quote:is een sportprogramma op Radio 1, dat dagelijks wordt uitgezonden.
heeft ongeveer 31 vaste medewerkers en 25 freelance verslaggevers.
yepquote:
Chewbaccaquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:26 schreef Baszh het volgende:
Ik neem aan Chewbakka in Star Wars
maar zijn naam..
Pfffquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:26 schreef Baszh het volgende:
Ik neem aan Chewbakka in Star Wars
maar zijn naam..
Je vergeet ons uit te schelden voor cultuurbarbarenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
Pfff
Peter Mayhew
Om de voortgang van het spel niet te belemmeren zal ik het punt toewijzen aan:
stand #2394
1 Wasknijper21
2 Yankee
1 lubje25
1 BasOne
1 Baszh
stand #2394quote:
stand #2394quote:
niet de dokwerker, het staat bij een oorlogsmonument, op een plaats die in de oorlog diende als fusilladeplaats.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:01 schreef lubje25 het volgende:
Bij het beeld van de dokwerker![]()
Ik heb het wel gezien ergens in Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ander plaatje uit Amsterdam
Welk gebouw is dit?- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
stand #2394quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup Jeff Dunham, maar niet Walterquote:
Nope niet Achmed the Dead Terrorist, en ook niet José the galepanio on a stickquote:Op zondag 4 september 2011 00:13 schreef Baszh het volgende:
Het is ook niet Achmed, of die galapeno op een stok.... grr
quote:Op zondag 4 september 2011 00:19 schreef Baszh het volgende:
Op het toilet schoot het me te binnen, Peanut
Er was toch ook nog een neger?
quote:Op zondag 4 september 2011 00:27 schreef ß het volgende:
Het verschil tussen cohesie en adhesie bij capilaire krachten.
stand #2394quote:
stand #2394quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Nee, niet echt.quote:
stand #2394quote:Op zondag 4 september 2011 09:40 schreef banaantjeEE het volgende:
1. The Mummy
2. Indiana Jones and the raiders of the lost ark
3. The Dark Crystal
4. Willow
5. Hellraiser
stand #2394quote:
stand #2394quote:
we komen d'r welquote:
stand #2394quote:
quote:Metwordt verouderde software bedoeld. [...]. Het gaat meestal om oude computerspellen voor DOS en spelcomputers.
Hoewel de definities verschillen, gaat het meestal om software die niet langer verkocht wordt, en waarvoor de producent geen ondersteuning meer biedt. Daardoor wordt het voor consumenten onmogelijk om het programma legaal aan te schaffen, of om beschadigde diskettes te vervangen.
Wat een arrogantiequote:Op zondag 4 september 2011 12:57 schreef Yankee het volgende:
volgende keer beter
dat nummer ken ik niet
ja mangquote:
stand #2394quote:
Ach komkom, je krijgt er zelfs tweequote:Op zondag 4 september 2011 13:37 schreef Yankee het volgende:
[..]
het valt me vies tegen dat ik er geen koala voor krijg van je
stand #2394quote:
klopt. En als je er maar genoeg neemt, ook een soort euthanasiequote:
Volgens mij zit ie in een kroeg aan de Pikketanussie.quote:Op zondag 4 september 2011 13:59 schreef Wasknijper21 het volgende:
volgens mij werkt lubje in een kroeg?
Of aan een toppertje. Met een breezer ananasquote:Op zondag 4 september 2011 14:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie in een kroeg aan de Pikketanussie.
Ik werk in mijn eigen kroegquote:Op zondag 4 september 2011 13:59 schreef Wasknijper21 het volgende:
volgens mij werkt lubje in een kroeg?
Pas bij sluitquote:Op zondag 4 september 2011 14:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie in een kroeg aan de Pikketanussie.
stand #2394quote:
lolquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 14:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
lol
Ik doe ook wel even een nieuwe
GhHudi.jpg
Wat?
stand #2394quote:
We hebben op exact dezelfde tijd gepostquote:
stand #2394quote:
stop de tijdquote:Op zondag 4 september 2011 14:58 schreef Baszh het volgende:
nee die 1e is de hul, ik bedoel bruce wayne
Ja dat is simpel gezegd waar het op neerkomt. De Alter ego van superman is Clark Kent (de normale) en bij de anderen is de alter ego de superheld.quote:Op zondag 4 september 2011 15:08 schreef lubje25 het volgende:
Hij verkleed zich om normaal te lijken, de anderen om niet normaal te lijken
Yep Johnny zelfquote:
reken ik goed, het was knotshockey. ook wel eens tamponhockey genoemd.quote:
Vergissen is menselijkquote:
stand #2394quote:
weteringsplantsoenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:58 schreef outtayourleague het volgende:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht...
Wie schreef deze dichtregel, of, waar in Amsterdam is deze regel op een muur te lezen?
lastige denk ik, dus één van beide antwoorden reken ik al goed...
dat is dus niet waar de zwaarste aarbeving ooit plaatsvondquote:
stand #2394quote:
misschien die in Lissabon in de 18e eeuw?quote:Op zondag 4 september 2011 16:11 schreef Corkscrew het volgende:
Waar vond de voor zover bekend zwaarste aardbeving in de geschiedenis (naar kracht, niet naar schade/slachtoffers) plaats?
stand #2394quote:
stand #2394quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het boekverliest de hoofdpersoon zijn schaduw. Hij knapt af wanneer hij uit het raam heeft gehangen en dit achter hem wordt dichtgeslagen. De schaduw wordt in een la gestopt.
naait de schaduw later weer aan
vast.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
masai?quote:Op zondag 4 september 2011 18:01 schreef Baszh het volgende:
Ook anno 2008 staan de (insert bekend Afrikaans volk) nog steeds onder druk, doordat de regering van Kenia stukken grond bij nationale parken als Serengeti enwillen voegen.
stand #2394quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
stand #2394quote:
Nooit Zorro gekeken?quote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Knap dat je dat weet, nog nooit van gehoord
stand #2394quote:
Amendement?quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Yankee het volgende:
? is een recht van de Staten-Generaal.
is bij de Eerste of Tweede Kamer een debat waarin een minister ter verantwoording wordt geroepen voor een besluit of uitspraak. Elk Kamerlid kan om een debat vragen, maar het gaat alleen door als tenminste 30 leden van de Kamer ermee instemmen, wat in praktijk meestal gebeurt.
?
Nee,quote:
Ha Lubjequote:
Interpellatiequote:Op zondag 4 september 2011 19:39 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nee,
Het recht van amendement zorgt ervoor dat de Tweede Kamer de tekst van een wetsvoorstel kan wijzigen
stand #2394quote:
Nee, geen creatief persoon en zijn werk willen mensen zich ook liever niet herinneren.quote:
dit is een recente foto van hem mensen kennen hem beter zo:quote:
Amerikaan uit een later conflict.quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
Aha, is dat niet de naar Duitsland ontsnapte oud SS'er?
Mijn kennis is vooral over WW2quote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Amerikaan uit een later conflict.
Lt. William Laws Calley heet hij.quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef Corkscrew het volgende:
De legerleider onder wiens toezicht het My Lai-bloedbad in Vietnam plaatsvond? Geen idee van een naam.
Inderdaad een daad van zeer laag niveau. De beroemde dorpsontruimingscene van Platoon is hier op gebaseerd.quote:
Toevallig een paar dagen geleden wat over gelezen. Maar zijn foto stond er niet bijquote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad een daad van zeer laag niveau. De beroemde dorpsontruimingscene van Platoon is hier op gebaseerd.
Die had je erbij kunnen googlen....quote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toevallig een paar dagen geleden wat over gelezen. Maar zijn foto stond er niet bij
Kubrick Stone en Coppolaquote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef Corkscrew het volgende:
Het hele verhaal en de beelden ervan zijn me goed bijgebleven van de Vietnamlessen op school.
Apocalypse Now, Full Metal Jacket en Platoon - drie beroemde Vietnamfilms, welke (drie) regisseurs horen erbij?
Punt voor nr. 3
Haastige spoed is zelden goed.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |