Ja maar wij zijn inmiddels natuurlijk al een beetje op de hoogte waarom TS,quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef Megan88 het volgende:
Is zeker leuk maar meer voor als je al in een relatie zit met die persoon of op de latere dates, als je op de eerste/2de date al met rozen komt aanlopen zou ik me misschien wel wat opgelaten voelen.
Ook omdat ik romantiek wel leuk vind maar het moet wel van een persoon vandaan komen die ik ken en bij wie ik weet dat het oprecht is. Je kan op de 1ste/2de date wel met een roos aankomen maar ik ken jou niet zo goed en jij mij ook niet dus dan vind ik het ook niet veel betekenis hebben. Komt het eerder over als slijmen of het spel tactisch spelen dan dat je romantisch wilt zijn.
Ik krijg bijvoorbeeld nooit bossen rozen of bloemen terwijl ik juist weer een hele lange relatiequote:Op donderdag 1 september 2011 02:05 schreef Micson het volgende:
..als je een cadeautje voor ze meeneemt op een date? Maandag heb ik een tweede date met een meisje, en ik vind haar toch wel erg leuk. Is het een goed idee om mijn affectie te tonen door middel van een klein cadeautje ?
Ik , een romanticus pur sang, zou het leuk vinden om een roos mee te nemen. Ik ben echter van de oude stempel, en ik weet niet echt hoe mijn generatiegenoten hier tegenaan kijken. Dus, chicks van Fok!, hoe zouden jullie het vinden om dat te krijgen?
Groetjes!
War gebeurde er dan ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik werd eens spontaan uitgenodigd voor een feestje, had helemaal geen kado bij me wel 10 gulden. En heb daarvan een roos gekocht bij een rozen-zigeuner in de buurt en dat zo gegeven. Ik kan nogsteeds niet helemaal bevatten wat de kracht van zo'n gebaar is voor een meisje. Het was een rode roos en dat had ik blijkbaar niet moeten doen. Ik kreeg het benauwd van het idee dat ze me leuk vond. Oh en ik was toen 20 kilo lichter fyi.
doe je ook een update dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:34 schreef stefanhaan het volgende:
toch ook maar even een roos kopen voor vrijdag dan
* stefanhaan hoopt dat diegene niet mijn posts tracked
Ja tis een meet/date weet ik etquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe je ook een update dan?![]()
ow... een meet/datequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja tis een meet/date weet ik etinniedergeval terasje pakken
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... een meet/datenah.... ben benieuwd, als het iemand van Fok is heb je wel kans
dat ze het nu al weet, da's dan welweer jammer
Maar misschien checkt ze af en toe je posthistorie enzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]volgens mij zit ze nu niet achter der pc
dus dat scheelt
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar misschien checkt ze af en toe je posthistorie enzo![]()
dat kan natuurlijk ook...
Mee maar ze gedroeg zich wel erg vreemd in de daaropvolgende keren dat we mekaar zagen. Ik moest bwv. bijna constant mijn hand een meter voor me houden. 'tot hier en niet verder'. ik snap het nogsteeds niet. Behalve dat ik niks van dr moest. Die roos had ik niet moeten doen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
War gebeurde er dan ?Viel ze in katzwijm ?
waarom heb je je post leeggehaald ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]kan goed
Maar dat maakt niet uit
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom heb je je post leeggehaald ?dooie
ow... da's een beetje pijnlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mee maar ze gedroeg zich wel erg vreemd in de daaropvolgende keren dat we mekaar zagen. Ik moest bwv. bijna constant mijn hand een meter voor me houden. 'tot hier en niet verder'. ik snap het nogsteeds niet. Behalve dat zij niet bepaald mijn voorkeur had zeg maar. Die roos had ik niet moeten doen.
Pijnlijk voor mij niet. Wel een ervaring. Als ik het aan een meisje had gegeven dat ik wel leuk vond. was het veel leuker geweest natuurlijk. Maar dat durf ik dan weer nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... da's een beetje pijnlijk
Ik ken je probleem wat dat betreft heb ik dan ook echt geen ballenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pijnlijk voor mij niet. Wel een ervaring. Als ik het aan een meisje had gegeven dat ik wel leuk vond. was het veel leuker geweest. Maar dat durf ik weer niet
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pijnlijk voor mij niet. Wel een ervaring. Als ik het aan een meisje had gegeven dat ik wel leuk vond. was het veel leuker geweest natuurlijk. Maar dat durf ik dan weer niet
stelletje mietjes !quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ken je probleem wat dat betreft heb ik dan ook echt geen ballen
Nou, als ik niet zoveel slechte ervaringen zou hebben met dat soort dingen dan zou dat niet zo'n probleem zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
stelletje mietjes !![]()
Gewoon doen !
ow... ook al slechte ervaringen, gut ik hoop dat het voor Micson beter afloopt danquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou, als ik niet zoveel slechte ervaringen zou hebben met dat soort dingen dan zou dat niet zo'n probleem zijn.
Iedereen op FOK! heeft wel slechte ervaringenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... ook al slechte ervaringen, gut ik hoop dat het voor Micson beter afloopt dan![]()
dan ga ik me straks nog schuldig voelen
Met Fok date's of in het algemeen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! heeft wel slechte ervaringen
Nou, nog niet echt FOK! dates gehad, maar wel de ervaring dat de meeste FOK!sters op chat wel cewl zijn maar zodra er een foto bij komt dat je dan zoiets hebt van hmmm... Volgens mij ben je niet helemaal eerlijk geweest. Maar er zijn er gelukkig ook geweest die precies zijn wat ze beweren te zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met Fok date's of in het algemeen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |