gaat ze mee naar Appelpop?quote:
Ik weet het niet ben gewoon een beetje contact aan het leggenquote:
Dan is ze tenminste natquote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nog beter Newbie gaat ze mee naar Appelpop?
Waar ik niet echt zin in heb trouwens, ik slaap in een tent met een vriendin.
Zal je zien dat het gaat stortregenen.
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nog beter Newbie gaat ze mee naar Appelpop?
Waar ik niet echt zin in heb trouwens, ik slaap in een tent met een vriendin.
Zal je zien dat het gaat stortregenen.
Jij hebt volgens mij van die witte hangtetten.quote:Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat heel goed hoor. Ze kunnen ook precies de maat raden.
maar jij klinkt wel een beetje gay en zo, dus ik snap het wel
Gewoon een beetje met haar kletsen en zie waar het naartoe gaatquote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik weet het niet ben gewoon een beetje contact aan het leggen
Nee, geen pics![]()
En hoe kun je tieten omschrijven
"Veel volume", "lekker rond", "ze passen in mijn handen", allemaal van die dingen!!quote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik weet het niet ben gewoon een beetje contact aan het leggen
Nee, geen pics![]()
En hoe kun je tieten omschrijven
Ja daar heb ik wat aan.quote:
Ja jullie niet.quote:Op maandag 5 september 2011 20:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar wij blijven niet slapen dacht ik.
Zo'n beschrijving had ik niet in gedachten.quote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
"Veel volume", "lekker rond", "ze passen in mijn handen", allemaal van die dingen!!
Kom op, het kan vast wel mooier omschreven worden dan dat. Waar blijft de creativiteit hierquote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
"Veel volume", "lekker rond", "ze passen in mijn handen", allemaal van die dingen!!
Zekerquote:
Ja schat van een meid en mijn beste vriendin en bezet.quote:
Alles kan kapot. Gaat de wederhelft mee?quote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja schat van een meid en mijn beste vriendin en bezet.
Die intentie heb ik niet hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alles kan kapot. Gaat de wederhelft mee?
Gelukkigquote:Op maandag 5 september 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Die intentie heb ik niet hoor.![]()
De wederhelft gaat volgens mij wel mee.
Mijn gaydar is net doorgebrand.quote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef Mpj het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven echte puisten (twee). Doen fucking pijn ja, niet normaal? Als ik die puisten morgen nog heb, ga ik sowieso niet naar college. Mijn zusje heeft er net een soort masker op gedaan met zo'n kwast, gay of niet?
Niet gay gewoon aanstellerig.quote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef Mpj het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven echte puisten (twee). Doen fucking pijn ja, niet normaal? Als ik die puisten morgen nog heb, ga ik sowieso niet naar college. Mijn zusje heeft er net een soort masker op gedaan met zo'n kwast, gay of niet?
Uitknijpen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef Mpj het volgende:
Echt?quote:Op maandag 5 september 2011 20:30 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wegsnijden met een scheermes.. is veel leuker
Ik doe dat wel eens als hij bij m'n snorharen zit.quote:Op maandag 5 september 2011 20:30 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wegsnijden met een scheermes.. is veel leuker
Uitknijpen is voor mietjesquote:
Ja en dan zeggen dat het een oorlogswond isquote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Uitknijpen is voor mietjes
Gewoon keihard met dat mes er overheen!
Van welke oorlog?quote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat het een oorlogswond is!
Irak, Afganistan. Libië, etcquote:
Nog steeds single maar wel goedquote:Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond mensen, hoe gaat het hier?
Nee niet echt hoor.quote:
Ik neem dit rechtstreeks overquote:Op maandag 5 september 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds single maar wel goedEn jij?
Fuckbuddies!quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
Dat meisje waarmee ik op MSN zit wil maar een dingeen goeie beurt. haha Snel maar afspreken want die beurt wil ik haar wel geven.
Daar zeg ik geen nee tegenquote:
Walgelijk.quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
Dat meisje waarmee ik op MSN zit wil maar een dingeen goeie beurt. haha Snel maar afspreken want die beurt wil ik haar wel geven.
Waarom? Zij vraagt ik geef. Zij blij, ik blij. Wat wil je nog meer?quote:
Dat is wat je noemt een afgelikte boterhamquote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegenZe lust er blijkbaar wel pap van.
Ik tref zulke dames ook nog nog weleens op Paiq, maar daar doe ik dus helemaal niks mee...quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
Dat voel je inderdaadquote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat is wat je noemt een afgelikte boterham
Ik dus welquote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik tref zulke dames ook nog nog weleens op Paiq, maar daar doe ik dus helemaal niks mee...
Waarom geef je sletten?quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Zij vraagt ik geef. Zij blij, ik blij. Wat wil je nog meer?
*insert place brofist here plaatje*quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb behoefte aan seks.quote:
Waarom zou hij het niet doen?quote:
Serieus? Dat bevestigt mijn generalisatie over internet dating wel weer. Vrouwen die in real life geen beurt kunnen krijgen (dan is 't sowieso erg met die persoon gesteld), smeken op datingsites om een beurt.quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik tref zulke dames ook nog nog weleens op Paiq, maar daar doe ik dus helemaal niks mee...
Dat dusquote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou hij het niet doen?
Gouden kans.
En genoeg mannen die ook op die manier aan de broodnodige beurt komen. Niets mis mee toch?quote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Serieus? Dat bevestigt mijn generalisatie over internet dating wel weer. Vrouwen die in real life geen beurt kunnen krijgen (dan is 't sowieso erg met die persoon gesteld), smeken op datingsites om een beurt.
Actief smeken kun je het natuurlijk niet noemen, maar je bent er snel genoeg achter wat ze zoeken/willen...quote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Serieus? Dat bevestigt mijn generalisatie over internet dating wel weer. Vrouwen die in real life geen beurt kunnen krijgen (dan is 't sowieso erg met die persoon gesteld), smeken op datingsites om een beurt.
Tuurlijk wel dat kan iedereen. Alleen daar moet je wel iets voor doenquote:Op maandag 5 september 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan kan ze per definitie irl geen beurt krijgen?
Zoveel mensen tijdens het uitgaan die elke meid uit frustratie zouden doen, dat elke meid een beurt kan krijgen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Kak het is erg met me gesteld.quote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
die in real life geen beurt kunnen krijgen (dan is 't sowieso erg met die persoon gesteld)
Tja, dat kan ik ook niet. Maar zoals ik al eens eerder zei, op die manier hoef ik mijn eerste keer niet te beleven, hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ook niet sowieso niet via internet.quote:Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik ook niet. Maar zoals ik al eens eerder zei, op die manier hoef ik mijn eerste keer niet te beleven, hoor.
Heloef.quote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou hij het niet doen?
Gouden kans.
Doen waar jij je goed bij voelt. Ik voel ook niks voor die sletterige meiden.quote:Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik ook niet. Maar zoals ik al eens eerder zei, op die manier hoef ik mijn eerste keer niet te beleven, hoor.
En jij bent van plan om je hele leven maar met een meisje seks te hebben in je leven?quote:Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef Mpj het volgende:
[..]
Heloef.
Hoe kan je daar nou voldoening uit halen, een slet laat zich vaak nemen door meerdere mannen. Dan voel je je toch vies.Ik tenminste.
Ja god als het met een slet is of met iemand anders het blijft toch lekker neem ik aan.quote:Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef Mpj het volgende:
[..]
Heloef.
Hoe kan je daar nou voldoening uit halen, een slet laat zich vaak nemen door meerdere mannen. Dan voel je je toch vies.
Als je echt iets voor iemand voelt dan is de seks veel lekkerder dan zomaar iemandquote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja god als het met een slet is of met iemand anders het blijft toch lekker neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |