abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101637396
Is zeker leuk maar meer voor als je al in een relatie zit met die persoon of op de latere dates, als je op de eerste/2de date al met rozen komt aanlopen zou ik me misschien wel wat opgelaten voelen.
Ook omdat ik romantiek wel leuk vind maar het moet wel van een persoon vandaan komen die ik ken en bij wie ik weet dat het oprecht is. Je kan op de 1ste/2de date wel met een roos aankomen maar ik ken jou niet zo goed en jij mij ook niet dus dan vind ik het ook niet veel betekenis hebben. Komt het eerder over als slijmen of het spel tactisch spelen dan dat je romantisch wilt zijn.
pi_101653122
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef Megan88 het volgende:
Is zeker leuk maar meer voor als je al in een relatie zit met die persoon of op de latere dates, als je op de eerste/2de date al met rozen komt aanlopen zou ik me misschien wel wat opgelaten voelen.
Ook omdat ik romantiek wel leuk vind maar het moet wel van een persoon vandaan komen die ik ken en bij wie ik weet dat het oprecht is. Je kan op de 1ste/2de date wel met een roos aankomen maar ik ken jou niet zo goed en jij mij ook niet dus dan vind ik het ook niet veel betekenis hebben. Komt het eerder over als slijmen of het spel tactisch spelen dan dat je romantisch wilt zijn.
Ja maar wij zijn inmiddels natuurlijk al een beetje op de hoogte waarom TS,
Micson dus, de roos wil geven en dat is niet om te slijmen of om ''het spel'' tactisch te spelen

zie zijn OP van deel 1 Vinden vrouwen het nog leuk...

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 02:05 schreef Micson het volgende:
..als je een cadeautje voor ze meeneemt op een date? Maandag heb ik een tweede date met een meisje, en ik vind haar toch wel erg leuk. Is het een goed idee om mijn affectie te tonen door middel van een klein cadeautje ?

Ik , een romanticus pur sang, zou het leuk vinden om een roos mee te nemen. Ik ben echter van de oude stempel, en ik weet niet echt hoe mijn generatiegenoten hier tegenaan kijken. Dus, chicks van Fok!, hoe zouden jullie het vinden om dat te krijgen? :)

Groetjes!
Ik krijg bijvoorbeeld nooit bossen rozen of bloemen terwijl ik juist weer een hele lange relatie
heb, maar dat komt omdat hij mij wel zo goed kent dat ik alleen maar denk bij een bos rozen,
ow... shit ik heb daar niet eens een vaas voor :') en dan moet je ze weer onderhouden enzo,
al dat gedoe is niet zo besteed aan mij, vandaar dat hij dus echt niet met een bos bloemen
aan zal komen :P

Maar bijvoorbeeld wel weer andere dingen.

Oké het is een beetje beschamend om toe te geven :@ :') , maar ooit was er een tijd, lang geleden .... toen was ik dus echt verslaafd aan die pulpblaadjes, zoals de Privé, Story en dat soort ellende, maar ook de Viva, Panorama, enzo kocht ik altijd, vooral aan die Pulpblaadjes had ie echt maar dan ook echt een pokkehekel aan :D

maar........... O+

Toen was ik een keertje echt behoorlijk ziek, griep enzo, en toen kwam ie thuis met een
hele stapel van die pulpblaadjes, hij had gewoon het hele schap leeggeplukt _O-

nah............ oO< ''smelt'' *;

dat vond ik dan weer geweldig, maar zulke dingen weet je pas als je langer samen bent,
en Micson weet natuurlijk nog niet zoveel van haar na 1 date...

eh... die pulpblaadjes lees ik echt nooit meer hoor, alleen bij de kapper :')
echt waar erewoord :+
pi_101653162
Ik wil trouwens nu wel eens een up-date :')
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:26:00 #104
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101653430
Ik werd eens spontaan uitgenodigd voor een feestje, had helemaal geen kado bij me wel 10 gulden. En heb daarvan een roos gekocht bij een rozen-zigeuner in de buurt en dat zo gegeven. Ik kan nogsteeds niet helemaal bevatten wat de kracht van zo'n gebaar is voor een meisje. Het was een rode roos en dat had ik blijkbaar niet moeten doen. Ik kreeg het benauwd van het idee dat ze me leuk vond. Oh en ik was toen 20 kilo lichter fyi.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101653547
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik werd eens spontaan uitgenodigd voor een feestje, had helemaal geen kado bij me wel 10 gulden. En heb daarvan een roos gekocht bij een rozen-zigeuner in de buurt en dat zo gegeven. Ik kan nogsteeds niet helemaal bevatten wat de kracht van zo'n gebaar is voor een meisje. Het was een rode roos en dat had ik blijkbaar niet moeten doen. Ik kreeg het benauwd van het idee dat ze me leuk vond. Oh en ik was toen 20 kilo lichter fyi.
War gebeurde er dan ? :o Viel ze in katzwijm ? :P
pi_101653870
Schenkstroop ??? wat gebeurde er dan???????????

nu wil ik het weten ook :')
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:34:38 #107
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101654034
- looool -

[ Bericht 53% gewijzigd door stefanhaan op 06-09-2011 22:40:01 ]
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_101654102
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef stefanhaan het volgende:
toch ook maar even een roos kopen voor vrijdag dan :9

* stefanhaan hoopt dat diegene niet mijn posts tracked _O-
doe je ook een update dan? :D *O*
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:36:25 #109
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101654168
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

doe je ook een update dan? :D *O*
Ja tis een meet/date weet ik et _O- inniedergeval terasje pakken :9
pi_101654280
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:36 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ja tis een meet/date weet ik et _O- inniedergeval terasje pakken :9
ow... een meet/date :+ nah.... ben benieuwd, als het iemand van Fok is heb je wel kans
dat ze het nu al weet, da's dan welweer jammer :P
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:39:49 #111
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101654428
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ow... een meet/date :+ nah.... ben benieuwd, als het iemand van Fok is heb je wel kans
dat ze het nu al weet, da's dan welweer jammer :P
:') volgens mij zit ze nu niet achter der pc :9 dus dat scheelt
pi_101654555
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

:') volgens mij zit ze nu niet achter der pc :9 dus dat scheelt
Maar misschien checkt ze af en toe je posthistorie enzo :7
dat kan natuurlijk ook... :P
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:42:09 #113
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101654602
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar misschien checkt ze af en toe je posthistorie enzo :7
dat kan natuurlijk ook... :P
_O- kan goed :9
Maar dat maakt niet uit :')
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:43:07 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101654676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

War gebeurde er dan ? :o Viel ze in katzwijm ? :P
Mee maar ze gedroeg zich wel erg vreemd in de daaropvolgende keren dat we mekaar zagen. Ik moest bwv. bijna constant mijn hand een meter voor me houden. 'tot hier en niet verder'. ik snap het nogsteeds niet. Behalve dat ik niks van dr moest. Die roos had ik niet moeten doen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101654693
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

_O- kan goed :9
Maar dat maakt niet uit :')
waarom heb je je post leeggehaald ? :D dooie :')
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:43:32 #116
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101654706
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

waarom heb je je post leeggehaald ? :D dooie :')
:') :')
pi_101654743
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mee maar ze gedroeg zich wel erg vreemd in de daaropvolgende keren dat we mekaar zagen. Ik moest bwv. bijna constant mijn hand een meter voor me houden. 'tot hier en niet verder'. ik snap het nogsteeds niet. Behalve dat zij niet bepaald mijn voorkeur had zeg maar. Die roos had ik niet moeten doen.
ow... da's een beetje pijnlijk oO<
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:47:50 #118
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101655021
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ow... da's een beetje pijnlijk oO<
Pijnlijk voor mij niet. Wel een ervaring. Als ik het aan een meisje had gegeven dat ik wel leuk vond. was het veel leuker geweest natuurlijk. Maar dat durf ik dan weer niet :')
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:48:11 #119
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101655043
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Pijnlijk voor mij niet. Wel een ervaring. Als ik het aan een meisje had gegeven dat ik wel leuk vond. was het veel leuker geweest. Maar dat durf ik weer niet :')
Ik ken je probleem wat dat betreft heb ik dan ook echt geen ballen _O-
pi_101655142
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Pijnlijk voor mij niet. Wel een ervaring. Als ik het aan een meisje had gegeven dat ik wel leuk vond. was het veel leuker geweest natuurlijk. Maar dat durf ik dan weer niet :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik ken je probleem wat dat betreft heb ik dan ook echt geen ballen _O-
stelletje mietjes ! _O-

Gewoon doen ! :D
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:49:59 #121
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101655178
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

stelletje mietjes ! _O-

Gewoon doen ! :D
Nou, als ik niet zoveel slechte ervaringen zou hebben met dat soort dingen dan zou dat niet zo'n probleem zijn.
pi_101655347
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:49 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Nou, als ik niet zoveel slechte ervaringen zou hebben met dat soort dingen dan zou dat niet zo'n probleem zijn.
ow... ook al slechte ervaringen, gut ik hoop dat het voor Micson beter afloopt dan :@

dan ga ik me straks nog schuldig voelen oO<
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:52:56 #123
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101655384
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ow... ook al slechte ervaringen, gut ik hoop dat het voor Micson beter afloopt dan :@

dan ga ik me straks nog schuldig voelen oO<
Iedereen op FOK! heeft wel slechte ervaringen :')
pi_101655432
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:52 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Iedereen op FOK! heeft wel slechte ervaringen :')
Met Fok date's of in het algemeen? :')
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:55:07 #125
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101655520
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Met Fok date's of in het algemeen? :')
Nou, nog niet echt FOK! dates gehad, maar wel de ervaring dat de meeste FOK!sters op chat wel cewl zijn maar zodra er een foto bij komt dat je dan zoiets hebt van hmmm... Volgens mij ben je niet helemaal eerlijk geweest. Maar er zijn er gelukkig ook geweest die precies zijn wat ze beweren te zijn O+ O+

Maar voornamelijk met non FOK!sters :9 die ik wel zag zitten, maar hun mij totaal niet en eigenlijk niet eens wouden praten ofso _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')